Zpět na článek

Diskuze: Recenze zdroje bez ventilátoru Seasonic X-Series S-400FL

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

benshee
benshee
Level 1 Level 1
18. 8. 2010 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdroj vyzera fakt zaujmavo, no cena je niekde na urovni Enermax Modu82+ 525W, ktory vlastnim a ten je absolutne nehlucny. No dovolim si zapochybovat ako sa ten zdroj sprava v lete. Testovat nieco v klimatizovanej kancelarii s teplotou vzduchu 20-22C je jedna vec. Ale co v domacom prostredi ked sa teplota v izbe vysplha k 30C bedna je umiestnena este pod stolom kde je o to mensie pridenie vzduchu. Urcite to nejeden uzivatel pozna, ze letne horucavy daju zabrat nejednemu stroju aj s dobrym vestranim. Takze by som chcel vidiet vysledky v realnom prostredi. Ja viem take horucavy nie su po cely rok ale aj tie dva - tri mesiace sa mozu prejavit negativne.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
18. 8. 2010 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benshee Tak ono když se podíváte do PSCR, tak teplota v klimatizované kanceláři byla 24 °C. Navíc i kdyby ten váš úsporný počítač žral hrozných 300 W, tak ztráty ve zdroji budou 30 W. Budu-li vycházet z reálného prostředí, tak si postavíte HTPC s AMD Athlon II X4 a 5670. Když budete počítač moc zlobit, tak sežere srdcervoucích 150 W (+15 W ztráty na zdroji - 5 na vstupní části, 5 W trafo a 5 W na výstupním usměrňovači). Podotýkám, že moje Q9550 s GTX260, dvojicí LCD, dvouma diskama, laserovou tiskárnou žere i se ztrátou na UPSce 280 W. Kdysi jsem recenzoval podobný Silverstone (80 Plus Stadard), který byl ale celý s hliníku a měl heatpipe a taky s ním nebyl problém.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
18. 8. 2010 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benshee Ano, mas pravdu, ja mam seasonic S12-II-430W a je absolutne nehlucny, pocitac mam so spotrebou cca 130W /C2D, HD4670/ a tak sa mi nemoze prehriat aj keby som vrtulu odpojil...., no pri zravejsich zostavach by som v lete aj ja vahal, predsa uchladit cca 40-50W pasivne s tymito pasivkami pri teplote okolia 30 stupnov uz by bolo uz tazsie, bola by potrebna aspon jedna vrtula niekde v skrinke aby to popohnala...., tak preco nemat ju v zdroji...., moj zdroj s vrtulou je tak tichy, ze neuvazujem o pasivnom zdroji.... a kupit drahy pasivny zdroj a potom do skrinky vrtulu je nelogicke...., no pouzite ma, do kancelarskych PC kde su usporne komponenty je ako stvoreny, no zbytocny priplatok podla mna, tam staci kupit zdroj s vysokou ucinnostou a odpojit vrtulu a mam to iste ako pozeram na tie pasivky.... :roll:

boomy
boomy
Level 1 Level 1
18. 8. 2010 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ztiseni to urcite je, ale na plny vykony se to uchladi jen v dobre vetranej skrini, kdyz by to nedej buh nekdo zavrel do HTPC s pasivne chlazenym procesorem i grafarnou a myslel si ze se to uchladi(uplne bez ventilatoru) asi by tezce narazil.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
18. 8. 2010 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boomy Mas pravdu,neco podobneho jsem jen pro srandu zkousel a je to krapet o hubu...tehdejsi sestava byla X2 4850e (45W) chlazen pasivne,grafika 9800GT 512MB chlazena accelerem,jen velky pasiv.plus k tomu pasivni 300W zdroj a dva disky v silencerech do 5,25"...a zadne ventilatory,muzu rict ze diky diskum ecogreen a ztisovacim boxum byl komp uz z pulmetru nehlucny a to ani pri seeku...negativem bylo to ze to nemelo jak vetrat (perforace case nestacily) a cele se to do hodky vzdy upeklo...ve smylu nejaka tepelna pojistka to vypla (at uz cpu/gpu/zdroj) proste uz to bylo moc.ono podle mne sebelepsi zdroj ve skrini bez vetrani neprezije a nebo se bude teplotne hodne trapit...vezmu ze pasiv gpu mel az 90°C,pasiv procesoru az 60°C (CM hyperX Z600) a takovy vzduch ma chladit zdroj??,asi ne mno...

Ghost_svk
Ghost_svk
Level 1 Level 1
18. 8. 2010 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som skor ako taketo zdroje, uvital kvalitny zdroj do vykonu 300w (idealne tak 200-250w), s kratkymi alebo odpojitelnymi kablami a samozrejme ucinny.
Toto keby niekto spravil a nehnal sa len za kilowattmi.

alica
alica
Level 1 Level 1
19. 8. 2010 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes už neni problém kúpiť zdroj s aktívnym chladením, ktorý je veľmi tichý a z cca 0,5 m ho cez deň vôbec nepočuť. V noci možno trošku šumí, ale to je pohoda.
Ale viem si predstaviť, že aj pasívne chladený zdroj, hlavne s nižším výkonom, si nájde svoje uplatnenie.

Reklama
Reklama