Zpět na článek

Diskuze: Zalman HD160 pro HTPC (Home Theater PC)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

porad mi lepe vychazi Scaleo-E pro ucely HTPC nez tohle
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Scaleo-E je hotové PC, kdežto HD 160 je pouze HTPC skříň, kam je možné namontovat vše podle vlastního vkusu. Srovnávat je není zrovna ideální.
- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne proto je scaleo mnohem lepsi, jelikoz podomacku zbastleny HTPC bude vzdycky horsi nez specialne upraveny hw urceny k tomuto ucelu. krom toho komponenty a tahle skrin vyjde mnohonasobne draz nez scaleo. bude hlucnejsi, vic topit... je to vykrik do prazdna, predevsim svou cenou
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kriznik: hh, ja bych rekl ze je to naopak:) Kdyz se nekdo vyzna, skoro vzdy si za mensi cenu udela lepsi sestavu (nekdy to zkratka taky neodladim). Ale souhlasim s tim, ze zrovna Scaleo E, ktere jsem mel moznost zkouset je povedene. Me osobne potesily ty scart vystupy co to ma vzadu.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukas: "lepsi" pokud si nekdo neplete ucel HTPC s hernim systemem neexistuje defacto nic co muzes udelat lepsi nez scaleo ma, krom nejakeho storage toweru na filmy atp. jinak co se konstrukce, sladeni techniky, chlazeni a hlavne perifernich vystupu tyce, dovolim si rict ze nejsi doma schopny nic takoveho udelat v takove kvalite
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kriznik: Samozřejmě, že si můžeš postavit daleko lepší HTPC než-li je docela průměrný Scaleo. Navíc jeho cena je nepřiměřená výkonu, stejně jako cena tohoto Zalmana.
- webwalker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 4. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @webwalker: "lepsi" v cem? a v cem je scaleo prumer? 3ghz procesor / 1gb ram / integrovana grafika / tv karta a pomerne pro zacatek dostacujici disk a hlavne vsechny komponenty prizpusobene nizke hlucnosti spolu s neprebernym mnoztvim vystupu? ... ale jo urcite si dokazes postavit lepsi za min :) bude to mit jiste i lepsi design skrine, vic vystupu, scarty normalne v pc najdes :) atp. zejo? a pak to bude co? herni konzole? htpc ala scaleo je presne co htpc ma mit nevidim v tom zadnou velkou prumernost
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kriznik: Tak předně, pokud bych už chtěl použít P4 s kvalitní grafikou, tak bych si určitě nekupoval desku s i915G ale šel bych například do ATI Xpress 200 s HDTV. Pokud bych měl takovouto desku, pak by mě už nic nebránilo vykašlat se na tak průměrný procesor jako je 630, ale šel bych rovnou do dvoujádra 805, který je navíc mnohem levnější. Vše bych to nacpal do skříně třeba Thermaltake Bach, která stojí polovic, co zde recenzovaný Zalman. DVDRW bych dal LG s podporou DVD-RAM a hybridní TV kartu se zvukovku bych nechal na výběru každého jedince. Pokud bych byl gamesák, prdnu tam namísto interní grafárny třeba GF7600GS s pasivním chlazením.
- webwalker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @webwalker: jasne a pak by to s HTPC melo spolecne jen umisteni u televize... ;) ale proti gustu p.s: po designove strance jsou jak zalman tak thermaltake opravdu pozadu
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kriznik: Nejde přeci o to jak co vypadá, to je subjektivní, každý má vkus prostě jiný. Mě osobně se Scaleo prostě nelíbí a Zalman ano. Jde však o to, že za dvoutřetinovou cenu můžeš mít HTPC minimálně o 30% výkonnější s lepší funkčností.
- webwalker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno, vlastne... asi mas pravdu:) je fakt, ze ja to porad vztahuju na herni sestavu, kde plati uplne jina pravidla. Kdyz jsem videl napr. sestavy od Networu, to bych vzivote dohromady nedal.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no nevim ale osobně bych si do obýváku pořídil raději nějaký maličký barebone.Kdy člověk za cenu okolo 8 tis. dostane skříň se zdrojem a se základovkou
- Puko Hasita

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 4. 2006 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mely pod ty disky dat jeste jeden vetracek @5V kdyz tam je jen jeden disk tak je to v poho ale pak tam zacne bejt tesno a teplo,ale utlumeny je to skvele :)

jo btw za 10k si to radsi zbastlim sam...
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se podivam na http://www.logicky.cz/document.php?id=3361 kde je popis tohoto ZALMANA a srovnam si to treba s S-PRESSEM od ASUS http://www.logicky.cz/product.php?productcode=DBI5120&cat=124&id_catalog=1& nebo MSIckovym MEGAnem http://www.logicky.cz/product.php?productcode=DBP3240&cat=124&id_catalog=1& a nebo primo s PCckem s Media Center treba od LYNXe http://www.logicky.cz/product.php?productcode=LYM5067&cat=2459&id_catalog=1& tak bych asi vzal rovnu ten cely PC, dobre vypada, je vybaveny a je k tomu i rovnou klavesnicka od Microsoftu,..
- jyxo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nedávno jsem si postavil HTPC, jen tak na zkoušku, z komponent co domov dal s tím, že pokud to bude vypadat dobře, tak to vyladím a hodím do nějaké takové hezké skříně. Teď už mám jasno v tom, že si ho nechám. Vyměňuji všechno hlučné za tišší, ale paradoxně váhám nad výměnou CPU (Sempron 2,5) a skříně (obyč. midi). Ten procák totiž na DVB-T s přehledem stačí (paralelní záznam + přehrávaní jede na půl plynu) a case je schovaná v rohu pokoje a vůbec k ní mepotřebuji chodit. Tak teď zvažuji variantu, že k recieveru vyvedu jen hezkou ext. DVD palírnu a čtečku karet.
Uvádím jen pro ilustraci, jak se může původní představa postupně vyvíjet :-)

- Radon

Reklama
Reklama