profile-image

m2fizy

695 bodů
Zbývá 5 bodů do dalšího levelu
650 700
27. 11. 2025 13:48 Přečtení článku
2 b
27. 11. 2025 13:13 Denní návštěva
4 b
1. 3. 2025 19:56 Přečtení článku
2 b
1. 3. 2025 19:56 Přečtení článku
2 b
1. 3. 2025 19:56 Přečtení článku
2 b
1. 3. 2025 19:56 Denní návštěva
28 b
Bonus za 7 dní v kuse
28. 2. 2025 09:59 Denní návštěva
24 b
Bonus za 6 dní v kuse
27. 2. 2025 19:16 Denní návštěva
20 b
Bonus za 5 dní v kuse
25. 2. 2025 12:32 Denní návštěva
16 b
Bonus za 4 dny v kuse
24. 2. 2025 08:51 Denní návštěva
12 b
Bonus za tři dny v kuse
24. 2. 2025 08:51 Přečtení článku
2 b
23. 2. 2025 20:47 Komentář
4 b
23. 2. 2025 20:46 Přečtení článku
2 b
23. 2. 2025 20:45 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
29. 11. 2024 17:33 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
15. 11. 2024 22:37 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
15. 11. 2024 22:29 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
15. 11. 2024 00:00 Denní návštěva
4 b
14. 11. 2024 23:49 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
14. 11. 2024 23:49 Přečtení článku
2 b
14. 11. 2024 23:48 Komentář
4 b
14. 11. 2024 23:44 Komentář
4 b
14. 11. 2024 23:25 Komentář
4 b
14. 11. 2024 23:09 Přečtení článku
2 b
14. 11. 2024 23:09 Denní návštěva
4 b

Komentáře

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
23. 2. 2025 20:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Tak ako ano ... mate uplnu pravdu ono AI je len velka databaza s rychlym vyhladavanim ... taky "google 2.0" ... ale ! ono vzdy to tak nebude osobne si myslim ze az "nasaje" dostatok "relevantnych" informacii zacne si ta "databaza" vytvarat vlastne prepojenia na zaklade "zozbieranych dat" ... ale dovtedy to bude vediet len to co tomu "povieme".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
15. 11. 2024 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m2fizy @Lukáš Meistner jasne to viem ... len tu je ich "mensia" koncentracia :D ... chvala bohu

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
15. 11. 2024 22:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m2fizy @Sailor SVK Ok mozno sa pokusali urobit hry, ktorych cielovka by bolo tak max 10-15% uzivatelov ... toto niesu hry na "handheldy" ... hry ake na to patria su skakacky (mario, crash, spiro ... ) alebo auta (forza, NFS, ... ), fight (MK, a podobne) scrolovacie strielacky (contra, xenon, atd) resp sportove (nhl, fifa, ... ). A takych bolo veeeeela ... hier typu FPS bolo minimum. Zaprve lebo sa to zle ovladalo (aj ked PSP malo jeden z najlepsich ovladacou) a zadruhe lebo to bolo male (display aj rozlisenie) a slabe ... na hry type GTA.

A to ked na to bola excluzivka ... ako GOW CHOO (a vela inych) ... tak to bola super spica ... mam to cele odohrane a prejdene.

PSP prezilo lebo ked ste ho crackli ... malo nespocet hier ... urcite aj viac ako 3000 ... takze na tu dobu ... super spica :D

PSV bol shit od zaciatku ... snazili sa "ozivit" trh s novym produktom ale zial nemali na to "tu povodnu" infrastrukturu ... a teda hry ... ktore by podporili predaje + cracklo sa to ak hooodne neskor ... takze ani ludia co si to kupovali koli "upgrade" PSP ... na to zanevreli. + dalsi klinec bola nova verzia karty (psv karta) a taktiez len hry na "kartach resp online" ... povodne hry s PSP ste mohli "zahodit" (myslim tie umd ci ako sa to volalo).

"OSTATNE" medzikusy ... boli len "medzikusy" (aj GPD, ktore bola ina liga) ... az kym nedosiel DECK ... ten to cele zabil lebo prisiel hned "otvoreny" a mal hned support (steam kniznice) a to bolo klucove ... ostatny sa snazia len "opakovat" ale robia to len zle kedze za tym vidia len zisk ... aj steam samozrejme vidi zisk ... ale venoval tomu "pozornost" a dal si zalezat na vyvoji ... takze to je to preco DECK vyhral a ostatny sa len "vezu" ... pochybujem ze "aj steam" dokaze prekonat s "DECK2" predaje povodneho DECK ... vykonu dost ... rozlisenie tiez ... velkost panelul tiez, ovladanie super (aj dotyk) ... velka bateria, disk (vymenitelny) + mSD. Proste ... win win ...

Switch bolo nieco podobne ako DECK ... ale zabili to opat a znova "obmedzenia" (typu sony, apple) ... ale tu to drzia aspon tie excluzivky ... a tie featury (ako odpojitelne ovladace ano ma ich aj to lenovo ... ale uz po funuse).

PS: ako som pisal vyssie ... aj ja som povodne uvazoval o ALLY hned ako vyslo lebo vykon bol niekde inde ako DECK ... ale po recenziach som si uvedomil ze tym vykonom (displayom, atd.) zabili bateriu ... a na DECKU nehravam FPS a ani nebudem (mozno minimalne) sice je dost inych vykonnych hier ... ale ako som pisal aj DIRT5 som obmedzil na 60fps a 15W ... takze pre mna ideal ... ale 5W je topka ... uspora top a skakacky, top scrool alebo side scrool hry tiez ... takze za mna vsetky palce "nahoru". + DECK si viete jednoducho v jednoduchom a prehladnom menu nastavit ako sa Vam paci ... jas, bateria, net, rychlost, fps, watage ... atd ...

PS2: a este k tym "excluzivkam" co ste pisal ze sa snazili urobit ... a naco ? ... niekto z uzivatelov PSP nebola rovnaka cielovka ako uzivatelia PS3. PSP bolo pre mladych a tech freaks ... ktory xceli presne toto, konzolu na hranie na "von" ... nie PS-ko za ktorym sedia doma za telkou na gauci. To bolo pre tatka a mamku ... resp ich rodicov. MAX ako zabava pre celu rodinu ... nieco ako SWITCH ... podobna "cielovka" nostalgicka pre tatka s mamkou co ked boli maly mastili MARIA a teraz je SWITCH v doku a oni maju "no cable" ovladace a mozu hrat aj s detmi (maria). Nic viac nic menej ... ani od SWITCHU nikto nic "velke" necakal a preto je taky uspesny ... cielovka bola "nostalgia" nie "tech freaks".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
14. 11. 2024 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Tak amik ... co cakate ... nasrate v hlave + vyrastol na TIC TOC ... tak potom uz je vsetko jasne :D

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
15. 11. 2024 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m2fizy @Lukáš Meistner jasne to viem ... len tu je ich "mensia" koncentracia :D ... chvala bohu

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
14. 11. 2024 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mna by sa MS mal drzat mysiek ... lebo tie robili tip-top ... mal som SW a aj ine a vzdy max spokojnost ... a dnes som cital neaky clanok o neakej SS klavesnici ... a aj tam sa pod clankom v diskusii objavovali "ody" na MS a ich klavesnice ... konkretne SW X4.

No jo MS bol spicka v myskach a periferiech niekedy (cca 2003), skoda toho ... mali by sa vysrat na dalsiu "zlu" konzolu lebo aj tak nic inovativne nepredstavia ... a vratit sa k myskam a "povodnej" kvalite HW.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
14. 11. 2024 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK "robit zmensene verzie velkych hier pre male PSP/PSV sa ukazalo ako neefektivne" ... nie toto zabilo PSP a PSV ... ale "intersystem" sony ... a teda to ze mali vsetko svoje a naviac aj uzavrete ... to ich zabilo !!! Hier na to boli mraky, urcite viac ako 3000 a mali aj exclusivky ... ono sypalo by im to viac "nezamknut to" ... ale zial sony. Ale ako som pisal nizsie / vyssie ... ja som to hned crackol a to "obmedzenie" som odstranil a potom PSP bola BALADA !!! ... dokonca sme to mali 4 ria na chodbe na intraku ja a 3ja kamosi ... a hravali sme online spolu cez wifi ... NHL si pamatam na prednaskach ... to bola ina kava.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
15. 11. 2024 22:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m2fizy @Sailor SVK Ok mozno sa pokusali urobit hry, ktorych cielovka by bolo tak max 10-15% uzivatelov ... toto niesu hry na "handheldy" ... hry ake na to patria su skakacky (mario, crash, spiro ... ) alebo auta (forza, NFS, ... ), fight (MK, a podobne) scrolovacie strielacky (contra, xenon, atd) resp sportove (nhl, fifa, ... ). A takych bolo veeeeela ... hier typu FPS bolo minimum. Zaprve lebo sa to zle ovladalo (aj ked PSP malo jeden z najlepsich ovladacou) a zadruhe lebo to bolo male (display aj rozlisenie) a slabe ... na hry type GTA.

A to ked na to bola excluzivka ... ako GOW CHOO (a vela inych) ... tak to bola super spica ... mam to cele odohrane a prejdene.

PSP prezilo lebo ked ste ho crackli ... malo nespocet hier ... urcite aj viac ako 3000 ... takze na tu dobu ... super spica :D

PSV bol shit od zaciatku ... snazili sa "ozivit" trh s novym produktom ale zial nemali na to "tu povodnu" infrastrukturu ... a teda hry ... ktore by podporili predaje + cracklo sa to ak hooodne neskor ... takze ani ludia co si to kupovali koli "upgrade" PSP ... na to zanevreli. + dalsi klinec bola nova verzia karty (psv karta) a taktiez len hry na "kartach resp online" ... povodne hry s PSP ste mohli "zahodit" (myslim tie umd ci ako sa to volalo).

"OSTATNE" medzikusy ... boli len "medzikusy" (aj GPD, ktore bola ina liga) ... az kym nedosiel DECK ... ten to cele zabil lebo prisiel hned "otvoreny" a mal hned support (steam kniznice) a to bolo klucove ... ostatny sa snazia len "opakovat" ale robia to len zle kedze za tym vidia len zisk ... aj steam samozrejme vidi zisk ... ale venoval tomu "pozornost" a dal si zalezat na vyvoji ... takze to je to preco DECK vyhral a ostatny sa len "vezu" ... pochybujem ze "aj steam" dokaze prekonat s "DECK2" predaje povodneho DECK ... vykonu dost ... rozlisenie tiez ... velkost panelul tiez, ovladanie super (aj dotyk) ... velka bateria, disk (vymenitelny) + mSD. Proste ... win win ...

Switch bolo nieco podobne ako DECK ... ale zabili to opat a znova "obmedzenia" (typu sony, apple) ... ale tu to drzia aspon tie excluzivky ... a tie featury (ako odpojitelne ovladace ano ma ich aj to lenovo ... ale uz po funuse).

PS: ako som pisal vyssie ... aj ja som povodne uvazoval o ALLY hned ako vyslo lebo vykon bol niekde inde ako DECK ... ale po recenziach som si uvedomil ze tym vykonom (displayom, atd.) zabili bateriu ... a na DECKU nehravam FPS a ani nebudem (mozno minimalne) sice je dost inych vykonnych hier ... ale ako som pisal aj DIRT5 som obmedzil na 60fps a 15W ... takze pre mna ideal ... ale 5W je topka ... uspora top a skakacky, top scrool alebo side scrool hry tiez ... takze za mna vsetky palce "nahoru". + DECK si viete jednoducho v jednoduchom a prehladnom menu nastavit ako sa Vam paci ... jas, bateria, net, rychlost, fps, watage ... atd ...

PS2: a este k tym "excluzivkam" co ste pisal ze sa snazili urobit ... a naco ? ... niekto z uzivatelov PSP nebola rovnaka cielovka ako uzivatelia PS3. PSP bolo pre mladych a tech freaks ... ktory xceli presne toto, konzolu na hranie na "von" ... nie PS-ko za ktorym sedia doma za telkou na gauci. To bolo pre tatka a mamku ... resp ich rodicov. MAX ako zabava pre celu rodinu ... nieco ako SWITCH ... podobna "cielovka" nostalgicka pre tatka s mamkou co ked boli maly mastili MARIA a teraz je SWITCH v doku a oni maju "no cable" ovladace a mozu hrat aj s detmi (maria). Nic viac nic menej ... ani od SWITCHU nikto nic "velke" necakal a preto je taky uspesny ... cielovka bola "nostalgia" nie "tech freaks".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
14. 11. 2024 23:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miichaell @Sailor SVK Neviem kolko mate rokov ale zniete ako male decko co "nema" na to ... tak je to potom hlupost a snazi sa vsetkych presvedcit ze to tak je ...

1) PSP bolo to najlepsie co mohlo vzniknut ... ano je to hlupost pokial je to "uzavrete" na sony "platforme" ale staci to uplne jednoducho cracknut (aj Vase decko by to zvladlo za den, staci si to nastudovat ... a potom crackne rovnako aj PS3 napr.) a otvori sa Vam svet "kradnutych" iso hier ... a to uz je ina liga ... mam PSP cca od 2003-4 a hned som to crackoval kupoval vtedy za 4000sk (aj s 4GB kartou co vtedy stala 2000sk v ageme, takze ma PSP stalo 2000sk ... ano jazdene a, bolo v 100% stave aj s prislusenstvom - tvrdy obal USA verzia, kedze PSP bolo original kupovane v USA ?) ... a ak ho stale chcete ... odporucam to najstarsie ... a teda FAT alebo psp-1000 (to je to iste len ine oznacenie) je najlepsie kedze je v nom este najsilnejsi procesor (ktory ide aj taktovat aj podtaktovat, jednoducho cez menu) a najvacsiu bateriu (myslim 1500ah mozem ceknut ak to je dolezite). A hry ze neboli na to ? hlupost boli ... a excluzivky boli "tuti fruti" (myslim hry pre PSP, ako GOW chains of olympus, ... vela inych) a ked ste to mal cracknute tak hry neboli problem ... vela vela ... cca 3000 aj viac doteraz som vsetky nevyskusal ...

2) ano potom prisla PSVita a to uz bol fail ... nedalo sa to cracknut ... hier vtedy vela na to nebolo ale co bolo, bolo super + prisla vtedy ked nemala s featurami co nemaju niektore ani dnes .. ktory z nich ma dnes "dotykovy chrbat (zad) zariadenia" ? myslim ze asi ziadne ... PSV mala.

3) steam DECK je to najlepsie co sa mohlo stat ... je to "velky" braska PSV ... ale nie od sony ... a to hovori za vsetko = je to "open" ... ako aj system tak aj HW ... a hlavne zere to "standardy" ... nie ako VITA alebo PSP vlastne "sony" karty ... a nie rovnake !!! DECK otvoril cestu pre "velke knihovny" a podla mna je to super volba aj napriek linuxu ... ten linux je v tom zariadeni "riadne skryty" a interface je viac menej ako steam app. A ano ten linux resp. ten "steam os" sa da dat na pozadie a na "linux" si potom uz nainstalujete co potrebujete aj GOG aj Uplay aj Origin ... vsetko ... o hrach ani nehovorim ... nemam problem kedze mam cez 11K hier (7K+ len na steame). + som zabudol presne ako kolega pise ... baterie nieje ziaden problem ... mne v pohode mastila 4-5h DIRT 5 na 60fps (lock) s obmedzenym TPD na 15W takze super. Kvalita minimalne na urovni 2060a podobnym mainstreamovym kartam. Ano je to dost neprakticke ak clovek "necestuje" a ma doma ako ja vela PC (hracskych ... 3090, dalsi 6900XT, dalsi 1080) a vela NB hernych (3060, 2060) a potom ine "veci" ako PS3-4, PSP, PSV, a dalsie hracky ako raspi1, raspi3 ... tak sa na to tazko najde cas ... ale napr ked idem na zahradu nieco "ceknut" a potrebujem tam byt tak hodku 2 .. berem deck ... aspon nieco pomastim :D a ze to stoji za to ...

Takze result ... ked nemate a nepoznate nehejtujte ... lebo myslim si ze keby ste ho mal "hovorite" uplne inac ... a uz by to nebola hlupost ... + teraz sa to da kupit za super love ... resp bazos tiez existuje ... a naviac uz aj steam predava "repasovane" za lepsie ceny.

O ostatnych sa nevyjadrujem (ALLY, CLAW ... atd ... GPD ... ) to su podla mna shity lebo "uleteli" ... GPD som mal ale predal (zla ergonomia a slabucke) ... CLAW som skusal v predpremiere na jednej akcii v Katowiciach tento rok vo february a vysledok ? nic moc teda oproti decku to bolo hodne nemotorne + bola na tom "locknuta" jedna hra a ani s nej sa nedalo vyjst (aj ked som sa pital typecka co tak sefoval ze xcem inu hru ... on ze nee neda sa len toto ani off to nemozete ... neda sa) ... a ALLY som si chcel kupit ako "upgrade" DECK-u ale hned ma to preslo ... ked som videl ake to je s tym WIN zle !!! a ako si "nesetria" baterie ... DECK je na 5W najvykonejsi !!! ... aj ked nema ten "najvykonnejsi HW" ale ma dobre optimalizacie ... a to je to DOLEZITE !!! + dalsie vyhoda "pre bateriu" je ze na DECK-u si neuleteli na rozliseni ... stacilo im 720p a podla toho to aj vyzera ... kde CLAW a ALLY dochadza dym (baterkovy, nie vykonovy) tak DECK exceluje ... a za mna to je ta podstata ... je to mobilne !!! tak to ma zrat minimum na bateriu ... netreba FHD (aj ked by som uvital samozrejme) staci 720p a potom s tym ide ruka v ruke aj vybijanie baterie.

PS: MS to zabije svojim debilnym pristupom ako to robi sony ... a nintendo ... DECK to neurobil a preto to "zlomil" a vyhral ...

PS2: aj PSV sa uz da cracknut (asi uz hodne dlho), asi len rok dozadu som si to overoval, lebo mi to tu stoji od nova ... a hral som na tom jednu hru ... a nie ze by som dalsie originalky nemal ... mal asi 5 ako bonus k PSV ale nebavili ma ... takze ... nuda ... jedna bola Resistance Retribution, potom neake fighty, dalej volaky golf, a potom este uncharted neaky a este jedna ale tu si uz z hlavy nespomeniem ...

Takze ono je to dobre, len si to treba "upravit" podla seba ... a vybrat co mi najviac vyhovuje ... DECK na bateriu vydrzi podla mna najviac hrania pri tych 5W a to je to co mu dava aj najviac vykonu (ALLY aj CLAW aj ine su pri "limite" 5W menej vykonne) + vtedy to zerie bateriu najmenej ... takze super ... ale ono ani jedno neda 8h+ a nie to 15-16-18h ... mozno gen 2 ... ale za mna super !!! na toto som presne cakal minimalne posledne 3 roky pred vydanim DECK (mam predobjednavkovy, najvyssi model za tu najvyssiu cenu ale nelutujem) som dlho pred pokukoval po novych GPD ... aj ked som jedno mal a sklamalo ma to ... ci uz vykonom alebo velkostou (kapacitou) disku. proste shit ... ale dobre ze som sa neulakomil na neake to GPD ... dobre ze dosiel DECK.

PSPS: a ked predstavili DECK pre mna "insta buy" ... dokonca som v prvej US vlne uvazoval ze napisem znamemu do US nech mi to kupi tam ... lebo cena za max-top v US bola taka ako v EU za ten najslabsi (rovnaka) ... ale mali obmedzenia ze v prvej vlne si to vedel kupit len "steam" uzivatel s aspon 1 rocnym accountom ... a kedze znamy ma okolo 60 a urcite nema/nemal steam bolo to pass a tak som si to objednaval osobne za drahsie ... ale co uz ... keby ze usetrim a mam z US tak by som "zadarmo" vedel dokupit 2TB nvme ... taky to bol rozdiel (myslim 100-150€) ale uz neviem presne a uz je to jedno.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
6. 10. 2024 15:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec az na to ze "Britský startup Pragmatic Semiconductor" ... hned v prvej vete. Staci sa naucit citat.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
6. 10. 2024 15:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako vzdy sa tu porovnavaju jablka z hruskami ... ano je to "PC" resp "procesor" ... ale porovnavate grafiku hry ... som zvedavy ako by vyzerala "hra" na 386 bez grafickej karty ... niako kedze to ani nevedelo grafiku emulovat ... pardon vedelo softwareovo (s vykonom 0.001).

PS: ano teraz uz je v "procaku" aj graficka cast, ktora zvlada pomerne vela (vid AMD), ale to je teraz predtym to tak nebolo a bola potrebna "dedikovana grafika" co prave QPC nema ... (LEBO NETREBA !!!).

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
6. 10. 2024 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Lukesle @David Lukesle Pamatam si ze moj rekord bol myslim 22 hier ... na jednej diskete a ze to neboli "sracky" ale poriadne hry ... kde sme pokrocili ked jedna hra musela byt aj na 3 DVD a to nehovorim o novych co sa musia stahovat rovno z netu kedze maju aj 160GB ... to by bolo 5,25".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
6. 10. 2024 14:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 Ako neviem ci sa teraz cely den budete "buchat do hrude" ze ako ste mu to natrel ? alebo o co Vam ide ... ste slabomyslny ? alebo ? ... doma mam NIE LEN !!! Intel a nV v mojom "hracskom pc" ... a nemam jedno ... vedla je hned druhe s Intel a AMD ... ale ani to INTEL a NV si nezastane zle svoju pracu pokial ide o "pěkně topí" ... za cca 6-8 hodin hrania mam v izbe z 23-24C tak 27-28-29C ... a preto musim pred spanim este vetrat balkonom cca 30 minut aby sa tam dalo aspon "slusne" spat na cca 24C ... takze moc sa do hrude "nebijte" lebo asi netusite o com hovorite ... intel a nV "pěkně topí" taky ...

PS: nebavime sa o novych "intel" srotoch ... ktore este o to viac "pěkně topí" ... ale o generacii kedy intel dominoval trhu (cca 2016-2017, v oboch intel pripadoch) ... nV je top model minulej generacie a AMD to iste (top z minulej gen.).

PS2: intel a nV nieje jedina volba ... uz sa preberte ... stale existuju alternativy a dokonca aj lepsie (nehovorim teraz o tom Vasom "pěkně topí").

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
30. 9. 2024 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Bugy282 presne na mainstream to staci uz dnes ... co viac si priat ... HE zaujima 5% populacie a na "cluster" si tolko tych procesorov "prepasuju", resp. ak sa do toho obuje vlada ani pasovat im to nebude potreba ... urobia to "officialne".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
30. 9. 2024 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @zeldiak To ako ja som "pan fico" ? ... haha nedajte sa vysmiat .. len si staci dat 2 a 2 dohromady a zistite hned ze je to -3 ... staci si otvorit oci a nastudovat co vsetko "uniklo" vdaka "Edovi" (citaj Snowdenovi) a na co vsetkom a ako "tajne a prespekulovane" sa US podielalo.

ps : presne ako sa pise nizsie ... za vsetkym hladaj US ... Maximumspeed77 (29.09.2024 22:37) : "@VCR33 samozrejme za kovidem hledejte toho kdo na tom nejvice vydelal a to bych rekl ze vede smerem do ameriky, to same je ukrajina a to same jsou americanum spouzici lidi jako Ursula Leyen ktera tady pacha likvidaci konkunce a ekonomiky" ... ved aj "Papucova" (citaj Caputova) bola spomzorovana US, tak preco by nehrala ako oni piskali ... a ten "fetak" co je tak teraz ... to je to iste len "v blede modrom".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
29. 9. 2024 19:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de : nenamahajte sa niektorym jedincom to nevysvetlite (teraz nemyslim zrovna na
Maximumspeed77
alebo xfce4, alebo Vas) ... ale ono to ze AMD reaguje rychlo je pre niekoho fail a tvrdia ze su "betatestery" pre AMD ... ale uz nevidia ako system "kurvy" intel.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
29. 9. 2024 19:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@epidot @Lukáš Meistner + @epidot Ano pisete rozumne ... ale podla reakcii na tychto weboch tu hned kazdy ocakava "aspon" vykon 4070 ... a ak nie tak "naco to robia" ... no ved ale druha (ci mozno tretia) generacia a hned sa dotahuje na 4060 ... podla mna slusny vysledok ... ked zamakaju na ovladacoch ... tak to naozaj moze byt na urovni "4070" ... takze by som to az tak "hnedo" nevidel. Podla mna dobre ... presne tak ... "zraje" to ako vino ... dufajme vo viac konkurencie ... aj ked niesme (niesom) cielova skupina (mam aj 6900xt aj 3090). Ale palce drzim vsetkym ... hlavne nech to ide cenou dole na "vsetkych frontoch". To bude dobre aj pre mna a moju penazenku (hlavne teraz).

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
29. 9. 2024 19:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de : A este som zabudol ... presne tak ako sa pise vyssie ... ono pre nich nieje pointa vyrobit HE .. im ten "i3" bohate staci ... oni potrebuju "doplnit" (vymenit) to co tam teraz maju od intelu/amd/arm ... a na to je i3 dostatocne vykonne ... nikto nepotrebuje HE ... jedine "hraci" (gamers) a max datacentra ... to si cina dokaze "nakupit" aj inde ... tie 10-15-20tky % ... jej skor ide o pokrytia co najvacsieho trhu ... a teda mainstream ...

Ved si len uvedomte to ze kolko ludi okolo Vas ma i7 alebo i9 ? kolko 2ja ? ... ostatok ? i5 max ... resp i3 nedajboze C2Q alebo C2D ... a to nehovorim o napr bankomatoch ... kde este stale "frcia" pentia z obdobia 2000 a windows XP. To iste AMD prevaznej vacsine ludi stale stale sluzi Phenom alebo Athlon 64 (x2) ... pripadne Athlon XP ... jediny kto potrebuje ten vykon su hraci ... ziadny urad, alebo obchod pripadne "autobus" alebo macdonald ... nikto ! ... Takze znova i3 staci dnes na vsetko, ramku si vyrobia sami, disk tiez (ssd) o doskach ani nehovorim ... a uz len staci GPU a opat vo vacsine pripadov ani to nie staci integrovane, ktore maju uz urcite tiez "oslahane" od intelu/amd alebo arm-u

Takze tieto HYPE ved stale su za nami 10 rokov v procesoroch ... ved ano a co na vsetko ten vykon staci uz teraz, takze netusim ... o co ide ... hlavne ze zastresia najvacsiu cast "marketu" ... mainstream, tam je najviac penazi, ktore teraz ostanu doma.

PS: cina stale drzi najviac $$$ na svete ... preto US uz (myslim) 8x muselo dotlacat "umelo" $$$ ... a samozrejme to nemaju kryte zlatom ako "vsetci ostatny", ktory to musia mat kryte zlatom. Ale vsak preco ved je to US oni mozu ...

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
29. 9. 2024 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de : netvrdim ze nemate pravdu .. ja len poukazujem na fakt ze cine trval vyvoj z 0 na i3 ... 10 rokov (aj ked si myslim ze to bola skor polovica) ... intelu od 70tok do 2010 ... co je cca 40 ... takze toto je to co mna skor trapi ... dajte cine 40 rokov (uz ked len 30 dalsich) a uvidime kam sa posunie ... dovtedy bude intel "zapadnuty prachom" a AMD skrachuje, kedze tu budu "silnejsie valce" ako je teraz intel (co zaspal dobu).

Ano je tu fakt ze cina ten svoj vyvoj urychlila cez "kopirovanie" intelu / AMD ... no a co ? "co nieje zakazne je dovolene" ... alebo "kto sa hanbi ma prazdne gamby" ... alebo "prilezitost robi zlodeja" ... alebo inac ... to ze sa vy bojite to urobit, nevadi urobi to niekto za Vas a potom Vam to preda a este na Vas aj zarobi ... ono tento svet nefunguje ako kedysi ... tento svet je cisto kapitalisticky ... a "svine" hore sa nestrania nicoho ... ved sa staci pozriet na svedectva "Snowdena" ... resp COVID ... a podobne ... ano majte "ruzove okuliare" a myslite si ze nie toto nieje mozne ! ... ale ono je opak pravdou ... ale dost bolo OT !

BTW ... a co RISC ? zabudli sme nan ? ... podla mna toto bude dalsie volba ... resp pracujem pre IBM ... preco myslite ze IBM dava uz teraz vsetky svoje zdroje na vyvoj QPC ? (citaj kvantoveho pocitaca ?) Lebo to je to co bude buducnost ... x86 je stare a ak ho nenahradi QPC (co asi tazko to je nieco ako AI dobre ale len na nieco .. hlavne na BIG DATA ... ved to aj AI je vyhladavac v databaze nic viac), tak to urobi "open" architektura ... a pokial sa dostane do ruk takeho giganta ako je cina ... bude vymalovane (citaj tak ze cina na RISC uz pracuje dlhsie) a vyzera to velmi slubne, dokonca aj tak ze mozno nahradi prave umierajucu x86.

No kazdopadne som zvedavy ako "sa zapad preberie" ... a potom rovno umrie :D, kedze cina za ten cas uz bude na koni ... to je tak rozmaznali sme sa "blahobytom" (citaj cukrom) teraz prijde ten BIČ ! ... to je diktatura ... tak funguje ... a nie len ta "komunisticka" aj ta "kapitalisticka". Zivot je sinusoida to je jeho jedina istota ... a smrt ... tak su 2 :D

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 Suhlas zo vsetkym az na tu erekciu ... mna by skor vyviedli pre to ze by som sa neudrzal a neaky ten HW "zobral zo sebou" ... akoze pri takom objeme (a este v MSI, co je moja preferovana volba uz od prveho PC z 90tok) by som musel by na retazi.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 20:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martim @Mastný Martin stale pouzivam Z77-GD65 s 3770K viac ako 11-12 rokov a ide ako hodinky + X99A TOMAHAWK cez 7r max spokojnost ... taktiez mam MSI NVIDIA® GeForce® GTX 1080 ARMOR 8G OC ktorej uz siaha na 9 rokov ... pripadne MSI GTX660 OC 2GB (N660-2GD5/OC), ktorej je tiez uz cca 12 rokov a opet max spokojnost ... ziadne problemy ani tie najmensie ani s jednym kusom HW. A to ten HW pouzivam na "neustale hranie" a stale sa nic nepokazilo ... "klepem na drevo" (just to be sure).

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 20:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 az este nieco ... na margo tej "zaostalej ciny" ... priamo tu z cerstveho clanku ... citujem : "Vítejte v Šen-čenu, který je jednou z nejrychleji rostoucích metropolí na světě. Ještě v 80. letech neměl ani sto tisíc obyvatel. Dnes městem, jehož populace je vyčíslena nepředstavitelným číslem sedmnáct a půl milionu," ... to je to ze sa podla TEBA ! "zapad prebera" a "cina je stale zaostala". Joj joj ... milujem tieto "tupela z lesa" ... co si nevidia dalej ako na spicku nosa. Snivaj dalej ze sa zapad prebera ... ten sa prebera jedine tak ze ho niekto iny "prebera" pod svoj korporat ... a bude mu rozkazovat ta tvoja "zaostala cina" alebo "india".

PS: citujem : "„Představte si 28 fotbalových hřišť splňujících rozměrové parametry Mistrovství světa ve fotbale,“ říká jeden ze slidů prezentace. Celková plocha továren MSI v Šen-čenu totiž zabírá přibližně gigantických 200 000 m2. A jaké jsou jejich produkční možnosti? Měsíčně se zde zvládne vyrobit 1 300 000 základních desek, 1 000 000 grafických karet, 500 000 desktopů, 70 000 serverových a síťových zařízení či průmyslových počítačů a 200 000 řešení pro automotive a komerční použití. Ohromující." ... to je ta "zaostala cina" ... komediant ... LOL !

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 19:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 tak urazil si ma tym ze si mi zacal tykat, aj ked ssme si nepotykali, ale to u Vas na dedine je asi bezne ! ... a foter ma nemal preco mlatit to sa praktikuje opat len v lese alebo zapadakove kde si evidentne zaseknuty cely zivot ty PEPA! , preto si asi aj taky "inteligent" ked ta foter mlatil ked si bol mlady, schvalne nepisem hlupy lebo tym si aj ostal, ty inteligent "od kraf", skoda ale asi ti ta "tvoja leninovska skola" nepomohla ... takze znova "ucit sa!, ucit sa!, ucit sa!" ... a nie len hovna ... od kraf.

PS: hovori sa ze neexistuje "hlupa otazka" ... no v tvojom pripade je to skor na "jebnutu otazku ... jebnuta odpoved".

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 19:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 "bez USA je čina na úrovni Indie" ... zijes vobec v realite ? India uz davno nieje co byvala ... aj ta uz prešťala celu EU ... hlavne neake "sedlacke zeme" ako je CZ alebo SK ... chces mi povedat ze CZ ma miliardu € na to aby ju vyplitvalo na vesmirny program ? (ano Slovaci ju mali ale jebnuta vlada ju utopila na IT projekt, ktory po "odovzdavke" ani nefungoval !!! TO JE TO PREBRATIE SA ZAPADU ??? !!! ) ... aha sorry CZ a SK su vlastne treti svet pre zapad, tak nic. A to nehovorim o jednej ale o niekolkych miliardach !!! uz vylez z tej jaskyne !!! a vrat sa do reality. Ta je vdaka spominanej globalizacii uz uuuuuplne ... ale uuuuuplne niekde inde.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 19:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 tak zaprve sedlak ... kedy sme si potykali ??? ... zadruhe mam urcite viac ako ty !!! ... a zatretie zakon jedneho dietata uz roky neplati !!! ... a za stvrte globalizacia ? problem zapadu ze boli nenazraty a teraz ked ich vsetci predbiehaju "tak ich banuju" lebo "spehuju a posielaju informacie "zlej cine"" ... ved si viac ser do huby len tak dalej ...

PS: evidentne si stary a slabo vzdelany ... uz v mladom veku sa hovorilo o tom ze cina za "cias" MAA dobehla zapad ... ano boli o 50 rokov dozadu ... no za MAA sa dostali "len" o 20 rokov dozadu ... a za tych zvystnych 20 su tak kde my ... a za 5 na prestia, resp v mobiloch a elektro autach nas uz prestali ... 5 rokov dozadu kpirovali Q7, X5, X6, teraz to nepotrebuju uz maju svoju "dostatocnu" inteligenciu.

PS2: a hovor nieco o poucovani druhych ... trulko co zije niekde v zapadakove v riti sveta a nikdy nebol za hranicou statu a dostava minimalku xce poucovat ludi o tom ako svet funguje za poslednych 20 rokov ... uz sa zobud uz tu nieje komunizmus, ale kapitalizmus ... robil si niekedy pre zahranicnu firmu aspon ... myslim mimo EU (a ci vobec pre neaku aj z EU) ... mas nazory ako moj 75 rocny foter, ktory "zere iba markizu" a rozculuje sa nad chujmi z vlady, ktory sa na kameru hadaju, ale za kamerou su "najlepsi" kamarati ... typicky cecho-slovak.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 19:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 citujem clanok z ineho webu : "„Intel Default Settings“, nikoliv odemčené limity vedoucí k vyššímu výkonu. Znamená to, že procesory budou mít definitivně snížený výkon proti tomu, kde byly při vydání v recenzích.", .... "Thermal Velocity Boostu má být používaná jen při teplotě do 70 °C. Tak to oficiálně má být, ale v recenzích jsme většinou viděli, že tato podmínka byla ignorována s cílem dosahovat na vyšší výkon a lepší skóre v benchmarcích", ... "Ukázalo se ale, že místo aby došlo jen ke kompenzaci propadu, reálně se tvořily vysoké špičky napětí, které procesor postupně poškozují, až přestane korektně fungovat." ... "To ale neznamená nic jiného než degradaci, polopaticky řečeno se děje to, že CPU se najednou chová jako přetaktované a vyžaduje pro stabilitu vyšší napětí (nebo podtaktování), i když přetaktované není. Jak se stav postupně zhoršuje", ... "Podle Intelu by se změny měly týkat zejména chování procesoru během nízkých zátěží a nečinnosti. To tedy definitivě potvrzuje, že procesory nebyly poškozovány jen dlouhou vysokou zátěží za vysokých teplot a spotřeb, ale ony nebezpečné výkyvy napětí možná měly nejvíc na svědomí rychlé přechody mezi nečinností a boostem, jak jsme usuzovali v předchozích článcích. Tudíž neplatí, že se nemusíte bát, když procesor nepoužíváte na náročné věci a hraní, ale „jen na běžné věci“

takze kupim si Intel high end ... aby som nakoniec nemal 1/3 (1/5?) vykonu, resp ho budem pouzivat na Office ... dakujem pekne za taky deal ... ale vsak kupte si intel ked ho tak "milujete", aspon nam ostatnym ostane dost AMD "shitnych" procakov, ktore potrebuju opravu od "kartelu" aby mohli ist ako maju, resp aby mali vyssi vykon ako povodne prezentovali.

PS: "amd prezentovalo mnohem vyšší výkon 9000 řady, než byl při vydání", sranda ze vsetky tech weby pisu o tom ze sa ten vykon zvisil aj vramci "predprezentacii AMD" ... asi citam potom zle weby ... dajte mi Vase zdroje, ktore o tom evidentne vedia viac.

PS2: hlavne ze hanite AMD za to ze rychlo a dobre opravi co iny "dokurvi" + prida vykon tam kde ho "neprezentovali" (uz po niekolky krat na viac typov produktov), ale uz Vas netrapi to ze intel "pojebe" co sa da a znizi vykon svojim produktom (opat uz po niekolky krat). Hawk dohovoril som.

m2fizy
m2fizy
Level 13 Level 13
27. 9. 2024 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo so true ...

Reklama
Reklama