
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 bude podporovat ray tracing
Kultovní klasika z roku 2004 Vampire: The Masquerade Bloodlines se konečně dočká nástupce. Pokračování nepřinese pouze napínavý příběh plný zvratů, ale i podporu ray tracingu v reálném čase a také technologie DLSS, která využívá síly strojového učení a umělé inteligence platformy RTX.

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte herní hardware
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…
Společnost Paradox Interactive dnes na Game Developers Conference v San Franciscu odhalila hru Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Příběh RPG je zasazen do Seattlu, ten je tu však ztvárněn jako Svět temnoty. Na hře se aktuálně stále pracuje a vydána by měla být v roce 2020.
Bloodlines 2, která navazuje na ikonické RPG Vampire: The Masquerade - Bloodlines, vyvíjí společnost Hardsuit Labs. Můžete se těšit na příběh, který se odvíjí na základě vašich činů, rychlé souboje na blízko a propracované postavy s vlastními skrytými motivy. Z hráčů se stanou vampýři, kteří v ulicích sledují svou kořist, proplétají se komplexními politickými vztahy a snaží se vyvážit touhu po krvi s tím posledním kouskem lidskosti, co v nich zbyla.
Nvidia je oficiálním partnerem hry Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 v oblasti grafiky. „Jsme nadšení, že se společnostmi Paradox a Hardsuit Labs můžeme spolupracovat na implementaci technologií ray tracing v reálném čase a DLSS do hry,“ uvedl známý výrobce grafických karet.