Zpět na článek

Diskuze: Změna BOX chladiče do LGA 775 - Intel šetří?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TricKeR
TricKeR
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skor by mali robyt v tychto casoch opacne! si pametam ekd sum kupoval C2D E6300 a tam som mal vysoky box s medennym jadrom a to zacinali C2D.

eXp10it
eXp10it
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TricKeR Intel zajímá jen kolik vydělá, kolik prodá a kolik musí řešit reklamací ve vevymezené záruční době a rozhodně mu nejde o to aby procesory vydržely tikat deset let. Na 1000 prodaných kusech v nějakem eshopu to nejde poznat, ale na množství které točí intel přesně ví o kolik se mu zvýší procento reklamací a co to udělá se zisky když ze stávajícího chladiče odstraní tři nebo pět žebírek ;) Kdyby prodával více procesorů bez chladičů tak by na to lidi nasazovali kde co včetně nějakých noname v ještě horší kvalitě než tohle. Nezískal by ani dolar na chladiči a ještě by se mu vracelo více "spálených" procáků. Je za tím zisk intelu nic víc a nic míň.

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
1. 3. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

raději by mohli prodávat verzi která nebude mít vůbec chladič a bude třeba o dvěsta levnejší.

OmeGa
OmeGa
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy Tray verzie som uz pekne davno nevidel..
posledny bol snad nejaky sempron za 900 byvalych sk o-]

Baneshee
Baneshee
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OmeGa Tys toho nevidel... Athlony XP se daly jako tray sehnat snad vsechny, i nejrychlejsi Bartony (2500 az 3200+). Intelu sice moc nebylo, ale pamatuju jak celkem nedano prodavala treba Alfa hromady treba i C2D E8400 v tray -> http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000G7P
Co se tyce tech novych chladicu - myslel jsem, ze vetsi shity uz Intel davat snad ani nemuze. Ale jak vidim, tak ano :)

strangert
strangert
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zmenšení středové části není proto, aby se šetřilo materiálem, ale aby se zvětšila plocha žeber. Plocha je to, co se u chladiče počítá.

Nezvětšil se jen kryt motorku, ale i motorek samotný.

Z fotek není patrné zda se mírně nezměnil i tvar lopatek, což bych také očekával při změně profilu.

Mirek E.
Mirek E.
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebo ho Intel zmenšil proto, aby jste si na taktování pořízovaly lepší. :P

megapuca
megapuca
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek E. Su to nenazrane hovada, taky isty chladic davaju aj na i7 860 a netaktovany ma kludne 85 stupnov!!!

Nem3
Nem3
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„kdo šetří, má za tři“... roky CENZURA :D

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V žádným případě nejsem zastánce box chladičů,myslím že je to zbytečný navyšování ceny,ale ruku na srdce,kdo z Vás,co se jen trošku zajímáte o PC máte BOX chladič? Já o nikom nevím. Mimo to Intel určitě má chladiče dobře vyzkoušený a do kanclu kde se netaktuje a na hluku zase tak nesejde stačí. To nic nemění na tom že by se měli dát sehnat CPS v tray balení :(

petrobi
petrobi
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas Dobrý den, přesně s tím, že by měl Intel prodávat procesory s boxovanými chladiči, ale i bez boxovaných chladičů, souhlasím. Stavím už několik let počítače a doma se mi válí těch chladičů desítky. Do všech sestav s C2D nebo DualCore stejně dávám Arctic Coolingy, páč ty boxy řvou jako krávy a nic moc nechladí :) Do výkonějších sestav dávám samozřejmě chladiče Coolermaster 212 nebo lepší, ale v žádném případě NE boxy....Pokud by se neboxované procesory prodávaly levněji, jak tomu tak myslím někdy v minulých letech bylo, tak by to bylo super.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrobi Intel procesory se bez BOX chladičů běžně prodávají - s označením OEM - jsou to verze pro výrobce PC.
V českých shopech se bohužel nedají sehnat, ale v zahraničí jsou běžně dostupné a mají o dost výhodnější cenu.
OEM verze lze nakoupit třebas ve známém to UK obchodě overclockers.co.uk
http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=CP-318-IN&groupid=701&catid=6&subcat=1272

http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=CP-317-IN&groupid=701&catid=6&subcat=1671

NegrJohny
NegrJohny
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, že jim to stojí za to, tam ty chladiče dávat. Nevím jaký je to pro ně bussiness, ale pro mě to představuje kus hliníku na vyhození, který se dal opracovat lépe a pro Intel by to mělo představovat místo v kontaineru, které jim takhle bere aspoň 3 procesory.

Nem3
Nem3
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podivejte se nato jako vyrobce.Vyrobce tam dava boxy z hlavnich trech duvodu.
1. Malokterej uzivatel si tam da slabsi chladic nez ten box (mozna nejaky masochista)
2. Je spousta lidi co bud nevi jakej tam dat chladic nebo by zvorali jiny nez odskouseny od vyrobce.
3. Box od intelu na nepretaktovany procesor staci a je vic lidi co hluk neresi nez resi :)

Takze asi tak ale osobne bych si BOX chladic nedal na svuj procesor nikdy. A videli ste ted vubec co dava AMD? To taky ubralo :)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak by me zajimalo kdyz uz EU tolik vyzdvihuje tu ekologii, tak nezasahne proti tomuhle plytvani, prece jenom by me taky zajimaly nejaky statistiky ohledne pouzivani boxovanych chladicu vs kupovani lepsich. Ale jinak souhlasim ze takhle nekam do kanclu je box nejlepsi ale stejne kolik lidi sestavuje kompy do kanclu anebo radsi koupi uz hotovy sestavy se zarukou?

pegr
pegr
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 můžeš vycházet z čísla kolik se prodalo jiných chladičů od ostatních výrobců tolik skončilo box chladičů někde ve skříni,popelnici + nějaké se mohly uplatnit jako náhradní díl

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 3. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 boxovane drtive prevazuji

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 no to prave stoprocentne nemuzes vedet, pokud nepocitas office kompy, ktery se stejne prodavaji v sestavach (viz. HP compaq-kompletace ve foxconnu), kde se stejne diky pasovy vyrobe pouzivaji odlisny chladice (jiny uchyty nez boxovany) a vetsina lidi co si staveji komp doma tak si radsi prihodi par stovek a koupi tissi a vykonejsi chladic (teda alespon muj nazor)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
2. 3. 2010 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 @kalda69: add.: nebo bys vedel o linku na nejakou anketu ohledne tohohle :?: docela by me to zajimalo

Reklama
Reklama