Zpět na článek

Diskuze: Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky moc za článek. Skyrim je má krevní skupina, rád jsem si početl, a také se chystám opět namodovat tentokrát tento remaster. Před 2 lety jsem si Sykrim namodoval a když jsem po 2 h nonstop modování dle návodu a jednoho postupu (cca 20 mil. zhlédnutí na nexusu ten konkrétní postup) spustil Skyrim měl jsem otevřenou pusu a hodinu jen nahrával pozice a koukal na změněné lokace. Zde krátká ukázka z mého namodovaného původního Skyrimu (podpora monitoru 21:9)
http://666kb.com/i/d8j1bd073mp3l6zoz.jpg
http://666kb.com/i/d8j1aw9k4t70sxj5f.jpg
http://666kb.com/i/d8j0vw9jsobyhl2yb.jpg

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NewScream Máš to docela tmavé, nedivím se že tady někdo prezentuje HDR jako next gen playing standard.

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ve skutečnosti to tak tmavé není, ale zároveň jde o pocit hlubokého lesa a je to krásně splněno... Ve vanille je les řídký a stále stejně prosvětlený. Takto temný les spolu se svítilnami na sloupech dělá super atmosféru.

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @NewScream: Když jsem si s tím dal takovou práci, tak ještě nějaké screeny mé verze namodovaného Skyrimu v porovnání s vanillou na stejných místech ve hře. První je vždy vanilla, následuje mod. A pro úplnost, jel jsem podle tohoto návodu http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30936/? Tam stojí zato si prohlédnout jeho uvodní videa.

http://666kb.com/i/dd4optxwqinpdtcue.jpg
http://666kb.com/i/dd4oq7x59z05yt2di.jpg

http://666kb.com/i/dd4oqqgl959rztd8m.jpg
http://666kb.com/i/dd4oqxrfps4n13e4m.jpg

http://666kb.com/i/dd4otu1nwipmvwu2u.jpg
http://666kb.com/i/dd4otzavzgc6fz492.jpg

http://666kb.com/i/dd4ou70oehcubqjba.jpg
http://666kb.com/i/dd4oue3usn6injj9i.jpg

http://666kb.com/i/dd4ov236co0sxljk6.jpg
http://666kb.com/i/dd4ov9ducn3hsubt2.jpg

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @NewScream: :shock: tak to je masakr!!! To člověk nelituje že má doma gtx1080, která to bezpproblému utáhne na max. :wink: To si chce člověk zahrát jen aby se na tu krásu podíval.

nobloch
nobloch
Level 33 Level 33
15. 6. 2017 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád ještě zůstávám na Oldrymu.
Zaprvé je o něco těžší vybrat/upravit ENB, které by vyhovovalo mému vkusu. ENB pro SSE neobsahuje některé funkce a autor prohlásil, že bude extrémně náročné je přidat. Osobně mi nejvíc chybí subsurface scattering.
Hlavně ale pořád není k dispozici SKSE64. Takže nefunguje SkyUI, MCM Menu, Race menu, Imersive Hud, Enhanced Camera, HDT a spousta dalších.
Aktuálně hraju Enderal a 1.7. má vyjít Beyond Skyrim: Bruma. Žádný z těchto velkých modů na SSE nefunguje a dokud nebude SKSE tak se ani nedají předělat.

Ohledně textur by se určitě nemělo zapomínat na zbraně a zbroje. Asi nejlepší na nejobsáhlejší jsou od autorů Gamwich (všechno RUSTIC) a CaBaL120 (aMidianBorn).

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
16. 6. 2017 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí tady jedna důležitá informace. Pro skyrim SE dodnes neexistuje SKSE, což ho činí v zásadě nepoužitelnám, už jenom absence SkyUI je naprosto a absolutně nepřijatelná. Prý se na SE verzi pracuje, ale datum vydání už bylo párkrát odsunuto.

Jinak módnost DoF, motion blur a podobných hnusných rozmazávadel fakt nepochopím. I když ve skyrimu s jeho odporný vzdáleným terénem, kde nic jiného než prasácké, nestabilní a žravé ugrids nepomůže to radši možná právě ani nikdo vidět nechce :D :D

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
16. 6. 2017 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Nad temi rozmazavadly se pozastavuji uz dlouhou dobu. Proc precizne pocitat hezkou grafiku a nakonec ji pak rozmazat? Ze ty rozmazavadla jsou defaultne zapnuta s moznosti to vypnout mne jeste tolik netrapi, jako nektere jine tituly, kde se to rozmazavani ani vubec vypnout neda :(
Konzolim to mozna pomuze k lepsim fps, ale i na PC to je dnes obecne vlastne takovym nepsanym standartem vse rozmazavat..ostatni to mate nekdo radi? Nebo proc se to vsechno dnes tolik rozmazava? :shock:

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@armagedon U Skyrimu je rozmazávané pozadí vysoce efektivní můj názor (jasně nezavděčí se člověk všem). Vypadá to filmově, že čočka kamery je zaostřena na blízko a zvednutím kurzoru/očí se zaostří i ta rozostřená dálava... Podle mě je to výborný.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@armagedon @NewScream: nesouhlasím s tím, v GTA4 se to taky v dálce rozmazávalo aby nebyly vidět chyby grafiky. A Vypnul jsem to, protože jsem potřeboval vidět celou scénu ostře, vidět co se na mě chystá v dálce, kor když jedete rychle autem. Je to nepřirozené a vadí mi to a pořád jsem si žmoulal oči že vidím rozmazaně.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
16. 6. 2017 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych teď chtěl začít hrát Skyrim, vyplatí se jít rovnou do SE verze? Pár těch módů na ní nefunguje asi jak má, někdo tu výše psal, že dokonce něco úplně chybí nebo nelze použít.
Pak mě zajímá další věc: Jak je Skyrim optimalizován pro vícejádrové CPU? A jaké změny (pokud nějaké) přináší SE verze? Směřuju tím k Ryzenu, zda na SE verzi by ten výkon nebyl lepší a grafika mohla šlapat naplno. Díky

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
16. 6. 2017 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Těžko říct, mě osobně by se blbě zvykalo na třeba chybící okulzi počasí (stručně řečeno, když prší, tak neprší pod mostem, pod převisem.. atd.).

Na druhou stranu původní Skyrim (tzv. Oldrim) má SKSE, které umožňuje strašně moc věcí co v SE nejdou. A taky v SE asi hned tak nebude. Jestli někdy.

SE má výhodu, že je znatelně stabilnější, podporuje teoreticky pár nových formátů textur, plus je to DX11.

Oldrim je nutné hodně ladit aby byl stabilní, nicméně umí tesselaci díky ENB, má SKSE. A je tak nějak "vyvinutý", zatímco SE je spíš taková novinka.

Osobně mam jen SE, jde to vyladit vizuálně do vážně hezké hry (většina grafických věcí funguje i těch co jsou pro Oldrim, protože SE žere naštěstí i staré textury a obvykle i modely).

Jinak modding Skyrimu je spíš práce než cokoliv jiného, dá se tím strávit víc času než hraním. :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obojí je pěkné a líbí se mi to tak i tak. Je pravda že te remastrovaná verze je taková uhlazenejší. Co jsem ale chtěl vypíchnout je jediná vada (se kterou si možná programátoři sami nevěděli rady). A to rozhraní pevniny a vody, tam se má použít buď pěnovost, nebo nějaké oblázky, zmenšení vlnek, v obou verzích jsou prostě oba konce ostře odřízlé a tak celou remasterizaci to hatí. Ale nevím kolikrát se ve hře potkáte s vodou, tak je to třeba jen nepodstatný rozdíl. Jinak je to hra kterou bych si jednou někdy rád zahrál, pokud tedy Dan Vávra se svejma 101 důvodama nenasadí příčku o hodně výš.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
15. 6. 2017 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nj, vizualne modifikacie...ale nedali by sa aspon do poslednej kapitoly dat aj mody vylepsujuce inventar, ladenie zbrani,rpg prvkov... ?

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 Díky za článek. Souhlasím a prosím o druhý díl s modifikacemi nevizuálními. Zatím jsem Skyrim nehrál, ale až na to dojde, tak určitě nějaké mody vyzkouším.

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky autorovi perfektní a muselo mu to dát spoustu práce. Něco z modu vyzkouším :)

onlysvejk
onlysvejk
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Které módy to tak asi budou... :D

Reklama
Reklama