Vývojář z AMD pracuje na ray tracingu pro herní klasiku Return to Castle Wolfenstein
Doufejme, že to dotáhne do konce a my si projdeme strašidelný hrad v novém kabátě.
Protože podle prvních srovnávacích obrázků se dost změní výsledná podoba a atmosféra bude úplně jiná než před dvaceti lety. Jelikož jde vůbec o první screeny a začátek projektu, některé zdroje osvětlení zdá se nefungují. Například louč v pozadí na scéně s mrtvým doktorem. Grafický inženýr Dihara Wijetunga používá DX12 open source kód „iortcw“, který nazval Wolf PT (path tracing a původní RTCW funguje na enginu id Tech 3).
Vypadá to, že Dihara na svém projektu pracuje ve volném čase, takže není ani malá šance na nějaké konkrétní datum nebo časový horizont. Můžeme jen doufat, že na konci se opravdu dočkáme RTCW s ray tracingem. Připomeňme, že Return to Castle Wolfenstein je 3D řežba z roku 2001 a oživení prastaré klasiky Wolfenstein 3D. S modem RealRTCW je to navíc perfektně hratelná akce i dnes.
zdroj: hothardware