tv-v-mobilu-zatim-trhakem-neni
Novinka TV v mobilu zatím trhákem není

TV v mobilu zatím trhákem není

Martin Stančík

Martin Stančík

5

Televize do mobilu zatím není takovým trhákem, jak se předpokládalo, avšak analytici v příštích letech předpokládají celosvětový nárůst uživatelů oproti letošním 54 milionům.  

Reklama

Uživatelů mobilní televize by do roku 2013 mělo být na 300 milionů, nejvíce pak na rozvojových trzích. „Nápad zkombinovat dva největší informační kanály, televizi a mobilní telefony, je založen prostě na tom, že v dnešní době vlastní každý člověk oboje. Takže jsme předpokládali, že toto spojení bude mít velký úspěch, ale ve skutečnosti se zatím TV do mobilu dostává velice pomalu,“ říká Frank Dickson ze společnosti Reed Business. Výzkum provedený její dceřinnou firmou In-Stat a výrobcem čipů Telegent Systems odhalil, že dvě třetiny respondentů se na TV v mobilu dívají minimálně třikrát týdně alespoň 30 minut, na hlavních trzích v Japonsku a Jižní Koreji pak více než hodinu.

TV v mobilu zatím trhákem není
i Zdroj: PCTuning.cz

„Nikdo nepředpokládá, že na TV v mobilu se bude člověk dívat jako na svou televizi v domácnosti nějakých osm hodin denně, ale 30 minut je zhruba to, s čím jsme počítali. Zaznamenali jsme obrovskou sledovanost u živých zpráv a sportu, nejsledovanějším pořadem za poslední dobu byl pak pohřeb Michaela Jacksona,“ uvedl Jonathan Barzilay ze společnosti Flo TV zabývající se televizním přenosem do mobilu. „Máme stále vysoká čísla u sportovních přenosů. Lidé zjevně chtějí mít neustále přehled o svých záležitostech, i když musí být zrovna v práci nebo na dovolené.“ „Zatímco se soustředíme na digitální TV ve více industrializovaných zemích, kde se už vypíná analogový signál, méně vyvinuté ekonomiky vypnutí analogu zatím v plánu nemají, tudíž předpokládáme vysoký nárůst TV v mobilu v Jižní Americe, střední Evropě, Africe a Číně,“ říká Dickson.
 

Zdroj: BBC


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama