Šéf EA: Digitální distribuce zatím nezničí krabicové verze her
Někdy je zkrátka jednodušší koupit si hru v obchodě a vložit disk do mechaniky, než s pomalým internetem stahovat velké množství dat.
Výkonný ředitel herního studia Electronics Arts, John Riccitello, se v rozhovoru pro magazín Industry Gamers vyjádřil k tomu, jak se bude v budoucnu vyvíjet distribuce videoher. Podle něj již v tomto roce digitální distribuce převýší retailovou (pozn. volný prodej v obchodech). Digitální distribuce má řadu výhod, např. hráč se nemusí starat, zda nepropásne nějakou důležitou aktualizaci. Výhodou je i to, že hru si v případě zájmu ihned stáhnete do vašeho PC. Odpadne tím únavná cesta někam do obchodu, kde (jak je u nás běžným zvykem) s největší pravděpodobností narazíte na kysele tvářícího se prodejce a hlavně, za vyhlédnutou hru zaplatíte někdy i menší cenu. Jistě, daní za to vše je, že ke hře nedostanete tištěný manuál a krabici, která ale beztak po čase zavází. Krabicové verze her podle něj v dohledné době nevymizí, ačkoli jejich podíl na trhu bude dlouhodobě pozvolna klesat. Fyzická média zkrátka zatím nelze v některých situacích úplně nahradit. „Někdy je jednodušší koupit si hru v obchodě a vložit disk do mechaniky, než s pomalým internetem stahovat velké množství dat“ uvedl šéf EA. Velké řetězce obchodů zaměřené na videohry se v blízké budoucnosti nemají čeho obávat, zatím…
Zdroj: Joystiq