Programátor ze studia Nixxes Software tvrdí, že NVIDIA DLSS, AMD FSR a Intel XeSS mohou ve hrách snadno fungovat zároveň
i Zdroj: Depositphotos
Novinka Programátor ze studia Nixxes Software tvrdí, že NVIDIA DLSS, AMD FSR a Intel XeSS mohou ve hrách snadno fungovat zároveň

Programátor ze studia Nixxes Software tvrdí, že NVIDIA DLSS, AMD FSR a Intel XeSS mohou ve hrách snadno fungovat zároveň

Miroslav Ježek

Miroslav Ježek

30. 6. 2023 19:50 35

V současné době si firmy chrání svoje technologie a nechtějí se příliš o píseček dělit. Hry pak mají podporu toho či onoho, podle toho jak se firmy paktují.

Reklama

Nové hry jsou prakticky hratelné pořádně už jen s podporou některé obraz vylepšující technologie, čili DLSS, FSR nebo XeSS. K těmto ještě NVIDIA přihodila generování snímků, aby i slabé karty dosáhly rozumných snímkových hodnot. Problém je, že pokud titul sponzoruje třeba NVIDIA, dá si záležet jen na tom, aby v ní bylo DLSS. U AMD to teď dokonce vypadá, že u titulů, u nichž vystupují jako partneři, si dávají obvykle záležet spíše na tom, aby se DLSS ve hře neobjevilo a argumentují tím, že FSR je otevřené a funguje i na GeForce. Přístup rudého týmu je více na obtíž, jelikož jejich FSR není zdaleka tak vymakané jako DLSS, poskytuje nižší kvalitu a o něco nižší výkon. A protože má mnohem větší počet hráčů GeForce, je kolem toho pochopitelně větší řev.

Ale grafický programátor Nico van Bentum ze studia Nixxes Software poukázal na to, že není důvod, aby všechny tři technologie nebyly ve hře současně, protože jsou si velice podobné. Ostatně na twitteru zmínil, že sami mají triviální wrapper pro všechny tři techniky. A i proto se často najdou i samotní uživatelé a modeři, kteří do hry doplní ten či onen upscalovací verjcak. Ale když už sponzorujete hru, obvykle asi chcete, aby tam byly jen vaše koláče.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama