Zpět na článek

Diskuze: Velký test HiFi sluchátek - část I. - III.

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel bych dotaz, jaka je tak odpovidajici cenova relace pro sluchatka na obyc poslouchani MP3jek z notebooku, kde je nejaka obyc AC97 zvukovka. Tedka mam Sennheiser PX 100 (1100 Kc) a celkem spokojenost. O nejake hifi soustave si mohu nechat zdat, ale jen by me zajimalo, cim tak poslouchate na notebooku vy?
- Necroman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pouzivam AKG K-44 (takovej trochu lepsi lowend :)) a k tomu audigy 2 zs, protoze to co lezlo z puvodni zvukovky v notebooku (realtek "hd") se nedalo poslouchat.
- Josef Nemec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně.. on u notebooku a obecně integrovaných řešení je problém, že za moc nestojí, a čím máte lepší sluchátka, tím více je to poznat (například slyšíte ježdění myši - a to doslova.. ale toho se dá ještě obvykle zbavit, dále taky například když začne vypalovačka vypalovat, celé to tak nějak piští apod..).. nicméně pokud nějaká lepší sluchátka na cesty tak bych bral raději nějaká uzavřená tlumící okolní hluk (což zrovna třeba HD555 nejsou), protože potom vám do toho leze spousta hluku a nakonec by mohly ty HD555 dávat na cestě kde by byl okolní ruch horší dojem, než třeba ty zmiňované PX100 (které jsou supra-aurální, "tlačí" na ucho a reproduktor je blíž k uchu, detaily by se na HD555 více ztrácely)..
- Michal Vaško

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Necromane,
PX 100 jsou výborná sluchátka na ven, jen o malinko horší než legendární Koss Porta Pro. Spojení přenosného počítače a přenosných sluchátek dává smysl, zejména na cestách. Ale i ten chudák notenbook by si zasloužil aspoň střední třídu sluchátek. Třeba AKG K530 nebo Sennheiser HD555. Osobně notebook používám výjimečně na služebkách, obvykle jen program MS PP a když připojím sluchátka tak většinou Koss Porta Pro, protože je mám u sebe.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrozně jste mi tímhle článkem udělali radost.. jednak protože mě to hrozně zajímá (mám teď HD485 a brousím si zuby na HD595.. bohužel pro mne zrovna HD595 v testu nemáte, ale je mi jasné, že nemůžete otestovat úplně všechno) a jednak je dobře že někdo otevře oči některým zatvrzelým "KossPortaProřům", že jejich sluchátka nejsou nejlepší na planetě.. (no flame na ty, kteří si to uvědomují).. mimochodem docela by mne zajímalo, jestli byste nemohli otestovat něco na tenhle způsob (http://www.headphone.com/products/headphone-amps/the-mobile-line/headroom-total-airhead.php) - přenosný sluchátkový zesilovač, jednak jaký to má vliv na sluchátka cenové relace PortaPro a PX100 a jednak jak dobře to rozhýbe něco HighEndovějšího (tak od 3000 nahoru)... jen tak dál ;)
- Michal Vaško

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pane Vaško,
udělám Vám radost, když prozradím, že v další části testu najdete i HD595? Slyšel jsem je už dávno a jsou super. Co se týká "sluchátkáčů", je to spíš jakási třešnička na dortu, jen důležité vytřískání kvalit ze sluchátek, prostě zjistíte co v nich skutečně je. Myslím, že k přenosným typům jsou sluchátkové zesilovače zbytečné a pro hifi kousky nutné.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jak moc se mi líbil Váš test, a jak jsme vzpomínal na dobu, kdy jsem mohl testovat HD 600, tak s vámi musím v hodnocení PX100 nesouhlasit. Spor mezi zastánci Koss Porta Pro a Sennheiser PX 100 asi bude věčný jako spory fanoušků Linuxu a Windows, ale přesto: PX100 nabízejí podle mého názoru věrnější zvuk než Porty a ve spojení s MP3 přehrávačem (v mém přpadě iRiver H10) nabízí vynikající výstup, jiný než Porty, ale určitě ne horší. Ale jak sám několikrát připomínáte, u zvuku jde o otázku osobních preferencích, já bych jazz na kossech prostě poslouchat nemohl :)
- Otakar Schon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Paráda :) (ne že bych už recenzí na HD595 nečetl hromadu ale každá další je radost číst, minimálně je tam to nadšení) ;) Mně by stejně zajímal i ten přenosný zesilovač (ona je to podle mne vůbec zajímavá věc), pokud by to rozumně fungovalo a zapojilo by se to do nějakého kvalitního přenosného přehrávače (například od iRiveru) tak by to mohlo být schopno slušně "prošťouchnout" i lepší modely.. protože například ta možnost mít u sebe na cestě něco, co hraje tak, jak hraje.. yessss =) .. (otázka je právě, jak ten zesilovač funguje nebo nefunguje..)
- Michal Vaško

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otakar Schon: Presne tak- iriver h10 (6gb) a sennheiser px100. to hraje proste bajecne. posloucham prevazne rock a jazzrock, kde je hodne nastroju a vsechny sou krasne prokreslene a ani ve vyssi hlasitosti nebo pri pouzivani napr chorusu a kompresoru u kytar se to nesleva. porty sou hutne v basech, ale nemaji tak bohate a pevne stredy, coz je pro tento zanr nejdulezitejsi. a co se tyce basove slozky upx 100- je podle me dostatecna. samotne hutne basy nestaci. ja mam treba rad, kdyz muzu slyset udery prstu do strun baskytary a to mi porta pro rozhodne nedopreji.
- LZP

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otakar Schon: Já mám opačný názor. Porty jsou zbytečně hutné, ale plastičností zvuku podle mne PX 100 přehrají. Ale hlavně teď oboje stojí stejné peníze, v době nástupu na trh PX 100 byly za poloviční cenu oproti KPP.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Vaško: A slyšel jste už někdy HD595ky? Jen číst nemá žádný smysl. Přenosný zesilovač je dle mého názoru pravděpodobně zbytečná věc.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: já věděl, že se nemůžeme shodnout :-) cena není stejná, alespoň ta doporučená, ale v reálu může být dost blízká - nejlevnějš porty jsem našel na českém netu za 1100, sennheisery o stovku levněji, ale ve většině obchodů Porty 1700, PX 100 1200, což je docela rozdíl.

Shodou okolností právě teď ve firmě řešíme tohle srovnání, 4 kolegové mají porty, já, exot, senny. A daší kolega si chc epořídit sluchátka. KOlegové byli ryhclejší, dostal na hlavu kossy a zamiloval se - pak jsme mu ale vnutil na vyzkoušení ty svoje a zamiloval se znovu, a to zkoušel poslech kabátů... Pak jsem mu poradil poslech Sinatry a dvě minuty My Way ho přiměly k požadavku na odkaz na nejlevnějšho prodejce Sennheiserů. Mám z toho takovou malou soukromou radost. Ale co tím chci říct - pokud někdo poslouchá elektronickou hudbu, hip-hop, tak mu porty asi budou vyhovovat víc, ale náročnější muzika sedí víc těm sennheiserům.

- Otakar Schon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: Právěže neslyšel.. pokud bych je slyšel tak bych už moc nečetl recenze.. ale myslím, že jsem schopen si představit jak asi tak můžou hrát. Očekávám že například oproti HD485, která mám teď, bude zvuk posunut více dopředu, jakoby "první řada v divadle", budou redukovány rezonance v mušlích (které jsou někdy znatelné na 485) a přednes bude aktivnější, s větším detailem.. vyšší dynamiku moc neočekávám, v té jsou dobré i ty 485.. ale to jsou pořád (i když pravděpodobné) spekulace. Myslím, že je uslyším teprve až si je koupím..
- Michal Vaško

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otakar Schon: Teď si rozumíme, souhlasím, tak by to mohlo být. Ale k reálnému zvuku mají oboje sluchátka daleko, že?
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Vaško: Spekulace, teorie, kecy. Musíte je určitě slyšet před koupí, to je nepsaný zákon. Ale ne ten český, politický. :-)
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: Ano, HD600 to nejsou, ani Grady :) ale u poslechu MP3 nebo WMA to je i při 192 kbps úplně jedno. Nebo dokonce naopak, PX100 díky čistotě přednesu často brutálně upozorní na špatně zkomprimovanou nahrávku -to je další rozdíl ve srovnání s Kossama, které jsou tolerantnější, ale zase - to je jen moje zkušenost.
- Otakar Schon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otakar Schon: To je nějaký divný mýtus. mp3 při 192kbps bude vždy hrát lépe na lepších sluchátkách než na horších. Není to jedno. Úplně jedno? Tak to už vůbec ne.

To, co jste teď napsal je blbost. Pozor! Tak to opravdu není.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: jen si nerozumíme - Jistě, že MP3 zní lépe na dobrých sluchátkách než na peckách přibalených k iPodu, ale píchnout na ipod sluchátka za 10 nebo 100 tisíc je podle mě házení perel sviním. Člověk pak může ocenit hlavně naprosto věrný přednes zkreslení způsobených komprimací a šumu levných přehrávačů.
- Otakar Schon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otakar Schon: Ne, to je právě ten omyl a mýtus! Nemáte vůbec pravdu!
Na malém mp3 přehrávači nevyužijete kvalitní sluchátka naplno, to je jasné (šum, dynamické vlastnosti, omezení hlasitosti, atd.), ale rozdíly mezi sluchátky poznáte zcela jednoznačně. To, jak kvalitní je poslech přes sluchátka určují jednoznačně z největší části sluchátka samotná. Když udělám z CDA formát mp3 (192 kbps, dejme tomu) bude pořád menší kvalitativní skok než např. mezi AKG 501 a Sennheiser HD555, tam jsou rozdíly OBROVSKÉ!
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: vzdávám se, ale fakt si nedovedu představit, že si někdo pro poslech hudby na ipodu audiofilská sluchátka, asi mám nějaký snobský blok :)
- Otakar Schon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Otakar Schon: Nevzdávejte se, zkuste to.
Je to sice poněkud zvláštní, když na ulici někdo prochází s 600stovkama, ale po vyzkoušení je to i logické. Fakt.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: tak náhodou tuhle zkušenost mám, měl jsem je před pár lety na test, ale rád jsem se vrátil k přenosným sluchátkům, tehdy to byly porty - HD 600 jsou strašně neskladné a člověk se o ně bojí, věřím, že i když jsou jeho vlastní. K MP3 přehrávači mi PX100 bohatě stačí, i když si doma rád dopřeju něco lepšího
- Otakar Schon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvalitní článek, oceňuji zejména povedený subjektivní popis zvuku.

---
Malá připomínka k popisu přenosu signálu u bezdrátových sluchátek, pokud je analogový pak bude určitě FM modulací a byl pouzit modulátor využívající principu PLL. A bude na rozdíl FM modulace u radia možnost přenosu většího kmitočtu. Tedy uslyšíme vyšší kmitočty (pukud nám ale uši slouží). S dynamikou to bude možná také lépe bídně než u FM rádia. (dynamika audifilové chápou subjektivně jako čitelnost a detailnost přednesu. Nebo jinak dynamika znamená možnost přenést malou a velkou hlasitost nikoliv jen jednu hlasitost tak nějak řečeno) U FM Rádia je ale vždy před vysílačem nějaký dynamický procesor který srovná velikost jednotlivých frekvenčních složek signálu na jednu velikost, což způsobí že CD hraje jinak než rádio. (Dělá se to údajně kvůly účinnosti vysílače) . To je proč se zdá FM rádio méně kvalitní A FM radio hudba se jeví mohutná.

-neškodilo by porovnat mezi sebou více bezdrátovách sluchátek a zhodnotit jejich šum.

- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

další vynikající článek! dolsova jsem ho zhltal :)

zdá se mi to a nebo úroveň článků v poslední době stoupá?
- TommyVejmitsch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musím říct že mně velmi zaujali
GRADO Prestige. Připadají mi jako ideální sluchátka k počitači. Teď sem velmi nahlodaný navíc když sem zjistil že je mají na headphones.cz skladem
- Puko Hasita

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sluchátka jsou to kvalitní ale potřebují minimálně měsíc či dva hraní aby se rozehráli. Pak je to naprostá bomba. Jen je škoda že u notebooku nikdy nebude tak kvalitní zvukovka jakou by si tyto sluchátka zasloužili. Obrovskou výhodou je že ani po dlouhodobém použití se nepaří uši. Jo a asi neudělaji moc parády vypadaji jako bastl nějakého domácího kutila. Nicméně jak sem už napsal hrajou skvěle.
- Kert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak. Já je po koupi připojil, do playlistu nastavil několik hodin hudby různého žánru, zapnul REPRAT a odjel na dovolenou na týden. Po návratu byla sluchátka pěkně rozehraná. A takto zahořená hrajou ještě lépe než skvěle. Grado jsou mezi dynamickými sluchátky to nejlepší.
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 3. 2007 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: V audiu je to stejné jako u auta, dokud ho nezajedeš tak nemůžeš čekat zázraky. Zde právě až s časem používání mizí ona zastřenost o které píší v testu a zvuk se pak stává citelně bohatším.
- Kert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "Připadají mi jako ideální sluchátka k počitači."

Musíte je slyšet! To je vždy základ. Takto se přece nenakupuje. mezi sluchátky jsou OBROVSKÉ rozdíly.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konečně něco co člověk u PC využije a nepočítá to framy :-))
Díky
- pleva

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aky je vas nazor na Koss UR-40? Ked som ich kupoval vyberal som medzi Porta Pro a R-90, zvuk sa mi vsak oproti UR-40 dal dost prebasovany a miestami az surroundovy...
Pouzivam ich vylucne k svojmu prenosnemu iAudio X5L,vacsinu hudby mam vo flacu a preto sa chcem spytat, ci je mozne ocakavat este nejake vyrazne zvysenie kvality pripadnym "upgradom" sluchatok(inac-ma vyznam kupovat k prenosnemu prehravacu lepsie sluchatka)? Este ma zaujima v akych programoch pocuvate hudbu na PC?ja vylucne foobar2000 - ak existuje nieco lepsie, rad si necham poradit...
- everlast20

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Koss UR40 jsem nikdy neslyšel, nemám na ně tudíž názor. Sluchátka jsou konečné zařízení, proto mají zcela zásadní vliv na kvalitu reprodukce. Opravdu je možné očekávat výrazné zlepšení reprodukce při použití lepších sluchátek. Já reprodukuji hudbu jinak než přes PC, pokud jsem k tomu donucen pracovními povinostmi jedu stejně jako Vy ve Foobaru 2000.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěknej čláken, velmi za něj děkuji.

Bylo by možno udělat nakonec nějakou souhrnou tabulku s modely, procentuálním ohodnocením a cenami?
- Josef Svatuška

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozřejmě již existuje a bude na stránkách PCT určitě zveřejněna. Ale, co je hlavní, stále se rozrůstá.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, ze 97% ctenaru PCT drti svuj zvuk na integrovanych kodecich, a takovych 98% procent si sluchatka dnes testovana nekoupi, nejak postradam smysl teto recenze na pct. Spis bych uvital nejake obsirnejsi srovnani prave integrovanych zvukovek a take tech PCI. Osobne kdyz uz sme u tech sluchatek vystacim se Seny HD 465 v kombinaci s X-Fi. Cenove celkem vyhodna a poslouchatelna kombinace. [URL=http://www.alza.cz/sennheiser-hd-465-hifi-otevrena-sluchatka-25-21000-hz-130g-ksiltovka-sennheiser-d59101.htm]Sennheiser HD 465[/URL] Kazdopadne prace autora moc dobra, diky za ni :-) Jen tak dal, ale tady dejte prostor jinym vecem, je jich preci tolik :-) I kdyz jednou za cas takove zpestreni vitam, to zase jo ;-)
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tomíku, Tomíku,
Vy asi patříte právě k těm 97%, že? A to je právě věčná škoda. Je na nás autorech, abychom aspoň trošku zaseli semínko pochybnosti jestli např. Vámi uvedená kombinace je poslouchatelná. Věřte mi, že je mnoho variant, které jsou lepší. A je důležité o nich aspoň vědět. "Obšírnější srovnání integrovaných zvukovek"? Integrované zvukovky se podílejí na výsledném zvuku přes sluchátka asi tak 25%, zbytek je na samotných sluchátkách, je třeba si uvědomit tuto zásadní věc.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mno mezi oněch 97% rozhodně nepatřím, vyzkoušel jsem více zvukovek v ceně do několika tisíc a myslím, že XFi mi vcelku vyhovuje. Co se týče tvrzení, že se zvuková karta podílí pouhými 25% na celkovém zvuku sluchátek, dovolil bych si oponovat. Mluvím z vlatní zkušenosti, samozřejmě že XFi sice nepatří mezi kdovíjak dobré zvukovky, v dané cenové třídě se však pro mne jen těžko hledá náhrada. Navíc tu muziku na pc neposlouchám tolik hodin denně, aby se mi větší investice vyplatila. Když pořádnej zvuk, tak rozhodně ne na PC ;)
- ThomasJ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ThomasJ: V podstatě souhlasím, ale když přihlédnu ke skutečnosti, že sluchátka mohu připojit v postatě ke všemu multimediálnímu, určitě se výběrem vyšších modelů investice vyplatí. A mimo jiné si myslím, že pokud člověk nevydá alespoň 4 tisíce, reprodukce je vždy jednoznačný kompromis. Nad touto hranicí se již setkáváme s modely, které reprodukují věrně (HiFi), k reálu je ale pořád daleko. Investicí kolem 20 tisíc za sluchátka a k nim adekvátní zesilovač můžeme hovořit o highendové třídě. 465ky za 1500 nejsou špatné, ale ONO to rozhodně není.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dalsi vyborny clanok, ze su taketo sluchatkove zosilovace som ani len netusil. Vzdy som rad ked sa dozviem o niecom celkom novom a ani to nemusi suvisiet s PC :)

Dakujem
- Miroslav Vrbovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sluchátkové zesilovače se vyrábějí v cenových relacích mezi 1 tisícem a cca 50 000 Kč. Je jich mnoho a jsou různé kvality. Pro náročný poslech přes vemi kvalitní modely sluchátek je použití sluchátkového zesilovače skutečně nutností.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam zminovane senny 580HD ,ktery sluch.zesik bys mi doporucil! nejaky optimalni pomer vykon cena diky :)

- Dumar Dus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Dumar Dus: 580ky se mi líbí, hutný, příjemný zvuk, ale malinko pomalý a méně dynamický. Doporučil bych rychlý, akční tranzistorový zesilovač. Třeba Creek OBH 21, Casea HeadAmp (super) nebo když preferujete lampový zvuk, tak třeba Vincent KHV 111. Nad 10 tisíc bych nešel.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pekny, ale chybi mi tam nejaky zastupce od beyerdynamic. mam doma dvoje a musim rict ze super.
akorat u tech jednech (dt531) uz odesli iszolacni molitany :D coz vubec neni k smichu, protoze nemuzu sehnat nahradni. takze jestli nekdo ma nejaky napad, kde je sehnat, docela bych ocenil nejkaou zminku. a btw, ma nekdo zkusenosti se sundavanim a pranikm nausniku, konkretne z nejakeho typu beyerdynamic? nerad bych o ty sluchatka prisel :)
- Lukáš Keller

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 3. 2007 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Testem již prošly 2 zástupci firmy Beyerdynamic. Těšte se na další pokračování článků na PCT.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkný přehledný článek. Osobně jsem zastáncem otevřených Sennheiserů. Používám HD600 (zvuk.k. ESI Juli) a znám také kamarádovo HD595. HD595 se mi rozhodně jeví jako jeden z nejlepších kousků co se týká poměru cena/zvuk. Proti HD600 ale mají relativně odlišný charakter zvuku. Zvýrazněnější basovou část která trochu zakrývá detaily středního pásma. Zvuk působí dost plným a hutným dojmem. Rozhodně budou jeden z favoritů pokud budou jak jsem se dočetl otestovány v příštím pokračování článku.
- Petr Flaišman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Petře,
máte v mnohém pravdu, jen nemohu souhlasit s tvrzením, že 595ky mají odlišný charakter reprodukce oproti HD600. Naopak, mají STEJNÝ charakter zvuku, ale jsou opravdu hutnější.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu hezký článek. Podle mě by to ale chtělo více testů sluchátek v cenové kategorii tak mezi 1000-3000 Kč. Taky si rád přečtu testy o sluchátcích za 5k, ale ne moc lidí si něco takového může dovolit...
- F1l1p

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace F1l1pe,
nemate tak uplne pravdu, je spousta lidí, kteří nakoupili sluchátka střední třídy, nejen ta levná. Ale máte pravdu v tom, že by bylo třeba testovat všechny kategorie. Aspoň více vynikde zvuk povedených dražších typů nad těmi levnými, plastovými kelímky či špunty. Testy sluchátek jedou cca 1,5 roku, mohu Vám slíbit, že nyní mám na stole porovnání přenosných typů, tak snad budete aspoň trošku rád.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim chtel bych se zeptat jaky ma nazor na tyto sluchatka, jedna se sice o pecky, ale jelikoz nosim dioptricke bryle tak jsou jine sluchatka pomerne problematicke. Odkaz na podobne je http://headphones.cz/inshop/prenosna/pecky/audio-technica-ath-cm7ti.htm jediny rozdil je v provedeni titan/hlinik, mam moznost je zakoupit za 1000Kc japonsky dovoz, akorat cena je pomerne podezrela, tak nevim
jinak SUPER CLANEK, JEN TAK DAL !
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tyto modely nehrají špatně, ale nedají se naprosto zvukově srovnat se sluchátky podobné cenové relace. Provedení je ale úchvatné.

Pokud nemáte úplnou jistotu, že je kupujete od někoho, komu můžete věřit, že je koupil v Japonsku v solidním obchodě, pak Vás pravděpodobně čeká jen čínská kopie (zejm. na ebay).

Brýle jsou sice jistou komplikací, ale nejvíc záleží na jejich skutečném provedení. To je ale velice variabilní (sám jsem brejloun).
- Petr Hejtmánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takze http://www.aukro.cz/item176482539_audio_technica_ath_cm700_aluminium_nova.html muzete se podivat, popr i ostatni zakoupit, psal jsem i uzivatelum kteri sluchatka od tohoto prodejce koupili.
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sluchatka nabizi prodejce na aukru, zijici v nemecku, komentare pouze pozitivni, ale prave z cinske kopie mam pomerne obavy, jiz jsem mu psal jak k nim prisel, tak jsem zvedav na odpoved.
Nejvetsi problem s brylemi mam ten, ze temer v zadnem obchode Vas nenechaji sluchatka vybalit a vyzkouset ... takze je to takova koupe zajice v pytli.
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Brýle a sluchátka - dobré téma na samostatný článek.
Neslyšel jsem špuntoidní A-T, opravdu nemám na ně názor, zatím.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Heh, i tak dekuji za odpoved, jinak k tomu clanku myslim ze mate pravdu ze by to na clanek vydalo. Ono hodne lidi co sedi zde, u pc, miva poskozeny zrak. Ja jsem sve dioptrie dostal take diky pc. Drive jsem pouzival low-end uzavrene panasonic rp-hg 20 ale ted je opravdu nemozne je nosit, je to nepohodlne, a hlavne vzhledove je to trochu mimo ;-)
Preji hodne uspechu, a snad jsem Vam poskytl nejakou tu malou inspiraci na clanek ;-)
- Vrabec, Tomáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím pán Minář,

Rád by som počul Váš názor na značku KOSS poprípade konkrétne na ich model PRO4AAT. Mali ste už možnosť ich vyskúšať? Uvažujem o kúpe práve tohoto modelu, no docela ma nahlodáva prevažujúca náklonnosť väčšiny ľudí k sluchátkam Sennheiser.
(konečným kritériom pri rozhodovaní bude nakoniec ako vždy reálny posluch a porovnanie :)

Ďakujem
- Salamista

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Salamisto,
tento model se objeví v další části. Snad jen prozradím, že nejen tímto modelem mně firma Koss dost zklamala.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1700 je nějaká starší cena, prodávají se za 1089Kč s DPH. Jinak super článek.
- Jaromír Podzemný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S cenama je to těžké. Konkrétně Koss Porta pro se nyníprodávají od 1100 do asi 1600Kč. První test těchto sluchátek jsem napsal cca před 2 lety. Berte ceny starších modelů vždy s rezervou.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Senny 595 mam skoro rok a zvuk je velmi dobry. Oproti 580-650kam maju vyhodu ze sa daju nakrmit z dobrej zvukovky bez nutnosti kupovat sluchatkovy zosik. Mam ich v m-audio reve 5.1. Dalej mam koss sporta pro, ktore uz skoro vobec nepouzivam, len sem tam k mp3 na von . Rozdiel vo zvuku je potom co si na zvuk tych senov zvyknete velmi velky. Ak sa vam zda cena 595 prilis vysoka tak si kupte 555, ktore som nepocul ale podla reakci na fore http://www.head-fi.org/ maju len o nieco horsi zvuk za podstane nizsiu cenu. A hlavne je treba mat dobru zvukovku , pretoze napisat ze zvukovka sa podiela na zvuku len 1/4 a ze teda nema taky vyznam, je zcestne. Zvuk integrovanch kodekov je zkresleny, osekany,a zasumeny a toto vsetko budete pocut a je jedno ake dobre sluchatka sa k tomu pripoja.
- Marek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Konečně jasný názor a hlavně vyřčený. Díky za něj. Ovšem nesouhlasím, zejména se slovem zcestné. Možná jsem ten vliv zvukovky trochu přehnal a bude to jen 20%. Poznáte to časem. Co se týče cen HD 555 a HD 595, levné jsem je viděl za 3 resp. 4 tisíce. Což, jak snad uznáte nejsou obrovské sumy a rozhodně nelze mluvit o podstatně nižší ceně.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace HD595 mám a opravdu to chce kvalitnější zvukovku. Včera jsem po dlouhé době byl nucen použít integrovanou zvukovku na desce a byla to tragédie. Jinak pokud o ně někdo má zájem a nechce za ně platit nesmyslnou cenu u českých obchodníků, může je koupit na www.megafoto.cz. Kupoval jsem je tam minulý rok ještě za cca 3700,- což je ve srovnání s běžnou cenou u nás (5600,- a výš) super koupě.
- Kamil K

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kamil K: No som ceny nesledoval, ja som 595ky kupoval este skoro za 5800kc, vtedy este obchody ktore ich ponukali takto lacno neboli. 555 stali caa 3800. Dnes ked su 555ky len o 1000 lacnejsie tak nema zmysel nad nimi ani uvazovat. Inac divne je ze vacsine ludi sa zda 4000 za sluchatka strasne vela, ale 5k za cpu 4000 za ramky a 8k za grafiku na 2 roky je v poriadku. Je to tym ze na sluchatkach sa neda zmerat fps ani za kolko spocitaju PI. A pri tom nemaju ani tusenie o co sa tym pripravuju...ale to je ich problem:-))
- Marek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Marek: Lépe bych to nenapsal, máš úplnou pravdu. Rozumíme si.
Lidé bděte. Marek trefil hřebíček na hlavičku. Supr názor.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl jsem se zeptat, jestli by nebylo možné do testu zařadit i nějaké "kvalitnější" špunty. Myslím, že by se to rovněž mohlo porovnávat absolutně - tedy k ideálnímu zvuku. Pak by nevadilo, že se jedná úplně o jiný typ sluchátek. Zejména by mě zajímaly rozdíly u jednotlivých verzí sluchátek firmy Shure. Je to pro mě důležité především z toho důvodu, že hudbu většinou poslouchám na cestách a proto je pro mě důležitá odizolovanost od okolního hluku. Nejvhodnější se mi proto jeví právě špunty. Ale když už bych je jednou kupoval, tak samozřejmě i pro jiné použití než na cesty, takže otázka ohledně kvality je na místě... Předem děkuji za odpověď.
- Agca

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcel by som sa opytat, ci z vas niekto nema skusenost s apple mac book pro, co to ma v sebe za integrovanu zvukovku a tak. Chcem ho zriesit, no neviem, co povie zvuk, navyse nema slot PCMCIA, tak ani audigy tam nedam.
- J.Kompan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych se jen zeptat, zdali jako vášnivý hráč využiju zde recenzovaná sluchátka při hraní PC her (FPS), kde potřebuju slyšet každé šustnutí a dupnutí protihráčů. Samozřejmě, že si občas dopřeju i nějakou hudbu, ale jde o to skloubit sluchátka pro hraní a sluchátka pro hudbu. Můžete mi prosím sdělit Váš názor ... Díky
- Lezak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud byste hledal rovnou headset, pak není špatná volba beyerdynamic DT 234 Pro. Zvukově samozřejmě nemá audiofilní ambice, ale má přeci jen něco z detailnosti beyerů.
- Petr Hejtmánek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vezmu-li to čistě z hlediska zvukového, máte zájem o extrémně detailní sluchátka v celém spektru slyšitelných kmitočtů. V tom případě bych doporučil typ AKG K501 nebo Beyerdynamic DT 990 Pro. Ale pozor! jedná se o otevřené typy, budete rušit okolí. A jsou trošku dražší.
Takže rozumný kompromis budou polootevřená skvěle hrající AKG K530 v ceně cca 2500Kč.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kochajte sa to je ako testovat maybachy vs bmw 1 ktory ma viac priestoru gratulujem dajte si trocha namahy zohnat od viacerych vyrobcov cenovo porovnatelne modely, pre mna to nema vyznam citat, logicky ked tam je pat senheiserov so stupajucou cenou stupa kvalita inak by sa sam vyrobca pochoval.... e skoda reci
- R R

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen osel napíše takovou blbost! Smiřte se s tím, že absolutní hodnocení výrobků dává vždy mnohem více informací než hodnocení po pseudokategoriích. Sluchátka jsou totiž jen jedna kategorie. Trošku tolerance, prosím.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, jsem stastnym vlastnikem zvukovky MOTU Ultralite a v te mam zapojeny sluchatka Beyerdynamic DT 990 Pro. Ma smysl si kupovat pred sluchadla jeste predzesilovac? S hlasitosti jsem opravdu spokojen a kvalita... Podle mne by to jen podelalo :) Mam to na skladani, nechci zkresleni. japak to je?

Diky moc
- Roobert Varga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Při komponování hudby či míchání nebo authoringu DVD je obvykle nutné dodržet nějaký standard. Lidé takto pracující si většinou vybírají pro reprodukci monitory nebo sluchátka, která dlouhodobě neotravují a i když mají zvukové nedostatky, jsou na ně zvyklí a dokážou na těchto zařízeních vytvořit zvukově neutrální nahrávky. To je i případ Vašich Beyerů. Mají více výšek a jsou trošku agresivní, ale Vám to evidentně vyhovuje. Co se týká zesáku, tak se obávám, že pro Vaši potřebu by to spíše chtělo nějaký alespoň poloprifi hardwarový mixpult. Ale samostatný sluchátkáč klidně vyzkoušejte, pokazit (podělat) tím rozhodně nemůžete nic.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

super článek, ale proč znova psát to co je již napsáno? Ale je pravda že nebýt této recenze tak o těchto stránkách ani nevím http://www.cdprehravace.wz.cz/sluchatka/zebr.htm
- Solari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Právě proto jsem dal souhlas k prezentaci testů zde na PCT. Snažíme se spolu s kolegy otevřít očička komunitě zapálené do počítačů.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jinak bych ještě dodal, že autor aspoň mohl na nějakou dobu "originál" z webu webzdarma odstranit, když už zkopíruje články na pct, a poté je tu prezentovat, aby to nikdo nepoznal. Takhle může dát k článku jen link http://www.cdprehravace.wz.cz/sluchatka/zebr.htm a všichni budem znát vítěze hned ;) Ale i tak dávám prémii...
- Solari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 3. 2007 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na svých stránkách mohu prezentovat cokoliv legálního. Žádný závazek mně ke stažení testů nenutí. Jde pouze a jen o rozšíření mezi lidi, ať je více jasno. Děkuji PCT.
Co se týká vítěze, ten je dočasný a hlavně můj, Váš může být jiný. Vše je jen osvěta a soubor rad pro orientaci při nákupu sluchátek. O jaké prémii mluvíte?
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: Za článek Ti může každý čtenář přidělit 50hal., nebo odebrat 30hal., už jsi v balíku, na vyrtuálním účtě máš 153Kč ..... posílám Ti další padoš :-)
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz je clanek rozdelenej na nekolik casti, tak by mozna nebylo od veci mit v kazdym dile sluchatka podobny cenovy hladiny, jinak bude vypovedni hodnota samotnyho dilu nulova. Ono srovnavat v jednom dilu high-end od sennu a low-end od zbytku je takovy.. velice vyvazeny a ferovy :)
- zadny nemam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co to je za nesmysly pořád srovnávat mezi sebou stejné věci? Jakou to má vypovídací hodnotu? Vážně někdo věří, že jedny sluchátka od Sony za 500,- hrají mizerně jako sluchátka za 500,- a druhý sluchátka od Sony za 500,- jako Senheisery za 10tis ...? Kubova práce se táhne už více než rok, díky a ještě jednou díky jemu za to. Test je celkovým průřezem celého spektra různých sluchátek na českomoravském poli. Zkuste si sehnat na test alespoń dva páry nějakých slušných a uvidíte jaký je to problém. Půjčujeme mu je kdo co má, posíláme poštou a on zase vrací zpět. Docela vopruz i pakrna a také to něco stojí. Orientace v testu je snadná díky absolutnímu hodnocení a tím dává celému testovacímu procesu nesmírně důležitou vypovídací hodnotu o tom, jak které sluchátka hrají. Jestli tohle nikomu nic nedá a nenapoví, tak už ale potom nikdy nic ať je to cokoliv.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja nemam nic proti celkovemu testu, na cesky pomery je to hodne dobre odvedena prace, jenom proste u clanku rozdelenych na vice dilu byva obvykle dobrym zvykem, ze se v jednotlivych castech zachovava urcita cenova hladina. Ono je to logicke, protoze kdyby byl prvni dil treba do 3 tisic, druhy do 7 a zbytek pro fajnsmerky, tak by nekdo, kdo ma na novy sluchatka 3k nemusel cekat na konec testu, ale uz po precteni prvniho dilu by mel v dany cenovy jasno a moh by jit nakupovat. Takle bude muset pockat az do konce..

Koneckoncu, deleni podle ceny je bezne i tady na pctuningu.
- zadny nemam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 3. 2007 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @zadny nemam: Je to sice běžné, ale zásadně s takovým postupem nesouhlasím. Jde právě o to, že přesně to, co jste napsal vede k nespokojenosti uživatelů. Tímto rozdělením totiž subjektivně nelze poznat, že i ten nejnejnej model v dané cenové kategorii, může a obvykle hraje daleko hůř než průměr v kategorii následující. Jednoduše řečeno, vítězové hrají hrozně. To pak lidi dost rozladí, ne? Je velmi dobré vědět, že mám doma průměr a zbytečně nemachrovat.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Výpovědní hodnota samotného dílu není nulová, naopak. Podívejte kolik lidí to zbytečně vytáčí, všichsi si totiž konečně uvědomují ten obrovský kvalitativní skok.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono vubec by me zajimalo, kdo vybiral modely - sennu je tam pozehnane, ale jeden z nejznamejsich modelu a prima konkurence port px200 tam neni. Jde mi z toho hlava kolem :)
- zadny nemam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je sice pravda, nicmene i tak se hodne lidi rozhoduje prave mezi portama a px200, takze prima konkurence proste jsou.
- zadny nemam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace O jakém výběru nebo kompletním testu mluvíte? Je to běh na dlouhou trať (5 let, už 1,5 roku to běží), dodavatelé či uživatelé půjčí do testu, co uznají za vhodné. Nikdo si jednotlivé modely nevybírá.
- Kuba4

Reklama
Reklama