Zpět na článek

Diskuze: Samsung chystá OLED monitor s obnovovací frekvencí 500 Hz

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 11. 2024 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ocenil bych přesnější informaci ohledně rozlišení. 1440 nejspíš znamená, že jde o 2560×1440, to si domyslíme, ale co znamená 45" s vyšším rozlišením, než 3440×1440, to můžeme jenom spekulovat.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 11. 2024 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co Sony Inzone M10S, 26,5" 2k oled 480hz, na ten se zapomnělo v článku nebo autor neví, že existuje.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 11. 2024 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 otazka je ktera hra tohle dokaze v tomhle rozliseni, kdyz se podivam jak mizerny jsou posledni dobou optimalizace v novych hrach, dosahnout na vic jak 200fps+ je celkem utopie a pak takovy monitory docela ztracej smysl.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 11. 2024 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka honzík prostě kouká na optimalizaci single player her u 500Hz monitoru 😂 Samozřejmě je určení hlavně pro esport hry.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 11. 2024 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 ony sou bohuzel zpr..elene i nektere esporty. Treba CS2 si o 500fps stable bez dropu muze taky nechat jen zdat.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 11. 2024 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @JFP presne to jsem chtel taky dodat ze hodne esportovejch her dneska s timto uz ma taky problem, jak tam postupne dodavaj novy efekty apod.. nebo se prechazi na znacne upraveny enginy kam se snazej vsichni nasoukat podporu novejch efektu a tim padem logicky klesa znacne efektivita a optimalizace...

Reklama
Reklama