Zpět na článek

Diskuze: Redstar RS-502 5.1 set - levné kino z počítače

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2007 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosm autora článku nebo kohokoli kdo mi pomůže koupil jsem toto repro a poptřebuju poradit s výměnou kabeláže POtřebuji delší neš jsou dodané a zárověn jsem na několika forech četl že kvalitněší zlepší zvuk. Ale jde mi o to autor tu psal že nahradil dodávané obyč dvojlinkou jak to mám ale zapojit když na jené starně je cinch a na druhé dva hlé konce jak zapojim dvojlinku na cinch to mám originál ustřihnout a napájet silněší dvojlinku . To by podle mě nebylo moc ku prospěchu zvuku . Tak se ptám jak to vy
- Tondach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2007 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě by mě zajímala hlasitost koupil jsem tyto repra a z různých recenzí jsem se dozvěděl že uš na nastavení hlasitosti 25 hrají slušně nahlas . Tak bych chtěl vědět jestli je to chyba nebo ne protože mě na nastavení 25 sotva šeptají. A slušně nahlas začínají bejt až tak za 40 až 50 tak nevim jestli to neni chyba
- Tondach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě porovnání zvuku s přímým konkurentem tohoto setu a to s bedýnkami "Genius SW-HF 5.1 5000".Podělíte se někdo o zkušenosti?
- Jan Jaglař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2007 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdravím, já vlastním RS 501 a musím uznat, že jsou za tu cenu vážně super! Samožřejmě že se dají sehnat lepší, ale za tu cenu vážně super. Ten subwofer mlový za vše!
Kamarád má doma genius 5000, taky nejsou špatný, ale podle mě na RS 501 nemají!
PS: Ve zdi už mám dvě prasklyny! Jen je snimi trochu více práce při zapojování. Nutno dokoupit redukce k PC cca 120 Kč.
- Karel Vop.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2007 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ahoj, já vlastním RS 501 a musím uznat, že za tu cenu, je ten zvuk opravdu super! Samozřejmě že existují i výkonější modely, ale za tu cenu, vážně super! Ten subwofer - cca 16 kg mluví za vše!
Kamařád má Ty genius 5000, taky nehrají špatně, ale podle mě mají RS 501 navrch. PS: Už mám ve zdi dvě prasklyny! Jen je s nimi větší problém je zapojit. Musí se dokoupit redukce cca 120Kč
- Karel Vop.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 1. 2007 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím. Genius lze považovat za takový prubířský kámen v kategorii levných 5.1 sestav. Dá se říci, že vše co je horší než Genius nemá smysl kupovat.
- Vlado Mathew

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace taky bych rad videl toto porovnani... doma mam stary HT 5.1 a ve skole mame aj ty novy... a nevim ale pridou mi jako skoro uplne stejny...jako dle vzhledu...
- Mr.Nikdo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky bych rád viděl porovnání s těmito Geniusy které jsou ještě o 1 300Kč levnější a o jejích kvalitách/nekvalitách se už napsalo hodně...
- AleXtreme

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2007 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdravím, já vlastním RS 501 a musím uznat, že jsou za tu cenu vážně super! Samožřejmě že se dají sehnat lepší, ale za tu cenu vážně super. Ten subwofer mlový za vše!
Kamarád má doma genius 5000, taky nejsou špatný, ale podle mě na RS 501 nemají!
PS: Ve zdi už mám dvě prasklyny! Jen je snimi trochu více práce při zapojování. Nutno dokoupit redukce k PC cca 120 Kč.
- Karel Vop.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi někdo porovnat zvukový projev těchto dvou 5.1 sestav bedniček, kdybych dejme tomu obě zapojil analogově?
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máš na mysli zřejmě připojení na nějaký plnohodnotný AVR. U SW je to jedno, ten bude hrát stejně, má svůj vlastní zesilovač a konstrukci. Celkově má na svědomí právě ten SW nejnepříjemnější zvukové pasáže při poslechu a tím jsou nechtěné nízkokmitočtové rezonance a dunění. Satelity mohou přui připojení na kvalitnější přístroj mírně pookřát, ale je potřeba to brát tak, jak to je. Maximálně z nich vymáčkneš jejich vlastní maximum, což ale vzhledem ke konstrukci nemůže být nic mimořádného. Recenze velmi dobrá a pocitově pravdivá. Dobrá práce.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslel jsem přes X-Fi, tzn. když nebudu využívat vlastního dekodéru Logitechu a spolehnu se na jeho analogové připojení, jak bude hrát v porovnání s těmito bedýnkami (5.1 EAX, DVD, hudba)
- Míša Dlouhý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli to má fakt jen 1 vstup navíc, tak je to zoufale málo...
- abel kain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cit.: "Samotné karta pokud má analogový výstup samozřejmě disponuje i dekodérem prostorového zvuku (AC3 - DD), ..."
To není pravda. Pokud beru v úvahu integrované zvukové "karty", tak ty povětšinou již dnes disponují 5.1 nebo 7.1 výstupem. Ovšem dekodérem rozhodně nevládnou, jsou odkázáný na dekodér v programech PowerDVD apod., které jim pošlou kanály již oddělené.
To, co píšete, funguje např. na Audigy apod., kde můžete zapnout dekódování AC-3 (bude "odchytáváno" na S/PDIF). Když pak PowerDVD přepnete na S/PDIF, tak ačkoliv nemáte připojeny digitálně bedny s dekodérem, Audigy to odchytí, rozkóduje a pošle na analogové výstupy. Rozhodně tím ale nevládnou všechny karty (řekl bych, že ani většina).
- DavesMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano mate pravdu, ale prave pokud ma analogovy vystup, tak neni treba patrat po dekoderu..viz. softwarovy dekoder u dvd prehravacu...nebo maji ten hadrwarovy.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hned zacatek me malinko zarazil. Myslim si, ze neni pravda, ze k vyuziti vsech bednicek dojde pouze pri prehravani DVD. Osobne si myslim, ze moderni a dokonce i trosku starsi zvukove karty umi Dolby Pro Logic (+ variace) pripadne nejaky jiny zpusob prostoroveho zvuku. A tento je dekodovan do sterea. Samozrejme to neni uplne ono, protoze zadni kanaly jsou zvukove "orezany", ale neni pravda, ze nedojde k vyuziti vsech bednicek. Navic se daji pouzit i pro hudbu. I muj staricky SB Live! umel duplikovat do zadnich repro to, co hral v prednich. A zni to dobre, lepe nez takove ty virtualni zvukove efekty.
- TNX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2007 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemusí být. Pokud je původní výtvor zpracován v pětikanálovém provedení, je zážitek reálný původnímu záměru zvukaře. Mixování původního sterea do pěti kanálů je oproti tomu vymýšlení si zvuků nějakým procesorem a to je na hony vzdáleno od reálného zvukového záměru. Ale jak je psáno jinde, proti gustu žádný ....
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli byste udělat recenzi k nějakým opravdu dobrým a výhodným reprákům místo tohodle? Například Logitech 5.1 Z-5400 THX seženete za 4400Kč s DPH, takže cena podobná těmto, ale zvuk je úplně někde jinde ;)
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Až na tu cenu s tebou souhlasim. Kdes je prosim tě vyděl za 4400kč s dph? Jestli myslíš na pixmanii tak to neni česká firma a všechno se tahá ze zahraničí, to platíš další 300Kč za dopravu. Peníze navíc chtějí dopředu a s reklamací to bude taky hrozný.
Co se týče recenze, bral bych, kdyby autor popsal víc dopodrobna zvukový projev. Jak hrají výšky, středy, satelity celkově, jak basák dokáže vykreslovat atd.
- Hajczus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo myslim pixmanii a platíš 300Kč za dopravu, ale myslim, že i za cenu s 300Kč navíc mají stále mnohem lepší cenu poměr/výkon ;) a reklamace, první rok normálně v ČR a druhý rok ve Francii, ale o to se stará Pixmania, takže je to celkem fuk...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den letos v dubnu jsem si koupil redstar rs 501 byl jsem s nima s pokojen na tu dobu než jsem odjel do prahy vrátil jsem a z ničeho nic mi nešli reklamoval jsem je a bylo mi řečeno že redstar už zrachoval a nyní koukám že je zpět a bylo mi řečeno rs 501 měli závodu v uzemění že stačila statická elektřina a bud se vypnuli nebo bili nefuční ty to mi velice připomínají moje rs 501 tak se tám jestli u nich neni stejný problém

- Dav Příplata

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potíže s přebasovanýn subwooferem se dá vyřešit jednoduchým trikem-nacpat do bassreflexu nějaký hadr-dobrý jsou třeba ponožky. trochu se pak omezí funění bassreflexu.
- Libor Vodehnal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsou ty bedýnky náhodou plastový? Dyť to vypadá jak nějakej plast s umělou dýhou. Teda za tyhle prachy bych takovej krám nikdy nekoupil. Příště zkuste otestovat něco jako Logitech Z-2100 THX, jsou to sice 2.1, ale dřevěný, s 20cm wooferem, a nejspíš daleko výkonnější a kvalitnější, než Redstar s udávanejma 190W RMS, to by znamenalo příkon tak 380W, vzhledem k účinnosti zesilovače odhadem někde kolem 50%.
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo ještě jedna věc, teďka jsem si koupil sluchátka Sony MDR ED31LP a myslim že ty zahrajo ty basy daleko líp než tady tyhle redstary:)))
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je mi jasny, chtel jsem to tam jen dat jako nejakou srandu, ale stejne myslim, ze byste meli udelat spis nejak srovnani, treba s tema Geniusama HT, nebo Logitechama Z2300, a ještě by mě fakt zajímal ten výkon, vzhledem k tomu číslu 80W příkon= 40W výkon, záleží na zesilovači, ale v tomhle nebude moc slavnej
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tieto legendarne repro a musim povedat ze doteraz nemaju ako 7.1 ziadnu konkurenciu. Proste ziadna firma sa o to nepokusila asi sa to neda ci co :)
- Jozef Brezina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcem vyjadiť pochvalu autorovi článku pánovi Kyselému za jeho erudovaný článok, v ktorom si neplietol pojmi z dojmami, ako aj za používanie správnej terminológie, čo sa u recenzii na lacnú reprodukčnú techniku moc často nevidí. Mám iba jednú malú pripomienku, a myslím, že sa objavila i v jednom z príspevkov, či by nebolo možné uvádzať u recenzií podobných výrobkov i krátke pocitové i keď subjektívné hodnotenie hudobného prednesu.
- lubos_m

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2007 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcem vyjadiť pochvalu autorovi článku pánovi Kyselému za jeho erudovaný článok, v ktorom si neplietol pojmi z dojmami, ako aj za používanie správnej terminológie, čo sa u recenzii na lacnú reprodukčnú techniku moc často nevidí. Mám iba jednú malú pripomienku, a myslím, že sa objavila i v jednom z príspevkov, či by nebolo možné uvádzať u recenzií podobných výrobkov i krátke pocitové i keď subjektívné hodnotenie hudobného prednesu.
- lubos_m

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2007 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cau, mam dotaz teda docela mimo misu. Chtel bych k televizi sehnat nejaky 2.1 enbo 2.0 aktivni repraky. Neco v cenove kategorii kolem 1500 - 2000,-. Namete nekdo osobni zkusenost? Dik
- Bochro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2007 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja mam sice o nieco lacnejsie Creative P380 2+1, ale som maximalne spokojny. Neurobia hanbu ani pri pocuvani hudby. Filmy az tak nepozeram, ale v hrach su super.
- Marek Dúha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 03:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bracho mi tieto repro kupil este v lete v prahe za 3000 Kc ! Plne suhlasim s clankom... Subwoofer treba stale mierne stisit oproti satelitom... Ale pri pozerani LOTR je to uuuzasny zazitok ked sa trasu okna :)

Pred tym som mal Genius 5.1 Home Theater (ten starsi model-svetle drevo). A kto nevidel nazivo Redstar RS502 a tie geniusky vedla seba tak mozem povedat ze ten subwoofer je takmer 2x taky velky... A ajj zvuk je o dost lepsi + vyhodou je digitalne ovladanie hlasitosti oproti analogovemu ako to bolo u tch starych geniusiek... 2x som ich reklamoval lebo sa odsral regulator a pri zmene hlasitosti sumeli :)
- Milos Vavrek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2007 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim vsechny ... tyhle repra jsem koupil 20.12.2oo5, kdyz zrovna prisli na trh(cervene drevo) a musím rict ze zadny proble jsem s nema nemel ... hrají az nad míru dobre v tehle cenové kategorii, mel jsem moznost porovnavat se starsím modelem genius SW Home Theater a s novejsima HF 5000. stare home theatry se nad redstary hodne moc krcili a vsak HF5000 uz je dorovnavaji(nerekl bych ale ze se s redtary muzou rovnat)ve vetsich mistnostech to geniusi vubec nedavali a basy se taky uplne straceli.redstary to ohlucili velmi dobre a basy se nikde nestraceli=)), tak ja muzu jen doporacit redstarky. mam je i prekopane, foto mam pokud by nekdo chtel tak klidne napiste a poslu vám foto=))hola KEndy
- -[oSaKo]-

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2007 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že RS-502 jsou sice hodne lepší zvukově než GENIUSY, ale ty RS častějc odcházejí.
- Choze Chróstal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 2. 2007 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kdysi dávno se spekulovalo ze redstar ma dva tipy pracovníků, ti co to vsechno delají jak mají a zadne problemy nejsou a ty co to odflákávají a jdes s nima za chvili na reklamacku, i kdyz to poho zreklamují mas s tim navíc starosti no .. ale rekl bych ze toto uz nejak poresili a uz delají jen ty lepsí ..=)), jestli se chystas ke koupi tak bez do RS, príjemny poslech kdyz ti to jde jak má a taky to dobre nastavís .. nechci ale premloíuvat =))
- -[oSaKo]-

Reklama
Reklama