Zpět na článek

Diskuze: Resident Evil HD trhá rekordy, stala se nejrychleji prodávanou hrou Capcomu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
10. 2. 2015 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Důkaz toho, že lidé stále chtějí hrát hry jako byly dřív a nejen hloupé koridorovky, kde už pomalu nemusíte ani mířit a stačí se na deset vteřin zastavit a máte plný život.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen tenhle první díl RE byl slušnej - ještě to byla hra 8) , ale poslední díly série resident Evil stojí za ..píp.. - poslední 6ku opravdu lituju koupě (naštěstí fakt levně) - čím dál horší ovládání, čím dál víc automatických scén, zběsilého mačkání náhodných čudlíků a jistoty kdy a co se stane
ale všechny "remastrovaný HD" jsou dnes jen ubohým tahákem peněz za minimum nákladů pro "tvůrce" - kdyby za to alespoň nechtěli peníze jako za novej AA titul :roll:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som to hral v roku na GameCube potom RE Zero
A este som si zopakoval v roku 2010 na pc s emulatorom..
Pred par tyz. som stiahol tuto HD a po 15 mun som ju odinštaloval..
Nuda..

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ethos Tam malo byť v roku 2001

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zajímala statistika, kolik lidí, co si to koupilo, opravdu zajímá hra (a tedy ji hrálo nebo dokonce dohrálo) a kolik z nich si to koupilo z nějakých hipster srdcařských staroherních důvodů, ale nikdy to nezapnou. Osobně jsem chtěl vždycky vyzkoušet starý RE, ale přes tu šílenou grafiku jsem se prostě nepřenes (10 pospojovaných kostiček buduje atmosféru dost blbě, na to nemám fantasii) a šílený ovládání tomu taky nepřidalo. Koupil jsem tedy tento remake a v základě je ta hra dobrá, jen je na herních principech vidět, že je prostě stará. Ony ty nový hry obecně nejsou jen "koridory" a tupě vpřed, ale třeba adventury se daleko víc orientují na příběh (což je imho správně). Ten je sice u RE taky zajímavý, ale hru uměle natahují věci, jako typicky zákysová místa (které jsou jako zákysy designované), kde jsou po hráči vyžadovány nelogické akce ve stylu - abys otevřel ledničku v kuchyni, tak musíš rozbít sochu na chodbě, ze které vypadne amulet, co otevře tajnou chodbu ve venkovní kryptě... nebo to, že klíč zabere v inventáři stejně místa jako granátomet. Z toho už dneska hry naštěstí vyrostly a nemyslím si, že by to bylo špatně.

Reklama
Reklama