Zpět na článek

Diskuze: Víme, kdy vyjde akční hra Metro Exodus

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

renek1
renek1
Level 1 Level 1
16. 12. 2018 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netrpělivě očekávám. Původně měla hra vyjít už letos na vánoce, ale prý kvůli BF5 to bylo odloženo. Teď se zas na stejné datum má rozjet i FarCry. No není jednoduchý najít datum pro tyto skvělé hry, aby jim prodej nepokazilo jiné vydání.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 12. 2018 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědav, byla by to celkem masakr, kdyby po zapnutí raytracingu vzrostli FPS o 20%...

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 12. 2018 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Jak by při zapnutí Raytracingu mohly stoupnout FPS o 20 %, když je to náročnejší než klasické renderování?
Ani 2080ti by neměla s Raytracingem vyšší FPS než pokud by ho měla vypnutý.
Si o tom něco zjisti, když jsi tak obrovský Nvidiafanatik.
To, co máš ty na mysli, se jmenuje DLSS a nikoliv RayTracing a nevím jestli ho bude Metro Exodus podporovat.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 12. 2018 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy jak to může být náročnější, když probíhá na jiném hardware, to mi teda řekni... :lol:

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 12. 2018 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @Crha: jak to může být náročnější, když probíhá "na jiném hardware, to mi teda řekni."?
Neprobíhá to na jiném hardware, Tensor cores jsou nedílnou součástí RTX karet.
"Nvidia Raytracing" (což ani čistý RayTracing není, je to kombinace) je hardwarově mnohem náročnější než současné klasické renderování a ani 2080Ti není dostatečně "silná", aby ho zvládla rychleji než klasický rendering. RayTracing je o detailnosti , nikoliv o nárustu FPS. 2080ti dosahuje se zapnutým RayTracingem ve FHD 40-60 FPS , takže nárust FPS o 20 procent ve srovnání s klasickým renderingem se nekoná.

Co by mohlo Metru Exodus na kartách RTX poskytnout výhodu v FPS, zejména ve vyšších rozlišení, by bylo DLSS (nová forma antialiasingu), ale nikoliv RayTracing.

Píšu ti už podruhé, aby sis o tom něco zjistil, Nvidiafanatiku, protože v tom máš guláš.

P. S.
Je pěkné, že si dávaš na konec příspěvku smajlíka, ale tvé příspěvky jsou úsměvné z hlediska "noobingu".

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 12. 2018 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @RybkaRudy: Tensor core jsou součástí hardware, který texturuje scénu? :roll: Zbytek nemá cenu rozebírat, protože jsi evidentně zaslepenec.

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 12. 2018 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @Crha: Crha
Existují v principu 2 velké skupiny PC- hráčů.

1. Lidi, co hrají MMO FPS jako Fortnite a PUBG, co hrají ve FHD s vysokými FPS na vysokofrekvenčních monitorech, aby měli co nejnižší inputlag.

2. Lidi, co hrají ve 2k a 4k na nejvyšších detailech a kterým stačí stabilních 60 FPS a kterým jde o 4k kvalitu a přijatelnou plynulost.

Můžeš mi říci, kterou z těchto skupin uspokojí FHD na 40-60 FPS?

NVidia RayTracing je z hlediska současného gamingu totální propadák.

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 12. 2018 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @Crha: "Tensor core jsou součástí hardware, který texturuje scénu?"
Víš co slovo "hardware" vůbec znamená? :roll:

"Turing Tensor Cores accelerate the AI-based features of NVIDIA NGX Neural Services that enhance graphics, rendering, and other types of client-side applications."
O RT cores se s tebou vůbec bavit nebudu, ale Tensor cores měly doposud jenom Tesla V100 a Titan V (profi karty) a jsou jedním z hlavních důvodů proč Turingy stojí takové prachy, přínos této implementace pro gaming je ovšem hodně diskutabilní, stejně jako celý RayTracing.

I kdybys začal srát "2080ti", tak se zapnutým RayTracingem se žádný 20% nárust FPS konat nebude.

Raytracing v akci :D

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 12. 2018 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @Crha: "Zbytek nemá cenu rozebírat"
Ty nic nerozebírej, protože ty jsi se rozebral sám už v prvním příspěvku. :lol:

Zaslepenec? Já mám fakta, ty jenom svoje výkřiky do prázdnoty.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 12. 2018 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @RybkaRudy: Hoši vzpamatujte se, máte staré informace. První vydání přelomové technologie, funguje funguje, jenže teď přicházejí na řadu optimalizace, které celé renderování scény vylepší. Texturovací hardware se tak nemusí zabývat postprocesingem a může metat jeden obrázek za druhým, to až raytracingová technologie tomu udělá postprocesing které jsou v čipech úplně někde jinde, tudíž na odlišném hardware než na tom který se zabývá texturováním a modelováním 3D prostředí. DLSS přichází nakonec a učesává výslednej obrázek podle předchozích snímků. Takže když se tento proces zoptimalizuje, aby se zbytečně nepočítalo co nemá, tak ten systém začně běhat rychleji než je teď a než na pohopouhé rastirizace. A hraní her naštěstí není jen o multiplayeru, takže tady vždy bude tlak na to aby hry vypadali skvěle a RT je BOMBA!

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 12. 2018 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy @Crha: Staré informace? Nejde o stáří, ale o relevanci a validitu informací.
Článek z techspotu je starý jeden měsíc a je stále platný. Ani 3 měsíce od uvedení Turingu se téměř nic nezlepšilo.

https://www.techspot.com/review/1749-battlefield-ray-tracing-benchmarks/

RayTracing je z hlediska současného gamingu mrtvý, neuspokojuje nároky ani 4k hráčů, ani FHD 144Hz hráčů.

"Takže když se tento proces zoptimalizuje, aby se zbytečně nepočítalo co nemá."
Lol, jenže Raytracing zdaleka není bezproblémový. Zjisti si, co je to denoising a jak kritickou roli pro tuto funkci hrají tensor cores.

Jediné, co může Turing ještě trochu zachránit je DLSS, který hlavně využívá deeplearningu z Tensor Cores a který je skutečně schopen zvýšit FPS ve 4k. Naštěští je DLSS na RayTracingu nezávislý. Jenže on je tu menší problém DLSS není 4k, ale 1440p supersamplované na 4k, hmm.

Reklama
Reklama