Zpět na článek

Diskuze: Repro OZAKI HM050 B5, domácí kino za málo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolik Vám Abacus za takovou pěknou recenci takových šrotů zaplatil ?
- Butthead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkus si je poslechnout a pak neco prud hovado. Takovy idioty mam rad
- Butthead killer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A Vy, milý čtenáři jste placen kým? Logitechem? Creative Labs? Nebo za touto jízlivostí stojí Tesla Electronics?
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

copak pořád nevíte, že repro OZAKI a to všechny typy mají velice průměrný odstup Signál/Šum ? Od toho to slabé šumění v repro. Prostě MADE IN CHINA nebo odkud to je :)
- MartaSs

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2MartaSs: ad butthead killer, jinak si uvědom, že né každý má statisíce na audiofilní sestavu.
<br>2Kwolek: Dá se na tom tedy poslouchat hudba?? Slyšel jsem, že ty Geniusy jsou na hudbu hrozné. Jak je to s těmito ??
<br>Díky.
- Vlado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimave je, ze se clovek v diskuzich dozvi kdo je idiot, hovado nebo podobne. A ty Butthead pokud taky nejsi hovado nebo idiot nam zkus poreferovat jak ty bedny hraji, kdyz te tak znechutili.
- front

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela dlouho jsem čekal na nějakou recenzi B5ky ale že bych z týhle byl moudřejší to teda ne. Že má sestava 18kg je věc hezká ale moc mi toho neřekne. Radši bych slyšel jak je na tom v porovnání s Creative,Logitech.
<br>
<br>musim si ji prostě někde poslechnout :(
- ZOOM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tieto bedne som hrat nepocul, ale pocul som tie drevene Genius a tie nestoja za nic. Osobne si myslim, ze toto bude to iste. Na hranie je to fajn, na filmy sa to tiez da vydrzat, ale hudba sa na tom pocuvat neda. Ja tiez nemam zostavu za 100000Sk. Ale stare Teslacke bedne s novymi repro a vlastnorucne urobeny subwoofer zo stareho TV hraju urcite lepsie ako vsetky Genius, Ozaki, Logitech aj s Creative dokopy. A ked da niekto dokopy nf zosilnovac a trafo a ani to neodtieni, tak potom uz nic...
- Scooby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To VLADO: Audiofil sice jsem ale né zase tak prachatej. OZAKI maj pekne na nic odstup S/Š jak sem už psal maj myslim 55db ted přesně nevim. Ale u konkurence jako je Logitech a třeba genius je odstup S/Š minimálně 86db a to už jen tak šumět neuslyšíš pokud nemáš vysloveně shit zvukovku "i integrovaná dneska hraje slušně". Kdyby prostě OZAKI měli větší odstup S/Š tak do nich jdu okamžitě.
- martaSs

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a o to prave jde. Tohle JE sestava k PC, pripadne k filmum... Vazne nerozumim vykrikum jak je ta sestava spatna, jak to je cele reklama... Me se recenze libila, nekdo vyse psal o odstupu S/S to beru, tyhle bedny jsem nikdy neslysel, ale hadam ze me by to nejspis nijak netrapilo. U filmu to nepoznam a u her? Pochybuju. Neco jineho je hudba, ale myslim ze do tohoto segmentu trhu B5 opravdu neni mireno. A hlavne, nikdo nikoho nenuti aby je koupil, nelibi se ti, myslis ze moc sumi nebo hraji spatne? Neni problem, staci koupit lepsi/drasi... Kdo chce usetrit a chce mit 5.1 pro toho je to IMHO dobra volba :)
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz na pctuningu vysel test na OZAKI M1, navstivil jsem stranku vyrobce, nasel B5 a ihned je objednal u jedne budejicke firmy..rekli mi, ze budou do druhyho dne..pak se to zmenilo, ze Abacus(jako vyhradni dovozce) je nema a zatim mit nebude..objednal jsem je 19.zari, dostali se ke me AZ 17.PROSINCE~~! ale aspon, ze uz jsem je mel doma...zapojil, nastavil a pustil Gladiatora..subwoofer dunel jako svina, hrnecky a okna poskakovaly a ja nemel jediny slovo proti vykonu, zvuku, barve, rozlozeni...proste uzasny a muzu je JENOM DOPORUCIT~~ :)
<br>
- Draco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2003 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, mam doma Genius SW 5.1 HT a jsou bez chyby. Hudba? Staci trosku ubrat na SW a uz se to da poslouchat. Pravda, vysky nejsou tak řízné (respektive, jsou ponekud ploche, nevyrazne), ale pokud nemate prime srovnani (ja mam, HIFI Sony, sice zadna super duper, ale hraje velmi pekne) asi se vam to bude libit. A na filmy? SUPER! Hrave strci do kapsy vsechny plastove sestavy do 20.000. A hlavne, zadny sum, zadne brumendo. Ze zacatku bylo, ale pak jsem zjistil, ze to dela kabelovka. Zatim ji musim odpojovat, kdyz chci poustet film, ale urcite vymyslim neco lepsiho.
- lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavne ze delate testy nejakych shitu jako Ozaki a herkules,pripadne geniusu,coz jsou doslova shity.Ja mam Teac powermax 1300/2.1,protoze mam maly pokoj a bohate mi to staci,perfektni vykon,krasny zvuk,super kvalita,full range,slysim naprosto vsechno,kazdy kdo ume byl poslouchal aspon hodinu a zasl a navic v provedeni 5+1 stoji jen 2300 a hraji perfektne,tzady toto jsou hnusne a nevzhledne shity.Vim o cem mluvim,vsechny tyhle ludry jsem slysel.
- PetrMsi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele mas pravdu,souhlasim,mam je taky a na pulku mi padaji veci ze skrine:-)))
- Karel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 01:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.svethardware.cz/art.jsp?doc=351795411F4CD30EC1256DBA003FD5FE
- Petrmsi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To soy pekne shity od toho Teacu ty debile.Tam je dobry mozna akorat ten subwoofer,ty satelity stoji i vypadaji za hovno.Ja mam doma delane 3 pasmovky s objemem 55 litru a staly me do 3 tisic protoze to byla stavebnice a hrajou dost dobre.Nejake 5.1 vubec nepotrebuju.A basy maji vetsi nez nejake plasto subace z tech debilnich sestav.Ty bych si v zivote nekoupil.
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netvrdim,ze jsou nejlepsi na svete,alew rozhodne lepsi nez tady ti ubozaci,ktere bych si stydel dat do pokoje a navic hraji na hovno.Pokud se ti chce drbat s nejakou stavebnici tvoje vec,basak Teacui je opravdu super i pri minimalni hlasitosti a ty satelity,tak to se chlapecku pletes,ze stoji za hovno,naopak a navic je fakt co psal Karel,ze i pri opravdu poradne hlasitosti hraji naprosto ciste,takze si bez stavet debilku a vyser se nas pomlouvani necoho co neznas,ja tvoji stavebnicku taky nepomnlouvam
- PetrMSI

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si je uzij ubozaku.
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mily Dane,ja jsem te nechtel urazet,je me sere kdyz nekdo pomlouva neco co nezna,ale myslim,ze se shodneme,ze to co oba mame je lepsi nez to co se tu testuje a mimochodem myslim,ze kvalitni2.1 docela postaci proti 5.1
- Petrmsi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A hlavne bud v klidu.Stastne a vesele, a hlavne: BANIK PICO!
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tobe taky stastne a vesele a mimojine Banik to tedy muzu,navic mam holku z Ostravy,takze super,kamo,mej se.
- Dannymu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panove vzdycky se docela pobavim jak si tady mezi sebou sdelujete ty sve nadavky a shazovani. Je videt ze inteligence nekterych ctenaru je opravdu pod bodem mrazu. Viz. Danny a jeho Banik P***. Taky mu fandim a musim to davat takovym zpusobem najevo?
- Liquid

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SW 5.1 HT mám také a výšky jsou znatelně lepší po sundání předních krytek repro beden.
- Lord Hadr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2003 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kdybych to rek jinak tak by to tak nevyznelo.
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 12. 2003 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to nehcapu! Kdyz chces poslouchat hudbu tak poradny repro a bez wooferu! DVD s 2.1 moc neuzijes tak co tady machrujes s 2.1?!! Jako predni mam Tannoy Mercury M1, centr + surround od Yamahy + woofer Jamo! Vse z Hifi bazaru a nakupka 8000! Mel jsem Geniuse HT a jsou super, ale ted to nema absolutne chybu~~!~~!!!§
- Xander Cage

Reklama
Reklama