profile-image

Darth36

Odznaky

Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23 976 bodů
Zbývá 1 024 bodů do dalšího levelu
20 000 25 000
dnes 15:15 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
dnes 14:59 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
dnes 14:52 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
dnes 14:40 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 14:38 Hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 14:35 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
dnes 14:29 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 14:28 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
dnes 14:25 Přečtení článku
2 b
dnes 14:23 Hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 14:22 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 14:19 Přečtení článku
2 b
dnes 13:11 Přečtení článku
2 b
dnes 13:10 Přečtení článku
2 b
dnes 12:31 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
dnes 12:20 Hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 12:19 Komentář
4 b
dnes 12:14 Denní návštěva
28 b
Bonus za 35 dní v kuse
včera 23:40 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
včera 22:21 Komentář
4 b
včera 21:12 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
včera 21:01 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
včera 20:36 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
včera 20:34 Hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
včera 20:33 Přečtení článku
2 b

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
dnes 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto NO-X troubu od normálních lidí zachraňují ty strašně vypadající diskuse, ale pacienty tam v komentech má taky dobré :D

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
dnes 12:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RIZECEK "FSR 3 a DLSS 3 poskytovalo už dost dobrý obraz" určitě ne, fsr 3.1 je stále tragédie, potvrdí každý dohledatelný test problíkávání textur je šilené.
DLSS 4 je první upscaling, který se dá použít i v 1440p bez nějaké extra viditelné ztráty kvality, amd tohodle ještě nedosáhlo.

už jen ty výkřiky zoufalosti od 6000 a 7000 rx vlastníků po horším fsr 4 ti řeknou, jak špatný je ten fsr 3 :D fakt se to nedá koukat, fsr 4 int8 na performance je mnohem hezčí ve 4k než fsr 3 na kvalitu.

Jak je na tom DLSS 4.5 už víme díky dvou ruzným testům, jako je tento:

Nvidia DLSS 4.5 beats native resolution and AMD FSR 4 in blind image quality test

ovšem výkon speciálně na kvalitě opravdu klesl jak píšeš, 4.5 se hodí spíš na performance a ultra performance, kde ten skok oproti dlss 4.0 je nejvyšší :) Co je super, že ti nvidia dává volnost výběru, zda 3, 4.0 nebo 4.5, presenty.. ja si tu musím modovat horši verzi fsr 4 jak červenej trouba :D AMD už nikdy

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 22:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik o něj vůbec nejde, však je to pomatenec, co sám radeon v kompu nemá, spíš lituji chudáky, co mu na ty lži skočí :D

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "Takova je proste realita."

Ne, takhle to je pouze na jednom písečku u speciálních lidí trochu :D
Nvidia says more than 80 percent of RTX GPU owners activate its DLSS upscaling

Zvláštní, že když otevřu Radeon nebo AMD reddit, spoustu lidí tam AMD nadává a hlavně nádávalo za to, že nemají dostupný fsr 4.. asi tam bude jiná sorta lidí, než máš na speciálním koutku.

sedí to i s tím, že má amd o 1000 milionů $ menší zisk z radeonů, než třeba v roce 2022,2023. Smutné.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
včera 09:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darim Co to meleš? DLSS 2,3,4,4.5 upscaling jde nativně i na rtx 2000 řadě (2018), už jen to stačí bohatě oproti směšné konkurenci, proti který se obrací i vlastní uživatelé na jejich fanboy redditu (rx 6000 2020) 😂 douč se a pak piš

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2026 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe :D nejraději by nacpal "superpocitac" do formule kluk

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2026 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TinfoilDebugger :D no fakt, zabanovaný bělka top 5, šilenost

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2026 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoro rok potom, co jim utekla neofiko verze, co si pak lidi samotní musí upravovat a díky optiscaleru jsou pak venku použitelný verze na rx 6000 se amd po roce ozve, že to teda bude.. až v roce 2027 pro rx 6000 :D :D

To je nesmysl už, za tohle tam v AMD musí někoho vyhodit, takhle si poškodit reputaci kvůli špatné komunikaci a tomu, že nechtěli vydat FSR 4 dříve, když funguje.. nedivím se těm komentářům pod amd příspěvkem na Xku a reakcím na redditu..

Co je tohle za dobu, že se Nvidia chová lépe k zákazníkovi, než AMD, které se vždycky snažilo to dohnat v tomhle přístupu? :D DLSS 5 prostě bude dávno venku a FSR 4 nebude na rx 6000.. no je mi líto těch lidí, co tu serii mají

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2026 14:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "a ze by kvuli oficialni nepodpore hromadne prechazeli k Nvidii jsem teda nikde nevidel"
No vidíš, to nemusíš ani znát, stačí si dojít na reddit amd, konkrétně zde:

The reputation damage from that alone is hard to repair again. No way in hell am I buying another AMD card.
100+ palců nahoru
This, 100% buying Nvidia. Still wild to me im locked to FSR 3 on my 7900xtx when everyone knows FSR4 works on 7000 cards.
to samé..

Jak R AMD, tak R Radeon je plný stovek chudáků, co už dávno switchnulo, nebo už amd nevěří, a mají dobrý důvod, tohle fakt rok trvat nemělo, když je několik měsíců už venku neoficiální verze, která funguje, ale jen v SP hrách :D

7000 generace byla nejhorší co se týče zisků amd v historii, nic ani v retailu úspěšného nebylo.
GPU sales are on the up but AMD's RX 7000-series graphics cards are its least competitive in 20 years

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 5. 2026 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid no spíš když pošle nějaký odkaz a myslí si, že někoho nachytal, ale realita byla zase taková, že trouba neumí % a spletl se, tak ho to štve - dá příspěvek na koutek a beztak si to vybije na mamce doma 😂

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2026 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Hwu bohužel amatéři, co neumí správně testovat a dělají chyby, více zde v komentech.

více testerů samozřejmě došlo k závěru, že v tom žádný problém zatím není.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2026 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka :D :D ty náš troubo, tak si rozebereme ten odkaz, co si poslal.

Průměrný výkon ve 4k bez RT:

Asus TUF 5080 - 126,8 Fps
Asus TUF 9070 xt - 102,9 Fps

Pokud budeme brát 5080 jako 100% výkonu, dosahuje 9070 xt zde 81% výkonu 5080.

Průměrný výkon ve 4k s RT:
Asus TUF 5080 - 61,2 Fps
Asus TUF 9070 xt - 45,3 Fps

Pokud budeme brát 5080 jako 100% výkonu, dosahuje 9070 xt zde 74% výkonu 5080.

Radím zase tvojí klasiku, už to tady ignorovat a zase psát další lživé blbosti k dalšímu příspěvku.

Zřejmě je tady Honzík Bělků velký lhář :).

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2026 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "zevricek prodejnosti se nedela podle toho kolik se jich prodalo celkem ale kolik se jich prodalo dejme tomu za posledni tyden. Dycky se to tak delalo"

Další lež, jak si vůbec dovoluješ tohle říct, když to nevíš?

uč se raději, ať neděláš další ostudu do budoucna.

Naštěstí nemusím vidět žádné žebříčky na to, abych mohl věřit AMD jejich finančí report, kde jim Radeon vydělává nula nula prd vs pár let dozadu.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2026 09:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "tak proc jsou 9060/9070 skoro vsude v TOP5 neprodavanejsich GPU" nejsou, proč furt lžeš :D stovky shopů mají v top 5 jen Nvidii v eu.
Zase, bohužel nechápeš poptávku a nabídku, společnosti po celém světě se jí řídí, proč by někdo vytvořil notebook s nečím, o co lidi nemají zájem, speciálně potom, co desktop radeonum klesl zisk o 1000 milionu $ v porovnaní s 2022/2023?

Cena je jedno, lidé to kupují. AMD co vždy udělá je, že zvedne cenu jak nvidie a jen jí trochu podsekne, prodejci si pak mohou dovolit na nvidia karty nahodit velkou marži, protože se stejně prodají, mezitím co AMD karty jsou furt za stejnou cenu a jak už si psal, furt skladem.

I lisa ví, že je to v prdeli :D :D

Fun fact - top tři na alze, prvni nvidia karta 2000+ prodaných, druha AMD karta 1000+ prodaných, třeti nvidia karta 2000+ prodaných.. super žebříček 🤣

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 5. 2026 08:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "9070/9070XT jsou vsude plne sklady"
Ano, konečně přiznaní. Jsou jich opravdu plné sklady i přesto, že Nvidie na skladech teď poslední dobou nebyli. Když vidíme zisk amd z radeonu, který je o 1000 milionů $ nižší, než v roce 2022 a 2023, víme, čím to bude, děkujeme za potvrzení.

Nvidie a v ramci GPP" krásná pohádka

"Vem si jak moc se treba ASUS i GB moji vyrabet TOP karty s cipy od AMD, v jednu chvili oba zarizli sve TOP modely pritom ASUS uz mel hotovou 9070XT STRIX" Lež, několikrát se výrobci ozvali s tím, že se jim AMD karty prostě tak dobře neprodávají, což vídíme na finančních výsledcích společnosti a díky JPR víme, že 90% čipů si AIB berou od nvidie, proč asi..

MSI se vykašlalo na amd, protože se jim neprodávalo. Naopak Nvidia a MSI například v asii vedou bnc Retail průzkům.

Sapphire samo brečelo, že jim amd nedovolí vytvořit další toxic edice, tak co tu zase lžeš popleto 🤣

Co mně se hlavně libí je to, jak nechápeš kapacity.. Nvidia pošle k AIB více čipů za jeden Q, než amd stihne za celý ROK.

Ale všechno je ve finále úplně jedno, Výrobci necpou do ntb AMD čipy, protože po nich není poptávka, tak jednoduché to je.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2026 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n rádo se stalo, hale je pravda, že to hlášení proběhlo internetem, ale jen oni si stojí za tím, že to byla pravda i teď :D to je pak už v pytli no

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 5. 2026 00:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka reagovat celkově na nvidii jim dělá problém již leta, viz jejich neustále padající zisky z radeonů a poměr trhu, který jim během 10 let padl z 30% na 6%.
AMD na to nemá budget ani kapacity, pokud by se to náhodou nvidii povedlo, převálcuje vše ostatní marketingem a technologií.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 5. 2026 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n Pár příkladů:

prohlášení ohledně 5070 ti několik měsíců dozadu - chudáci se trochu spletli a skočili na špek kecům o tom, jak nvidia přestane dělat 5070 ti - nic takového se nestalo a karta se nejen, že stále prodává, ale díky např. BCN retail průzkumu v Asii je to jedna z nejprodávanějších edic i v současných měsících. Bohužel si na svém tvrzení kvůli dmg controlu stále stojí, což nikdo okolo nechápe :D
Navíc troubové v tom videu mluví o stejném osudu s 5060 ti 16gb, a následně pár měsíců se neuhlídali, a když chtěli podpořit svůj argument, poslali amazon dle jejich lokace, kde se 5060 ti 16gb prodává nejlépe :D

Dalši:
Fejkové prodeje a výsledky při launchy 9070 xt - opět bohužel, hlavně ten main steve boomer skočil na špek "infu" o tom, jak Retail při vydání Rtx 5000 nemá žádné zásoby této řady a naopak 9070 xt a 9070 dle nich měli všichni nově připravené po statisících (opravdu jejich tvrzení).
zde je ovšem minula jak informace o tom, že AMD naskladnilo karty několik měsíců dopředu, tak to, že si to ověřili jen u jejich blízkého retail shopu. Jak to dopadlo krásně vidět na obrázku - Za to období, kdy se blázní rvali za svůj názor nejen, že amd klesl marketshare, ale i zisky z radeonů, což by se samozřejmě v případě špatných zásob rtx 5000 stát nemělo, jenže nvidia nejen, že zvedla market share do nebes, ale měla i rekordní zisky z geeforce.

další:

Tvrdili, že Expo není nutné s X3D CPu zapínat a že z toho nemáš žádný výkon.
K tomuto tématu přispěchal jeden z bývalých leakerů s tímto komentářem (opravdu dohledatelné v jejich historii videí):
"Steve is constantly adapting his narrative towards what's best for AMD in this case. When AMD was behind, there were plenty of mem tune videos, with titles such as "Massive Gaming Gains" (for some ~10% perf uplift) and now he says 10-20% is "negligible" and not worth the effort"
Zároveň jako dmg control nazývá lidi, co si upravují cpu (ano, i jako co si daji jen negative curve) jako "griftery" :D. pak se začne hlavně steve klasicky vymlouvat a přesouva pointu, to se krásně pozná, že vydá nějakou anketu :D

A jako nedávný poslední fuck up mají to jejich video s RT - kterého se samozřejmě chytají největší troubové i u nás jako stratos :D

Dostalo to backlash jak blázen, místo videa tipu " jak moc byl tehdá rt důležitý a jak to ovlivnilo hry" prostě jen cpali jejich divákům, jak to bylo zbytečný a je i teď. Ostatní samozřejmě argumentovali tím, že dnešní hry díky tomu již většinou nevyuživají "pre baked" lightning a nemusí se několik GB dat investovat do generovaní statického světla.
nasledoval další dmg control, kde jsou zas za šašky.

Je mi jich až líto, hlavně toho Tima, ten vypadá jako v poho týpek a jeho Monitorunboxed je vlastně celkem v pohodě, to ten steve je bohužel boomer.

snad pomohlo, ja si to tu rovnou nechám do budoucna v uložených, abych to nemusel vypisovat už, jinak samozřejmě větší hejty, né vždy správně, jsou snadno dohledatelné na Xku i od většich creatorů, ale to je prostě dané tím, že drama jede, jejich sledující stárnou a když udělají kritiku na amd, nikdo na to nekouká jako na kritiku na nvidii.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 5. 2026 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka plačky z ditu klasicky, jakmile to bude mít amd no-x se bude moct uhonit doslova 😂 A HWU dostava už konečně bídu na Xku od ostatních creatorů za své neustálé lhaní, krásný to týden

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2026 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Xbox s nezaostává tolik CPU výkonem, jako GPU výkonem.

Tvrdit o Rockstaru potom, jako jelo RDR2 při startu (stále 30 fps lock to má mimochodem :D :D ) a gta 5, které padalo na tehdejších konzolích na 15-22 fps bez problému není trochu debilita, ale bezpečný odhad.

Speciálně potom, co všechny jiné enginy trpí na PS5 i pročku v případě CPU náročnosti.. a GTA 6 je definice CPU bound hry :D

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2026 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka krasný clickbatík, 100% funkčnost na bělky 😁

Mnohem lepší video na stejné téma.

Darth36
Darth36
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2026 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de Tady nejde o to zda je to Intel nebo AMD, ale o blbost, jakou si plácnul s tím diitem :D Jeden stick prostě bude mít šílený 1%lows, i oboje v expu amd dost trápí oproti intelu, ale sdílet článek s jedním testem bez dlouhodobých 1% lows je šílenost.

Nikdo tady netvrdí, že AMD není současně již roky na trhu s cpu úspěšnější a bere si více trhu každý rok, to kde sis vycucal, že to tak není, nebo že to tu někdo tvrdí?

Mně jen příjde vtipné, že na BRka zatím amd nepřekonalo Intel doteď 😂AMD má štěstí, že je Intel až v takové prdeli.

Reklama
Reklama