Zpět na článek

Diskuze: Těžkotonážní tablet Asus EeePad Slider – na práci, ne na blbiny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

morke
morke
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 05:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klávesnice je praktická, ale hmotnost a velikost je trochu proti snadnému užívání, což by měla být výhoda tabletů. Vidím to na návrat NB jako hlavní mobilní zařízení.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale když se to porovná s jablkem ohledně toho co to umí a co to má tak nechápu že to jabko ještě někdo kupuje

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek niektorí jedinci si ešte stále myslia, že Apple je exkluzívna značka :D
- IQLogic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja len furt nechápem, čo je na tých tabletoch také drahé ... oproti klasickému notebooku v danej cenovej kategórií je to podstatne slabšie a komponenty sú podstatne lacnejšie + stále nejaké kompromisy ...
- IQLogic

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace odpověď je jednoduchá - displej. Kvalitní, nízkoenergetický dotykový displej jaké používají tyto tablety tvoří min. polovinu výrobních nákladů.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi O výrobných nákladoch sa my veľmi baviť nemôžme, ale verím tomu, že displej je najdrahším komponentom tabletu ... avšak pochybujem, že je tak drahý, aby boli ceny tabletov na takejto úrovni ...
- IQLogic

Igor
Igor
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Připadá mi to jako přerostlý mobil, který si snaží hrát na notebook.

eNoobien
eNoobien
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli jsi si nevšiml, tak tablet je přesně to co jsi popsal. Stále jsi si nšvšiml???

Igor
Igor
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eNoobien Asi sis nevšiml, že tenhle tablet je výjimečný díky svojí vysouvací klávesnici. Proto jsem napsal, že si hraje na notebook. Stále sis nevšiml? Všiml sis? Jestli sis všiml pochopils to? :lol:

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu tento koncept. Tablet měl být něco jiného,jednoduchého,mobilního.
Konkurence Applu se prostě snaží všemožnýmy nesmysly srazit jeho oblíbenost. Ale proč bych měl sakra tohle kupovat a nepořídit si raději Airbook nebo dnes ultrabook?
I kdyby nakrásně to mělo všemožný hardwer proti Applu k čemu mi to proboha je když na Android nejsou skoro žádný smysluplně využitelné aplikace, které jednak slušnou práci neumožňují a jednak nevyužívají ani zdaleka výkon těchto tabletů!
Apple je v tomto stále jinde a přesto že je jednodušší dá se mnohem lépe použít k práci protože je zkrátka s čím pracovat. Vllastním zařízení s oběma systémy a Androiďáci mi to jen potvrzují.
Tohle a jim podobní je zkrátka jen HW honba za Applem nic víc.Nechápu tedy název článku protože zde jde jen o psaní a jak autor sám podotkl HW klávesnice existuje i k iPadu dokonce jako jedno pouzdro podobné tomuto.

lopaticak
lopaticak
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty ...na Android nejsou skoro žádný smysluplně využitelné aplikace...

To melo byt mysleno vazne? Kdyz porovna v soucasny dobe apple a android story, oba maji temer totozny pocet aplikaci, nicmene pomer uzitecnych nastroju a aplikaci ku kravinam je u android marketu cca dvojnasobny...

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Karliczek]ale když se to porovná s jablkem ohledně toho co to umí a co to má tak nechápu že to jabko ještě někdo kupuje[/quote]

vyzkoušej delší čas a pochopíš

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=lopaticak]...na Android nejsou skoro žádný smysluplně využitelné aplikace...

To melo byt mysleno vazne? Kdyz porovna v soucasny dobe apple a android story, oba maji temer totozny pocet aplikaci, nicmene pomer uzitecnych nastroju a aplikaci ku kravinam je u android marketu cca dvojnasobny...[/quote]

a toto mělo být myšleno vážně? Znovu říkám že vlastním oba systémy a buď si jist že stejné aplikace rozhodně nenajdeš obvzlášť ty lepší, ale to nemůžeš vidět pokud to nepoužíváš.

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Moh bys jenom tak pro informaci uvist par tech aplikaci co pro android nejsou?

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty nemluvím o počtu ale právě o těch použitelných aplikací

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty No nápad to určitě není špatný a s tloušťkou bych si hlavu nedělal,nevím ale mám pocit že Ifon je tlustej a lidi za něj daj těch Xká. Jediný co nechápu je ten kablík a vlastně 2! redukce !
Ano ,napadá mne jedna věc: nabíjet a zároveň tahat data,ehm to asi nepůjde :cry: Bohužel,ta cena je příliš...za to máme Notebook i s brašnou...tady by si měli dát ruku na srdce a prodávat to tak za 6-7ká,to je to co mne odradí...

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @oldrick: musíš si ujasnit co vlastně chceš...notebook nebo tablet? Tam kde je miniaturizace a SSD musí být i vyšší cena viz ultrabooky. Tam se taky prohneš.S obyč notebookem to nelze srovnávat ani cenově ani funkčně.
Tobě se to jen líbí,ale vlastně nevíš jak bys to použil. Potom vol notebook.
Plno lidí tablet stále nechápe...ale pro plno lidí by to bylo dostatečné zařízení které někde leží na stole vždy při ruce nebo na cesty proti běžnému PC či NB. A nechytejte mě hned za slovo. S amozřejmě pro ty pracující na PC to je jen doplněk, který může pomoci.

MD
MD
Level 1 Level 1
24. 12. 2011 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @JArty: Já třeba nechápu o čem se tady bavíte. Podle mě má být tablet multimediální zábavní přístroj. To, že to není pracovní nástroj, mu určuje už jenom velikost displaye. Psát nějakej rozsáhlejší text s obrázky a různým odražením, kde podklady hledáš na internetu je o nervy. Pořád přepínat mezi internetem, officem a různýma PDFkama tu práci strašně zpomalí. Já třeba už bych nedokázal pracovat bez 24" (jedině 1920x1200) monitoru a obstojného počítače.
Dle mého názoru je tablet taková další generace PSP nebo Nintendo 3DS.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ttxman]Moh bys jenom tak pro informaci uvist par tech aplikaci co pro android nejsou?[/quote]

příklad: Notability, OneNote(Microsoft), CitMaps2Go, Pages (náhrady jsou ale nedobré), PhotoForge, Snapseed (jakýkoliv slušný foto editor), iCabmobile, Korg iKaossilator,Korg iElectrible(a plno dalších speciálních hudebních app) atd...

píši jen namátkou co není a netvrdím že není alespoň nějaká náhrada bohužel ne tak kvalitní. Je toho daleko více.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty nemohu ještě opomenout krásné české aplikace pro výuku dětí jako jsou ABC češtiny 1, Dovádivé básničky... a jiné (v severních čechách se již s iPady na jedné škole děti vyučují) o el.časopisech s předplatným také asi nemusím mluvit

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty no teda z to co jste vyjmenoval existuji na Androidu alternativy viz OneNote = Evernote atd. ,ale vždy ,když budete něco hledat co ta druhá platforma nemá...
Aplikace pro výuku dětí ? říká se jí kniha ... to bych řekl ,že je nejzákladnější výukový program a ještě sport ,ale určitě ne Tablet...

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty jediné co se zdá být zatím srovnatelné je oblast her, ale potom nadpis na práci ne na blbiny mi nějak nesedí. Pro mě je Android zatím více na ty blniny nebo pro "šťourání". A prosím o nadhled. Tablet je opravdu jediné co od Applu vlastním.

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @Nosiris: když budete něco hledat co ta druhá platforma nemá tak to najdete...

cert
cert
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cize tu mame dalsi plastovy nedorobok ktory sice stoji ako kvalitny Apple iPad ale je vyrobeny z podradnych materialov.
Po dalsie notebooky Asus maju taku specialitu, ze Asus na dava zaruku na baterie 6 mesiacov - a v pripade toho Asus tabletu to bude (asi) rovnake. To uz nieco hovori o "kvalite" ich vyrobkov.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cert Batéria je spotrebný materiál, tých 6 mesiacov je celkom logických ... rozhodne to ale nič nehovorí o kvalite ich výrobkov ...
- IQLogic

cert
cert
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bateria NIE JE spotrebny material. Toto potvrdila aj SOI (obchodna inspeckai) ktora vydala pre predajcov zavazne rozhodntie ktorym sa musia riadit.
Uz len logicky bateria sa nespotrebuvava ako napr. napln do tlaciarne.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Nosiris]no teda z to co jste vyjmenoval existuji na Androidu alternativy viz OneNote = Evernote atd. ,ale vždy ,když budete něco hledat co ta druhá platforma nemá...
Aplikace pro výuku dětí ? říká se jí kniha ... to bych řekl ,že je nejzákladnější výukový program a ještě sport ,ale určitě ne Tablet...[/quote]

Evernote samozřejmě je i pro iPad. A já netvrdil že nejsou alternativy i když mnohdy nejsou. Dotyčný chťel vědet co není na Android tak jsem některé vyjmenoval. Je jich samozřejmě velká řada.
Ohánět se na účet Androidu klasickou knihou ktrá není nikterak interaktivní mi přijde trapné. Jste poněkud zabržděn. Výuka sport? Možná je to dobré pro fyzičku nic výukového na tom nevidím leda byste hájil názor učte se fotbal budete mít prachy a je jedno že národ bude úplně blbej.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty [quote=Nosiris]když budete něco hledat co ta druhá platforma nemá tak to najdete...[/quote]

Nenajdu smůla... Hledal jsem.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty [quote=cert]Cize tu mame dalsi plastovy nedorobok ktory sice stoji ako kvalitny Apple iPad ale je vyrobeny z podradnych materialov.
Po dalsie notebooky Asus maju taku specialitu, ze Asus na dava zaruku na baterie 6 mesiacov - a v pripade toho Asus tabletu to bude (asi) rovnake. To uz nieco hovori o "kvalite" ich vyrobkov.[/quote]

Pozor Asus Transformer Prime je docela slušnej hliníkovej kousek bohužel bez 3G a stále pozadu s aplikacemi

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Zkuste třeba kategorii foto editor... To co najdete pro Android jsou jen blbůstky určené k posílání fotek na Facebook a pod a těch je pro iPad mraky! A mnohdy daleko lepšich.Pro Android jich je pár a nestojí za řeč. Ale já mluvím o použitelných aplikacích které mi do jisté míry nahradí i Photoshop chápete? I mezi těmito je na iPadu slušná konkurence. A takto je to téměř v každé kategorii aplikaci.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Řeč byla o použitelných app ne o tom smetí které je povětšinou na Androidu. Zřejmě mi dáte také alternativu k dalším jmenovaným????

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se tahle koncepce tablet-notebook docela líbí, ale bohužel ta cena je příliš vysoko, abych si takovou nepotřebnou blbost pořizoval...navíc, dokud to nemá Windows (potažmo plnohodnotný Office), tak to není na práci moc použitelné. Snad za rok, za dva s Windows 8 se situace změní k lepšímu, ostatně Win8 DP je skvělý hybrid propodobná hybridní zařízení, bohužel potřebuje x86 procesor.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
14. 12. 2011 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=net.Xtreme]Mně se tahle koncepce tablet-notebook docela líbí, ale bohužel ta cena je příliš vysoko, abych si takovou nepotřebnou blbost pořizoval...navíc, dokud to nemá Windows (potažmo plnohodnotný Office), tak to není na práci moc použitelné. Snad za rok, za dva s Windows 8 se situace změní k lepšímu, ostatně Win8 DP je skvělý hybrid propodobná hybridní zařízení, bohužel potřebuje x86 procesor.[/quote][quote=net.Xtreme]Mně se tahle koncepce tablet-notebook docela líbí, ale bohužel ta cena je příliš vysoko, abych si takovou nepotřebnou blbost pořizoval...navíc, dokud to nemá Windows (potažmo plnohodnotný Office), tak to není na práci moc použitelné. Snad za rok, za dva s Windows 8 se situace změní k lepšímu, ostatně Win8 DP je skvělý hybrid propodobná hybridní zařízení, bohužel potřebuje x86 procesor.[/quote]

Ne každý pracuje u počitače jen s programy Office krom toho už se pracuje na aplikacích Office takže ta Win možná nebudou ani potřeba. Microsoft dobře ví že je tady pozadu.

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 12. 2011 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímavá recenze na zajímavý produkt.
Nicméně na webu Asusu jsem narazil na ještě jedno zajímavé EEE. A to Asus 1015BX. Velice by mě zajímalo jak je na tom s výkonem. Test procesoru AMD C-60 jsem zatím nikde neviděl.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
15. 12. 2011 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlas, vyšší cena prostě nemá opodstatnění. Tablet není technologicky ani součástkovou základnou náročnější (rozuměj dražší) než tablet. To se vám jenom výrobci snaží vsugerovat, a vy jim na to skáčete...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
15. 12. 2011 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Hm, to patří pod JArty, uklepl jsem se.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RomanL]Nesouhlas, vyšší cena prostě nemá opodstatnění. Tablet není technologicky ani součástkovou základnou náročnější (rozuměj dražší) než tablet. To se vám jenom výrobci snaží vsugerovat, a vy jim na to skáčete...[/quote]

Jednak jsi se uklepl a jednak nerozumím větě " tablet není náročnější než tablet"?
Pokud si myslel notebook tak samozřejmě nemáš pravdu. Na notebooky už jsou zaběhlé linky tudíž výroba je levnějši, na notebooky se používají většinou ty nejlevnějši LCD o IPS se ti může jen zdát( v dané cenové kategorii) a navíc nejsou dotykové, na notebooku této kategorie nemáš SSD disk ale levný HDD. A nemluvím o tom že iPad 1 s jedním reproduktorem strčí zvukově do kapsy kdejaký notebook, ale to je spíše jen na okraj. Takže si to dej všechno dohromady a možná už se ti to nebude zdát tak nesmyslný.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
16. 12. 2011 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Myslel jsem netbook. A nic to nemění na tom, že za 5000,- je plně funkční univerzální zařízení, prakticky ničím neomezené. A jistě, lze koupit netbook i za 15000,-. A že na tablety není zaběhnutá výroba? To je jako vyrábějí v garáži? Jak říkám, jsou to plky a vy jim na to skáčete. ale věřte si čemu chcete, já si rok počkám, až to spadne na těch 5000,-.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Plasty vs Hliník si k tomu přidej ale to plati jen u Asusu Prime a iPadu nemluvím o výrobci jako Samsung že použije plast a napálí cenu téměř na stejno

cert
cert
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bateria NIE JE spotrebny material. Aj SOI (obchodna inspekcia) vydala rozhodnutie o tom ze to tak nie je.
Uz logicky bateria sa ti nespotrebuva ako napr. napln do tlaciarne.

cert
cert
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Batéria je spotrebný materiál, tých 6 mesiacov je celkom logických ... rozhodne to ale nič nehovorí o kvalite ich výrobkov ...[/quote]

Bateria NIE JE spotrebny material. To potvrdila aj SOI (obchodna inspekcia) ktora o tom vydala rozhodnutie ktore je pre predajcov zavazne.
Uz logicky bateria sa ti nespotrebuvava ako napr. napln do tlaciarne.

nocodenocode
nocodenocode
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

koukám, že tady máme odborníka JArtyho, který by mi mohl aspoň vysvětlit, jak že se dá tedy s tabletem pracovat, jak že se to dá používat k práci? Já chápu, že se dá rychle juknout na net, na mejla, mrknout na fotky lehce upravit a další spousta věcí...ale nedokáži si představit, že bych na tabletu dělal něco déle než půl hodiny nebo hodinu. Takže je asi věc názoru, zda si pořídit tablet nebo multimediální mobil, ale nechápu k čemu by mi byl iphone nebo mobil s droidem když mám tablet a samozřejmě naopak

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
15. 12. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=JArty]musíš si ujasnit co vlastně chceš...notebook nebo tablet? Tam kde je miniaturizace a SSD musí být i vyšší cena viz ultrabooky. Tam se taky prohneš.S obyč notebookem to nelze srovnávat ani cenově ani funkčně.
Tobě se to jen líbí,ale vlastně nevíš jak bys to použil. Potom vol notebook.
Plno lidí tablet stále nechápe...ale pro plno lidí by to bylo dostatečné zařízení které někde leží na stole vždy při ruce nebo na cesty proti běžnému PC či NB. A nechytejte mě hned za slovo. S amozřejmě pro ty pracující na PC to je jen doplněk, který může pomoci.[/quote]
Ne,mne se to líbí ale kvůli ceně si to nekoupím,tak ti to ujasňuji...

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 12. 2011 02:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RomanL]Myslel jsem netbook. A nic to nemění na tom, že za 5000,- je plně funkční univerzální zařízení, prakticky ničím neomezené. A jistě, lze koupit netbook i za 15000,-. A že na tablety není zaběhnutá výroba? To je jako vyrábějí v garáži? Jak říkám, jsou to plky a vy jim na to skáčete. ale věřte si čemu chcete, já si rok počkám, až to spadne na těch 5000,-.[/quote]

V netbooku není ani kvalitní ani dotykový display ani flash disky , plky to jsou možná pro vás, ale zároveň budete čekat až to spadne na cenu 500? Takové tablety už jsou na trhu tak směle do nich? Přiklad o zaběhnutí výroby. Myslíte že stáli LCD monitory při nahrazování klasickými stejně jako dnes? Koupí si snad každý při dnešnich cenách SSD disk i přesto že je nevyrábi v garáži?

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 12. 2011 02:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=oldrick][quote=JArty]musíš si ujasnit co vlastně chceš...notebook nebo tablet? Tam kde je miniaturizace a SSD musí být i vyšší cena viz ultrabooky. Tam se taky prohneš.S obyč notebookem to nelze srovnávat ani cenově ani funkčně.
Tobě se to jen líbí,ale vlastně nevíš jak bys to použil. Potom vol notebook.
Plno lidí tablet stále nechápe...ale pro plno lidí by to bylo dostatečné zařízení které někde leží na stole vždy při ruce nebo na cesty proti běžnému PC či NB. A nechytejte mě hned za slovo. S amozřejmě pro ty pracující na PC to je jen doplněk, který může pomoci.[/quote]
Ne,mne se to líbí ale kvůli ceně si to nekoupím,tak ti to ujasňuji...[/quote]
To nevylučuje co už jsem napsal...

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 12. 2011 03:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=nocodenocode]koukám, že tady máme odborníka JArtyho, který by mi mohl aspoň vysvětlit, jak že se dá tedy s tabletem pracovat, jak že se to dá používat k práci? Já chápu, že se dá rychle juknout na net, na mejla, mrknout na fotky lehce upravit a další spousta věcí...ale nedokáži si představit, že bych na tabletu dělal něco déle než půl hodiny nebo hodinu. Takže je asi věc názoru, zda si pořídit tablet nebo multimediální mobil, ale nechápu k čemu by mi byl iphone nebo mobil s droidem když mám tablet a samozřejmě naopak[/quote]

Možnosti jak se dá s tabletem pracovat si musí přeci najít každý sám a možná vám v tom "poradi"l tento odborný clánek který svým nadpisem k tomu vybízí. Já nechci nikomu radit jak má s tabletem pracovat jen jsem reagoval na tento článek a podotkl jsem na to že na iOS se dá lépe pracovat než na Androidu, ale nikde jsem netvrdil že vám to umozní plnohodnotnou práci na 8h nehledě na to že nevím jak a s čim pracujete a co ještě za práci považujete. Jasně jsem uvedl že pro ty kdo na PC pracují to není náhrada, ale může to být výborný doplněk k práci.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 12. 2011 03:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty S tím mobilem vs tablet to mi vážně přijde už jako nesmysl. Přeci je jasné že na větší ploše 10" vs 4" se bude pracovat lépe ať už beru jako práci cokoliv. Tuto variantu vlastním a buďte si jist že na tom mobilu je to stejně jen o vyjímečném použití a spíše čtení a na ten zbytek sáhnu vždy raději po tabletu.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 12. 2011 03:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty A naopak se mi multimediální mobil hodí když z nějakého důvodu nemám s sebou tablet to je logické ne? :) ale na něm se fakt blbě pracuje o to však nebyla odemě ani řeč.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
22. 12. 2011 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na blbiny je určená ta paní na obrázku :-D

Reklama
Reklama