Yahoo! přešlo na vyhledávání pomocí Bing
Nápis „Powered by Bing“ uvidí zatím jen uživatelé v Kanadě a USA. Ostatní se ho dočkají koncem roku.
Desetiletá dohoda, kterou spolu Microsoft a Yahoo! uzavřeli v minulém roce vstoupila do své závěrečné fáze. Významný světový portál bude od nynějška pod křídly vyhledávací technologie Bing. Zatím bude zajišťovat vyhledávání (týká se i mobilních zařízení) na americkém a kanadském trhu, do konce roku převezme Yahoo! kompletně.
Samoobslužné reklamy bude mít na starosti inzertní řešení adCenter. Následný zisk, kterého bude dosaženo, si budou obě společnosti dělit. Tento krok je plánován na konec podzimu. Běžná reklama pak bude realizována separátně. Poslední průzkum comScore navíc ukazuje, že tržní podíl Bingu dosáhl (vzrostl) na americkém trhu 28 procent (z původních 11 procent). K ohrožení Google má ale stále daleko (65,7 procenta).