Zpět na článek

Diskuze: Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by dost zajímalo, jestli se dá tento chladič nasadit na 7600GT jmenovitě od MSI? Z nějakého zvláštního důvodu se MSI rozhodlo tuto kartu osadit mamutím dvouslotovým chladičem, kvůli kterému jsem musel odstranit pasiv na chipsetu. Teď se mi ze skříně ozývají nepěkné pazvuky.
- Jan Gahura

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdar poradíte kde ho koupit? Nasel jsem ho akorat tady http://www.logicky.cz/product.php?productid=1002707 ale ta cena se mi nejak nezda. Diky
- jyxo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ta cena je normalna, zatial najnizsia co som nasiel je http://www.tntrade.cz/shop/index.php/detprd/zalman-vf900
- Fikus Kukis

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět další Zalman co nejde na 6600 AGP. VF700 šel jenom po úpravě, chtělo to upilovat ty pasivy.
Je možný něco podobnýho i stímhle?
Myslim upravit ho tak aby šel na AGP verzi?
- Noxyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Prosimte, na AGP 6600GT jde ten chladic stejne jako VF700 bez problemu kdyz mas oddelenej pasiv HSI mustku, kdyz ne tak se da koupit zvlast asi za 7 petek... jinak ty pasivy na pameti ktery jsi asi myslel je uplne zbytecny pouzivat...

- Orgic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bez problemu lze nasadit, to ano. Jenže v některých case nešla zavřít bočnice.
A k těm pasivům- efekt mají, v dobře větrný skříni pomůžou vytáhnout paměti cca o 50-100Mhz

A můžeš mi říct, že ten VF900 jde na 100% na 6600 AGP? Máš to odzkoušený?

- Noxyr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 5. 2006 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Noxyr: Je to takova polopravda...chladic opravdu nemusi pasovat na vsechny AGP verze 6600, zalezi na rozmisteni der v PCB, pokud jsou tam 4 okolo GPU nebo 2, ktere jsou k sobe blize lze to. Mam MSI a otvory v PCB tam jsou jenom 2 a navic zhruba o 5mm vice nez by bylo treba. Nicmene existuje reseni, je vsak trosku komplikovane. Musi se odmontovat vetrak na chladici, pak sroubky ze spodu u stycne plochy, a potom opatrne plochym sroubovakem ze stran ripad do mezery mezi dvemi castmi chladice. Vrchni drzi uchycovaci mechanizmus. Az se to povedede oddelat, staci odsroubovat a je to. Musite si ale sehnat nejakou sponu, popripade ji vyrobit, ktera se pouzije k prichyceni chladice. pak vse smontovat a mate opravdu univerzalni chladic. Jenom skoda, ze i pres sve kvality, Zalman da radsi prednost technicko-marketingovemu tahu, nez funkcnosti...tedy pridat onech 5mm. Tak se mejte.
- Josef Jukl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tento chladič hlučnější nez Accelero X1? Jde mi spíš o hlučnost, než o mrazící schopnosti..
- Petr Sládek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mna by zaujmalo ako tento chladic vypada v bedni, konkretne na doske abit an8ultra. Ta doska je super ale zle spravili pci express 1x sloty. Pod grafikou mam iba jeden volny slot a ten dalsi je uz plny a nemozem nic z PCI slotov vybrat. By ma zaujmalo ci by to malo ucinne chladenie.
- steel

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A čo sa stane ak za grafiku s týmto zázrakom dáte napr. soundblaster? S accelerom žiaden problém. Chladí stabilne, aj keď je hneď za grafikou dalšia rozmernejšia karta. Ja používam všetky voľné pci sloty tak preto sa pýtam. Aj ten hneď za grafickou kartou.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autor spomenul že tie pasivy na pamete su tam zbitočne. prečo? maju teda nejake pasivy na pamete zmysel?(berem všeobecnie nie iba tohoto vyrobcu)
- Andrej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím jen souhlasit s Jaromírem Podzemným.
Jen doplním že Silencer s přidanými silent pipe už existuje. Na svých kartách ho používá HIS a do prodeje se teprve dostanou.
Pravdpodobně na něj má nějaká výhradní práva, takže než bude volně v prodeji tak si ještě počkáme. Fotky těchto karet jsou k vidění v reportážích z Cebitu 2006.
- Petr Kloucek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To opravdu prijde do obchodu? ja myslel ze je to specialni edice pro HIS karty. A doufam ze to bude jak pro ATI tak Nvdii
- Tomáš Bartkowiak

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me by zajimalo, jak to chladi pameti. Má ten "ofuk" ramsimků alespoň malý efekt aby to stálo za úvahu ohl. OC? Přeci jen výkon dělají především paměti. Srovnání s Accelerem je trochu zavádějící. Zatímco Accelero chladí jak GPU tak RAM, čímž se logicky zvyšuje teplota celého chladiče, Zalman se soustředí JEN na jádro. AC chladí průměrně obojí. Zalman excelentně jádro, ale co paměti?
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No podla mna tie pasivy aj ked nebdue boh vie ako ucinne vzdy je to lepsie ako nic.Ten chladic moc fukat nebude skor sa vyrobca spolihal na to ze ze pasivy skor teplo rozlozia na vacsiu plochu ktora sa skor prirodzene ochladi.Ale tento chladic nema konkurenciu vyzera fakt husto a keby som mal doma daky skriekajucu karu tak ho menim za tento.Ja mam starsiu FX 5600 od MSI a chladic je velmi, velmi tichy cize som spoko.
- Ghost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citace: "ale jeho konstrukce je nečekaně precizní"
Autor poprve v zivote drzi vyrobek od Zalmanu?
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja taky souhlasim. Tento chladic je dobry jen v pripade overclockingu. Jinak i podle vysledku nic moc. Za pak korum jdou koupit treba PRIMECOOLERy PC-VGAHG2, ktere maji podobny vykon a jsou neslucitelne. Ja jsem si VF900 koupil u [URL=http://www.tntrade.cz]TNTRADE[/URL] meli je minuly tyden a maji dobrou cenu, ale proti PRIMECOOLERu PC-VGAHG2 jsem zatim nespozoroval zadny velky rozdil. Cekal jsem vic.
- ...SkS...

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bohužel musím konstatovat, že jsem ho testil na GF7800GT 480/1200 a v porovnání s NV Silencerem 5 prohrál, otáčky co do hlučnosti jsou (alespoň podle mě) použitelné tak do 1800
testil jsem ho právě na těch 1800,-, Silencer byl napájený z karty na otáčky 100% pro 3D, se Zalmanem až 68 stupňů, se Silencerem 64
- sid_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 4. 2006 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace děkuji všem za ohodnocení "blábol" a extra pro ně tu mám sejmuté grafy z RivaTuneru, je to 7900GT 480/1200 v uzavřeném case s pouze 12 fanem v zadu, měření s VF900 jsem dvakrát opakoval včetně rozborky, karty byly nejdřív 1/2 provozovány v 2D a následně zatíženy ve FarCry
VF900, max. teplota 74 stupňů
http://img214.imageshack.us/img214/4121/vf9005nc.png
NV Silence 5 rev.3 max teplota 69 stupňů
http://img214.imageshack.us/img214/4629/nvsilencer5b7mf.png
- sid_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak VAS bych chtel videt jako redaktora PC Tuningu. Nemyslim to nijak ironicky ... proste jsem presvedcen ze byste se toho dokazal ujmout lepe nez mistni redaktori-pricmrndavaci co se jen staraji o to aby test vysel prave tak, jak si to zada plebs :-).
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2006 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace omlouvám se za překlep, testy jsem prováděl na 7800GT 480/1200 se zvednutým napětím v biosu na 1.5V
- sid_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy je to asi nejlepší kup. Vypadá fakt mazaně, hlavě provedení heat-pipe. Nějak sem ale nepostřehl zmínku o hluku? Jestli to není vysavač typu stock na 6800GT? Výhoda je, že se ani nezasere prachem viz. 100 stupňů na Gf6800GT(440/1200) a furt sem se divil čím to je? :-)
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtelo by to doplnit o test na X1900 kde uz accelero X2 nestiha (teda stiha stejne jako stock) a take srovnani s X1 na nvidiich 7800/7900
- Radek Schutz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 6. 2006 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdar, nevite nekdo, jestli se dá použít tenhle chladič na MSI MS-8988 7800GS pro AGP? Nejak jsem tuhle kartu nenasel ani na seznamu kompatibilnich, ani na seznamu nekompatibilnich... :-/ Predem dik za odpoved.
- James Hill

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no podla mna je prinajmensom chyba nespomenut to ,ze chladice AC su automaticky regulovane podla teploty.takze ziadne oslnujuce vitazstvo.porovnavat 2500RPM zalmanu a 1000RPM(to acceleru staci aj pri 80st)acceleru je pri najmensom divne.a potom vyhlasit,ze rozdiel je brutalny....ach jaj,vy v redakcii mate vsetci pocit,ze pct ide spravnym smerom?do nedavna som to toleroval,ale uz uznavam,ze pct ide k sipku..
naozaj by ste sa mali zamysliet,ci chcete udrzat pravidelnych citatelov alebo sa chvalit navstevnostou ludi,co sa sem preklikaju cez seznam.cz...
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak v tomhle se autora musim zastat.
Pokdu si vsimnete srovnaval Zalman i na minimalni otacky 1350ot/min a i tak byla teplota o 14 resp. 16cstupnu nizssi nez u Accelera.To je porad oborvsky rozdil.
Navic Zalman je pri svych 1350 otacek u vsech svych chladicu neslisitelny.
- devil007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @devil007: ano mate pravdu,v kazdom pripade je zalman ako chladic grafickeho chipu lepsi...a o dost.ale nie je to az tak brutalne,ked berieme do uvahy to,ze accelero sa neda regulovat(pokial viem),zalman zbytocne teplotou skracuje zivotnost ostatnych konponentov a v neposlednej rade je drahsi...
mate pravdu napisal som to nejak moc podrazdene.ale musite uznat,ze spomenut zopar veci naviac o acceleru by neuskodilo.
na koniec chcem dodat,ze tiez rozmyslam nad tymto zalmanom..
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Puma Perez: Accelero "zkracuje" životnost ůplně stejně jako Zalman, pokud jste si nevšiml, tak také fouká ohřátý vzduch zpět do case, takže váš argument je irelevantní. To, že má jiné otáčky, ale vyšší teplotu při srovnatelném zvukovém projevu jenom vypovídá o neschopnosti adekvátně řídit otáčky ventilátoru - tedy je horší. Accelero je sporný produkt. Pokud by se pouze upravil Silencer přidáním několika heatpipe a výdechu pro chlazení stabilizátorů napětí, dalo by se mluvit o pokroku. Silencer v testu chybí, a je to škoda, ale rozhodně bych neosočoval redakci z nějaké zaujatosti, jako jste to učinil vy. Rozdíly jsou značné a z testu vyplývá jednoznačný vítěz - Zalman.
- Jaromír Podzemný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaromír Podzemný: zivotnost neskracuje rovnako,lebo si teplo drzi lepsie a dlhsie vo svojom vacsom pasive...je to vidiet aj v grafe,kde 1000RPM accelero poraza zalmana na 1350RPM co sa tyka teploty systemu o 3 stupne a to je podla mna dost...co sa tyka hluku,nevidim o tom v clanku nic,takze neviem co je pre vas zrovnatelne...
jedine z coho som vas osocil je neprofesionalita,ktoru je vidiet v takmer kazdom clanku.doklada to aj kopa reakcii pod kazdym review.takze mi nevkladajte do ust nejaku zaujatost.aby ste vedel s cim porovnavam,tak si skuste skuknut nejaku recenziu na shw.cz...
ano to,ze nie je v teste silencer,je skoda a potvrdzuje to to,o com pisem vyssie..
a nakoniec:ano zalman je lepsi,tiez by som ho asi volil pred AC,ale urcite nie je jednoznacny..
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Puma Perez: Nechápu, kde jste přišel na to, že mám něco společného s redakcí? Mě jste určitě osočovat nemohl :o). Jo a články sleduji na více webech. Všude se najdou horší i vyloženě špatné. Co se týče nějaké vyšší tepelné jímavosti pasivu od zalmanu a tím způsobeným nárůstem teploty chipsetu, dokažte to regulérním měřením a můžeme se o tom bavit :o) - docela mě zajímá vaše objasnění této závislosti, samozřejmě ve formě jednoznačné. Dle mého je vyšší sys. teplota dána rychlejším rozptýlením teplého vzduchu do okolí. U accelera není proudění tak výrazné a teplý vzduch je zřejmě vyfouknut ven dříve, než stihne výrazně ovlivnit jiné souč. - nestihne se k nim dostat. Výsledky se ale dost řídí skříní, v dobře větrané by byl rozdíl zanedbatelný až nulový.
- Jaromír Podzemný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Puma Perez: a este som chcel spomenut,ze accelero si berie teplo aj s ram...takze to take jednoznacne brutalne zase nie je..
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaromír Podzemný: aha,tak som sa sekol.prislo mi to tak,ze ste niekto ako seda eminencia pct:-)dokazovat vam veci ohladne teploty by asi bolo tazke.nemam na to cas,chut a ani prostriedky..."Dle mého je vyšší sys. teplota dána rychlejším rozptýlením teplého vzduchu do okolí."no ved to iste si myslim ja..ale nie vzdy to je vyhoda,ako vidime tu..
"U accelera není proudění tak výrazné a teplý vzduch je zřejmě vyfouknut ven dříve, než stihne výrazně ovlivnit jiné souč. - nestihne se k nim dostat."no pokial nie je tak vyrazne,tak to neguje druhu cast vety...
obidva chladice boli testovane v rovnakych podmienkach(aspon dufam),takze rozdielne prudenie vzduchu odpada(okrem toho,ktore je sposobene teplym kontra studenym vzduchom,ale ten rozdiel je mizivy)...
myslim,ze tymto(ak dovolite)mozeme nasu debatu uzavriet..
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NVIDIA netovární chladiče nepotřebuje. Její chladič na 7900GTX-512 je naprosto dokonalý, extrémně tichý a skvěle chladí. Jen do extrémně topících šuntů od ATi člověk musí investovat další cash aby doma neměl vysavač..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No ale nVidia nedělá jenom 7900GTX ale i celou řadu jinych grafik takže to že má chladič na 7800/7900GTX vpoho neznamená že je tomu tak u všech jejich karet. Já mam nVidia 6600GT od asusu s původnim chladičem a jak se to přepne do 3D tak to dělá kravál jako kráva a teplota se žene ke 100°C někdy i přes.....
- Honza Šlouf

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mi tam chybělo vyjádření k tichosti, respektive hlučnosti ventilátoru.
- Squish

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jen aby to nedopadlo jako recenze jednoho nejmenovaneho "pocitacoveho" casopisu zacinajicicho na Co... kde se pravidelne vychvali vsechny klady a o zaporech se taktne nepise. Hluk to chtelo zminit, protoze pokud recenzent nenapsal ze je chladic uzasne tichy jako vsechno od zallmanu, tak automaticky nas paranoidnejsi ctenare napada, ze s tou tichosti to nebude tak slavne a treba se to taktne zamlcelo.
- vlask

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to accelero preci ma horší vysledek s silencerem, tak proc neni v testu
- Marek Foral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To čumím, ráno som si vyberal nejaký chladič na grafiku, a tento sa mi zdal super. Pozriem o hodinu na PCT a je tu recenzia. Ako ste do vedeli? :-D
Vyzerá to tak, že ho vezmem.

- Fikus Kukis

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak si v porovnání s nima stojí silencer? Přeci jen chladí i paměti, také odvádí teplý vzduch ze skříně a navíc stojí o 400,- méně.
- x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2006 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pridavam se k tomuto dotazu ... draha redakce, nebylo by mozne do toho testu silencer dodatecne pridat ? Notak, pocitac na kterem jste to testovali snad jeste rozebrany do mrte neni, tak se nechovejte jako zkostnatele papirove casopisy ! :-)
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevite proc ten chladic nejde dat na R9600XT? na strankach zalmana je, ze jde na radu 9*** krome 9550 a 9600 :(. kdyby nekdo vedel proc presne to nejde, tak by se to dalo treba nejak vyresit
- lukina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace svatá pravda, i když já mám na ní Silencer, takže pohoda. taktování mi teď omezuje nízké napětí na jádru, teplota je nižší v zátěži než s původním od Sapphire v klidu :)
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky sem se zapoměl zeptat na Radeon X1900XTX! Je to přece nejlepší způsob jak otestovat chladič. Nebo tam žádného X1900 nemáte? :-)Tipuju teplotu tak 70-75 C. Zkuste to nějak zmaknut, myslím, že by to hodně lidí zajímalo ;-)
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Radeon X1900XTX mam momentalne mimo a az ho dostanu zpet tak clanek snad doplnim spolu s GeForce 7900GT...coz by melo byt taky zajimave. Z casovych duvodu neni mozne namerit jeden chladic treba na 5 kartach, ale RX1900 rozhodne trosku chybi.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dobry den,
Moc bych ocenil pane Stefku,kdyby jste doplnil clanek i o 7900GT.Ten referencni chladic je hruza.Myslim,co se tyce hluku.Urcite bude zajimave i srovnani teploty u 90nm jadra ref.chladic versus VF900.Slo by pouzit kartu 7900GT od Leadteku,kterou jste uz tady testovali?I z toho duvodu jestli karta nebude protestovat bez konektoru chladice zapleho do 2pin konektoru.Nekteri vyrobci to bohuzel delaji.
Dekuji moc predem.
- devil007

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi troska off topic (sry), ale nema niekto tip co by som mohol dat na Radeon 9800Pro? pokial mozno nieco co nehuci jak vysavac a nebude ma to stat pol vyplaty... :o) dik
- DeeP

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cau mam 9800XT@440/370 a [URL=http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=35293]tenhle chladič[/URL] zapojeny na 5V a burn teplota je 59°C. Jo a nehlučí to vubec a za tu cenu:) Ale jsou na nej na nadavky že to je křivé a sem tam to drhne a tak.. ja měl stěstí funguje NP :p
Jinak tenhle by na tu 9800 taky mohl jit v pohodě i když ta cena je docela vysoká... ale jinak pěkny chladič:)
- bYp[NiNR]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tento chladič je tichý a lacný: PRIMECOOLER PC-VGAHG2 AL. A tu sa dá kúpiť: http://www.tntrade.sk/shop/index.php3?ID=1318b868ca05a2062c23713b3267f2ed&akce=price_changepage&page=11
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chladic vypada celkem dost slusne jen mi tu celkem chyby porovnani se starsimi chladici od AC a jejich silencerem...skoda celkem by me zajimalo jak si vede oproti nim jelikoz pokud se nepletu tak ty taky foukaj teply vzduch mimo casu
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2006 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze me prosim nekdo poradit,jestli bude tento chladic pasovat na Sapphire X1600Pro AGP 512RAM?Diky
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 5. 2006 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil sem ATI SHAPPHIRE X1800GTO kterou sem nataktoval s původních 500/500 na 570/600 takže mam stejné vysledky jako sem si pročítal testy teto grafiky,ale po přečtení recenze přemyšlím o koupi tohoto chladiče jenom chci vědět zda mi to pomůže k vyšším taktum nebo budu mít jenom nožši teplotu ale takty nahoru nepujdou.
Děkuji za odpovědi...
- Michal Oboda

Reklama
Reklama