Vyšly recenze na Cyberpunk 2077 Phantom Liberty a The Crew Motorfest #HRY - 22. září
i Zdroj: CD Projekt RED
Novinka Vyšly recenze na Cyberpunk 2077 Phantom Liberty a The Crew Motorfest #HRY - 22. září

Martin Zavřel

Martin Zavřel

22. 9. 2023 13:00 4

Ačkoliv vysoce očekávaný placený přídavek pro Cyberpunk 2077 vychází až příští týden, naši kolegové již měli možnost jej dohrát a nabídli své recenze. Zhodnotili také příjemné překvapení v podobě arkádových závodů od Ubisoftu.

Phantom Liberty je strhující špionážní thriller

Vývojářské studio CD Projekt RED si je tentokrát jisté úspěchem a rozsáhlý placený přídavek Phantom Liberty pro hru Cyberpunk 2077 nabídlo herním recenzentům s velkým předstihem. Naši recenzi si tak můžete přečíst již nyní. Phantom Liberty je integrovaný přímo do hlavní příběhové linky původní hry, takže pro rozehrání nového obsahu potřebujete buď uloženou pozici a nebo se dostat alespoň za misi “Transmission”. Obojí lze ale obejít také položkou v hlavním menu hry, umožňující skok rovnou do Phantom Liberty, s čerstvou postavou na 20. úrovni. Jakmile obdržíte ve hře telefonát od tajemné netrunnerky s přezdívkou “Songbird”, jste na správném místě a přídavek může začít.

Čeká vás zbrusu nová městská část “Dogtown”, nabízející kromě jiného 13 hlavních a 17 vedlejších misí (jak je u her CD Projektu zvykem, vedlejší mise jsou často stejně propracované a zajímavé, jako ty hlavní). Mezi novými postavami září již zmíněná Songbird, ale také třeba postava americké prezidentky nebo tajného agenta Solomona Reeda, kterého hraje vynikající Idris Elba. Samozřejmě opět nechybí ani Johnny Silverhand v podání Keanu Reevese. Strhující špionážní thriller s excelentními herci vám umožní vlastními volbami dramaticky ovlivnit osudy jednotlivých postav i celý příběh s několika možnými závěry. Samotné mise jsou pestré, nápadité a místy ohromně výpravné.

Arkádové závodění na Havaji

Ubisoft se rozhodl třetí díl své závodní série The Crew posunout ještě blíže konkurenční sérii Forza Horizon. The Crew Motorfest je zasazen na detailně zpracovaný ostrov Havaj, včetně proslulého přístavu Pearl Harbor, známého města Honolulu s pláží Waikiki či přilehlé sopky a všudypřítomné nádherné přírody. Jak píší naši kolegové v jejich recenzi, tento posun sérii rozhodně prospěl a hra nabízí příjemné arkádové závodění v působivém otevřeném prostředí.

Autoři navíc přidali nádech motoristického festivalu, který se svým stylem velice podobá zmíněné Forze Horizon. Z pohledu struktury herního obsahu je hra složená z takzvaných playlistů. V praxi se jedná o tematické série závodů, které se věnují konkrétní části automobilové kultury nebo vybrané třídě či značce. V jednotlivých playlistech si tak vyzkoušíte bohatou nabídku aut, které velmi často střídáte. Díky tomu jsou závody dostatečně pestré a neopakují se. Fanoušci arkádových závodů mají na dlouhou dobu o zábavu postaráno.