Zpět na článek

Diskuze: Spotřebitelské grafiky Vega přijdou až v polovině léta

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Potvrdily se tak nedávné informace, které vám přinesl kolega."

Věta měla znít jinak:
"Potvrdily se tak nedávné informace, které vám přinesl můj nadřízený."

Každý ať si domyslí proč, aby pak mohl napsat v dalším svém vydání jeho oblíbenou větu "Já vám to říkal".

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Nejsem nadřízený ani kolega pana Štěpánka. :roll:

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dlouho čekám na Vegu, ale že ukážou dvě Vegy na hře Prey, která mimochodem jede perfektně i na moji stařičké GTX 760 to už raději neměli ukazovat nic.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus No bylo to ve 4K, ale tohle se jim fakt nepovedlo...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Problém je, že s dvomi Vega grafikami ukázali iba 60 FPS v 4K a ešte aj s riadnym stutteringom. Jedna GTX 1080 má v Prey v 4K viac ako 65 FPS v priemere a jedna 1080 Ti je na úrovni 90 FPS. Tá prezentácia je celkom fail. Ja aj tak stále neverím, že by najlepšia Vega grafika bola horšia alebo iba na úrovni GTX 1080. Podľa mňa to "len" nemali dobre pripravené.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @mareknr: No pokud vím, nikdo FPS nezná, kolik to běželo, mohlo to být i např 120 FPS na 144 MHz zobrazovadle apod. Ale fail to byl, to souhlas.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @jfb: JJ. Teraz som čítal aj na DIIT a je to aj na DSOGaming, že FPS nikto nepoznal. Niekto v v inej diskusii si to asi primyslel a odtiaľ som si myslel, že to tak bolo. Takže ten framerate beriem späť.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @mareknr: Ono Vega už na začátku roku ukázala výkon na úrovni 1080, takže pod 60 FPS je nepravděpodobných, jedině kdyby ovladače na Crossfire vyloženě škodily

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 5. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus 2 vegy s tearingem = moc dobře to nedrží FPS, natož nějaké vyšší

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opět velký kulový a stará písnička... počkejte si hejlové :confused:
Tohle může vydržet fakt jen skalní fanda AMD.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Načasovali to na Siggraph - to je pro názorné prezentace asi nejlepší možná chvíle, s největším dopadem - pokud ovšem budou mít co ukázat.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 v srpnu 8)

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To uz ani nemusia vydavat. Po roku neni AMD schopne dodat konkurenciu vs gtx 1070/80 a ukazu toto? :D musia pekne fetovat ked za rohom je volta...vega je kandidat na najhorsie gpu ake kedy kto vydal :D nechapem naco tlacili tie hbm pamate ked pri fury sa im to vypomstilo...

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik Nechapu nektere jelimany co porad rikaji,ze Nv ma karty 1080,1070 uz rok a AMD nikde.
Ona ma snad povinost vydavat kazdy rok nejake karty. Klidne nemusi vydat zadne dva roky co porad nekteri resi fakt nechapu..Zalezi ciste na firme jake produkty a kdy chce vydat..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman jelimane ty hastrmane tatrmane, my nehejtujeme AMD, my hejtujeme AMD fanoušky, kteří zarytě přesvědčují druhé o tom jak je AMD božská. Nejvíc to bylo vidět u rx480, před vydáním se měli v nVidii klepat 1070sátky a dvě rx480 si měli na chleba namazat PŘEDRAŽENOU 1080... a po uvedení bublina splaskla a ukázalo se že rx480 stěží udrží krok s 1060. A někteří jako já to berou jako podvod a zanevřeli nad weby který tento nesmyslný hejt a falešnou reklamu přikrmovali: diit a dd. :wink: a vedou s nimi jakousi abstraktní válku.
Znovu opakuji čím víc lískanců AMD dostane tím víc by se měla probrat a začít na sobě makat. My nejsme ti co říkají že Vega bude lepší než 1080, ale problém je kdo to říká a kdy to bude? Pokud to bude v době kdy tady bude Volta, tak už můj názor že to je kartel už nic nezmění. :wink:

humik
humik
Level 23 Level 23
31. 5. 2017 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman to těm trollům se zeleným zákalem nevysvětlíš... stejně tak někteří, co žvaní něco stylem ať to ani nevydávaj nechápou, že pokud vyjde byť alespoň nějaká konkurence pro 1070/80 tak je to dobře i pro ně... plus holt AMD je nejen GPU firma a poslední roky se věnovala spíše vývoji CPU ...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik HBM je budoucnost, i nVidia na ně přechází.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Súhlasím. NVIDIA ale hlavne na rozdiel od AMD bola pripravená aj na využitie doterjaších typov pamätí a vyberá si kde má HBM zmysel a kde ešte nie.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem si teď vzpomněl, jak DeDe masíroval, že 480 vyjde začátkem léta a nVidia nemá nic, pak vyšly nereference 60tky a 80tka až měsíc, dva po nich ... :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia i když schytáš mínuska, pravdu vravíš... :wink:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia No on toho vedel natrepať, v jedinom článku...

7.6.2016: NVIDIA GTX 1070/1080 – byly vydány předčasně. Rychle ztratí na hodnotě. Chystá se GTX 1080Ti!

...Nákup GTX 1070/1080 je čím dál více terčem varování... NVIDIA moc dobře ví, že si s nimi rozhodně nevystačí...

Po bez týždňa roku od týchto výrokov, nemá AMD stále nič proti GTX1070/80 takže si nVidia v danom segemnete s nimi vystačila celý rok :lol: koniec :lol: , dnes už aj vieme že "chystaná" 1080Ti prišla po vyše 9 mesiacoch ! a aj to "stratenie na hodnote" prišlo v prípade 1080 až po tých vyše 9 mesiacoch kde prišla tá výraznejšia zľava na 499USD.

PS: GTX 1070/1080 jsou prostě takové vějičky... se možná dostanou i do žebříčku „ne úplně povedených karet historie“ :D

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 DDebil oDDvedla ma "zdroje" len na zaklade svojich DDementnych fantasmagorii.

Ten blazon uz natrepal tolko nezmyslov, ze taky Obr by sa musel este 10x narodit, aby ho v iDDiotizme dobehol.

Ten priDDrbany osobny blog zamoplexovaneho DDiletanta len ignorovat.

Je to len a len jeho svet, plny iDDiotizmu a DDementnych myslienok a fantazii obmedzeny na plzensku garaz.

soskolin
soskolin
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Ja mam taky dojem, ze tie jeho 'dobre informovane zdroje' , su len zahranicne clanky, ktore si precita :lol: hlavne wcccftech .. Vsetko co vide tam, vide o pol dna - den neskor v znacne prekrutenej a poAMDovej podobe , ten clovek by sa mal dat liecit, obycajny kecalek, ale ako pobavenie je to slusna naloz :roll: :twisted:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 ty taky fetuješ toulen? :roll:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @HighSpeed: 1) s nesmysly si nemají s Obrem sco vyčítat.
2) DD alespoň sprostě nenandává čtenářům, jako Obr.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @soskolin: Ale veď to je snáť každému jasné...

...už keby sa veľký výrobcovia chceli niečím pochváliť, niečo prezradiť - načrtnúť tak by to robili na veľkých zahraničných weboch/YT kanáloch ktoré majú 50x takú sledovanosť a nie žeby to "zjavovali" mrňavému českému AMDD webu :roll:

Ale OK, je sa aspoň na čom zasmiať a demonštrovať tie jeho "kontakty" - ako aj pri vydaní RX480 hovoril o dostupnosti referencií - ako to mal od výrobcov potvrdené - za 2-3týždne a ako to s nereferenciami RX480 nakoniec skončilo a ako sa to čananie na ne referencie natiahlo všetci vieme 8)

...ale hlavne že on to mal potvrdené od výrobcov :lol:

soskolin
soskolin
Level 1 Level 1
1. 6. 2017 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Maťko911: Presne tak, najnovsie uz vie, ale chudiatko nemoze nam prezradit , aka bude VEGA supa a ako NVIDIA moze balit kram :lol: V takomto zmysle som cital daky omackoidny clanok na nove grafiky.
Po vcerajsej prezentacii AMD a faile 2x VEGA vs. Prey , je odrazu o vykone a celom hype ticho :lol: O vykone nevie ani prd makovy :lol:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @jfb: Tak schvalne, kdo je autorem podobnych vyplodu?

"Produkt XY si muze koupit jen blazen, idiot nebo jedinec mdleho rozumu"

A vice takovych je lehko dohladatelnych.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @jfb: 2) to máš pravdu, rovnou rozdá BANy :lol:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Maťko911: Ach jo, nechápu proč jej tedy čtete?
Navíc kritizovat DDho, i když často oprávněně, zde na PC Tuningu s Obrem je dost chucpe.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
1. 6. 2017 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @soskolin: vysvetli, preco to bol fail?
1. moje vysvetlenie: bola to pro CPU prezentacia - threadripper je super cpu ktore nebrzdi ani dve Vegy
2.tearing neukazuje nic, len to ze zaznam kamery nebol synchronizovany so so zobrazovadlom :)
ale to by it novinari nesmeli byt wccftechovani :)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @HWSpeedy: Ovšem v tom měl pravdu :D Ale není to urážka konrétního člověka do poblavních orgánů, jak dokázal zde Obr v diskuzích.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @HWSpeedy: a keď tvrdíš niečo iné čo voDDca tak:

"Jak hloupej musíš být ..."

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Crha: Rovnou ne.

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @jfb: A tak mu tam napiš oprávněnou kritiku a hned máš varování za Flame a útok na jeho osobu/web protože "objektivní" :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @jfb: obra a ddho čte každý jen pro pobavení, nebo na zvednutí adrenalínu ...pro nízkotlakáře povinné čtení ...

ten Threadripper mě připadá obrovský ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
1. 6. 2017 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @skaven321: Nemal som ešte čas si pozrieť tú prezentáciu, ale keď píšeš

[quote].tearing neukazuje nic, len to ze zaznam kamery nebol synchronizovany so so zobrazovadlom[/quote]

znamená to, že sa tearing prejavil na celom zázname a nie iba v časti zobrazovadla, ktoré ukazovalo výstup z VGA?
BTW je jasné, že tearing nehovorí nič ohľadom výkonu, ale proste nepôsobí dobre. Mali podľa mňa nechať zapnutý V-Sync. Chápal by som to, keby chceli ukázať nejaké maximálne FPS, ktoré daná konfirgurácia dá, ale bez toho fakt nevidím zmysel mať vertikálnu synchronizáciu obrazu vypnutú.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @jfb: rovnou dva krát, na dd a hned i na facebooku ...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Draken69CZ: Já vím, no a?

fotobaNEW3
fotobaNEW3
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Oficiální start spotřebitelských grafik Vega ale AMD naplánovalo až měsíc následující.Objevit by se totiž měly ve své (snad již finální) podobě v rámci akce SIGGRAPH 2017, která se koná od 30. července do 3. srpna letošního roku."

Lisa povedala, "Radeon RX Vega shipping At SIGRPAH ....In July"

kedže 30.7.2017 je nedeľa, termín je teda známy 31.7:2017...

fotobaNEW3
fotobaNEW3
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotobaNEW3 Ešte dodám jenu vec o dostupnosti, ako prebieha tradične..

deň vydania - USA a Japonsko
týždeň po vydaní- GER, FRA, UK

dva týždne po vydaní- ostatné štáty Eurozóny

tri týždne po vydaní- ostatné štáty EÚ..

marfan
marfan
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Som síce viac fanúšik AMD ako NVIDIE ale toto si pekne AMD serie, takýmto štýlom sa s týchto konkurenčných problémov nevyškriabu nikdy.

Dávno tu tá VEGA mala byť. Mám také tušenie, že výkon to možno bude mať ako GTX1080Ti ale spotrebu ako dve a to sa im moc potom nepodarí predávať, pretože na to bude treba kvalitné chladenie a viac elektriky.

Každý nadšenec sa aj na toto pozerá nech mi nikto nehovorí, že nie.

Takže odporúčam AMD nech čo najskôr vydajú tú VEGA grafiku inak aj tí skalný fanúšikovia sa vykašľú na nich. :roll:

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marfan No... AMD sází svůj HighEnd na HBM a tady to (ne)má. Teď mělo příležitost nalákat pozornost, a neukázalo tak nějak nic. 4K je tento rok už standard, tedy každý kdo dnes vyplázne přes 10tisíc za grafiku by měl očekávat, že mu ta "jedna" komponenta zvládne to 4K.
Takže AMD vytáhne Crossfire, aby maskovala co??? To nebyla demonstrace síly GPU, ale slabosti GPU. Na mě to působí tak, že "potřebujete dvakrát Vegu, aby jste si užili 4K".
Přece HBM je hlavně tady o toho, aby nabídlo vysokou propustnost pro 4K a výše.
Proč jsou tedy použitý dvě?
Ovladače? Možná.
Slabý Výkon GPU? Možná.
AMD nepředvedlo tedy NIC, pouze zůstaly otázky. Už teď nemám moc velké očekávání, pouze čekám na "čísla" v tabulkách.

Takže kdo koupil 1080Ti, neprohloupil si myslím.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hammy hlavně nechápu když tady před vánocma ukazovali battlefront na 60FPS, na co sakra 7 měsíců čekají? Ta karta pokud byla skutečná, existovala a fungovala, tak v čem sakra byl problém? Měli ji vydat jako lowVega na GDDR5tkách a aspoň by měli prachy. Takhle nemají nic jen se jim práší od huby, počkejte si... :roll:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hammy @Crha: Pokud je celý návrh GPU orientován na HBM, tak opravdu jej nejde udělat jednoduše na GDDR.

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marfan 1080ti tiez zere wattov za kona a to este ked oc knes tak s panom bohom nad 300watov

tak zas nezvelicuj :!:

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 Jako na Slovensku jsem tu Slovenčinu moc nemusel, ale tenhle pravopis si zaslouží nobelovku. :roll:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 A teraz si predstav, že by tá Vega žrala ešte citeľne viac ako jedného koňa. :-)

Inak som zvedavý na výkon, pretože v ukážka Prey, ktorú teraz mali bol vcelku fail.

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @Hammy: Narážel sem na "ryohazuki007" :wink:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @mareknr: Ta ukázka o výkoně v Prey nic neřekla. Jen, že to funguje.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @mareknr: dej sem odkaz na to video, všici o tom mluví a já nevím které video to je.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @jfb: Už som to zistil. Niekde na fóre sa písalo o tom že tam bolo 60 FPS v 4K, ale ako čítam info o prezentácii, tak nič také sa tam neukázalo. Večer si ju pozriem zo zvedavosti.
Každopádne bol fail ten tearing. Na to si mali dať pozor. Síce to o výkonu karty nič nehovorí, ale nevrhá to dobré svetlo.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @mareknr: Tak jelikož tam byl tearing, tak to cca 60fps bylo, protože jinak by tam nebyl.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @Intel+nVidia: Tearing může býýt kdykoliv, kdy to nejde v souladu s obrazem, klidně to mohlo mít 45 FPS, nebo 45000 FPS a tearing bez synchronizace by se objevil.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @jfb: Kravina, od doby co mám 144hz monitor jsem tearing neviděl.

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @Intel+nVidia: Sis zapomněl vypnout VSync :lol: Se 144Hz to nemá nic společného, ale chápu že si nám to dlouho neřekl a teď sis myslel, že bude vhodná příležitost, ale není :lol:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @Draken69CZ: A co to má společnýho s Vsync? Vsync nikdy nezapínám, mektáš jen kraviny a děláš zajímavého, přitom víš houby.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 5. 2017 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @Intel+nVidia: Tearing je, když je fps výrazně vyšší než Mhz LCD.
Opeavdu máš výrazně více FPS než 144?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 6. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 @jfb: děkuji za ten odkaz na video které sem nikdo nedal.

Reklama
Reklama