Zpět na článek

Diskuze: Známe cenu smartphonu HTC One X s Tegrou 3. Je dražší než iPhone 4S

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
16. 3. 2012 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kolik teda stojí? Jinak s cenou "Ska" trochu ulítli, ne?

Ravel
Ravel
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

škoda peněz to rozhodně není. Mám HD2 s Androidem a už šetřím na nový smartphone, až se tento odebere do věčných lovišť. Mám vše co potřebuju pohromadě u sebe a kdykoli dostupné. Už bych se bez smartphone neobešel.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
16. 3. 2012 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=edemski3]a kolik teda stojí? Jinak s cenou "Ska" trochu ulítli, ne?[/quote]
15 499 Kč. Neulitli, mrkni se do zdroje na stranky oficialniho HTC Store.

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Na to že toto stojí kúsok viacej ako základný iPhone 4 tak sa to nedá porovnať toto s iPhone, pretože by som asi jednoznačne bral to HTC aj kvôli HW parametrom a mne bližšiemu Androidu. Ale ani jeden by som si nekúpil a počkal ešte nejaký rok aby sa rozšírilo to riešenie od Asusu Asus PadFone. Chcel by som smartphone na dobrej úrovni ale aj tablet. čiže 500€ smartphone + 500€ tablet. Preto riešenie od Asusu že mám iba 1 črevá a neplatím za 2 a mám aj smartphone aj tablet za istotne menej povedzme 600€

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
18. 3. 2012 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bladelm Já nemam ani smártfoun ani tablet a ještě žiju. :lol: :lol:

NeverMind
NeverMind
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je zase za stupidní titulek? Iphone 4S je pořád dražší.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
18. 3. 2012 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NeverMind Promiň ale operační systém ve kterym nemužeš něco dát na flešku a musíš to posílat mejlem nebo tahat přes itunes u mě nikdy nebude plnohodnotnej systém ale jenom drahá hračka. :lol:

pif666
pif666
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ravel]škoda peněz to rozhodně není. Mám HD2 s Androidem a už šetřím na nový smartphone, až se tento odebere do věčných lovišť. Mám vše co potřebuju pohromadě u sebe a kdykoli dostupné. Už bych se bez smartphone neobešel.[/quote]

Len od cias HD2 by som uz ocakaval, ze top modely pojdu s cenou dole a nie ze to stale stoji cca rovnako. Vyrobcovia maju zlatu banu, ked im to stale kupujeme ... Nezda sa mi adekvatne aby telefon stal viac ako plne funkcny notebook, jedine ze by boli pouzite kvalitnejsie materialy a nie plast ...

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 3. 2012 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:idea: Zásadní otázkou je:"Bude tento kousek v akci za 1/2 jako předchozí 'vlajkové' lodi :?: "

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
16. 3. 2012 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je zajímavé, že přestali dělat mobily s FM tunerem, WTF?

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 alepson nemusis platit vypalne ceskemu rozhlasu, ale mas pravdu nevim proc to zrusili....

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
18. 3. 2012 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak stejně bude platit výpalný operátorům :lol:

kokbulik
kokbulik
Level 20 Level 20
16. 3. 2012 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč bychom měli od HTC One S čekat menší výkon? Pravě naopak! Vždyť má Qualcomm MSM8260A s jádry Krait která jsou výkonnější než Cortex-A9.
Ani její GPU není nijak výrazně lepší spíš horší.
Odkaz na testy: http://www.anandtech.com/show/5563/qualcomms-snapdragon-s4-krait-vs-nvidias-tegra-3
Tady je vidět jak marketing nVidie funguje "čim víc jader tím víc adidas"

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak privysoká cena ... a ešte k tomu len 32GB ...

Serious Sam
Serious Sam
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je to za nesmysl iPhone 4S 32GB se prodává běžně běžně přes 19 tis. a to je míň než 15 a půl ?? :idea:

Mers
Mers
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Serious Sam http://store.apple.com/cz/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s

Už to nekuř prosím, budeš ještě víc blbej :-)

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers no tak pravda je, že 32GB iPhone dražší je .. ale nestojí 19k ale 17k, všichni kolem si vymejšlí :D

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
16. 3. 2012 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kokbulik]...[/quote]Samozřejmě nemáte pravdu. Dokládá to druhý, opravný, test na Anandtechu, kde se ukázalo, že Tegra 3 má mnohem vyšší výkon než platforma MSM8260A s jádry Krait. On Qualcomm při prvním testu nachytal Ananda tak trochu "nepřipraveného". Více o porovnání výkonu obou platforem se dozvíte v naší nedělní novince.

synecek11
synecek11
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Serious Sam]Co je to za nesmysl iPhone 4S 32GB se prodává běžně běžně přes 19 tis. a to je míň než 15 a půl ?? :idea:[/quote]nn :D iPhone 4S 32 Gb stojí 16 990 Kč.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@synecek11 myslím, že základem toho argumentu v článku bude, že iPhone můžeš koupit levněji (nehledě na velikost) :) a One X pravděpodobně ne

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věta: "Prodávat se však bude za cenu vyšší než kolik stojí základní verze nejnovějšího iPhonu." , mi dost příjde jako nadržování Applu ne? Neboť proč psát, že je dražší než základní iPhone, ale nenapíšou jaký je rozdíl od nejvyšší třídy co? Že by to bylo tím, že už je dražší a nevypadalo by to dobře?

Leech
Leech
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na co? Mám Optimus Black a sem s nim spokojenej .. Hry tam jedou, aplikace též a když je někdo šikovnej, tak si tam i ten čtyřkovej android dá. A hlavně je za necelou polovinu :)

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leech no ja ma tiez Optimus Black a ten mobil je dost katastrofa... seka, mrzne, pada... grafick narocnejsie hry idu na 15FPS.

jedina moja spasa je nejaky custom ROM ale zatial s ami este nepodarilo rootnut ten mobil... ak ho mas rootnuty tak by si mi mohol poradit ze presne ako.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tom nevidim nic az tak hrozneho, vzdyt iphone je proti tomuhle vykonostne o dost horsi....tohle bych asi tak neresil spis jako baterku..uz by to chtelo nejakou novou technologii

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
17. 3. 2012 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak ako vidim tak marketing cisel stale funguje. a ja ze ludia im to uz niekedy prekuknu :confused:

Endyamon
Endyamon
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pepcadvorak]Na tom nevidim nic az tak hrozneho, vzdyt iphone je proti tomuhle vykonostne o dost horsi....tohle bych asi tak neresil spis jako baterku..uz by to chtelo nejakou novou technologii[/quote]

a co by si si predstavoval ...nuklearny clanok ?

ares838
ares838
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" pretože by som asi jednoznačne bral to HTC aj kvôli HW parametrom a mne bližšiemu Androidu"
-tak to zrejme nevieš o čom hovoríš-všetky androiďáky sa môžu plazit pred Iphonom, ja nepotrebujem nejaké vírusy a malware v mobile a rovnako android ti nedá SIRI !
keby u nás neboli také chudácke platy tak už by som ho mal doma(Iphone 4s samozrejme)
ale dať cez 600e za mobil je riadny úlet

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ares838 ale no tak na PS3 take virus nedostanes a hrat na tom nechci

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak ani kalkulacka virus nedostane, proste blbu vzdorne

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
16. 3. 2012 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ares838]" pretože by som asi jednoznačne bral to HTC aj kvôli HW parametrom a mne bližšiemu Androidu"
-tak to zrejme nevieš o čom hovoríš-všetky androiďáky sa môžu plazit pred Iphonom, ja nepotrebujem nejaké vírusy a malware v mobile a rovnako android ti nedá SIRI !
keby u nás neboli také chudácke platy tak už by som ho mal doma(Iphone 4s samozrejme)
ale dať cez 600e za mobil je riadny úlet[/quote]

no čo ti na to povedať,... Vyhral som od o2 Huawei Sonic (U8650). Nahodil som si tam Cyanogenmod+nejaké aplikácie na vyladenie systému a išlo to tak mega plynule, ani nesekal a nemal som s ním problém. 5 dní mi v kľude vydržala baterka lebo som to mal všetko vyladené. Keď niekomu na SGS 2 seká prostredie alebo neviem čo tak sa iba smejem ako to môže niekto napísať. iPhone je založení na jednoduchosti v čom ho niekto berie ako prednosť. Ako sa vraví v jednoduchosti je krása. Ale ja sa rád vo veciach šprtám a rád si ich aj sám vyladím ak sa dá. Normálny argument od niekoho ako si ty sa asi nedočkáme lebo buď máš 12 alebo si zakomplexovaný. Nevravel som že iPhone je zlý, ale že by som si ho ja nezobral lebo mi nevyhovuje. Vírus som tam tiež nedostal. Stačí neinštalovať 3rd party aplikácie resp z black marketov(to je ako rada, ja som mal samozrejme aj také aplikácie a kto vie prečo náhodou mi systém nepadal :D)

Siri mi na telefóne nechýba. Je to pekná vec ale že by to bolo úplne také prevratné že bez toho telefón nemôže existovať to by som nepovedal.

PS: väčšina problémov nastáva u noobov ktorý si telefón pretaktujú a sú hrdí na to koľko má ich CPU Mhz... No dosť často to preženú a potom čuduj sa svete telefón sa "sám" reštartuje, zasekáva atp...

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
17. 3. 2012 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena se mi zdá přiměřená.
Kolik by jste chtěli když je to snad v ČR první Smartphone se čtyři jádry :)

krysik
krysik
Level 1 Level 1
17. 3. 2012 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je to tu zase... porovnání s nějakym pojeaym jabkem a tohle případě nechápu vůbec proč, hlavně když verze od jabka s 32 gigabajty je dražší než toto... už na PCT čtu jen pořad jak si co vede oproti jabku...Porovnavejte androida s androidy....

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
17. 3. 2012 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Co je na tom špatného? Porovnávají to nejlepší od HTC s Apple, konkurenční platformou...

krysik
krysik
Level 1 Level 1
17. 3. 2012 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba že podle nadpisu se porovnava aspon minimalně stejná verze a ne 32 vs 64gigabajtovy verzi, to by ten nadpisem měl být napsán opačně... A uplně si nemyslim že výkonem se Apple tomuto přistroji přibližuje... Tady v tomto članku jde proste zas jen o vyzdvižení jabka... což si myslim nepovedlo... (můj názor, asi to dělá moje nesnášenlivost vuči teto značce když je obsažena v každém druhém článku i když to s tim nemá vůůbec nic společného)

palis600
palis600
Level 1 Level 1
17. 3. 2012 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla mňa je to hovadina lebo predobjednávky na občas dost drahej Alze su za 32GB Htc one X (black) 599eur 8) takže neviem prečo má byt drahší ako iphone 4S

Reklama
Reklama