Zpět na článek

Diskuze: Z operačního systému Windows 8 se ztratilo tlačítko Start

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z operačního systému Windows 9 se ztratila položka nastavení, nově přibyla položka Muj status. Kam to speje :/ No aspon task manager je dobrej i kdyz kvuli tomu reinstal delat moc lidi nebude.

Maor
Maor
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik upgrade winu se vyplatí ob jednu verzi, win9 odstraní neduhy win8 stejně jako win7 , xp, 98,...

AndzinSan
AndzinSan
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor no podla toho akou rychlostou xcu vydavat nove widle tak nie len ob verziu ale ob dve, uz sa fakt zacinam pomaly obavat ze vyuzivanie PC na zmysluplnu pracu nebude mozne ak to budu "vylepsovat" takymto sposobom

FidoUncle
FidoUncle
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @AndzinSan: No co přejdete na Linux. S Androidem také umíte, ne? A světe div se, je to postavené na Linuxu :-D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @FidoUncle: bohužel linux nelze brát za konkurenceschopnou platformu.
- sodae

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
7. 2. 2012 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @sodae: [quote=sodae]bohužel linux nelze brát za konkurenceschopnou platformu.[/quote]

to bych tak moc netvrdil... zalezi jak v cem... ve spouste veci treba zase strci wokna do kapsy

...na notasu pouzivam ciste linux a co se tyce plikaci ktere jsem kdy potreboval, vzdy se nasla alternativa, pripadne wine ... urcite ne vsechno ma adekvatni nahradu..

ps. za UNITY bych vrazdil ... GNOME 2 nema konkurenci

shuster
shuster
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @sodae: A proc jako? Holke som na NTB nainstaloval ubuntu. Ma dvojity boot aj s W7. Samozejme ma radsej to Ubuntu. Je tam Chrome (ktory vyuziva najviac), MS Office cez Wine, Total Commaner, VLC a namiesto Winampu ma Audacious s Winampovym skinom. A nakoniec ani Linux nema tlacidlo start.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
8. 2. 2012 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @ch3vr0n: přesně tak vždycky když se někomu po*rali windows tak sem je spravoval přes linuxový live usb distro ...

a ohledně toho unity naprosto souhlasim s tebou zlatý gnome2

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @shuster: Linux je moc fragmentovaný a asi najväčším problémom je to, že je opensource - nedá sa na ňom zarobiť v takej veľkej miere ako na Windowsoch :)

A k tomu Štartu ... no podľa mňa totálna zhovadilosť to odstrániť ... dennodenne ho využívam a vďaka nemu prakticky na ploche nepotrebujem žiadne ikonky ... ale tak Win 8 nevyzerá byť veľkým skokom dopredu, skôr len ďalším doladením a doplnením, čo vyplýva aj z označenia NT6.2 (Vista je NT6.0 a Win7 je NT6.1) ...

MS by po správnosti mal ponúknuť Windows 8 ako update pre zákazníkov Windows 7 za nejaký poplatok, podobne ako to spravil Apple s novými verziami OS ...

LoPiO
LoPiO
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @shuster: A nema Gnome aj Kde nieco ako "start". Nech sa to vola akokolvek to tlacidlo vzdy tam bolo s podobnou funkciou.

Mne to skor pripomina ako keby MS skopiroval unity od ubuntu zase kedze oni ho tam nemaju.

Osobne mne to tlacidlo tam chybat bude.

Mam taky pocit, ze to prisposobenie dotykovemu ovladaniu znamena vratit sa k milion ikonkam na ploche ako je to v mobiloch, tabletoch. Ale tu by si mali uvedomit, ze na pc pouzivame mysku, klavesnicu.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
8. 2. 2012 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @IQLogic: tak mi vysvětli když je linux tak špatný proč ho používají banky, výzkumná centra a vlády po celém světě? linux je špatný jen pro ty co s ním neumí... osobně bych byl nejraději kdyby existoval nějaký ekvivalent directx na linuxu (ano vím hry se dají rozjet přes wine) ale tím by ms stratil eso z ruky... opensource je podle mě ta správná cesta.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
8. 2. 2012 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor @M-Kk83: na prohlížení webu a psání textu stačí :wink: pokud chceš speciálizovanou měřící aplikaci tak prostě už potřebuješ Windows

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik mozno to tlacidlo win po rokoch nevyuzivania konecne najde uplatnenie :lol:

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nerboard na klavesnici teda

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyjo, na PCT jste rychlíci, o tom že W8 nebude mít tlačítko start se ví od první prezentace.

thanak
thanak
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=AndzinSan]no podla toho akou rychlostou xcu vydavat nove widle tak nie len ob verziu ale ob dve, uz sa fakt zacinam pomaly obavat ze vyuzivanie PC na zmysluplnu pracu nebude mozne ak to budu "vylepsovat" takymto sposobom[/quote]

super, doplnky pro Firexox nestihaji vyvojovy ciklus a takto i normalni programy nebudou stihat windowsum :D

FuGu
FuGu
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po MS DOSu jsem začal s W95. Měl jsem je až do té doby než vyšly XPéčka. Visty jsem měl chvíli a nehorázně se nafukovaly, což den po dni zpomalovalo celý chod PC. Teď mám W7 x64 Ultimate (systémový disk SSD) a maximální spokojenost jako svého času s XP. Doufám, že tento systém nebudu muset ještě dlouho měnit. Inovace jsou potřeba jakožto cesta k pokroku, ale mám takový pocit, že W8 pro mě nebudou.

...Nebo mě MS nakonec překvapí a W8 budou v jedné nadupané x64 verzi, budou stát max. tácek a půjdu do nich.

Hmm, máte pravdu. Asi blbost...

Řísi zdar
FuGu

radik79
radik79
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuGu Já se zase zuby nehty držel Win 2000. Všichni už měli XP-čka na který jsem přešel až po druhým servicepacku. Nicméně teď už na všech kompech 7-mičky a spokojenost.

milk23
milk23
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ocik]Z operačního systému Windows 9 se ztratila položka nastavení, nově přibyla položka Muj status. Kam to speje :/ No aspon task manager je dobrej i kdyz kvuli tomu reinstal delat moc lidi nebude.[/quote] Já přeinstalovávám Windowsy tak 2x-3x do roka, takže mi to fakt nevadí.. :D a task manager za to stojí! :)

DJPepik
DJPepik
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem zvědavý, jak se s tím vyrovnají naši starší spoluobčané... Moje matka to pak už ani nevypne... :roll: A když slýchám historky od kolegy, jak na školení seniorů po řečení "Najeďte myší na monitoru na ikonku Tento počítač", 10 seniorů vzalo myš do ruky a plácnuli ji na monitor... To zas bude průser :idea:

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
8. 2. 2012 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DJPepik nedávno se mi dostal do rukou pc na kterým bylo pět kompletních instalací wxp z toho byla aktivní pouze jedna dohromady ten bordel uvolnil 70Gb a mě to přesvědčilo o tom jak málo sem toho ještě viděl :)

Samanta
Samanta
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na ploše mám pár položek ke kterým potřebuji jen krátkodobě rychlí přístup a následně je úplně mažu. V rychlém spuštění mám Operu, Excel a Správce úloh. Vše ostatní jsem se naučil používat přes START, který mám doladěn k obrazu svému a tudíž je to pro mě stěžejní věc v ovládání Windows a práci s nimi.

Win8 bez tlačítka Start = zůstanu u Win7

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samanta No myslím, že s Windows 7 nezostaneš o nič ukrátený :wink:

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už bylo na čase s odstraněním. Procházet dnes Start ručně je nesmyslně zdlouhavé. Jak ukázalo sbírání zpětné vazby, tak většina uživatelů používá Start už jen pro vypínání/odhlašování, spouštění Nastavení/Tento počítač a nebo pro hledání aplikace psaním do vyhledávání.
Toto vše snadno nahradí Metro rozhraní. Je sice jasné, že spousta lidí bude pořvávat, že to je nesmysl, ale vývoj se nemůže zastavit na jednom místě :wink:

Samanta
Samanta
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman No a to je právě VELKÝ OMYL. Pokud si někdo nedokáže přizpůsobit funkci Start tak, aby v něm nemusel zdlouhavě hledat jaká je pravděpodobnost, že si dokáže nastavit Metro které je svým způsobem méně prostorné a na jednu obrazovku se toho vejde méně nebo bude vše malé a tudíž by plně postačili obyčejné ikony na ploše??? Znovu - je to o schopnosti uživatele, umět si nastavit pracovní prostředí tak, aby mu vyhovovalo. Pokud to nedokáže v jednom případě, takřka určitě to nedokáže ani v případě druhém.

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samanta No a prave zde prichazi snadno ovladatelne Metro, kde nebude treba slozita konfigurace Startu, kterou kazdy druhy vzda a zadela si radeji plochu ikonami. :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne to vidim tak ze moc ludi sa do Win 8 nepohrnie a toboz nie ked je to taky experiment tabletovo-ARM-desktopovy miš maš. Fakt neviem co to ma pre mna na desktope priniest lepsie oproti Win7. Vsetke technologie Win 7 podporuje, DX a podobne su podporovane proste ja neriesim. Ze mi pojde nejaky program o 0,5% lepsie? mam na haku :D ked to bude len z polovice taka tabletova debilina ako si predstavujem nemam o to absolutne ziadny zaujem. Ono sa uz aj tak ukazalo ze nie kazdy win sa presadil takze Win 8 moze byt tento pripad. Ma na to vsetke predpoklady :D

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Veď ono to ani nebude nový OS, tak od toho nemôžeš nové veci očakávať :) Snáď už po Win8 príde kompletne prekopaný Windows postavený na novom základe s poriadnymi zmenami a hlavne funkčnými zmenami ..

šarik
šarik
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Nerboard]na klavesnici teda[/quote]
Taky ve woknech jsem to tlačítko na klávesnici nikdy nepoužil. Ale teprve po přechodu na Linux ho několikrát denně použiji na vyvolání Dash.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
7. 2. 2012 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@šarik UNITY v Ubuntu nesnasim.. proto se drzim posledni verze s gnome2

Reklama
Reklama