Zpět na článek

Diskuze: Samsung Galaxy Note 3: úhlopříčka 6 palců a 8jádrový procesor?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

stan55
stan55
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

This is madness... :shock:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stan55 Desires of fans :wink:

polabecak
polabecak
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stan55 huh...Maness?! THIS IS SAMSUNG!!! :D

polabecak
polabecak
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polabecak *madness...vážně tu musí přibýt editování příspěvků..

blaho
blaho
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Saga pinpongovych rakiet pri hlave pokracuje :lol:

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho Pak mi z toho ale vychazi, ze prvni byl pro lepsi stolni tenisty a tenhle je uz pro lamky, co potrebujou vetsi plochu aby micek vubec trefili :D

Tablety do toho samozrejme netaham, to uz jen pro nejvetsi zoufalce. Vsichni rozumny lidi tablety pouzivaj na klasickej tenis.

A je pro pobaveni nejhustejsi tablet - je to "preview" na iPad2.

http://www.youtube.com/watch?v=ct1_r_61sk8

AllowedCry
AllowedCry
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť 32bit CPU, nedokáže plnohodnotně obsloužit 4GB RAM ne? Navíc 8 jáder je uplně k ničemu...

trumpeta
trumpeta
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Kdy tenhle pitomy mytus uz konecne chcipne_ Asi az v dobe, kdy si na 32bit systemy a procesory nikdo nevzpomene.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa366778(v=vs.85).aspx

32bit serverove windows na 32bit procesorech bezne podporovaly 64 GB pameti. Desktopove to neumely protoze to Microsoft nechtel a ne z toho duvodu, ze by to neslo.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
21. 1. 2013 03:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta 32 bitovy system (a nielen system, ale i programy) znamena 32 bitove adresy. 4GiB je preto principialny limit (2^32=4GiB) a obrblit sa to da nanajvys ak barlickami typu prepinanie bloku pamati a podobne, znamych uz z 64KB+ osembitov. V praxi na prdlajs.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta Jo, jenze toto reseni ma spoustu omezeni. Sice slo (jde) to zapnout i na neserverovych OS, ale vyzadovalo (vyzaduje) to aplikace ktere byly primo pro tohle napsane a i tak nic moc.

Szotek_cz
Szotek_cz
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta @Bespi: Proč se tu řeší x86 procesory když to běží na ARMu.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry 32 bit systém ne, ale to by nebyl Linux, aby se to nedalo obejít pomocí PAE jádra 8) . Sice to není ono, ale 32 bit systém má rázem třeba i 6GB paměti 8)

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Informace že: "Dále by měl mít třeba 12Mpx čočku fotoaparátu" mě opravdu pobavila. Budu se muset podívat, kolik Mpx mám v brýlích.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Do vrecka to uz nevojde a ked mam nosit tablet v taske tak si rovno kupim vacsi pretoze na telefonovanie budem pouzivat nieco mensie co so sebou mozem mat stale.
5" je podla mna idealnych, teraz si k pausalu asi vezmem Note II ale len preto ze fyzicky neje vacsi nez moj 5" Dell Streak a Sony Xperia Z sa este nepredava (na idealne ovladane je potrebne, aby sa pri drzani na sirku palce obidvoch ruk dotykali v strede obrazovky)

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Je to samozrejme chyba, 12 megapixelov bude mat obrazovy senzor, cocka dokaze realne vykreslit tak 2 :)

Endyamon
Endyamon
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=blahorodie]Saga pinpongovych rakiet pri hlave pokracuje :lol:[/quote]

saga dementnych pripomienok pokracuje,... :wink: ale to len ukajas svoju potrebu ..

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Endyamon Se snazis vybudovat reputaci "Androidiho/Samsungackyho Hulana"?

Trocha agrese tam je. Fory ti vadi. Osobni napadeni nechybi.

Pripominas mi postavu z vtipu "trikrat kandidoval na obecniho vola, ale ani jednou neuspel, nebot dalece prekracoval pozadavky" :wink:

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidět, že je to tu samej šťoural,... každej jenom remcá,.. prskáte, že je to moc velkej displej ale nikdo nepochválil kapacitu baterie :wink:

Kapacitátor+
Kapacitátor+
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yiri to už je takové diskuzní pravidlo. kapacita baterie se nikdy nechválí, pouze se na ní remcá pokud je malá

syslik
syslik
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom 5000mAh? to je nuda! já chci mobil s jaderným reaktorem! :D

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
20. 1. 2013 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4 jádro je k neutahání
2GB RAM jsem běžnou činností nezaplnil
720p je dost jemné ale pokrok je pokrok
3000mAh je na běžně prožitý den dost
Multitask na 2 poloviny není špatný

Za sebe můžu říct,že:
FHD vítám, jemné bude jemnější
4GB proč ne, ikdyž smysl úplně nevidím
4 pozicový multitask může být použitelný
foťák je mi ukradený,8 nebo 12MPx
ale interně bych tomu dal 64GB,to chybí
a 5000mAh baterie asi jde ruku v ruce s 8 jadrem a větší obrazovkou se slušným podsvícením

a jen tak na okraj,to není 8 stejných jader,tegra3 je taky 4+1malé :idea:

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
21. 1. 2013 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI Všetko pekne napísané len s tým že "5000mAh baterie asi jde ruku v ruce s 8 jadrem" kvôli CPU to nebude, kedže aj povedzme Tegra 3 je výkonnejšia a ešte energeticky úspornejšia ako 2. Tak isto to bude aj u Tegra 4. Ale fullhd 6 palcovy displej to je samozrejme že to niečo spapá. Však to už je vyplnený rozdiel medzi tabletmi a smartphonmi. Vyplnil ho note :) Špecifikácie to má vcelku super

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
21. 1. 2013 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy už ta honba za počtem jader přestane?I s tak velkým aku vydrží prdlajs.Proč neudělat dvoujádro se stejným akumulátorem?Já preferuji radši výdrž,když sebou tahám zařízení na cestách,a nepotřebuji brutální výkon na textový editor.....

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
21. 1. 2013 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rybajda Tiež som sa ešte nestretol s niečím, čo by 2-jadrový Cortex A9 nezvládal, ale v dnešnej dobe proste čísla predávajú :wink: Či už sa jedná o počet Mpx, MHz, palcov alebo jadier - ľudia už majú tak obmedzenú myseľ, že keď vidia vyššie číslo automaticky to musí byť aj lepšia voľba :roll:

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
21. 1. 2013 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Achjo ... počet jader naprosto nic neznamená, a nějak nechápu proč se tím lidi vůbec vzrušujou (OMG OMG 8 jader to sežere baterku za minutu... proč neudělají dvoujádro).

Smysl má řešit jen celkový výkon čipu + typickou spotřebu čipu. Jestli je výkon řešen jedním velkým jádrem nebo 50 malými může být uživateli srdečně jedno a podobně výkonné čipy budou mít podobné charakteristiky spotřeby. Jednojádro bude mít na vrch v singlethread vícejádro v multitask/paralelizaci. V jednojádru se vypínají bloky ve vícejádru jádra (a oboje se taktuje podle potřeby)... výsledek prašť jak uhoď (větší granulace u vícejádra umožňuje snažší vypínání nepotřebných částí čipu a méně náročné přepínání threadů - takže se snáze ovládá jejich spotřeba, ale principielně je to skoro jedno - je to jen o složitosti řízení spotřeby fyzické možnosti jsou podobné).

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
22. 1. 2013 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=xkryspin]Achjo ... počet jader naprosto nic neznamená, a nějak nechápu proč se tím lidi vůbec vzrušujou (OMG OMG 8 jader to sežere baterku za minutu... proč neudělají dvoujádro).

Smysl má řešit jen celkový výkon čipu + typickou spotřebu čipu. Jestli je výkon řešen jedním velkým jádrem nebo 50 malými může být uživateli srdečně jedno a podobně výkonné čipy budou mít podobné charakteristiky spotřeby. Jednojádro bude mít na vrch v singlethread vícejádro v multitask/paralelizaci. V jednojádru se vypínají bloky ve vícejádru jádra (a oboje se taktuje podle potřeby)... výsledek prašť jak uhoď (větší granulace u vícejádra umožňuje snažší vypínání nepotřebných částí čipu a méně náročné přepínání threadů - takže se snáze ovládá jejich spotřeba, ale principielně je to skoro jedno - je to jen o složitosti řízení spotřeby fyzické možnosti jsou podobné).[/quote]

třeba jsem tupoun,ale cheš mi říct že 1x1GHz,nebo 8x1GHz má stejnou spotřebu?

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
22. 1. 2013 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rybajda Ano, přesně to ti chci říct.

Za předpokladu, že mají oba čipy zhruba stejný hrubý výkon budou mít zhruba stejnou spotřebu (a zhruba stejný počet tranzistorů). Spotřeba je závislá spíše na celkovém počtu transistorů a technologii výroby, než na tom jestli to je nebo není rozděleno do "ucelených" jader nebo se spotřeba ovládá jinak).

Není jádro jako jádro. Prostě u toho tvého 1x1Ghz bude to 1 jádro zhruba tak velké, jako těch 8 jader v tom tvém druhém dohromady.

Moje pointa byla, že samotný počet jader je údaj úplně o ničem, a nemá smysl se nad tím vůbec pozastavovat (je to jen taková "technická zajímavůstka) - protože neexistuje něco jako "standardní jádro" - a "jádra" jsou mezi sebou nesrovnatelná (a to někdy i vrámci jednoho čipu - například Tegra 3 má 4 jádra stejná a jedno úplně jiné, v minulosti existovaly koncepty, kde některá jádra byla plnohodnotná a dalším chyběly některé jednotky).

Je to jako bys chtěl srovnávat 1 pšstrosí vejce (bílé barvy) s 8 slepičími (bílé barvy) ... a pak se je snažil srovnávat protože jsou přece všechna bílá (1Ghz)

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
22. 1. 2013 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin Pokud by šlo o stejná jádra: Pak by platilo (při určité míře zjednodušení), že 8x1Ghz bude mít 8x vyšší spotřebu (při plném výkonu), ale také 8x vyšší hrubý výkon (při plném výkonu).

Ale co čip to prostě jiné jádro - a je v podstatě jedno jestli je tam 1,2,3 ...1500 jader. Jediné co má význam je celkový výkon celého čipu a jeho celková typická spotřeba.

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
28. 1. 2013 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin @xkryspin: aha,díky za vyčerpávající odpovědi :)

Reklama
Reklama