profile-image

Cemada

372 bodů
Zbývá 28 bodů do dalšího levelu
350 400
13. 2. 2026 16:47 Denní návštěva
4 b
9. 2. 2026 08:35 Denní návštěva
4 b
6. 2. 2026 19:39 Přečtení článku
2 b
6. 2. 2026 17:52 Získání pozitivního hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho hodnocení komentářů hodnotitelem
6. 2. 2026 17:32 Komentář
4 b
6. 2. 2026 17:27 Přečtení článku
2 b
6. 2. 2026 15:22 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
5. 2. 2026 16:39 Přečtení článku
2 b
5. 2. 2026 15:01 Komentář
4 b
5. 2. 2026 11:50 Komentář
4 b
5. 2. 2026 06:50 Denní návštěva
4 b
4. 2. 2026 20:21 Komentář
4 b
4. 2. 2026 08:09 Denní návštěva
4 b
2. 2. 2026 14:48 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
2. 2. 2026 08:01 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
2. 2. 2026 08:01 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
31. 1. 2026 16:13 Komentář
4 b
31. 1. 2026 14:21 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
31. 1. 2026 09:51 Hodnocení komentáře
2 b
31. 1. 2026 09:47 Denní návštěva
4 b
30. 1. 2026 14:59 Komentář
4 b
30. 1. 2026 14:53 Přečtení článku
2 b
30. 1. 2026 14:53 Denní návštěva
4 b
18. 12. 2025 14:24 Získání pozitivního hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho hodnocení komentářů hodnotitelem
18. 12. 2025 12:45 Přečtení článku
2 b

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
6. 2. 2026 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty woe, lidi, vy se divíte že je tam Intel? Vždyť ten má CPU snad vždy v sestavách na takových akcích.
Tady je vidět, že tohle není opravdu o tom nejlepší či nejideálnějším, ale o tom kdo zaplatí nejvíce.
A že GPU je od NV. No to je taky jasný.
A teď fakt objektivně, i když jsem fanda AMD, tak NV je na tom lépe. AMD má možná lepší poměry výkon/cena, ale tam se na to fakt nehraje. Tady jde jen o reklamu, o prachy pro výrobce. Ne o uživatele.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
5. 2. 2026 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel A má být proč.
Pořádek ve složkách a souborech, přehled kde co je, čisté složky s dočasnými soubory atd. Jak politování hodné 🤣

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
5. 2. 2026 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel Ne, tady nejde o slovíčkaření. Jde o dvě různé věci. Rozbalování a spouštění aplikace. A jak už jsem napsal, reagoval jsem na ono (ne)rozbalování, to mě totiž zaujalo a na nic jiného jsem se neptal.
Nemusím nic zkoušet, mám to dávno vyzkoušené :-D

Je mi líto, že máš ve složce takový bordel, že máš problém najít soubor či složku.
Ale asi jsi s tím takto spokojený, takže proti gustu. Je to tvůj stroj.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
4. 2. 2026 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel Nic ve zlém, ale buď nevíš jak archív funguje a nebo je ti to prostě jedno, protože to dělá co potřebuješ a víc tě nezajímá.
Psal jsi o tom, že ve WinRARu lze aplikaci z archívu spustit bez rozbalení. Na což jsem reagoval, neb vím že to není pravda. A to i přes to, že WinRAR nepoužívám.
Bavíme se o tom (ne)rozbalování. Ne o spuštění aplikace z archívu, resp. v jakém programu to jde a v jaké ne.

K rozbalení dochází vždycky.
Když z hromady souborů v archívu chceš např. zobrazit jen jeden obrázek, ten se rozbalí do tempu a pak zobrazí.
Když chceš spustit aplikaci, rozbalí se celý archív to tempu (aby aplikace měla k dispozici všechny soubory) a pak se spustí.

Jestli chceš, klidně ti poskytnu důkazy k tomuto tvrzení a to i v tom WinRARu.

Mimochodem pozor!
Pokud máš WinRAR ve výchozím nastavení a přes něj spouštíš aplikace z archívu, vše rozbaluje do C:\Users_uzivatel_\AppData\Local\Temp.
A po vypnutí aplikace a WinRARu ta data v onom Tempu mohou zůstat, což je zbytečně obsazený prostor disku.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
31. 1. 2026 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Já to samozřejmě vím. Jen dávám prostor feelovi, aby mu to docvaklo 😉

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
4. 2. 2026 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel Nic ve zlém, ale buď nevíš jak archív funguje a nebo je ti to prostě jedno, protože to dělá co potřebuješ a víc tě nezajímá.
Psal jsi o tom, že ve WinRARu lze aplikaci z archívu spustit bez rozbalení. Na což jsem reagoval, neb vím že to není pravda. A to i přes to, že WinRAR nepoužívám.
Bavíme se o tom (ne)rozbalování. Ne o spuštění aplikace z archívu, resp. v jakém programu to jde a v jaké ne.

K rozbalení dochází vždycky.
Když z hromady souborů v archívu chceš např. zobrazit jen jeden obrázek, ten se rozbalí do tempu a pak zobrazí.
Když chceš spustit aplikaci, rozbalí se celý archív to tempu (aby aplikace měla k dispozici všechny soubory) a pak se spustí.

Jestli chceš, klidně ti poskytnu důkazy k tomuto tvrzení a to i v tom WinRARu.

Mimochodem pozor!
Pokud máš WinRAR ve výchozím nastavení a přes něj spouštíš aplikace z archívu, vše rozbaluje do C:\Users_uzivatel_\AppData\Local\Temp.
A po vypnutí aplikace a WinRARu ta data v onom Tempu mohou zůstat, což je zbytečně obsazený prostor disku.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
5. 2. 2026 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel Ne, tady nejde o slovíčkaření. Jde o dvě různé věci. Rozbalování a spouštění aplikace. A jak už jsem napsal, reagoval jsem na ono (ne)rozbalování, to mě totiž zaujalo a na nic jiného jsem se neptal.
Nemusím nic zkoušet, mám to dávno vyzkoušené :-D

Je mi líto, že máš ve složce takový bordel, že máš problém najít soubor či složku.
Ale asi jsi s tím takto spokojený, takže proti gustu. Je to tvůj stroj.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
5. 2. 2026 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel A má být proč.
Pořádek ve složkách a souborech, přehled kde co je, čisté složky s dočasnými soubory atd. Jak politování hodné 🤣

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
30. 1. 2026 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@feel WinRAR nepoužívám, tak se zeptám:
Určitě WinRAR nic nerozbaluje a nebo to rozbalí do nějaké složky s dočasnými soubory (či rovnou do RAM) a pak pustí?
Trošku totiž pochybuji o spuštění bez rozbalení :-D

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
18. 12. 2025 11:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Takový jsem ještě neviděl. Většinou to je "Ty jsi zlobila...", "Ahoj, já jsem Helmut a přišel jsem vám..." a nebo "Špatně, špatně a zase špatně. Tak to máte za 5, slečno" Prostě samá romantika🤣

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
17. 12. 2025 18:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Marny Ty od porna čekáš jenom ty šťavnatý scény? :-D
Rejpnutí ;-)
Souhlasím, Wifi 7 bez 6 GHz je na prd.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
3. 12. 2025 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Tak zadání od sponzora bylo jasné a vzhledem k tomu, že PCT i SH jsou pod Grunexem, tak tyhle sponzorované články vycházejí na obou webech.

Co mě fascinuje jsou ty odkazy na produkty. Vidím nějaký bla bla bla link, tak neklikám i kdyby přesměroval třeba na stránky výrobce.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
21. 10. 2025 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chulygun @chulygun Tak to je vtipný a máš pravdu. Když jsem google specifikace WIFI 7, tak prostě vypadlo 2,4; 5 a 6GHz, 320MHz kanály, WPA3, MLO a ještě myslím něco. Na několika místech. Tak člověk žije v představě, že to tak musí prostě být. Kor když to taky navyšuje propustnost wifi, což chce každý. A lze předpokládat, že takto si to vygooglí mnoho uživatelů.

Po tvém info jsem hledal hlouběji a skutečně našel info o tom, že k certifikaci WIFI 7 není 6GHz a 320MHz povinností. Člověk tedy poběží pro WIFI 7 a pak klidně zjistí, že to jede max.stejně rychle jako WIFI 6. Smutné.

Díky

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
17. 10. 2025 17:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže si to shrneme:
Výrobce propaguje zařízení s IEEE 802.11 be (což je WIFI 7), ale v reálu nemá 6 GHz a 320MHz kanály, tudíž to WIFI 7 (IEEE 802.11 be) není.
Takže tu máme klamání zákazníky a stejně to dostane 7/10?

Neměli by redakce (napříč světem) spíše za takové věci dávat spíše 0/10 a "bušit" do výrobců, aby neklamali a uváděli správné specifikace?

Pokud se v něčem pletu, tak mě opravte.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
21. 9. 2025 14:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada @Pjetro de Souhlasím se Slušňákem. Ono je dost důležité řešit příjem, výdej už méně.
A žádné hodinky na světě ten výdej nikdy nespočitají přesně.
Ale jak také říká, neznáme vaši situaci.

Mám dvě osobní zkušenosti a ani u jedné jsem neřešil počet kcal. Pouze jsem se nad tím trošku selsky zamyslel:
1) někde kolem 30 let jsem měl 120 kg (183 cm). Nezměnil jsem co jím, ale kolik a kdy. Přesněji řečeno omezil jsem pouze porce večeří a jedl jí dříve (kolem 17h). To byla jediná změna v životním režimu a světe div se, hmotnost šla dolů. Skončil jsem na 91 kg po cca 3/4 až roce. Ono prostě přijít domů a k večeři si dát třeba bůček se čtyřmi není ideální.
Po čase jsem režim zvolnil a...
2) ve 41 letech při 107 kg doktor na preventivce řekl "vysoký cholesterol a cukr". Tady už jsem změnil co jím (méně cukru, více vlákniny (ovesné vločky, zelenina), omezil ta pečená maso apod.) a přidal pohyb (3-4x týdně 1h rychlé chůze). Za 3 měsíce -13 kg a cholesterol v poho. S cukrem to bylo horší, je snad ve všem. Ale dnes po roce a půl mám 84 kg a i cukr je (zatím) ok. Stejně tak hmotnost se snažím udržet, což je přes zimu (bez pohybu) horší, ale prostě upravím příjem a jde to.
Letos jsem vyměnil chůzi za kolo, ale to žere dost času. Minimum je 15+15 km do a z práce, což je cca 1,5h. Maximum cca 120 km (6h). Takže to už člověk musí mít dost volného času a není to pro každého.

Každý jsme jiný a u každého může fungovat něco jiného, je třeba zkoušet a najít si to.
Samozřejmě také má každý jiné možnosti, asi hlavně ty časové.
Nejdůležitější je ale to, aby si to člověk dobře nastavil v hlavě a měl vůli.

Nicméně jak už tu padlo, není třeba řešit čísla kcal, ale stačí dělat rozumné změna na příjímové (důležitější) a pak příp. i na výdajové straně.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
19. 9. 2025 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de Správná otázka zní "Fakt nutně potřebuji znát přesné pálení kalorií?"

Pokud odpověď zní ANO, ptám se proč?

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
21. 9. 2025 14:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada @Pjetro de Souhlasím se Slušňákem. Ono je dost důležité řešit příjem, výdej už méně.
A žádné hodinky na světě ten výdej nikdy nespočitají přesně.
Ale jak také říká, neznáme vaši situaci.

Mám dvě osobní zkušenosti a ani u jedné jsem neřešil počet kcal. Pouze jsem se nad tím trošku selsky zamyslel:
1) někde kolem 30 let jsem měl 120 kg (183 cm). Nezměnil jsem co jím, ale kolik a kdy. Přesněji řečeno omezil jsem pouze porce večeří a jedl jí dříve (kolem 17h). To byla jediná změna v životním režimu a světe div se, hmotnost šla dolů. Skončil jsem na 91 kg po cca 3/4 až roce. Ono prostě přijít domů a k večeři si dát třeba bůček se čtyřmi není ideální.
Po čase jsem režim zvolnil a...
2) ve 41 letech při 107 kg doktor na preventivce řekl "vysoký cholesterol a cukr". Tady už jsem změnil co jím (méně cukru, více vlákniny (ovesné vločky, zelenina), omezil ta pečená maso apod.) a přidal pohyb (3-4x týdně 1h rychlé chůze). Za 3 měsíce -13 kg a cholesterol v poho. S cukrem to bylo horší, je snad ve všem. Ale dnes po roce a půl mám 84 kg a i cukr je (zatím) ok. Stejně tak hmotnost se snažím udržet, což je přes zimu (bez pohybu) horší, ale prostě upravím příjem a jde to.
Letos jsem vyměnil chůzi za kolo, ale to žere dost času. Minimum je 15+15 km do a z práce, což je cca 1,5h. Maximum cca 120 km (6h). Takže to už člověk musí mít dost volného času a není to pro každého.

Každý jsme jiný a u každého může fungovat něco jiného, je třeba zkoušet a najít si to.
Samozřejmě také má každý jiné možnosti, asi hlavně ty časové.
Nejdůležitější je ale to, aby si to člověk dobře nastavil v hlavě a měl vůli.

Nicméně jak už tu padlo, není třeba řešit čísla kcal, ale stačí dělat rozumné změna na příjímové (důležitější) a pak příp. i na výdajové straně.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
6. 6. 2025 17:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@POGman Trlol @Lukáš Meistner Tak asi by to bylo ideální. Jako základ 2x DP + 1x HDMI si myslím, že je v pohodě pro 99% uživatelů.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
6. 6. 2025 17:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @casperrapid Jj, zatímco ti na druhé straně to použijí jako mínus. Ty woe, tohle se jako řeší u karty za 10tis? Ten kdo pokukuje po takové kartě má 4 a více monitorů?
Řešit by se to vůbec nemělo. Ale tady to recenzent flákne do mínusů jako by to byla joo tragédie. A o tom co celé je.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
6. 6. 2025 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@POGman Trlol @POGman Trlol Mám 3, de facto jak píše Stratos: hlavní nejnovější + sekundární co zbyl po upgradu + tv. Všude kolem sebe vidím max. 2 (nejčastěji v práci), ale většinou jen 1 (domácí uživatelé)

A proto jak píši, nechápu proč 3 konektory jsou v mínusu. Asi bylo potřeba nějak vyplnit kolonku.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
5. 6. 2025 17:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2x DP + HDMI je málo, že je to v mínusech? Většina lidí (více jak 50%) jede jen na jeden monitor. Kolik % jede na více jak 3? Tipuji pod 10%.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
17. 3. 2025 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Martinovský @Václav Martinovský Protože jsou hry, které to využijí a jsou hry které ne, jako každý jiný sw. Toť celé. Nelze to paušalizovat, že když zvednu frekvenci RAM, vše běží lépe.
Když jsem ladil DDR4 s R7 5700X, tak např. u FarCry5/NewDawn šly FPS s frekvencí RAM slušně nahoru, ale některé hry se skoro nepohnuly.
A třeba je to i tím Ryzenem X3D díky jeho rychlé cache (nevím neštudoval jsem, spekuluji).

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
16. 1. 2025 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto @callisto Pokud se nepletu, tak info o parametrech pochází z nějakého obchodu a No-X je převzal. Osobně mi přijde dost divné, že mají stejný počet stream-procesorů. Takže nejlepší je si počkat na ofiko představení a pak dělat nějaké závěry.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
13. 12. 2024 10:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely Tohle ale nerozporuji. Arc B580 se jeví jako dost zajímavá karta. Netvrdím že je špatná nebo tak něco.

Ale když se řekne, že průměrným výkonem je mezi RTX 4060 a RX 7700XT, tak je to tvrzení sice pravdivé, ale o výkonu ti to vlastně řekne prd, protože mezi těmi kartami je rozsah výkonu velký.
A na základě tohodle tvrzení řešit spotřebu je prostě nesmysl.
Tohle jsem rozporoval a poukázal na to, že RX 7700XT je výkonější o cca 33% a žravější o 27%.

Realita (dle recenze Techpowerup) je prostě taková, jakou jsem popsal.

Pokud se budeme bavit o současné generaci, tak konkurencí pro Arc B580 je tedy spíše RTX 4060 a RX 7600XT.
Arc je výkonem poráží o několik procent.
RTX 4060 je o cca 60W úspornější, RX 7600XT o cca 10W žravější.
No a ceny (heureka, současné):
RTX 4060 od 7200,-
RX 7600XT od 8400,-
Arc B580 tam zatím není, ale jestli je v ČR za cca 8000,- jak píšeš, tak je to hezký boj. Nejvíce mezi RTX 4060 a Arc B580.
Kdo chce výkon, asi sáhne po Arc, kdo kouká spíše na spotřebu, tak asi po RTX 4060.

Pokud Intel příště takto hodí rukavici mezi výkonější karty, tak to bude super.

PS: Nekoukej jen na Alzu, dle Heureky je RX 7700XT od cca 11200,-. Což na situaci nic nemění.

EDIT: OK, na heurece Arc B580 je a Solely má pravdu s cenou. Já tu GPU tam nenašel protože jsem nepoužil textové vyhledávání, ale filtry u grafiky, kde ještě karta není zařazena.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
13. 12. 2024 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Solely @Solely "Spotřeba gaming: 185W, je to přímá konkurence AMD 7700 XT která má spotřebu při gamingu 236W. Takže je 7700XT o 30% horší a výkon - jak je uvedeno "B580 se v průměru výkonem řadí na úroveň přibližně na úroveň RTX 4060 a RX 7700 XT, hodně záleží na hře či procesu, ve kterém je grafická karta testována. ""

A mrknul jsi na tom techpowerup i na grafy výkonu? Protože to bys pak nepapouškoval ten nesmysl co je tu napsaný v článku a ještě na to stavěl závěry.
On to autor článku asi vzal tak, že Arc zasadil jen mezi současnou generaci NV a AMD.
Co na tom, že je RTX 4060 má výkon 95%/92% (1080p/1440p) a RX 7700XT zase 133%/131% ku Arc B580.
No a světe div se, RX 7700XT má o 27% vyšší spotřebu než Arc B580.

Arc B580 je výkonem mezi RTX 4060/RX 7600XT a RX 6700XT/RTX 3060ti.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
15. 11. 2024 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když vidím tu omačkanou hranu socketu (vlevo nahoře), tak je špatné usazení CPU jisté.
Je-li to rukama uživatelů či výrobní vada desky, to se musí zjistit.
V obou případech jsou ale uživatelé jelita, když si nevšimnou, že tam jaksi CPU nesedí správně.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
22. 10. 2024 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Jj, přesně takhle taky reaguji na focení mobilem. K tomu jen dodám: Jasně, na tom mobilu a soc.sítích to možná dobře vypadá, ale nechtěj vidět originál 1:1.

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
22. 10. 2024 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Ano, nebyli jsme ideálně vybaveni. Ale stejně to je max. na soc.sítě nebo poslat přes whatsapp, takže nebylo třeba tahat bágl s fotovybavením 😂
Koukám, že pro tuto pobočku mají i vlastní web: https://www.aliensmuseum.com/

Cemada
Cemada
Level 7 Level 7
22. 10. 2024 13:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 OK, taky něco málo přihodím 😁 https://imgur.com/a/ph1PVVD
Světelné podmínky občas na prd.

Reklama
Reklama