Zpět na článek

Diskuze: Velký test šesti základních desek s H55 a H57 2/2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dávať ako mínus doskám zato že nemajú v dnešnej dobe floppy konektor je trocha mimo. Je dobré že ho nemajú a zrušil by som aj IDE konektor iba to zaberá miesto a ten kto si kupuje nové PC tak používa SATA

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo @Maňo
presne tak uplne knicomu aj tie trapne zastarale ps2 konektory naco to tam je alebo dvi a d-sub tiez uz zastarava najlepsi konnector na je : HDMI ma to digitalne video a digitalne audio v HD

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo Ja by som poveal skore ze naj doska je Asus P7H57D-V EVO
ma usb 3.0 a SATA/600
zapojit 2x ssd do RAIDU s podporou sata/600 sa mozu setky dosky schovat okrem Gigabyte H57M-USB3

ste zabudli udat ze tato gigabite ma sata/600.. ak ma doska usb 3.0 tak musi mat aj sata /600 inak usb 3.0 je knicomu

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio oprava ta Gigabyte H57M-USB3 nema 6Gb/s
to je teda naprd doska naco tam teda natrepali usb 3 ..

radik79
radik79
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo flopparnu budiz, ale IDE pouzivam stale, nevim proc bych mel vyhodit svoje dve mechaniky kdyz porad jeste slouzi

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 1. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Opravil jsem hodnoceni, nepritomnost floppy uz opravdu neni az takova nevyhoda. Naopak tam kde je, je uvedeny jako vyhoda. Dale do nevyhod Intelu jsem jeste pridal, ze nema IDE konektor...

Bohumil Stejskal
Bohumil Stejskal
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo Já souhlasím, navíc první deska má v mínusech, že nemá floppy , ale nemají je ani některé další ( snad jsem koukal dobře) a v mínusech to napsané nemají :P Tak měříme snad všem stejně ne :?:

tech7
tech7
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čekal sem "Velký test šesti základních desek s H55 a H57" a tohle je spíš malý test :evil: Kde je test výkonu a spotřeby? Mě by zajímalo, který čipset a deska je úspornější.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tech7 Taky se pripajam za test spotreby, ta cena no budiz ale ked chcem HTCP s nizkou sotrebou, tak by ma zaujimala ich spotreba.

Lamicz
Lamicz
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, pane Obermaier, reklamni masaz na Vas koukam zapusobila presne jak mela... jak nejaka deska nema pevne kondenzatory, tak je naprd. Predstavte si, ze ono spis zalezi na navrhu toho pulzniho menice a taky hlavnim zdroji (ono kdyz kmita v radu MHz tak verte, ze muzete mit kondenzatory jake chcete). Ja radsi budu verit normalnim kvalitnim kondenzatorum urcenym do spinanych zdroju nez reklamnim "Japaneese solid capacitor made in China". Jestli si myslite, ze ten "pevny" se nemuze znicit, tak to se mylite, on se moc nenafoukne, to je fakt, on totiz rovnou prdne a to je pekelna rana :)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
28. 1. 2010 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lamicz Obr to zřejmě bere z hlediska možností přetaktování, což je na zdejším serveru správný přístup. Kondenzátory s pevným dielektrikem jsou na přetaktování základ, protože teplota kondenzátorů bývá na 60+ stupňů a to elektrolyty nemají rády, klesá jejich kapacita a následně začne CPU nevysvětlitelně kravit i když opticky není vidět žádné poškození. Co se týká výběru kondenzátorů, tak ani omylem nemůžu použít jaké chci, ale pouze Low-ESR typy.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
28. 1. 2010 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lamicz mas pravdu... jsem rad ze to nekdo konecne napsal. Nicmene vyska tech kondenzatoru je fakt nanic

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 1. 2010 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=snajprik]Taky se pripajam za test spotreby, ta cena no budiz ale ked chcem HTCP s nizkou sotrebou, tak by ma zaujimala ich spotreba.[/quote]Spotřeba je doplněná v kapitole s přetaktováním...

tech7
tech7
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Nechci rejpat, ale pořád mi tu něco chybí[quote]V testu jsem použil dva Core i5 procesory. Výkon jsem otestoval s modelem Core i5 750 na 2,66 GHz, schopnosti video výstupů pak s Core i5-670 na frekvenci 3,46 GHz. Paměti jsem využil různé, zejména Corsair DDR3-2000 MHz.[/quote] A jedinej výstup z testu je přetaktování a teď i spotřeba.

tech7
tech7
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Díky za doplnění. Ta spotřeba je s Core i5-750 nebo s předprodukčním Core i5-670?

tovr1203
tovr1203
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď konec legrace ... mohli byste mi dát link na ten VELKÝ test? To, že je něco na 20 stran, neznamená, že je to velký.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
28. 1. 2010 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

toto je riadna doska :
http://img694.imageshack.us/img694/8039/angle1s.jpg

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
2. 2. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paci sa mi ako obhajujes p. Obermajera. Velmi sa mi pacia slova [quote=rnb]Obr to zřejmě bere[/quote]. Cital si po sebe svoj prispevok? [quote]Kondenzátory s pevným dielektrikem jsou na přetaktování základ, protože teplota kondenzátorů bývá na 60+ stupňů a to elektrolyty nemají rády, klesá jejich kapacita a následně začne CPU nevysvětlitelně kravit i když opticky není vidět žádné poškození. Co se týká výběru kondenzátorů, tak ani omylem nemůžu použít jaké chci, ale pouze Low-ESR typy.[/quote] Kondenzatory s pevnym dielektrikom rvat na celu dosku je zbytocne plytvanie ale dnes sa to nosi. Aj kondenzatorom s pevnym dielektrikom vadi teplota ako elektrolytom ale maju vyhodu oproti nim v max. prude. Ak je doska od Intelu dobre navrhnuta, tak kondenzatory urcite niesu jej minusom. Blbnut ti moze aj doska so samimi kondenzatormi s pevnym dielektrikom, to nema ziadny suvis s touto doskou. Plus na doske su puzite Low-ESR typy elektrolytov, mozno nie uplne vsetky maju najnizsie ESR ale nie vsade su potrebne. A uplny suhlas s Lamiczom a jeho prispevkom. Staci blby zdroj alebo zly navrh napajacich obvodov a ani tie najspickovejsie kondenzatory ti nepomozu. Skus si nieco nastudovat o kondenzatoroch, spinacich zdrojoch, napajacich obvodoch, fungovani urcitych elektronickych zariadeni a potom pis prispevky. A ak sisi nevsimol, tak doska od Intelu nepodporuje pretaktovanie a tym padom tvoj prispevok je uz uplne mimo. Z pohladu segmentu trhu, kde je tato doska smerovana, nema ziadne minusy.
Tu dosku od intelu p. Obermajer az prilis zkritizoval. Jej minusom je, ze nepodporuje pretaktovanie (a to len z pohladu zamerania tohto servera, hoci v dnesnej dobe pretaktovanie straca vyznam) a potom je jej mozne vycitat este cenu.

Reklama
Reklama