Zpět na článek

Diskuze: Studie odhalila, že čím jsou hráči starší, tím méně vyhledávají kompetitivní hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

niemand
niemand
Level 23 Level 23
16. 9. 2016 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jasný, protože když byl člověk mladej a viděl trailer na kompetetivní hru, tak byl uplně natěšenej z toho, jak týmy spolupracují, hráči komunikují a jak to bude super, jenže nakonec to bylo většinou tak, že se připojil do týmu 13ti letých harantů, kde si každý dělal co chtěl a v podstatě jel každý sám za sebe.

Takže člověk už postupem času ani nedoufá, že by se to u jakékoli hry nějak změnilo a nad kompetetivy prostě mávne rukou, protože si chce po příchodu z práce zahrát v klidu a ne se rozčilovat nad svým týmem. Cyka blyat.

Kompetetivní hry ano, ale jedině s přáteli přes TS/Discord/Mumble, případně sehnat pár lidí na fóru, náhodně už bych taky nic nehrál.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 9. 2016 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand To zní jako zkušenost z Cyka Blyat: Global Offensive. A je to tak, ono taky od určitého ranku to bez premadu skoro ani nejde a bez premadu to je tak někam na trollení gold nova lamek.

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand Když mě bylo 15 tak už jsem měl dohráno snad 50 her a začínal jsem s CS 1.6, teď (24) mam dohráno 80 her a hraju CS GO jen z nudy a rád bych hrál singlovky kvuli příběhu.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2016 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a tento typ her jsem ztratil zajem z nekolika duvodu
- narust poctu W2P titulu
- nutnost odehrat stovky hodin abych srovnal vybaveni(karty, euip atd.) na konkurence schopnou uroven s lidmi kteri nostop grindi treba i pres boty
>> nejspise to bude i tim vekem ze uz mi ta namaha nestoji za to a ani neni vlastne tolik casu a radeji si zahraji neco co zabavi bez nutnosti grindovani a delani repetivnich aktivit :D ....

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2016 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Chtel jsi napsat P2W, ne W2P...
Jinak v zasade souhlas.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 9. 2016 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox tady si někdo plete kompetitivní a grindovací. Kompetitivní je třeba counter strike a tam je grind tak leda těch pár her než vám to dovolí mít rank.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP Tak ono trénováná třeba CS je taky grindování...já jsem zamrzl v CS 1.6 a na začátku všichni cheatovali, dneska jsem za cheatera já.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

luci, nejsme roboti, ale přesto jsme byli naprogramováni. Žena prostě v určitém věku začne namísto simulace vztahu vyhledávat skutečného (realného) spojence, který jí zabezpečí a udělá dítě. prostě začne víc myslet na domov, na rodinu apod. Chlapa to zasáhne později, až kolem třiceti, kdy mužnějším začnou vypadávat vlasy a začne plešaťět, pak začne automaticky, někde ve skrytu duše vyhledávat partnerku pro udržení rodu, pro potomka kterého může modifikovat a učit podle sebe. A domívám se že tyto společné "rodičovské" rysy, které jsou v nás od pravěku nějaká postmoderní doba jen tak nezničí, a lze tedy krásně vyvodit, že křivka vlastně značí přestup z dětsví do role rodiče. :wink:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha dovolim si nesouhlasit, staci si precist tento clanek a uvidite kolik jedincu z naseho okoli nespada do vasi teorie o zachovani rodu [url]https://dennikn.sk/blog/mysi-raj-upadok-spolocnosti/[/url]

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to celkem pochopitelne. S vekem se zhorsuji reakce, a protoze cilem kompetetivnich her je snaha byt co nejlepsi, zacne to kazdeho trosku stvat, ze jsou neustale porazeni mladochy. Navic maji mene volneho casu a tim padem mene casu na zlepseni se ve hre (a tim padem zpet k predhozimu bodu neustale porazeni mladochy)
Postupne proste odpadaji. Proc se snazit, kdyz stejne nebudou tak dobri jako mladsi, a proc nemit klidnou zabavu u single her.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva Fakt si myslíš že má 10 letý děcko lepší reflexy než třeba třicátník? Děcka v MP hrách jsou jeden z mnoha důvodů proč už mulťáky nehraju, protože s těma dětma nejde nijak taktizovat a spolupracovat, protože prostě ještě nemaj dospělej mozek. Co já si tak pamatuju, tak na vrcholu intelektu jsem byl asi tak v těch 17 - 20, což je asi tak věková kategorie s nejlepšíma výsledkama. Ale zkušenost staršího hráče může nakonec zvítězit nad mladym a rychlym mozkem.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Ze stejného důvodu posílali mladé a nezkušené vojáky v den D na pláž Normandie. Protože kdyby tam nahnali zkušené vojáky, kteří by rychle vyhodnotili situaci a stáhli by se, nebylo by žádné vylodění. :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Teda ne že bych byl starej, je mi 25, ale cejtim ten pokles všeobecný bystrosti dost razantně od tý doby co nechodim do školy. Přesto si ale nemyslim že jsem v MP horší než kdysi. Nejradši ale hraju FFA nebo DM abych nemusel s nikym spolupracovat.

alesv
alesv
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva i ty srandisto, tohle me docela dobre pobavilo, hraju na pc nejakych 17 let ale proste casem ze meni priorioty. nejen honenim si ega nad ostatnimi hraci ziv je clovek

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S kompetitivníma hrama to je jako s řidičema, "všichni kromě mě jsou idioti"

vulu
vulu
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Tak to si trafil presne :D

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý. U mě je to přesně naopak. Po 35 mě přestaly bavit singleplayer hry, multiplayer jsem prakticky nehrál.
Ale pak se objevili F2P hry a já začal hrát posledních 10 let skoro jen je.
A v současnosti pořád hraju několik typově zcela různých her a všude jsem v nějakém klanu, cechu nebo guildě :-)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira F2P hry nemaj s klasickym mulťákem nic společnýho, jsou to jenom ždímačky na peníze, buďto na děcka s rodičema co jim zaplatěj všechno co si řeknou a nebo na dospěláky se slabou vůlí. Takovejch padesátníků co pařej třeba WoT je plnej internet. Já jako vyléčenej WoTkař je docela lituju, hraní F2P her je podle mě na stejný úrovni jako automaty nebo chlast.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 9. 2016 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Tak jste asi byl špatnej. WoT jsem hrál, prémiáky jsem prostě poctivě ukrad (v jedné akci, kde byly klíče na goldy a ten odkaz stačilo upravit a dalo to další a další), měl jsem modrofialový staty a z 50letých rajčat jsem si dělal dobrý den. Do war thunderu jsem taky po 5500 realistických bitvách nedal ani korunu a to mi přijde o dost lepší než arkáda WoT parodie na tanky. Ve WoT 22000 bitev, permanent ban za exploity jen na jednom acc.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @JFP: Mod na staty jsem měl taky, po čase jsem to ale zrušil, protože to bylo spíš k pláči než k užitku a zjistil jsem že to že má někdo vysoký hodnocení neznamená že se nezachová jak sráč.
A celou tu hru jsou už prokouknul, vubec tam nejde o to aby si lidi zahráli nebo tak něco, jde jenom o to z lidí vytahat prachy. Hrál jsem to od roku 2011 a první roky to byla skvělá zábava, postupem času se z toho ale stala spíš práce než zábava.
U WoT to bez placení už opravdu nejde, kdo tvrdí že do toho nic necpe a zároveň hraje vysoký tiery, tak prostě kecá, nebo na nepovedenou bitvu s tierem 9 nebo 10 musí vydělávat hromadou bitev s tierem 5 nebo 6. Celkově ta hra už nestojí ani za to to stahovat.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @JFP: co je exploit na jednom acc ?

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @pidalin123: To je zase kec tohle... Z časových a osobních důvodů aktuálně WoT nehraju, ale nemám problém hrát vysoké tiery a necpat do toho vůbec žádné peníze... jak? Třeba tak, že odjezdím bitvy v clan wars, kde to v našem klanu sypalo téměř 500 goldů za bitvu na jednoho člověka (takže mi stačilo šest bitev na měsíční prémiák)... potom strongholdy, ve kterých se naprosto luxusně vydělávají kredity. Ouha... to, že ty nevíš, jak tu hru hrát, aniž bys do ní dal ani korunu, je jen tvá neznalost/neschopnost, nic víc.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Blue Storm: Já ti ale na ňáký klany prdim a všechny nabídky do klanů odmítam. jednak nechci mát za jménem zkratku kterou používá ňáká banda idiotů (aby si mě s nima nikdo nespojoval když někde něco provedou), druhak maj často pravidla, požadujou mikrofon, komunikaci a povinně s nima hrát a třeťak - hraju proto abych si zahrál a ne proto abych se dával do ňákejch klanů, to můžu rovnou začít dělat atletiku a jet na olympiádu když budu chtít soutěžit před publikem. :wink:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2016 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Blue Storm: hmmm jak dlouho trva vyjet nekolik X tieru bez vlozeni jedine koruny aby se clovek uplatnil v nejakem slusnem klanu ?:) a jak dlouho to trva s placenim premioveho uctu a vyuzivani realne meny k usnadneni hry ? :)

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @blackbox: Poměrně rychle... já měl první dvě desítky při asi 3k bitvách, bez prémiáku, přičemž v té době neexistovaly žádné mise, žádné osobní rezervy na double zkušenosti, které to grindění tanků sakra urychlují. A do lepšího klanu stačí dvě pořádné desítky do CW a hlavně dobré staty, protože vyjet tanky už je jen otázkou času. Pokud ale člověk hraje jako dement, tak se nikdy do lepšího klanu nedostane.

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @pidalin123: Tak tohle je názor měsíce :lol: V tom případě nebreč... a jestli ti jednu desítku zabralo vyjet pět let, tak by ses měl nad sebou zamyslet... jen další tupé rajče, co brečí, jak se do toho musí dávat peníze. Jen pro tvou informaci, často se v soutěžích dají získat nějaké goldy, které stačí šetřit, na dva týdny si potom nahodit prémko a vyjet si klidně dvě desítky, což jde s misemi a osobními rezervami v dnešní době už lážo plážo.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @pidalin123: Aspoň že do Dooma slíbili ten deathmatch, to je to po čem toužim od doby co se přestalo hrát CoD2 a 4. Prostě zapnout hru, všechno kosit a když mě to začne štvát tak to vypnout a jít do hajzlu a ne se dávat do ňákejch klanů. :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @blackbox: Já jsem první tier X medko (T-62) vyjel skoro po těch 5 letech hraní, takže asi tak. Pravda, moc jsem se do toho nehnal, hrál jsem nejvíc osmičky a měl jsem rozjetou skoro každou větev, ale stejně - zábava to opravdu neni, je to jenom dřina, dřina a práce. A protože už do práce chodim, tak nepotřebuju makat ještě v ňáký blbý F2P kravině. :wink: Chvíli jsem si platil prémko, ale jednoho dne jsem si uvědomil: "Co to kurva dělam? Potřebuju novou lednici, pračku....... a já tady platim ňákou dementní hru!" :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Blue Storm: Řikal jsem že mam rozjetý skoro všechny větve, co na tom nechápeš, že jsem na ty desítky hned nešel? A jezdit se stock T-54 bylo takový peklo že jsem to kolikrát několik měsíců nevytáhnul z garáže a radši jsem jezdil s IS-3, což je naprosto blbuvzdornej tank se kterym snad nejde prodělat.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Blue Storm: Takže potvrzuješ že je to práce a ne zábava? Pokud se musim přidávat do lepšího klanu abych měl goldy a tak dále... tak to už fakt zábava neni, je to pay to win. Každý pako tam střílí goldovkou, naštěstí když je někdo noob tak neprostřelí ani goldovou municí, ale stejně je to hrůza. A když v 5 bitvách po sobě celej muj tým umře v první minutě, tak jak pak můžu zlepšit staty? Opakuju, na klany ti prdim. :wink:

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @pidalin123: Pro někoho je hraní na úrovni zábava... to, že pro tebe není, to je tvůj problém. A doporučuji ti najít si význam "pay to win", protože jsi opět úplně mimo.

A dobré staty jde mít i v případě, že dostáváš špatné týmy. Stačí nebýt retard a umět odhadnout celou situaci, odhadnout okamžik, kdy tvůj tým začne výrazně prohrávat a ty bys měl začít už jenom vyžírat co nejvíce dmg, protože to je jediná šance, jak ještě případně zkusit zvrátit výsledek. Minimálně si tím nahrabeš staty. Winrate lepší klany moc neřeší, řeší spíš obecně to, jak jsi schopen zahrát na vysokých tierech, tedy se sleduje průměrné poskožení u jednotlivých tanků.

Ale mluvíš přesně jako každé druhé rajče, takže je mi jasné, že co ti píšu, je pro tebe z úplně jiného vesmíru. Já ti kašlu na to, že ty kašleš na klany... napsal jsi, že to bez peněz nejde, já ti napsal, že to bez peněz jde, když člověk chce. Když nechce, jeho problém, že je dement, co jenom umí brečet.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @pidalin123: Prej za 2 tejdny dvě desítky. :-D No ty máš dost. To bych u toho musel sedět 5 hodin denně. Ty goldy a prémiovej účet zase nedělaj tak moc, je to rozdíl mezi tim jestli člověk vydělá nebo nevydělá, ale 50% ke zkušenostem za bitvu je furt málo, i tak trvá odstockování tieru 9 pekelně dlouho. Že tu hru máš jako hlavní náplň svýho života je tvuj problém, já chodim do práce a mam i jiný koníčky než bejt nejlepší ve WoT. Řeknu ti že celý WoT je hlavně o štěstí, můžeš bejt sebelepší, ale jeden tank bitvu sám nevyhraje. Můžeš bitvu otočit, můžeš rozsekat zbejvající 3 tanky, ale rozhodně nemůžeš vyhrát když tvuj tým zhebne v první minutě a zustaneš tam sám a takhle je to ve skoro každý bitvě. Ta hra je už fakt nehratelná jak to hraje čimdál víc lidí.

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @pidalin123: Nevím, o kom mluvíš, ale kdybys pořádně četl, co píšu, tak bys zjistil, že WoT nehraju... a představ si, že taky chodím do práce a k tomu ještě píšu recenze pro další tři magazíny a stíhal jsem při tom hrát WoT :shock: A představ si, že i při tomhle jdou dvě desítky za dva týdny vyexpit hodně lehce, zvlášť, když to člověk jede jako ty, že má rozjeté všechny možné lajny, takže chybí víceméně jen vysoké tiery.

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Blue Storm: *aktuálně nehraju... aby ses nechytal za slovíčka

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Multiplayer je dneska samozřejmost a já jsem taky jeden z těch vděčnějších - využívám toho docela často a rád.

Uvítal byl osobně více konceptů zaměřených na coop kampaň - příběhy mě totiž baví stejně.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Ja u her hledam spis relax, respektive si obtiznost rad nastavim sam, podle chuti.. takze si treba dam cil neco dohrat jen pistolkou, nebo hraju s botama, pripadne v pantoflich:)

Kompetetivni baleni zenskejch mi uplne staci v realu..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN tě chci vidět dohrát doom3 s pistolkou. :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autorka jenom machruje že ví co to je kompetitivní, to je podle mě hlavní důvod proč ten článek psala, abysme museli googlit o čem to mluví. Pokud ten termín chápu správně, tak je ale kompetitivní přece každá MP hra ne? :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Ale jinak závěr tý studie je asi pravda. Pozoruju to i na sobě, když mi bylo 15 a chodil jsem do školy tak jsem furt smažil něco po netu, teď v 15 mě ňáký mulťáky vubec nezajímaj, je to většinou ztráta času. Nezatracuju MP obecně, ale trend je free 2 play (pay to win) a to je něco čemu by se měl každej normální hráč obloukem vyhnout.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 no znám pár lidí co hrajou LineAge2, vlastně nehrajou, oni tím žijí, a dokonce si pak domlouvají i svadby v reálu i když toho druhého nikdy neviděli, apod... Ano i tady v ČR. :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
16. 9. 2016 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Je pravda že ke hrám chodíme hlavně proto že se zrovna s nikym bavit nechcem, proto mi vaděj i všechny ty kraviny na steamu a podobně. Fakt nechápu proč bych měl mít v klientovy ke spouštění her ňáký přátele. Když už někdy dojde na ňákej MP tak většinou ve starejch hrách který ještě podporujou LANku a se steamem nemaj nic společnýho.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Crha: no to dělaj wowkaři taky :D

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
17. 9. 2016 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna jsem nejaka anomalie, ale je mi 31 a vsemu multi* se vyhybam jako cert krizi [b]cely[/b] zivot. Nemam tedy nic proti temto modum, komu to vyhovuje, at si hraje. Na druhou stranu mne u nekterych, zajimavych hrach se singleplayer modem dokaze ta vynucena provazanost s multi* mody odradit natolik, ze si dany titul radeji neporidim. Kdyz si obcas navecer udelam nejakou tu hodinku casu na hru, tak rozhodne nemam zajem se nechat otravovat a omezovat dalsimi hraci - bohuzel tak to na mne pusobi. Kvalitne zpracovana singleplayer kampan mi plnohodnotne vyhovuje a vsechny ty ostatni mody..nikdy jsem neporozumnel tomu zajmu o ne :o)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
18. 9. 2016 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@armagedon Souhlas. U mě je ta ignorace mulťáku daná hlavně tim že mam internet teprve od roku 2007, takže všechny ty legendární hry jsem zmeškal a promarnil jsem ten zlatej věk MP her. A když člověk nemá internet, tak si opravdu toho nápisu multiplayer v menu hry nevšímá. :-D Všechno je to daný tim na čem člověk vyrostl a na co si v tý době zvyknul. Já vyrostl na RTCW, FarCry, HL2, Mafii, Jedi Academy a dalších hrách z let 2002 - 2005 a když v tý době člověk nemá net, tak si pak na ten mulťák už nezvyknu na starý kolena na střední a dál. :D

rikke
rikke
Level 1 Level 1
17. 9. 2016 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v mem věku už mě to nebavi je mi 40 let radši si zahraju singl a užiju si to než nějaka kooperace a dorovnavani levlu a podobně.

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2016 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc nekdo obetuje cas (potazmo penize) na "studie" takovych naprostych samozrejmosti, to mi tedy unika.
Co bude priste? Vedecka studie, jestli je voda mokra?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
20. 9. 2016 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 neco podobnyho delali kdysi ve zpravach na Nove :lol: ukazovali ze v zime kdyz jsou teploty pod nulou tak vam zmrzne voda :lol:

Reklama
Reklama