Silent Hill f běží na PlayStationu 5 občas jen v rozlišení 360p z éry PS2
i Zdroj: KONAMI
Novinka Silent Hill f běží na PlayStationu 5 občas jen v rozlišení 360p z éry PS2

Silent Hill f běží na PlayStationu 5 občas jen v rozlišení 360p z éry PS2

Richard Šimáček

Richard Šimáček

30

Silent Hill f je nejspíše jedna z nejnáročnějších her pro současnou generaci konzolí a v režimu výkon běží na PlayStationu 5 jen v rozlišení 360p, což odpovídá zhruba cílovému rozlišení PS2.

Reklama

Silent Hill f vychází 25. září na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S a nyní jsme se dočkali i prvních videí, kde je do detailů rozebrána výkonnostní stránka hry na herních konzolích. Jelikož se jedná o titul běžící na Unreal Enginu 5, konzole dostávají pořádně zabrat.

YouTubový kanál ElAnalistaDeBits rozebral, jak se od sebe liší jednotlivé výkonnostní režimy na PS5, a dozvěděli jsme se například to, že aby Silent Hill f v režimu výkon dosáhl na stabilních 60 fps, je nutné, aby v některých scénách byla hra renderována v extrémně nízkém rozlišení jen 360p. Tím se tak dostáváme do dob PS2, kdy standardní rozlišení bylo 480i nebo nižší.

Ve výkonnostním režimu dosahuje PS5 maximálně rozlišení 720p, což připomíná éru PlayStationu 3 a Xboxu 360. Výkonnější verze, PS5 Pro, zvládá stabilní 720p při 60 fps, takže i přes velký nárůst grafického výkonu je zlepšení minimální.

Naštěstí není situace na PC tak katastrofální. Pro hraní ve Full HD při 60 FPS vám postačí grafická karta jako Nvidia RTX 4060 Ti nebo AMD RX 7700 XT. Pokud chcete hrát ve 4K při 30 FPS, stačí alespoň Nvidia RTX 3080 nebo Radeon RX 7800 XT.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama