Valve: každá hra nepotřebuje multiplayer!
Představitel herního studia vidí budoucnost v implementaci komunitních prvků do her, jež režim více hráčů neobsahují.
Projektový manažer společnosti Valve, Erik Johnson, je přesvědčen o tom, že ne každá hra nutně potřebuje multiplayer, přestože je možnost sdílet své zážitky online s ostatními hráči hodně důležitá, informuje server VG247. Představitel herního studia vidí budoucnost v implementaci komunitních prvků i do titulů, jež režim pro více hráčů neobsahují. V podstatě by šlo o to, aby měl uživatel možnost chatovat s ostatními, kteří aktuálně hrají ten samý titul a nacházejí se ve stejném úseku hry. Hráči by mohli psát i různé komentáře a sdělovat si své vlastní pocity, které by sdíleli navzájem. „Je zde velký potenciál, aby se utvořila komunita lidí, velká komunita lidí, mezi nimiž bude interakce probíhat, řekl Johnson a pokračoval: „ne každá hra potřebuje multiplayer nebo být MMO, s těmito analýzami se nemohu ztotožnit. Hráči si přeci rádi užívají i singleplayeru“. Z úst vysokého představitele Valve zní tato slova více než logicky, připravovaný Portal 2 totiž k velkému překvapení multiplayerovou část hráčům odepře a nabídne jim pouze kooperativní kampaň.
Zdroj: VG247