Zpět na článek

Diskuze: Víkendové narozeniny: Alza slaví 25 let!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, jo Alzasoft, taky pamatuju ty fronty pred tou chodbickou, kde prodavali. Zpocatku jsme tam s klukama brali skoro vsechno, vyborny, akorat CeDecka ve vetsim mnozstvi bylo nutne jeste v tom mini kramku pocitat, cimz jsme zdrzovali frontu, protoze bezne nam jich chteli prodat tak o 10 min nez kolik bylo na fakture.

Pozdeji jim ale zacal slapat na paty Czechcomputer, ktery mel naklady nizsi, prodavali z okna a meli kompletne stahnutej cenik z Alzasoftu a ceny o 10 az 50Kc nizsi. :-) Nicmene nikdy se jim nepodarilo se na Alzu dotahnout a dneska je to jednoznacne z tech dvou ten horsi kram.

Ale zase nebyly jediny, jeste se chodilo do Monimy, ty pak zavreli nebo co se to tam delo, uz si nepamatuju. No a dodnes funguje i Mironet, kterej byl vzdycky az ten treti vzadu za Alzou a CZC. Aby byl vycet kompletni, jeste bych jmenoval Autocont, ktery mel asi jako prvni na prodejne vystavene LCD monitory, chodili jsme na ne koukat a sem tam se u nich dalo neco docela vyhodne i koupit.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
5. 10. 2019 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx CZC je aktualne de facto Mall. Minimalne jim patri, Mironet je porad puvodni pokud vim.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
4. 10. 2019 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Taky jsem zákazník od začátku. Sranda je, že na začátku to byly chladiče a cdcka, hardware jen někdy, softcom byl tehdy levnější. Za poslední dobu jsem tam koupil elektroskutr, Lego, pravidla českého pravopisu, brusle, ryzen 3900x (a zbytek sestavy), kufr na motorku, punčochy, sandály, mobil a tablety do myčky.

Pro mě byly nejzasadnejsi tři změny. Stěhování "naproti" do tržnice. Pak vyzvedavani věci přes mobil a pak když alza koupila administracku v Jankovcově a musela se stěhovat firma kde jsem dělal.

Jinak czc se v poslední době zlepšilo. Jak dřív měli v alze vše a v CZC jen něco a dráž, tak teď jsem třeba sfx zdroje nebo kejs od phanteks bral v CZC neb alza to ani neměla v ceníku.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Jen čekám, kdy začnou prodávat i použitý hajzlpapír ;)

Orgic
Orgic
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Přesně, Monima, po jejím krachu CzechComputer a Alza a po koupi CZC Rockawayem už jenom Alza. Autocont byl pro studenta moc drahý.

Když si vzpomenu na ten ošuntělej krámek Alzasoftu, tak fakt klobouk dolů kam to dotáhli.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
8. 10. 2019 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Orgic Klobouk dolů, kam to dotáhli? Ta doba je dnes opravdu postavená na hlavu. Někdo, kdo začal vyloženě krást, podvádět a doslova a do písmene uhánět lidi, aby "něco" koupili apod., proto zbohatl a navíc odvádí peníze (daně), ne k nám do Čech, ale do daňového ráje, je "borec" ??? Protože to někam dotáhl?? Co já jsem se nařešil jejich podvodů, třeba i ohledně "pojištění", které maskují za záruku apod. Jsou to prach sprotí zloději a to klidně i veřejně podepíšu!!!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Comfor, nebo třeba zde vzpomínaný AutoCont; hltal jsem tehdy jejich katalogy, ceníky, servis, ale nekoupil jsem u nich nikdy nic, vždycky to byli vychcánci napojení na státní zakázky, zrůdnosti typu internet do škol; no fuj, fuj, fuj, až jsem si musel odflusnout, sáhnul na mě čirý hnus!
První počítač jsem koupil u Alfacompu (dnes TSB) ještě v klasickém obchodě, dlouho jsem u nich nakupoval v dobách startujících e-shopů a dostanu se skrz ně k podstatě věci, sice k pozornosti, dravosti a přehlednosti obchodu, ještě Core2Duo jsem kupoval u nich. Haswell jsem pak z velké části koupil u Alzy pro pohodlí, blízkost, ale skrze její velikost a cílení už se pak člověk nedostal ke spoustě věcí, které měla v nabídce ta dravější drobotina; navíc se pro velikost teď v posledních přehřátých letech začaly množit excesy, takže jsem je zapověděl. CZC si už dávno získali mé sympatie pro ještě stále nejlépe strukturovanou e-nabídku, což už je dnes ovšem trochu smutné, protože má stále jasněji prosvítající mouchy dík uvadající pozornosti. Vybrané komponenty jsem bez problému se servisem dostal u Lan-Shopu, nyní zkouším tichepc.sk a pokukuji po nové verzi Ninjy u Mironetu, u kterého bych tak nakoupil poprvé.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Alze jsem si nikdy nic nekoupil, protože tady v Ostravě prostě frčela Alfa. Pak majitelé Alfu prodali TsBohemia, no pořád tam zajdu, když potřebuju základní věci, ale HW beru v CZC, které má výdejnu v bývalé prodejně Alfa.

V této době se rozjel i marketing Alzy s mimozemšťanem, a to mě tak odradilo, že i když tam je něco levněji, tak to stejně radši vezmu v TsBohemia/Alfa nebo CZC.

Tak jako tak, 25 let na trhu je úctyhodný počin a přeji k úspěchu.

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 05:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM Taky jsem v Alfě utratil nejednu korunu. Pamatuji si dokonce ještě původní prodejnu a prodej kazet(!) s hrami na Didaktika. Později fronty na zboží (v průběhu roku ke dveřím prodejny, před Vánocemi běžně i venku), rozšiřování prodejen - vystáli jste fronty dvě, strach z reklamací a přechod na eshop. Dodnes tam občas nakupuji i když už jsou pod jinou firmou, třeba jen kvůli poštovnému zdarma.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM Začátky podniků jako Alfa musely tady v tom devadésátkovém polomafiánství být pěkně ostré, Rybka to svou limitovanou perspektivou značně zlehčuje.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute A že bys to nějak víc rozvedl. Co se tehdy dělo v IT? Jak to tenkrát vypadalo a probíhalo?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @mroyko: Tady mi slouží jen nepřímá zkušenost (krom jiných pak státní zakázky a obecné nastavení v té době) konkrétně s Alfacomp. Rybka popisuje psychopatismus při práci novináře, což se přímo ve sféře podnikání projevovalo například obtěžováním, výhružkami, a třeba i ztrátou domácího mazlíčka apod.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

niekolkosekundove nacitanie webstranky pri zapnutom uBlock-u

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 10. 2019 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alzak je pro reklamu to co podnikatelské baroko pro architekturu. Je to jedna z mala firem ktere se cilene vyhýbám kůli tomu jak se prezentuje. Je ale obdivuhodne ze navzdory tomu se dokazali prosadit. Bohužel jejich úspěch vede k tomu že sposta firem chce mit "reklamu jako alzak" Proto pevně doufám že co nejdříve obmění maskota nebo aspoň zkrachují.

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 10. 2019 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk tak ale lepsie ako zubata ryba mall, ktory ma aktualne umna ban a nakupy obnovim az sa toho hnusneho kapra zbavia. Mali by si (aj alza inak) uvedomit, ci chcu oslovit skolkarov a prvy stupen ZS alebo normalnych ludi...

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
6. 10. 2019 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob co toplacas, o nejaky reklame na mail ani nevim nikdy sem ji nevidel, ale to zeleny pako na me rve porad odevsad. zase alza zamestnanci prispevek :)

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 10. 2019 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: a v telke som ju ani ja nevidel, lebo telku nepozeram ale na ceskom zive je ta ryba vsade.

Mayki
Mayki
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesnáším Alzu, vytáčí mě jejich poplatek za vyzvednutí zboží u nich na prodejně, maras. Ale přiznám se, že jsem si u nich i něco koupil. Pokaždé ale za použití slevového kupónu. Jinak jsem vždycky nakupoval v Alfě a Czechcomputeru, někdy také v NextCompu a Exasoftu... :-)

Semik
Semik
Level 47 Level 47
5. 10. 2019 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zabudli ste to označiť, že sa jedná o PR članek :D

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
6. 10. 2019 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik no vona jim alza plati to muzeum a tak, tak zase se musej snazit rrochu :)

radik79
radik79
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zákazníkem Alzy od roku 2002. Mimozemšťan mě ze začátku strašně štval, až jsem si tak nějak zvyknul. Dlouhou dobu jsem si držel trojici Alza, CZC, Softcom, podle toho, co kde měli a nebo co bylo výhodnější. Potom jsem párkrát neúspěšně reklamoval u CZC A TO BYCH CHTĚL ZDŮRAZNIT CZC JIŽ NIKDY VÍCE...ANI ŠPENDLÍK ! Nesmyslně arogantní jednání, jeden motherboard jsem dokonce nechával posuzovat znalcem. V Alze mám už teď takovou nákupní historii, že jakákoliv reklamace je v podstatě sranda, vždy se mě zeptají, jestli chci zpět peníze. Jejich nápady se mi líbí, jejich přístup... prostě velmi inovativní firma s velmi vlastním přístupem, klobouk dolu. No a že chtějí peníze za nadstandadrní služby ? Oni vážně nejsou charita. Párkrát jsem použil Alzabox, častokrát noční výdej a co je pro mě podstatné - vše co nabízí FUNGUJE ! ...a to u konkurence zdaleka není standard.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
6. 10. 2019 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 tohle je jasnej prispevek od zamestnance alzy :)

radik79
radik79
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Jako ten můj, no ty jsi ale péro. Když jsem někde spokojenej, tak to napíšu. Ano jsou drazí. Ale mám takovou teorii o lidech co jedou desítky km autem natankovat na pumpu, kde je benzín o pár halířů levnější. Spousta lidí neumí počítat a ještě větší spousta lidí si neváží svého času. Pokud bych měl jet až kamsi a v době, která se mi nehodí a ušetřil stokorunu. To radši zaplatím víc. Přes centrum Prahy jezdím často a z práce se někdy vracím dost pozdě. Dát pade za to, že si po cestě rovnou vyzvednu v jakoukoliv noční hodinu objednané zboží mi nepřijde tak tragický.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
15. 10. 2019 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek @radik79: no nono to - ANI SPENDLIK - je proste jasnej marketing, tak se nediv, priste to zkus lip :)

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 10. 2019 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 jednu dobu byly u Alzy reklamace taky na přesdržku. Reklamoval jsem HDD, odmítnuto kvůli lehounce uštípnutému plastíku u SATA portu bez vlivu na cokoliv. Že prý jsem s tím diskem házel. Noťas nenabíjel, tak jsem ho dal do reklamace a reklamační technik připojil nabíječku, vzal za konektor a lup, utrhl nabíjecí port z desky. Reklamace zamítnutá, že prý mechanické poškození. Štěstí, že k tomu byla i záruka na nahodilé poškození. I tak Alza odmítla, musel jsem to řešit přes výrobce - ten notebook vyměnil.
Ale poslední roky nic nezkoumají, zákazník má pravdu, mění zboží, vrací prachy ...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
5. 10. 2019 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Hm, u CZC to dlouhou dobu fungovalo tak, ze pokud clovek mel tuseni jak na ne, tak to vzdy slo vyreklamovat. Samo, nekteri v tom tak ouplne neumeli chodit, takze meli smolika. :D

Jedina firma ktera me uspesne vypekla u reklamace byl TNT trade. Coz je jejich skoda, neb sem osobne dal za HW dost na par novejch aut.

S Alzou zkusenosti nemam a asi ani mit nebudu, jejich ceny jsou kapku moc vysoko na muj vkus.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 10. 2019 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Nemam rad alzu ale reklamace vzdy v poho a jednou kdyz nemeli skladem dostal sem nahradu ve vyssi hodnote...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 10. 2019 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry, ale za mě určitě Bohemka, kupuju tam co můžu, už nějakých 20 let snad.

jindros
jindros
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Ano, já taky, dokonce přes 25 let. Tenkrát to byl Herold, ale to na věci nic nemění.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Leda že by jste na začátku těch 20 let kupoval v Heroldu.

To video s depresivním Alzákem pobavilo.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
5. 10. 2019 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..ale porad v ramci IT. Zajimava kauza a duvod proc Alza mela tak trosku volne pole pusobnosti je, ze kdysi davno se Mironet rozhodl prodavat PC bez systemu (mineno Woken).

No a protoze se to MSku nelibilo, tak pravdepodobne na objednavku zajistil "nalezeni PC s nelegalnim systemem" s pomoci Policie CR.

Aneb at zije troska ucelove likvidace v nasem prohnilem state. A o duvod vic nemit rad MS. :D

consider
consider
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo, mikro firmy něco-soft se vesměs inspirovaly Fukou ;)
Škoda, že Alza má tak zoufale pomalý web. No a že si nechá zaplatit i doručení na prodejnu, eh...

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
5. 10. 2019 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby alespoň v rámci oslavy narozenin udělali komplet na všechno 50% slevu. Ne jenom nějakou rádoby slevu. Ale opravdových 50%. Jak se nechali vyřadit ze srovnávače Heureka. Nebo jak bojkotujou zákonem danou zavíračku na státní svátky.
Hamty hamty ať mám víc než tamty.

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 10. 2019 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman ano, ked pracujes s 2-3-5% marzou, urcite vies dat 50% zlavu na vsetko. Velke marze su na hlupostiach ako kable a konektory, na doskach ramkach monitoroch je to minimum. Alza je casto lacnejsia pre koncaka ako mame my predajcovia vo velkoskladoch nas nakup..

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob 50 % je samozřejmě nesmysl, nicméně jsem si jistý, že Alza zdaleka nepracuje s 5% maržema. Protože z velkých eshopů má nejvyšší prodejní a (protože je největší) bude mít i nejnižší nákupní ceny. 2-3-5 % mají malí prodejci, ale Alza těžko.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
5. 10. 2019 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman Na co slevy? Alza má black friday se slevama 1% z ceny uvedení výrobku na trh 65% roku. To se vyplatí ne?

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 10. 2019 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

14 dní lehota na vrátenie tovaru je super.
Vždy keď ma nas*ie tá ich hnusná zelená reklama, objednám si nejaký pekný 65" OLED a týždeň ho testujeme.
Prípadne nejaký top telefón.
Ale priznám sa, už som u nich kúpil jeden HDMI splitter a voňavky pre ženu.
Takže som im nechal povedzme 150€ ...

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
6. 10. 2019 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolecko ja ti fandim, delas to dobre, alza si nic jinyho nezaslouzi.

krysta24
krysta24
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolecko Tak to jsi solidni samo cenzura. Připomínáš mi toho génia co si na týden "půjčil" ntb za 200k a pak se soudil s CZC, že mu nechtěli vrátit plnou cenu.

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 10. 2019 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolecko kolko stoji kurier na vratenie (vymyslim si) 50kg 65" telky? Si s tou alzou ale vyyebal!

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 10. 2019 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Mám office kilometer od nich a vlastnú dodávku. Takže nič.
A s tým cenami si tiež netrafil.
Majú lacné len šunky, čo posťahovali z akcií.
Väčšinou sa dajú bez problému podliezť, ale načo, keď zákazníkom stačí dať za cenu z Alzy, tak nech si ju majú.

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 10. 2019 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @kolecko: tak to daj par typov nech nemusime nakupovat v ageme, asbise a dalsich...

karelpipa
karelpipa
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neměl nahodou Mironet našlápnuto na to být jedničkou než ho Policie takřka nechala zlikvidovat?

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
6. 10. 2019 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelpipa je to tak, alza mela vetsi paku.bylo to svinstvo neskutecny, mironet v podstate zlikvidovali.

v alze nakupujou jen idioti, co si nic nez zrudnou korporaci nezaslouzej.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
6. 10. 2019 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

o tom ze s czc je nejakej problem, to sem snad davaj zamestnanci alzy :)

v zivote jsem tam nemel jedinej problem a uz spoustu let to maj bez papiru, maj seriovy cislo a nejaky "mate fakturu" se neresi.

vzdycky vsechno v klidu, vyreseny, tak nevim co tu plkate za kraviny. )zamestnanci alzy :) )

radik79
radik79
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Já bohužel problém měl (několikrát), a už několik let to všude rozhlašuji. To jsem taky sdělil garančnímu technikovi při vleklé tahanici o mechanické poškození základní desky, kterou jsem předal nepoškozenou do reklamace (měl jsem ji i nafocenou). Ta neuvěřitelná arogance a neochota se jim nevyplatí. Když vám někdo lže do očí a ještě má takovou škodolibou radost z toho jak jste bezradní a oni pány situace. Řešil jsem to i se zastoupením ASUSu. Nikomu to nepřeju, ale u CZC ani špendlík ! Nikdy ! Pokud je tu někdo, kdo tam pracuje, ať se chytí za nos. Tu reklamu jim už budu dělat do smrti.

jindros
jindros
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Asi jsi narazil na kkta, za to firma až tak nemůže, kkti jsou totiž všude kam se podíváš, v dnešní době. Já s reklamacema v CZC neměl nikdy problém. Když pominu to, že pouze na centrále reklamované věci proplatí hned, ty převzaté u CZC partnerů trvají hodně dlouho, ale taky to vždy proplatili.

radik79
radik79
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 A krom Alzy mám rád i Softcom. Je to takovej trochu Punk, ale maj dobrý ceny a v životě jsem tam neměl sebemenší problém.

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
9. 10. 2019 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 @radik79: To já měl problém se Softcomem, když jsem tam šel vrátit v rámci 14ti denní lhůty 4TB HDD. Šel jsem ho vrátit hned druhej den v původním celofánu a technik mě podrobil výslechu jak někde v Bartolomějský proč ho vracím atd. Bylo na něm vidět, že má ze shora nařízeno zásadně nevracet peníze a nebrat zboží zpátky. Pak vyhrožoval, že to bude trvat třicet dnů, než dostanu peníze zpátky atd. Ale zákon je zákon, tak měl peška :D Nicméně zanechá to hořkou pachuť a myšlenku, že tady už si nikdy nic nekoupím.

_eF_
_eF_
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 @jindros: Ja toho k reklamaci u czc moc nemel, ale tech par pripadu bylo vcelku porod.. nerikam, ze u nich nic nekoupim, ale je to kombinace co, za kolik a jak rychle mi to dodaji nekam pobliz. Navic mi teda nesedi rockaway a jejich dvojkova kampan mi prijde jeste uchylnejsi nez zelenej skret.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 10. 2019 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 @jindros: ono taky záleží hodně na tom s čím tam člověk přijde a jak se chová.. už jsem párkrát zažil, že reklamace předemnou proběhla oboustranně vyhroceně a v neprospěch zákazníka a hned na to jsem úspěšně reklamoval produkt, který jsem sám rozbil s nabídkou nového kusu nebo vrácení peněz u toho samého zaměstnance ..

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 10. 2019 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 @eF: Driv jsem mel CZC docela rad ale Alza mi nabizi vyssi komfort a obcas i lepsi cenu a ten nastoleny styl prezentace mi prijde s nadechem amaterizmu ...neco ve styku trapnosti o2 guru kteri jsou spis o2 noobove

jindros
jindros
Level 1 Level 1
6. 10. 2019 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Alze jsem koupil jedinkrát. Pobočku mají pro mě neprakticky daleko a nepohodlně autem přes město, navíc sankce za využití převzetí na výdejním místě (prodejnou se ten krcálek nazvat nedá, v Brně). V TS B. nakupuju přes čtvrt století (tehdá Herold) a v poslední době opravdu oceňuju doručení kurýrem ten samý den a zdarma, po Brně. Reklamace ve 100 % vyřízeny kladně. Navíc Alza a CZC jsou předražené, TS B. má mnohem lepší ceny.

roob
roob
Level 36 Level 36
6. 10. 2019 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindros pobocku? Hladat pobocku v eshope je asi take ako hladat vo veganskej restauracii pecene maso. Naco pobocku? Tu mi to postari donesu 100m od domu a prevezmem si to kedy ja mam cas - zvycajne o 8 rano, lebo na 8:30 chodim do roboty ;)

pckarlos
pckarlos
Level 5 Level 5
7. 10. 2019 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rovněž se připojuji a přeji "zelenému mužíčkovi" hodně dalších úspěchů :-)
Jak tak pročítám komentáře, tak jsem názoru, že nákup je dost individuální záležitost ... někdo má třeba poblíž pobočku CZC, tak nakupuje tam, někoho jednou zklamala reklamace, tak nakupuje u jiného prodejce, atd. ... já osobně využívám nejčastěji TS Bohemia, CZC, Alza, někdy Mironet, záleží co kupuji, a kde to v momentě nákupu vychází lépe. A zas individuální věc, já mám třeba s reklamacemi na CZC tu nejlepší zkušenost, vše bez problémů, ani jedna negativní věc, to stejné v TS Bohemia. Jsem ročník 70, takže sem začínal na PC 386, 486, které byly hrozně drahé a nedostatkové ... dnešní doba je super, můžete si vybrat z ohromného množství komponent, sestavit si PC dle svých představ, to je nádhera.

joraell
joraell
Level 1 Level 1
7. 10. 2019 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No alza samotná by asi byla docela v pohodě. problém nastane u zboží, které je Alze dodáno a reklamováno přes distributora 100MEGA. To jsou opravdu aktuálně největší "hovada" v ČR.

Aktuální skóre 2x 1070ti EVGa a Zdroj Fortron Aurum 1000w, vše 2x zamítnuto. U zdroje pod hrozbou soudu po půl ročních tahanicích dán nový zdroj.

První karta údajně zničena tekutinou ( závada napájení- vyhořelo) Karta byla mastná od thermalpadů. Po 2 telefonátech si to rozmyslely a kartu vyreklamovaly.

Poslední karta stejná závada je to cca půl roku, taky vyhořela na kaskádě krásným plamenem na youtube je spoustu videí. Reklamace zamítnuta z důvodu:
Mechanické poškození vyhoření karty. :shock:
Mimoto ti blbci ze 100Mega poztráceli kompletní balení té karty a kartu za 13 tisíc mi vrátili obalenou v kartonu!

Díky čemuž mi nakonec vrátili peníze, protože to poztráceli a tím nedodrželi podmínky reklamace.

Takže ALZA Meh, kupuju tam už jen naprosté minimum.

roob
roob
Level 36 Level 36
7. 10. 2019 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@joraell este pochopim, ze si 2x dokazil evga (aj ked ani evga nemoze byt taka sracka) ale ako si preboha dokazal pokazit ten fortron to mi hlava neberie. Nabuduce si kup asus rog strix, ktomu 600W seasonic a nebudes musiet nic reklamovat.

joraell
joraell
Level 1 Level 1
7. 10. 2019 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Chytrej jak rádio co?

https://www.youtube.com/watch?v=WAbl0fLY06U
Celá serie 1070ti a 1080 FTW má tuto závadu.

Fortron měl od výroby špatně napájený pci-e modulární konektor. Kabel se roztekl teplem vzniknutým při velkém odporu. Svoje hloupé doporučení si nech pro sebe.

joraell
joraell
Level 1 Level 1
7. 10. 2019 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: Ne můj problém je čistě v přístupu reklamačního oddělení. Myslíš že Asus je nějaká záruka kvality ? :D Ty jsi snad přišel na svět včera ne?

roob
roob
Level 36 Level 36
7. 10. 2019 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @joraell: ne, len poslednych min 10 rokov preferujem asus, predali sme niekolko 100 kusov a reklamacie niesu. Za poslednych 5 rokov sme reklamovali len 1 nv. titan, nepamatam si znacku ale bol referencny, takze je jedno koho nalepka tam bola nalepena.. Ale uplne najhorsie co mozes kupit je Sapphire :) to bez rukavic ani do ruky nechytim aby som nenakazil ostatne komponenty :D

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
7. 10. 2019 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: To by me zajimalo jak jsi k te antipatii k saphire prisel :-D
Osobne mam 10tky karet sapphire v rigach a krom msi gaming maji nejlepsi a nejvice dimenzovane chladice a dokonce tam i nekdo premyslel o snadne vymene vetraku na 1 sroubek za min. hotovo. Naposled jsem menil vetrnik na FXF 580tce to je masakr rozborka cely karty, chladic polovicni nez maji sapphire a tomu odpovidaji i teploty a tocky vetraku.

roob
roob
Level 36 Level 36
8. 10. 2019 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Maxik: hocico co raz islo na reklamaciu uz nechcem. Napr. kingston a adata ssd, sapphire karty, acer/asus notebooky a tak.. Tiez je dolezity pomer ked predame 50 asus kariet a ziadna nejde na reklamaciu a potom nic nieje skladom, tak zoberies sapphire a hned je pokazena, tak sa treba zamysliet..

roob
roob
Level 36 Level 36
8. 10. 2019 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: napr. teraz sme 2x za sebou reklamovali MSI MEG Z390 ACE - 300€ doska. Ani doteraz som nebol fanusikom msi dosiek, myslis, ze odteraz MSI niekomu odporucim? Noway!

joraell
joraell
Level 1 Level 1
7. 10. 2019 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@joraell Jo a to mě mají nebo alespoň v době kdy se tohle odehrálo jako Vip zákazníka se vším "tím komfortem" kterej jakože nabízejí. "Instatní reklamace" atd.
Prostě vtip! A dost blbej.

poool
poool
Level 1 Level 1
22. 10. 2019 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě ty zelené uřvané reklamy tak štvaly, že jsem přestal u nich na dva roky nakupovat, v době kdy ještě nebyly adblockery tak na výši. Marťan se mi nějak dostal na monitor, pochodoval v browseru, řval, procesor na 90%, tak říkám dost, skončili jste u mě. Ale vrátil jsem se, mají skvělý showroom, reklamace proběhly dobře, na ůčtu mám faktury roky zpátky. Dražší věci porovnám, monitor jsem radši objednal od firmy, kde byl o tisícovku levnější. Sestava počitače u alzy o dva litry dráž na komponentách, ale když jsem spočet dopravu a nervy při objednání u pěti firem, tak jsem to s skousnul. Ať jim to vydrží, jeden z mála obchodů, které nám můžou závidět.

vrana17
vrana17
Level 1 Level 1
23. 10. 2019 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S Alzou zkušenosti nemám. Jejich ceny jsou na mě moc vysoko. No ten jejich animák mě neuvěřitelně irituje. Otazka je jestli to má být záměr.

Reklama
Reklama