profile-image

mtss

353 bodů
Zbývá 47 bodů do dalšího levelu
350 400
9. 4. 2025 02:56 Denní návštěva
28 b
Bonus za 14 dní v kuse
9. 4. 2025 02:56 Přečtení článku
2 b
1. 4. 2025 20:58 Denní návštěva
28 b
Bonus za 13 dní v kuse
31. 3. 2025 18:34 Denní návštěva
28 b
Bonus za 12 dní v kuse
31. 3. 2025 18:34 Přečtení článku
2 b
28. 3. 2025 22:56 Denní návštěva
28 b
Bonus za 11 dní v kuse
27. 3. 2025 08:49 Přečtení článku
2 b
27. 3. 2025 08:47 Denní návštěva
28 b
Bonus za 10 dní v kuse
26. 3. 2025 16:48 Denní návštěva
28 b
Bonus za 9 dní v kuse
26. 3. 2025 16:48 Přečtení článku
2 b
25. 3. 2025 12:14 Denní návštěva
28 b
Bonus za 8 dní v kuse
24. 3. 2025 23:31 Denní návštěva
28 b
Bonus za 7 dní v kuse
22. 3. 2025 05:31 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
21. 3. 2025 23:47 Komentář
4 b
21. 3. 2025 23:43 Denní návštěva
24 b
Bonus za 6 dní v kuse
21. 3. 2025 06:27 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
20. 3. 2025 20:15 Získání pozitivního hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho hodnocení komentářů hodnotitelem
20. 3. 2025 13:15 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
20. 3. 2025 12:12 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
20. 3. 2025 11:22 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
20. 3. 2025 09:58 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
20. 3. 2025 09:41 Komentář
4 b
20. 3. 2025 09:35 Denní návštěva
20 b
Bonus za 5 dní v kuse
19. 3. 2025 21:45 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
19. 3. 2025 21:45 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b

Komentáře

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
21. 3. 2025 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Krejza ano mas pravdu... prehledl jsem to... frame gen zveda naroky na vram. Neni to ale vlastne jedina vyhoda rtx50x0 proti rtx40x0?

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
20. 3. 2025 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda psal to jako seznam veci... Vykon, cena, pomer techto veci a potencionalni bottleneck s vram v budoucnu.

@Darth36 podivej na to video co jsem tam daval... Dlss podle toho testu nároky na vram zvedá...

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
20. 3. 2025 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda ja jako nevim jestli to pisu blbe ze muj text se spatne chape... nvidia ma za me nejvetsi vyhodu v DLSS, ktere za me funguje o neco lepe jako FSR (frame gen se mi ale nelibi ani od jednoho), ale problem v DLSS je ze zveda naroky na VRAM. Takze pokud si muzu za 20k koupit 9070xt, ktera je o 30% vykonejsi jak 5070 a soucasne ma i vice vram, nedava pro me zadny smysl koupit 5070, protoze DLSS jako vyhoda se zacne ztracet kvuli nedostatku VRAM jeste rychleji, vykon je na prd od zacatku a ta cena proste hrozna...

5070Ti je za me dobra karta a ikdyz je vykonem vicemene plichtou s 9070XT, tak diky vecem co ma zeleny tym navic ma pravo stat o neco vice... Nicmene osobne si myslim ze 20% priplatek je ok... cokoliv nad uz z toho pro moje ucely dela nevyhodnou kartu.

Kazdy mame nejaky rozpocet na tyto hracky a je mi to kluci jedno... kupme si za svoje penize kazdy co chceme.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
19. 3. 2025 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista to není o tom že by nešla spustit (snad krom nějakého GTA, kde se to muselo spustit s komentem) je to o tom že se ti začnou ztrácet textury, nebo se ti otevřou v příšerné kvalitě, nebo hra začne trpět krátkými záseky.

koukni třeba tady na video je to pěkně popsané...

https://www.youtube.com/watch?v=dx4En-2PzOU

Obvykle to řeší snížení kvality textur tak aby se to do vram prostě vešlo... to jsou všechno kroky co člověk udělá aby si zahrál když na lepší kartu prostě nemá a nemám nic proti tomu. Je to v pořádku... podle mě to ale není v pořádku u karty která stojí víc a nabízí méně.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
19. 3. 2025 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle mých měřítek jsou karty pod 16GB VRAM s cenou nad 15k nesmysl. Pokud dám tolik peněz za kartu očekávám že mi chvilku vydrží a né že už teď tam mohu spustit hru které vram nebude stačit.

Přijde mi že hodnocení je až moc positivní vzhledem k tomu jak nevýhodné tyto grafiky jsou...

Osobně jsem koupil RX9070XT a jsem moc spokojený. Byl jsem zvědav na nové FSR a není to pro mě... ani DLSS ani FSR (přecházel jsem z 3060). Výkon ta karta má za mě dobrý a cenově 2000 pod touto testovanou. Nevím na čem bych musel jet abych si koupil kartu dražší, s poměrem cena / výkon o 31% horší, méně výkonou a s rizikem že by VRAM nemusela stačit.

Ale jasně.. hodnocení 7 z 10... jděte do ní :-D

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
25. 2. 2025 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za me hrozná škoda zrušení 2200G což byl procil za 1000kč a 4600G, který byl za 2000kč. Stavěl jsem na tom počítače do kanceláří. Cenově to soupeřilo s repasem a mohl jsem dávat nevo pc místo starých krámů. S 5600G už to stojí znatelně víc a nepřesvědčím každého na nové pc.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
2. 5. 2024 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss @Slusnak123 na skřetovi je za 9999 s dph

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
1. 5. 2024 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss @Adam Vágner (pctuning.cz) jj pravda... akorát 4070 má cena/výkon poměr trochu někde jinde a je fakt že jsem narážel spíše na nedostatek u 8GB karet v nižší cenové kategorii kde je rx6800 podle mě skvělou volbou a jakákoliv grafika nad 10k to nemá lehké s ní soupeřit (v kategorie future proof / cena / výkon ) (4070 stojí o 40% víc jak rx6800 a je jen o 15% rychlejší).

Nicméně ano omlouvám se to je offtopic. Tady se bavíme o 4070 vs 7900gre což jsou výkonově velmi podobné karty, cenově velmi podobné karty jen 4070 je úspornější a má své nvidia výhody a 7900gre má sice více vram, ale vzhledem k tomu že 4070 má 12GB asi to nebude nějakou dobu limitem a osobně nevím kterou z těchto karet bych si vybral. (Nebo teda asi vím... koupil bych si rx6800, protože cokoliv nad to má už docela naprd poměr cena / výkon.)

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
1. 5. 2024 13:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426

s ramkou se to má tak že dokud jí máš dost přidání nic nezlepší, takže ohánět se 16,20 a 50GB a házet to do stejného pytle je trochu mimo.

https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/15h6r7s/how_bad_is_8gb_of_vram_in_2023_the_newest_games/

nemyslím si že v budoucnu budou nároky na vram nižší a už teď to dělá znatelný rozdíl u některých her i v 1080p. Pokud by dnešním hrám stačily 4GB, tak kupovat 16GB je kravina, ale v momentě kdy už teď je vidět přínos 16GB tak strkat hlavu do písku a tvrdit že je to hloupost...

Můžeme se bavit o tom že 16GB je nesmyslný příplatek například u 4060Ti kde to z toho dělá vyloženě nevýhodnou kartu, ale pokud tady mám v top 10 nejvýhodnějších karet v poměru cena / výkon karty s 16GB bez příplatku, tak jediný důvod který vidím proč je nevzít je jejich horší spotřeba.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
1. 5. 2024 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss @Adam Vágner (pctuning.cz) jj pravda... akorát 4070 má cena/výkon poměr trochu někde jinde a je fakt že jsem narážel spíše na nedostatek u 8GB karet v nižší cenové kategorii kde je rx6800 podle mě skvělou volbou a jakákoliv grafika nad 10k to nemá lehké s ní soupeřit (v kategorie future proof / cena / výkon ) (4070 stojí o 40% víc jak rx6800 a je jen o 15% rychlejší).

Nicméně ano omlouvám se to je offtopic. Tady se bavíme o 4070 vs 7900gre což jsou výkonově velmi podobné karty, cenově velmi podobné karty jen 4070 je úspornější a má své nvidia výhody a 7900gre má sice více vram, ale vzhledem k tomu že 4070 má 12GB asi to nebude nějakou dobu limitem a osobně nevím kterou z těchto karet bych si vybral. (Nebo teda asi vím... koupil bych si rx6800, protože cokoliv nad to má už docela naprd poměr cena / výkon.)

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
2. 5. 2024 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss @Slusnak123 na skřetovi je za 9999 s dph

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
1. 5. 2024 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to podle mě jen o tom jestli chci DLSS, nebo jistotu použitelnosti v budoucnu s 16GB VRAM... Teď jsou podle mě nejvýhodnější karty rx6800 a 7900gre právě pro to množství ram. Aktuálně mám v PC kartu s podpoprou DLSS, ale jak na sviňu hry které hraji DLSS zrovna neumí. Naštěstí je tu magpie projekt a FSR funguje velice dobře i díky externí aplikaci... takže pro mě DLSS rozhodně není nutnost a viděl jsem že už tu máme hry u kterých 8GB vram nestačí a majitelé 3070 musí být docela nasraní, protože mají výkonou kartu který má pěkné propady fps a u některých her i vypadávání textur právě kvůli málu paměti. Za mě pokud nekupuju grafiku s tím že ji za rok až 2 budu měnit kupoval bych už s 16GB. Spotřeba těch amd karet je sice horší... já vím... Je to ale můj názor a nikomu ho nevnucuji, každý ať si za svoje peníze koupí co je podle něj to nejlepší.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
21. 4. 2024 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik počkej... Podle tebe je v pořádku aby uzivatel musel nastavovat limit spotřeby aby to nahodou nešlo mimo specifikace? Jako fakt? Tohle je naprosto neomluvitelné. Já souhlasím s tim že za to můžou výrobci desek pokud je v konfiguraci možnost jet správně, nebo pretaktovaně měla by výchozí volba být tak jak je to ve specifikacích. Ale výrobci desek chtějí aby v recenzích jejich desky vycházely jako výkonnější a tak tuto volbu mají zaplou. Přes lety kdy se vykon procesoru počítal ze zakladni frekvence krát násobič se taky našli vyrobci co posunuli základní frekvenci o 2MHz což stacilo na to aby to ve výkonnostních testech bylo na prvním místě.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
4. 7. 2023 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) já se musel nedobrovolně vzdát pc a aktuálně jsem na notebooku s 3060 a jsem za magpie v kombinaci s FSR nesmírně vděčný... hledat poslední detaily kvality v obrazu přece nedělá ze hry hru dobrou a být odkázán jen na dlss tak si moje oblíbené hry plynule v qhd nezahraji.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
4. 7. 2023 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak rozumím tomu, že pokud AMD sponzoruje hru nechce tam mít logo konkurence. Chápu i argument že DLSS není potřeba, když FSR běží i na hardwaru konkurence. Víme že nvidia má tyto technologie trochu lepší... gsync byl taky lepší jak freesync. Dokud bude AMD FSR nabízet zdarma i pro konkurenci zlobit se asi nemá smysl.

A teď trochu pragmaticky... kolik nvidia only features přežilo 10 let? Za mě jedině cuda.
3d vision mrtvé, hairworks mrtvé, tesselace nějak fuguje ale už to není taková prasárna jako před lety, kdo si vzpomene na physx?

jestli udělá FSR AMD only tak to bude taky prasárna.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
4. 3. 2022 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BonfireCZ @BonfireCZ já už jsem těžil s radeony řady 5000, před více jak 10 lety... nepřijde mi to jako dobré srovnání. Logia říká že trh se jednou nasytí a těžba prostě nebude výhodná (čím více se těží tím méně rentabilní to je) a jednou se to potká. Co rozhodne bude trh a vzhledem k tomu za kolik lze vyrobit konzole tak jsou stále ceny grafik naprosto mimo. Pokud prostě kartu nepotřebujete nekupujte ji. Za 2 roky se to může srovnat samo.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
3. 3. 2022 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty ceny jsou stále naprosto mimo. Mě nějak přijde že lidé zapomněli kolik stály karty před pár lety... Bavím se o generaci Radeon 470/480, 570/580 a GF10x0.... RX 470 4GB stála kolem 4k a nabízela super poměr cena / výkon pro fullHD, 1060 6GB jako král poměru cena / výkon a super efektivity byla kolem 7k, 1070 8GB se pohybovala okolo 10-13k a kdo chtěl extra výkon byla tu řada 1080 a 1080TI za ceny nižší než dnešní 3060 / 3060Ti. Platíme stále za každou kartu jakoby byla o 2 kategorie dražší.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
17. 6. 2021 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox Já jsem neříkal jak má být velké. Velikost by měla být taková aby pomohla se stabilizací DS a aby její cyklus byl ekonomicky výhodný. Rozhodně si nemyslím že by to měla být kapacita na překlenutí týdenního výpadku, nebo tak něco. Klidně ať si udělá 2 cykly za den. Já tady prostě vidím jen příležitost k vytvoření zisku bez potřeby paliva.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
15. 6. 2021 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox asi bych tu debatu ukončil - přijde mi že to oba vidíme tak nějak stejně jen s tím rozdílem že já navíc cítím potřebu budování úložiště. Ale jinak ano... jádro souhlas - do 30% mixu to dává smysl, do 40% když zahraničí vypne svoje jádra (a tam ani zdaleka nejsme). Politika je u nás aktuálně hrozná - do tohoto tématu bych raději nezabíhal.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
14. 6. 2021 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox rozhodně jsem neměl na mysli že jedine OZE je dobře a taky jsem nechtěl jen vodu. Máme v našem státu obecně dobrý mix. Problém vidím v tom že se tlačí na ukončení provozu uhelných elektráren což není ekonomické a ani ekologické z toho pohledu že postavit takovou elektrárnu něco stálo (surovin a energií) a odstavit ji před koncem životnosti prostě ekologické není. Jsem názoru že když už něco stojí a existuje mělo by se to projektovanou životnost používat a pokud se jako národ shodneme že nechceme uhlí fajn - nechme to dožít a stavějme jiné zdroje.

Já jako nejsem ani odpůrce jádra, ale bohužel je komplikované v něm najít ekonomickou výhodnost. Jádro dnes znamená že pokud se vše zdraží jak všichni čekáme proti očekávané ceně bude elektrárna bilancí na nule po 30 letech provozu. Pokud elektřina zlevní nemusí se to vrátit nikdy, pokud zdraží může se to vrátit dřív. Elektřina díky nestabilitě OZE má tendence zdražovat, protože nelze snadno řešit nepředvídatelnost OZE - hlavně soláru a větru (a oba do mixu rozhodně patří), jen by podle mě v mixu měl solár být v podobě mnoha malých panelů na domech po celém území státu a nikoliv koncentrovaně na loukách. Vyrábět energii určitě potřebujeme a vzhledem k masivnímu odstavování jaderek v zahraničí její stavba dává o to větší smysl, protože někde tu elektřinu prostě brát musíme, ale nemění to nic na tom že by tu podpora pro malé vodní zdroje měla být a že přečerpávací elektrárna dáva větší smysl než bateriové úložistě a někde energii ukládat potřebujeme, protože v zahraničí staví větrníky jako šílení a přijde mi prostě dobrý nápad vydělávat na tom že osatní staví. Další nemalá věc je ta že je to něco co jsme schopni vyrobit sami. Je to technologicky velice jednoduché a robustní.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
14. 6. 2021 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox 3,2GWh je 3h plného výkonu jednoho bloku temelínu. To je velice slušná baterka na pokrytí špiček. Představte si to množství baterií na dosažení této kapacity.

Tady moje vědomosti nestačí a nějak nevím proč by měl být problém se stavbou vodních elektráren. Ale mám rád diskuzi na úrovni kde se lidé baví fakticky (což tady je) takže pokud se v tom vyznáte a podělíte o informace - jsem jedno velké ucho :)

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
13. 6. 2021 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox podle mě se otázka energie na krypto vyřeší časem sama - prostě to nebude ekonomické provozovat. Všichni co těží krypto energii platí a je jen o distributorovi jak se s tím vypořádá. Kdyby tu nebylo krypto tak si budeme ukazovat na lidi co mají klimatizace, nebo elektrická auta?

Že je v kryptu energie spálená skoro zbytečně se nehádám, ale je na každém člověku co energii platí aby si to udělal jak chce sám. Mě taky nikdo nenařizuje mít doma ultra úsporny procesor, ale mám vysoce taktovaný a výkonný a ano mohu jej podtaktovat a nížit mu výkon o 30% a sundat jeho spotřebu o 70% - ale nedělám to. Stejně tak můžu hrát na ultra efektivních grafikách, nebo si můžu koupit kartu výkonou a spotřebu moc neřešit.

Stejně tak můžu být audiofil a mít zesilovač k repro (60W výkon) na lampách (400W spotřeba), nebo přes tranzistory v lineárním průběhu třída A (300W spotřeba), nebo mít klasický zesilovač tranzistorový v třídě AB (150W), nebo můžu mít mosfetový zesilovač v třídě D (70W) - jak vidíte rozdílů ve spotřebě hodně, pro 95% populace rozdíl ve zvuku 0 a taky ty lepší zesilovače nikdo nezakazuje.

Většina lidí jezdí auty krátké cesty tj. do práce a z práce - je to 80% kilometrů najetých autem. Pokud tyto trasy převedeme na elektro / hybrid potřebujeme stejně dvojnásobek elektřiny než máme teď.

Krypto jen postupně zvedá spotřebu za kterou platí a dává tak čas a peníze distribucím se s tím vyrovnat.

Co se týká toho kompletně zadrátovat a zabetovnovat - ano přijde mi lepší postavit stovky malých vodních elektráren než spalovat fosilní paliva. Co se týká baterie jako úložiště mi přijde mi lepší postavit další Dlouhé Stráně (a klidně několik) než energii uchovávat v bateriích. Podstatné ale je, že dokud bude solární a větrná energie trendem (je to levně vyrobená energie) bude potřeba ji uchovávat. Tesla v USA buduje / vybudovala úložiště s kapacitou už skoro 0,7TWh (pokud internet nekecá) - poslední se dodělává v Texasu s kapacitou 100MWh. Z toho mi prostě logicky přijde lepší naše přečerpávací elektrárna, která má kapacitu asi 3,2GWh a funguje už 25 let. Máme ideální podmínky pro budování takovýchto věcí - jižně od nás jedou hodně soláry a severně vítr. V přebytku se distribucím platí za spotřebovávání energie a v nedostatku se platí za dodávání prémiová cena - to je ten důvod proč se ukládání energie tak řeší - dostává zaplaceno za oba cykly a dokonce se to vyplatí stavět i z baterek s omezenou životností. Takže ano - máme kopce, máme vodu a nemáme poušť - jsem pro další přečerpávačky.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
12. 6. 2021 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem možná hrozně divnej člověk, ale elektřina jak funguje je aktuálně zisková (stačí se podívat na výsledovku čezu). Když je zisková tak mají vzít ten zisk a stavět z toho další elektrárny - stejně všichni víme že elektřina s tím jak se tlačí elektromobilita bude prostě potřeba. Co se týká drahých špiček a problémů s přebytkama - tohle je věc která bude s roustoucím počtem solárních a větrných elektráren stále horší. Tesla to pochopila a nabízí baterie jako grid storage a začíná se v tom hodně angažovat. Naše země nabízí spousty kopců a vodních toků ale další přečerpávací elektrárnu nikdo stavět nechce - raději další jádro a přitom naše země by mohla být dokonalou baterií evropy...

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
28. 6. 2018 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neeveew @Xcute: pokud se pánové mohu vmísit do debaty, tak mé zkušenosti jsou takovéto.

SSD dochází méně, ale když odejdou je to v hájí. Odejdou totiž naprosto nečekaně obvykle na řadič. Prostě SSD nejednou nelze nadetekovat. Problém s takovým ssd je hlavně jakákoliv nemožnost obnovy dat.

HDD odchází častěji - asi na 3 mrtvé SSD disky mám asi 20-25 poškozených HDD. HDD obvykle dává vědět dopředu že se něco děje. V momentě kdy ztrácí rychlost, vypadává z raid pole, nebo jen systém hlásí problémy s přístupem bývá disk ještě obvykle zálohovatelný.

HDD co odejde nečekaně jako SSD je velmi vzácný jev... což ale může být i problém. Několikrát jsem v posledním roce řešil servery, které hlásily problémy s přístupem k disku. Disk měl problémy s nečitelností, ale RAID řadič byl spokojený a žádný disk jako špatný nevyhodnotil (raid 1). Kdyby vadný disk vykopl hned, tak se problémy nenaklonují na disk co je v pořádku...

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
8. 7. 2012 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss @maltra: tak tyhle informace ja nemam. Nemuzu komentovat. Ale dekuji za re-post.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
27. 9. 2010 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @jindra72: zatim to zni velice dobre... jen aby se to vyplnilo

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
31. 8. 2015 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrRico @c3cilka: u polovodicu dochazi k presnemu opaku - zvysi se jejich odpor (u dratu se snizuje), coz ale znamena ze pres ty trazistory tece mene proudu = nizsi spotreba. Je to taky duvod proc procesery maji coldbug - proste je schladite tak ze se tranzistory neotevrou.

Proto je pro extremni chlazeni dusikem potreba i vyssi napeti aby to fungovalo.

Jinak u novych nezravych komponent vodni chlazeni proti dobremu vzduchu moc neprinese, ale u zravych veci jako je tohle to udela v pohode 50-60W

Reklama
Reklama