Zpět na článek

Diskuze: Thermaltake M9 VI1000BNS - levná skříň od profíků

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedavno sem skladal kamosovi PC s touhle case(akorat s plexi bocnici) a za ty prachy je to OK, zadny problemy pri instalaci.
- ShadowSquad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace da sa tak povedat, ze za tie prachy celkom ok.. ja som tiez kamosovi robil comp s touto skrinou, ale nebol som s nou spokojny.. debilny system pridavania diskov, ked stale treba vybrat kos na disky.. mne sa tie ventilatory zdali trochu hlucne.. a co ma najviac zarazilo, boli niektore kraje, ked som sa 2krat porezal.. to sa mi uz davno nestalo..
- crazyman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy to neni Ok. Je pravda že rozložení je perfektní, ale za 0.6 plechy bych 1300 nedal, respektive bych za 0.6 nekoupil ani levnějc, daj se sehnat dobrý levný bytelný skříně.
Za tu cenu se dá koupit např. centurion, levnější YY cetus, o kousíček si člověk připlatí a má parádního chiefteca... Nemluvě o něktrejch novejch modelech EC (např. ML 5345), který vyřešily největší problém (chlazení) a jsou z nich rozumný lowend skříně.
Pak ještě za úvahu stojí Antec Three hundred,
i když ten už je taky s bytelností na pováženou.
- Matyáš Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mno ked som naposledy montoval zostavy do Thermaltake Bach a Armof FX tak to bola "krvava" robota. Tie hrany su velmi zle opracovane. len mozem povedat stary zlaty chieftec.
- commom user

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy je to výborná skříň :) .. sám ji mam a že by mě to nějak vybrovalo - to fakt ne.. Docela mínus je tam ten box s HDD - mam to akorát abych nepoškodil desku :(
- Keanu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych jeden dotaz, vejde se od téhle skříně dlouhá gpu 9800GX2/4870X2 ? Někde jsem totiž četl že s 8800Ultra jsou trochu problémy.
- Raoul Duke

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2008 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No říct, že v této skříni je dostatek prostoru je hodně nadnesené. RE:Raoul Duke: Již jsem jednu recenzi na tuto skříň četl a jen pro to, že 8800 Ultra tam dostávali cituji "jako ježka do klece" jsem ji nakonec nebral. Předpokládám, že na konkurenční weby jsou linky zakázané, tak ti odkaz posílám do mailu.
- Sid Dahak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Určitě se tam tyto grafiky vejdou, záleží však na orientaci PCIe. V této skříni je dostatek prostoru.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle skříň je koncepcí, systémem chlazení a tloušťkou plechů takřka shodná s CM Elite330 za 750Kč. Netroufnu si říct, která je "lepší", ale Value for money se zde nekoná...
- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď trochu kritiky. :)

Za ty prachy to opravdu není moc OK.

Jak už bylo psáno, takto tenké plechy v dané cenové kategorii není teda žádná výhra. Rovněž zpracování mi nepříjde nějak extra kvalitní. Hrany jsou ostré a člověk se o ně snadlo řízne, ten plastový úchytný mechanismus na přídavné karty nepůsobí nijak bitelně, navíc dvouslotová grafika se tam velice špatně dává, pokud karta nemá mezi záslepkama výřez (blbě se to popisuje, fotky bohužel nemám, ale když jsem do skříně dával GF 8800GTS, tak jsem musel celý ten úchytný mechanismus vyndat, karta tam prostě nešla dát).

Kabel od předních USB a audio je opravdu krátký, ale to bylo zmíněno v recenzi.

S dlouhýma kartama bych tak optimistický nebyl. Na extrahardware je fotka, kde 8800Ultra je delší než je délka od zadní části skříně po šachtu na disky, karta se tam dává trochu obtížněji, navíc je třeba vymontovat disky a dát je jinam.

Disky zbytečně hodně zasahují do prostoru s deskou, i když posunete koš úplně k čelu.

Co mě ale nejvíce pobavilo (u takto relativně drahé skříně), že větráky není možné napojit do desky, ale mají pouze klasické molexy. Čili jejich regulace veškerá žádná.

Hodně málo místa kolem předních USB. Čtečku na paměťové karty přímo do USB (bez kabelu) nebo větší flash disk do těch slotů prostě nedáte.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tou grafikou máte pravdu - když sem tam dával svojí GTSku 320Mb musel sem tam něco urvat abych ji tam narval
- Keanu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak u testovane skrine jsem zadne ostre hrany nezaznamenal, pochybuju ze by se pro recenzi vybirala specialni skrin. Delka karty taky neni problem, protoze kos s disky lze umistit kdekoli. Samozrejme kdyz je disku vice, pak uz to problem byt muze.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace suhlasim s tebou mam to doma ale zo ziadnymi ostrimi hranami som sa nestretol a neviem preco by ste mali montovat von celi mechanizmus uchytavania kariet ked stacilo povyberat jeden-dva uchytavace aby to nezavadzalo a bolo vse ok
- elone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @elone: Když se podíváš na následující obrázek : http://www.hardwaresecrets.com/fullimage.php?image=9748 , vidíš, že ten mechanismus má na spodní straně mezi jednotlivýma pozicema přepážky, které jsou mezi záslepkama jednotlivých karet. Bohužel některé dvou-slotové grafiky nemají mezi záslepkama výřez, do kterého by tato přepážka zapadla a taková grafika tam potom nejde dát (nebo jde dát hrubou silou, což může být občas fatální).

Jde to vidět tady, že mezi prvním a druhým slotem nejsou záslepky nijak rozdělené, je tam jen díra na šroubek : http://www.ddworld.cz/images/stories/grafiky/8800GTS%20512MB%20TOP/8800GTS-512MB-1.jpg
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: hej mas pravdu s tym sa nestretol ja som to mal samostatne a musel som ohnut jednu zaslepku zabudol som sorry ospravedlujem sa
- elone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...některým, jsou leví jak šavle, protože jinak si opravdu nedovedu vysvětlit, jak by se mohli o něco pořezat...

tuhle skříň jsem nedávno pořídil k novýmu PC po docela dlouhém výběru jako zřejmě nejvhodnější variantu, samozřejmě neexistuje skříň, která by mi ideálně vyhovovala, jelikož je vesměr navrhují různí nesmyslové, nebo dodržují divné standardy typu ten Intelovskej CAG cosi(či tak nějak), díky kterýmu jsou v bočnici nesmyslné díry a zcela nesmyslný wind-tunel, ale co se dá dělat, izolepa to jistí. Průtok vzduchu skříní je třeba udržet, takže veškeré boční díry jsou nesmysl a je třeba se jich zbavit(zalepit izolepou). Jen se dovnitř díky nim víc práší. V přední části je filtrovací molitan, který po dosavadním pozorování funguje velice dobře, jen je třeba dát si tu práci a ideálně každý týden předek case přejet vysavačem, cena za momentálně populární perforovaný plech-jen jinde tam dost často žádný filtr nedávají...a pak přes prach nemůžete najít komponenty

Co se týče zpracování, tak je na podobnou cenu slušné, plechy jsou slabší, ale bočnice bez wind-tunelu je pevná, pouze ta s wind-tunelem by užila nějaké zpevnění, nebo ideálně zbavit se toho vyboulení k wind-tunelu a bylo by vše v pořádku, vnitřní uspořádání je jedno z nejlepších u podobně velkých(malých) skříní, zvlášť pokud plánujete použít velkou kartu, úchyty pro mechaniky fungují, disk je třeba přišroubovat, což podle mě jenom dobře, bezšroubkové konstrukce opravdu rád nemám, systém diskového koše je jinak opravdu dobrý, není problém ho vyndat zepředu, navíc jsou disky chlazené ventilátorem, ať už je dáte kamkoliv, jelikož si ventilátor nesete s sebou :-)

Do case jsem montoval kartu GTX 260, která tam vejde, je tam ještě určitá rezerva, ne moc velká, ale zapomeňte, že u podobných miditowerů najdete nějaký s větším vnitřním prostorem, prostě na to nemají délku a ta se nedá nijak vymyslet, vlastně tady dá, můžete koš s disky posunout nahoru a nacpěte tam i 30+cm dlouhou kartu, což se Vám téměř nikde jinde nepodaří(kromě case s vyjmutelným košem na disky, ale tam bude třeba umístit disk nahoru a nebude ochlazován větráčkem.

Co se týče problémů, tak jeden můj osobní je ten úchyt pro karty, je to bakelit a jako takovej bych mu nikdy nedůvěřoval pro upevnění karty podobné velikosti jako je ta GTX 260, navíc, jak už tu někdo zmínil, je třeba jej odmontovat pro osazení karty, nedá se tam strčit(což mě nevadí, nejsem tak levej, abych nedokázal během 5ti minut odšroubovat 3 šroubky, nasadit kartu, přišroubovat a poté úchyt našroubovat zpět(pro uchycení PCI TV karty jsem už úchyt použil, na to mi přišel dostatečný). Z mýho pohledu největší nedostatek case je jednoznačne MOLEX připojení ventilátorů. Samozřejmě se dá říct, že ventilátory jsou i tak dárek navíc, mnoho i dražších case je prodáváno bez nich, ale stejně. Smysl MOLEXů je mi prostě nejasný, nicméně vyrobím redukce na DMI, zapojím do desky a bude klid. Ventilátory jsou tiché, nicméně mají dost velkej výkon, tzn. při 1300rpm je slyšet foukaný vzduch, mimo max. zátěž při hraní apod. není třeba, aby běžely takto rychle.

Pány, co 1300,- považují za drahou skříň bych odkázal směrem k PC obchodům, aby se informovali na ceny skříní...případně např. 12cm ventilátorů. Případně ty, co trpí maximální leností...přece jim nikdo nebrání pořídit si case řekněme za 5-8 tisíc, která bude opravdu dostatečně veliká na všecko, všecko půjde správně umístit bez použití šroubováku atd...
- d@rkWolf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 9. 2008 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, ne zrovna o tuhle skrin... TT je v tomhle v pohode. Ale diky jednomu smejdu, kterej si 5,25 sachty kryl cca milimetrovym plechem, s okrajema bez jakyhokoli zacisteni a tvaru hladovy zdi jsem kdysi malem prisel o malicek, ve chvili, kdy to svinstvo povolilo. Sroubovakem to neslo, sekacek ani karboflexu jsem nemel. Brr (:
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

veľmi vydarena case mam ju osobne jedine co som na nej musel zmenit boly ventilatory vadil mi ich hluk aj ked maju napisane ze maju okolo 17db je ich hodne pocut. narval som do nej chladic na procak Noctua NH-C12P a dalsie dve grafiky ASUS ENGTX260 TOP este jednu tv kartu, mam tam iba jeden disk taze nebol s tym problem tu jeden manik pise ze mal problem s uchytenim grafiky no mne sa to podarilo aj bez toho aby som musel nieco montovat von nie zeby som bol lavy ale asi som sikovnejsi nic v zlom. samozrejme ze trebalo doplnit aj ventilatory na bocnicu lebo sa to kapanek prehrievalo ventilatory som pouzil 4 jeden v pradu jeden na odsavanie a dva na bocnici SilenX Fan iXtrema Pro XIXP7614 a este stale je to menej hlucne ako tie dva dodavane v baleni.
- elone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 9. 2008 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od te doby, co mam chiefteca, bych jinej case nebral...hlavne kvuli jejich skvelemu oddeleni (resp. vetrani) disku od zbytku komponent, viz [URL=http://www.chieftec.com/ch-04b-b-a.html]CH04[/URL]
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 9. 2008 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato skříň je "přímým" konkurentem ke skříni Cooler Master Centurion 590.
Avšak do Cooler Master Centurion 590 se dají dokoupit další koše na HDD.

Je nějaká další skříň s pozicemi 9x5,25" v rozumné cenové relaci?

Vím ještě o SHARKOON Rebel 9, ale u ní nevím o možnosti dokoupit další koše na HDD.

K čemu tolik HDD? Např. na domácí datové úložiště.
- RP

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 9. 2008 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tato skrin nepouziva kose na hdd, jsou kni pribaleny U profily na cca 4 HDD, dalsi se daji bezne sehnat, dale se prodavaji nahradni ramecky na ventilatory primontovatelne pod zaslepky
- Robo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2008 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy teda nic moc. Ta zadni perforace je udelana presne tak, jak nema vypadat a plech jen 0,6mm... Nerikam, ze se neda udelat slusna bedna i z 0,6mm plechu. Ale ona se prodava jista Yeong Yang Cetus 5601 (a dalsi cisla), ktera je dost podobna. Vypada malinko min exkluzivne, ale jinak je imho lepsi - vzdyt vazi 9,1kg. Recenze tady: http://ventum.net/items/270-yeong-yang-cetus-5601-poklad-v-hlusine/show
- ICE

Reklama
Reklama