Zpět na článek

Diskuze: TITAN X 12GB: projekt maximální výkon povolen!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

racecar
racecar
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cize z mega hluku prechod na hluk. Super clanok. :D

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racecar +300 mhz na gpu a +1000 na pametech je tedy asi jen detail :)

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty jo Witcher 3 ? No já koukám, já už čekal, že budete testovat FPS na Doomu a Half Life 2 a samozřejmě na WoT.

humik
humik
Level 23 Level 23
10. 9. 2015 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi jj popř na AvP a STALKER

blaho
blaho
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nepicujte decka :) , dik za testik,
pri pressičku sa to dobre čita ...

David32
David32
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panebože takové orgie kůvli dalšímu zmetku chladiči,dnes podle mě nejlepší chladící výkon na vzduchu poskytne Raijintek Morpheus+2ks Noctua NF-F12 PWM,pokud by byl problém s ohýbáním potom tedy dát backplate plus chladiče kaskády a vram EVGY a potom Morpheus,jedu takhle na 980ti a hluk naprosto bez problému a teploty do 70C při přetaktování na 1416 na jádře a 7800paměti

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David32 Nyní jsou na trhu již výkonnější řešení.
V době nákupu Titan X nic na trhu lepšího nebylo.
Však já tam tu vodu dám, nebojte :)

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
10. 9. 2015 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox ja uz na vode funguju tak pak porovname :) jsem na to zvedavej, co tam hodis za blok? Ja mam Aquacomputer.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @StratosCZ: Tak nějak uvažuju a nebyl by lepší Arctic Cooler Accelero Xtreme‎ než tady nějaký evega??? Možná by ani nebyl tolik nutný vodník... Ten chladič mám a jeho výkon je fakt super.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @StratosCZ: Tak to je nad mé síly. O opravdový full water block se pokusím, až s následovníkem platformy x-99
Pro Titana teď patrně zvolím Evga instantní řešení.
Věřím, že nasbírané zkušenosti AIO zúročím při stavbě plného vodního chlazení jak na cpu tak i gpu.
Těším se na porovnání.
Přetaktování zdar!

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @KOCHREN: Koupím vodníka, protože jsem ještě nikdy nemontoval vodníka na grafiku :) Chci si to prostě sám poskládat a posbírat tak další zkušenost k velké přestavbě mého PC (komplet "custom" vodník na cpu i gpu)
Je to takové lego, baví mě to.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @KOCHREN: Jsem čekal, kdy to tu někdo zmíní :)

Dithius
Dithius
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechápu jednu věc.....

Ten EVGA chladič je sice skvělý ale ty větračičky jsou proště konstrukčně dost špatné....

1) 92mm větraky nepokyryjou plochu těch lamel
2) žebrovi je relativně uzké a ty vtráky prostě nemaji Static preasure tvar lopatek...
3 při koupi redukce z mini 4pinu na 4pin PWN a na něj nasazení další redukce 4pin na 2x 4pi jde nasadit na chladič 2 ventilatory vlastního výběru s lepšími parametry a to i v případě že chci snižit hluk.

zvažil bych pokud nejsou v PC rozšiřujicí karty, nasazeni konvenčnějších samodostupných dražších větráku jako:

http://www.corsair.com/en-us/air-series-sp120-quiet-edition-high-static-pressure-120mm-fan

a nebo pokud někdo upřednostňuje opravdový výkon před hlukem tak:

http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_id=84&lng=en

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dithius Děkuji za zajímavé odkazy.
Měnit větráčky už asi nebudu, tu chvilku do prosince, než přijde AIO vodník asi vydržím.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
9. 9. 2015 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek dobrej, konečně zas něco z toho tuningu ;)

Jinak mi moc nejde do hlavy, proč autor nepoužívá plnohodnotného vodníka s fullcover blokem. Rozpočet na to očividně má. Postup vyměním nesnesitelný hluk za hluk (a dám za to 2,5k) a na vánoce to vyměním za tichý pískot nějakého AIO, mi nepřijde zrovna efektivní... Už podle článku to vypadá, že autor dělá věci pořádně, tak proč zrovna u toho nejdůležitějšího jde cestou polovičatých řešení?

Hurikan87
Hurikan87
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek, ale nebylo by lepší koupit 980 Ti kingpin s ASIC 80%?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan87 Ano, nákup 980ti jsem také zvažoval.
Nakonec jsem postupoval dle rovnice:
3072 jader@1500mhz podá vyšší výkon, než 2816@1500

Nakonec jsem skončil na 1450mhz, ale i to k poražení 980ti stačí.

Mohu však prozradit, že toto není Titana konečná a až bude AIO WC od Evga doma, posunu výkon Titana ještě výš.

Michal Mikle
Michal Mikle
Level 0 Level 0
10. 9. 2015 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox Opravdu? Většina Tiček TX poráží, jak už jsem psal níže, voda, pokud není podchlazná a nedostanete jádro pod 25 stupňů vás nijak nevytrhne. Tak funguje Maxwell architektura. Mě dá Tičko na vzduchu v FireStrike Extreme přes 9900 bodů a v performance přes 18k a to není její air limit. Navíc, pokud tam chete dát AIO, to bude o ničem. Dejte tam pořádnou vodu, když tak moc rvete výkon a lag. A frekvence není všechno :) Každopádně, článek se mi líbí a oceňuji jej, napište mi na fóru, měl bych pro vás návrh.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox jinak hodil by se mi na tebe kontakt můžem se podělit o oinfo s titanama mail mám vlastoman20@gmail.com

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @vlastoman: Píšu okamžitě. Není nad to si vyměnit zkušenosti a popovídat si s někým, kdo je stejně postižený jako já :)

michalos
michalos
Level 20 Level 20
10. 9. 2015 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @StratosCZ: Jinak mezi náma, nerozporuje to pravidlům, dělat si tu ,, REKLAMU ´´ a dávat tu na sebe kontakty? :)

Resp. děláš to zde i na foru v každém příspěvku a je to více než trapné a otravné :)

ASI SE ZEPTÁME ADMINA CO ON NA TO :)

michalos
michalos
Level 20 Level 20
10. 9. 2015 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @StratosCZ: Co by si chtěl porovnávat, ty Titan X nemáš :D

Sem na tom stejně, mám EVGA Titan X SC a předevčírem jsem ho tunil úplně stejně :) Zítra přijde komplet vodník, tak si budeme o víkend hrát a jsem zvědav, jestli se dostanu výš. Jinak na vzduchu jsem měl podobné takty 1450 / 8000, ale paměti jsem na max nezkoušel.

No věř tomu, že Stratos je postížený malinko jinak, než ty :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 02:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @StratosCZ: Jdu na to.
Děkuji.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @michalos: a už jsem si myslel že jde o narážky na mě mile rád poskytnu i galerii svého pc

humik
humik
Level 23 Level 23
10. 9. 2015 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @michalos: jsi snad agent STB či co ? trapáku ...

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan87 jinak asic toho tak moc jak si každej myslí neznamená jsou i případy kdy karty s asic 70% zvládli mnohem víc než s 99% asic :-)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan87 mám TX a asic 97% :-)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman pravdou je že mi tx prošla rukou hromada než jsem se dostal k tomuto číslu :D

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Fantastické!
To vám závidím.
Takový ASIC jsem dlouho neviděl.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ona není utilita na modifikaci biosu Titanu? Na Maxwell karty je. Titan je přeci Maxwell. Já si tak přetaktoval GTX750TI. 1420MHz/6500MHz TDP 75W a 1,2V.

Dále mě zaráží že flashujete pod Windows. Rozhodně to nedoporučuji. Muže se stát cokoliv.
Já jedině flashuju přes bootovací flashku a vždy provedu kontrolu zapsaných dat.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Maxwell bios tweaker funguje i na Titan X. Bohužel, přepracovaný Bios se nechtěl zpět nahrát (jako jediný Gigabyte, dělal neskutečné problémy při flashování) a tak sem sáhl po komplet jiném Biosu.
Ve win jsou to nervy, ale dopadlo to dobře :)
Máte úplnou pravdu. Flashka je jistota.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle mi přijde jako hrozný úlet, vyhodit 30 litrů za takovou kartu kvůli Zaklínači 3, respektive blbě optimalizovanému hairworks, navíc když je nová generace na obzoru a ještě se prcat s nějakým chlazením , kdy jestli se nepletu, mi padne záruka. Pokud na to někdo má nebo to prostě chce, každého věc, ale mně se to zdá hrozně nesmyslné. Přitom s tou 980 by si stačilo pohrát trošku s detailama a těch 60fps ve 1440p by to jelo v pohodě taky.

Jen doufám, že autor má nějaký solidní monitor, protože mě vždycky pobaví, když má někdo hájend kartu, honí se za ultra (když mezi tím a high není kromě fps viditelný rozdíl při hře) a pak čumí do nějakého šmejdského TNka :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč 980tka na hraní v plných detailech nestačí. Ani po OC. Snižovat detaily u mne nepřipadá v úvahu. Taková je má politika.

Nevydává teď Asus Rog IPS gsync? :)
Já se tedy už nemohu dočkat.

humik
humik
Level 23 Level 23
10. 9. 2015 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox tohle mě taky vždy pobaví, takový žblebty (promiň)o tom, že jedině max... hlavně že tuning sem tuning tam ale aby se podíval co z toho "na max" má reálný optický přínos a co žere zbytečně výkon to už ne.. ale hlavně že mám vše tzv na "max" a musím si na to koupit TitanFail :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox Jenže zrovna Zaklínač je retardovaně optimalizovaný, tam medium vypadá skoro stejně jako ultra, navíc ten doprasený hairworks, věř, že 980 stačí, pokud snížíš pár nepodstatných kravin, které v pohybu stejně nepoznáš.
Podle mě víc udělá kvalitní monitor a hlavně správný mod na barvy, protože ty výchozí jsou docela o ničem.

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/top/?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @humik: Když to karta plynule utáhne, nevidím důvod snižovat detaily, i kdyby tam mělo být AA třeba x16
Však to, kromě vyšší spotřeby elektřiny ničemu nevadí.
Jelikož nepatřím k "zeleným" tak toto vážně něřeším.
Navíc, to že dnes to utáhne hru na ultra znamená, že za 2 roky asi taky nebude problém s výkonem.
Nerad měním komponenty v PC z nedostatku výkonu. Ideálně měním jen tehdy, pokud se na trhu naskytne lepší řešení. Vyhazování peněz? Ano, souhlasím. Asi jako každý koníček :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @PC-hráč: Ale já detaily díky gsync nemusím snižovat. V článku bylo jasně psáno, že se testuje s až zbytečným nastavením i proto, že to žádný web neměřil (kvůli amd).
Myslel sem, že čtenáři ocení mini-recenzi na Witchera s max možnými detaily. Třeba kvůli nákupu karty z toho, či onoho týmu.

Pokud sundám vyhlazování NW HW z 8x AA na "0" je to rázem 70 FPS i s NW HW. To vyhlazování je opravdu navíc zbytečné. Ovšem rozdíl v samotném vypnutí NW HW je drastický a kdybych ho neměl, záviděl bych někomu kdo ho mít může. A jako fanoušek Witchera (nosím i medajlon na krku, mám všechny knížky) ho prostě chci hrát se vším co hra nabízí.
Jako velký fanoušek her už teď s předčasným přístupem do Star Citizen vidím, jaký "záhul" dostává Titan X.
Takže ne, Vám by možná 980tka stačila, ale pro moje potřeby je prostě málo i kvůli paměti. Mnou spuštěné GTAV zabírá přes 6,5 GB video paměti. A mám reálné obavy, že další hry by mohly pokračovat podobným duchem.

S Titanem X mám mimo potřebného výkonu po paměťové stránce vystaráno :)
(4K pořeším s Pascalem)

humik
humik
Level 23 Level 23
10. 9. 2015 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox: z tohoto pohledu Vás chápu... já jsem jenom ekonomičtějšího pohledu (ne až takový HW fan) tudíž nad tímto více přemýšlím a více "laboruji" ;-)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox: Na jednu stranu ti rozumím, na druhou stranu nechápu, proč musíš mít zapnuté nějaké výkonžeroucí nesmysly, které při hraní nemáš šanci vnímat (viz takové nebo makové AA u hairworks).

A za půl roku až vyjde Pascal tak co? TitanX papa ?

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
10. 9. 2015 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox: "článku bylo jasně psáno, že se testuje s až zbytečným nastavením i proto, že to žádný web neměřil (kvůli amd)"

a ja som niekde zachytil rozbory, na zahranicnych forach(aj s obrazkami) ze na vysokych detailoch nvidie znizuju kvalitu detailov, aby boli rychlejsie. takze nieje vsetko zlato(za 30K ceskych) co sa blisti :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @humik: Váš pohled na věc je více "správný" než ten můj.
Uvědomuji si W elektřiny, zcela zbytečně proudící neekonomicky a neekologicky někam pryč. Výměnou za pár fps navíc, nebo kvůli nesmyslně nastavenými detaily hry.
Vím to moc dobře, vím že to není dnes "IN", ale já si prostě nemůžu pomoci. Tak mě to baví, že nedokážu přestat a úplně každou věc doma se snažím vylepšit na "větší výkon" :) V mládí mě asi ovlivnil Kutil Tim :)
Doufám, že mi to lidé odpustí, na druhou stranu je tu někdo, kdo za Vás něco zkusí. Vývoj a posun dopředu je nutný. Myslím, že to jde dopředu hlavně kvůli lidem, kterým prostě něco není "dost" a hledají cestu k větší efektivitě, nebo výkonu.
Článek je "fanouškovského" rázu a milovanému hobby - PC.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @PC-hráč: Když to karta v pohodě utáhne, proč ne?
Ano titan půjde z domu až bude k mání nový titan-Pascal. Tentokrát si ale počkám na "vodní" edici rovnou.
Vidím to tak, že než to Evga zase vykomunikuje s Nvidia, užiju si Maxwell asi rok.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @skaven321: To je zajímavá informace, jdu se pídit po více info.
Díky

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
10. 9. 2015 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox: skoda, ze sa tu neda vyhladavat v kontach, postoval som to tu na pctuningu cca mesiac dozadu, len neviem v ktorom clanku

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč JInak tvuj koment šmejdského TNka :D inu rog swift 144hz má lepší obraz neš ips kolem 5k ;) jo sice má horší pozorovací uhly ale koukáš snad na monitor s boku ? 1 s tvejch dalších inteligentních výplodů.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Já jsem se svým ROGem maximálně spokojen.
Jde mi hlavně o výkon a plynulost.
Nicméně nový Asus ROG IPS bude jiná káva :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman epic

Takže přesně jak jsem si myslel, sestava za 60 ? tis a hraješ na šitovním TNku za 20 litrů (lol) a řešíš tady ultra. Ale tak hlavně, že podle tebe to má lepší obraz, než nějaký random moncek za 5tis :)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ty bi si sem předevšim neměl nic psát, radši hraj čti a nepiš o pc nic nevíš a píšeš bláboly. Někdy když čtu tvoje komentáře mám výbuchy smíchu něco mě opravdu drtí a to sem TAKY ZELENEJ.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Srandovní je jedině tak to, že tu mluvíš něco o psaní a přitom máš gramatický projev jak cikán ze zvláštní školy :)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @PC-hráč: píšu s mobilu :) btw přeštls to ? To byl účel Jiříková píše hrubky do článků! :D

G3mbller
G3mbller
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Mno vzhledem k tomu ze autor pise ze ma monitor s G-sync tak to zrejme TN je :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@G3mbller Ano, na hraní hlavně používám TN panel gsync. Ale hned vedle na stole mám i další monitory s ips panely, pro případné srovnání detailů.

Velmi se těším na Asus IPS gsync až 165hz, i když se mi IPS barvy zdají trošku přehnané.
Dlouho nebylo lcd s ips a gsync, toto si mohu splnit až teď. Jinou značku ani moc nechci.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bez flashnutí biosu jsem se dostal na stabilních 1502 MHZ (chlaim za pomoci fullcover blcku s pořádným nackplate, jako na vzduchu krása ale pod vodou by tyto výsledky byli trapas :-)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman nic moc se to mělo jmenovat. Ale je pravda že pc mám jako celek výrazně lepší než ty a jedu na custom loop vodě na o hodně výkonějším cpu konkrétně jsem ti dal na zadek i s o mnohem nižšíma taktama než máš ty :-) cpu 5930k@4.1 Ghz, Titan x@1418 mhz a už jsem měl víc :-) teď du udělat přes 18 k ať máš radost

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman šel jsem přes 18 k :-)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @vlastoman: Gratuluji, zřejmě díky platformě x99, o které jsem také uvažoval, ale nakonec mi přišla na "pouhé" hraní moc drahá.
A kolik máte GPU skore?
18tis je kombinovaný výsledek že?
V článku šlo hlavně o výkon grafiky.
Máte více jak 21725 bodů graphics score?
Pokud ano, dostal jste mě :)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @mibfox: jinak oc jest někdy opravdu věc na dlouhé a převelice dlouhé doby ;) nic jdu chrápat ještě jednou kdyžtak mail vlastoman20@gmail.com

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @mibfox: momentálně po pár pokusech jsem na 22983

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @vlastoman: Jsem poražen! Ale určitě dočasně. Dám vědět výsledky na vodě.
Skvěla práce /bow

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @vlastoman: zítra zkusím posunout hranici výš :-)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @vlastoman: respektive zkusim poslat nahoru i cpu ať je nějaká sranda možná to něco dá

popo_69
popo_69
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam dve "starsie" 290-ky v SLI a stali ma dokopy menej ako tento megagigant, resp. titan.
Graphic score mam 23523 a mam 4790K na zaklade a Afterburner uz nepouzivam na pretaktovanie, len na sledovanie teplot CPU, GPU a FPS.
Mam sice vodne chladenie a teploty okolo 50 stupnov, ale mne sa zda tych "chvalenych" 21725 mizerium...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@popo_69 A jak by jste hodnotil skore kolem 16100 s vodním chlazením? Tolik totiž vyprodukuje Fury X
Tohle mi přijde jako mizerie...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@popo_69 Asi se shodneme, že není fér porovnávat 2 grafiky versus jedna.
A jak bylo řečeno v článku, Titan X neřekl poslední slovo.
Na vzduchu je 1450/8000 OK, ale na vodě to vidím slušně přes 1550/8000
Samozřejmě sem nejvyšší frekvence hledal a byl sem velmi mile překvapen, i přes tragický ASIC.
Počkejme si na odhalení do dalšího článku :)

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@popo_69 a 290ky sli ? WTF radeony nemaj SLI kámo ale CF :roll:

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@popo_69 to je docela slušná ubohost cs 290 a takový score ? :D wut fail ? a pod vodou ? :D inu je komedie že ti drtim tvoje 2 290ky jedním gpu

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsme rád že sem konečně někdo napsal článek na úrovni a ne ja paní Jiříková....

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2015 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Já vám moc děkuji za pozitivní komentář.
Dnes bych volil Titan X Evga rovnou s vodním chlazením.
Ale Titan byl pořízen IHNED jak byl fyzicky dostupný a v té době nikdo "custom" chladiče ještě nenabízel.
V době, kdy bylo AIO Evga Water Cooling k dispozici, jsem již měl vzduchový chladič doma.
Pokud se vám článek líbil, slibuji že sepíšu další. Tentokrát přestavbu na vodní řešení.
Porovnání bude zajímavé a zrovna tak i OC. Můj Titan umí ještě víc, zůstávám však na 1450/8000 kvůli akustice.
Přece jen 400W TDP je dost a bude ještě hůř :) Takže další fáze - VODA.

Michal Mikle
Michal Mikle
Level 0 Level 0
10. 9. 2015 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox Voda vám moc nepomůže, Maxwell funguje ve škálování s voltáží úplně jinak. Většina Maxwell chipů dá svoje Max OC na voda/vzduch na své defaultní voltáži a i lehký overvolt přináší v ambient coolingu instabilitu. Hlavně, kolikrát je to kvůli vdroopu i zbytečné, protože tam ta voltáž stejně nejde, i když ji BIOS ukazuje :)

Timmy
Timmy
Level 1 Level 1
9. 9. 2015 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc děkuji za krásné čtení, bylo to hodně zajímavé, nicméně já se taky dostal u Withera 3 na krásné čísla s 980Ti MSI základní takty a CPU i5-2320. Sice mám jen 44 FPS na maximální oddálení a pohled na zapadající slunce, ale na výsledný průběh nešlo poznat jestli jedu na 44 FPS nebo na 55 fPS .. detailay ultra + NV HW.Můžu přidat screen na požádání. Není keš na nový procák s deskou, abych otestoval potenciál 980ti. :evil: ještě jednou díky. Po dlouhé době něco kvalitního ;)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Timmy Dobrý večer,
máte velmi krásný kousek od MSI. Zkoušel jste taktovat?
Jsem moc rád, že se článek líbil.
O to mi šlo především.
Tak ať je nový procesor brzy doma :)

Timmy
Timmy
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox Taktovat jsem zatím nezkoušel, ale mohu to trochu popohnat přes Afterburner :) nelenil jsem a zkusil hned. Dostal jsem se na sstabilních 1468 MHz, 1486MHz už problikával obraz a při 1504MHz mi hra spadla ... Teplota se pohybovala okolo 79°C. paměti jsem měl na 7400MHz cca. FPS jsem měl chvíli někde u 60FPS při FHD a u 2k mám dojem, že kolem 44 nebo 37... to si nejsem už jist :D

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @Timmy: To není vůbec špatné! Ale věřím že dáte víc a stabilně i bez změny biosu.
Držím palce!

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
10. 9. 2015 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konecne neco poradnyho a ne ty BLAFY od OBRA..

Jinak ten samy chladic jsem na sve EVGA GTX980Ti ACX 2.0 mel take a neni nic moc.. Strasne hlucnej pri OC. Na vode s blokem od Aquacomputer je to jiny kafe + je nutna uprava BIOSU prootze EVGA ty BIOSY moc neodemyka...

zde dyztak naky fotky :)
http://stratos1.rajce.idnes.cz/GTX980Ti_instalace_Bloku/
tento BLOK na referencni TITAN X/980Ti vrele doporucuji, akorat u EVGA se do nej musi "freznou" protoze EVGA pouziva o 0.5mm vyssi odpory :)

Kazdopadne Honzo, jsem zvedavej na vykon pod vodou.

PS: jakej mas nic na forku? ze bych ti napsal :)

michalos
michalos
Level 20 Level 20
10. 9. 2015 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Jsme strašně rádi, že nám tu po 50x zase ukazuješ tvoje obrázky, které nikoho nezajímají, díky :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 02:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Moc díky.
Před komplet vodním řešením mám velký respekt. Souhlasím s tím, že "custom" stavěné vodní řešení na míru sestavě je asi nejlepší možnost. Zatím trénuji na AIO řešeních a i když jimi hodně lidí pohrdá, teploty maximálně 72C v Cinebench (62C v BF4) s mou i7-4790K@4,8ghz - 1,4V mi nepřijdou jako vyloženě špatný výkon.
Je tedy pravda, že přiložené větráky jsem ani nezapojil a ihned vyměnil za 2x Noctua.
Pořádně to zkusím až budu měnit platformu.
Evga má velmi krásné karty. Můj šampion je Asus :)

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafárna za takový prachy a nvidia na to nemůže dát ani pořádnej STOCK chladič...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 Jo, ta reference na OC fakt vhodná není.
Ale zase kutilové, mají v neděli odpoledne doma co předělávat :)

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při čtení článku jsem se zasnil a zadíval na moji referenční GTX 760 MSI a představil jsem si tuhle :D

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2015 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Přeji vám ať se daří a máte brzy svou vysněnou kartu doma!
Ono to časem přijde.
Držím palce.

Reklama
Reklama