@Baloun
@Stratossimo ano čistě na hraní ale pouze single player her klidně amd nebo co komu přijde pod ruku. Na multiplayer/competetive her jedině intel a to z prostého důvodu. Na ryzenech i přes všechnu cache a všecko možné stále je největší neduh 1%lows fps. Který víceméně můžeme brát jako takový “gaming experience” ukazatel a rozdíly jsou opravdu místy propastne. Nač mám vysoké High fps a případně o něco málo vyšší avg když tu a tam mám dropy na polovinu například, Rust například dropuje i na 50. Když můžu jednoduše mít sice o něco nižší avg a High ale za to nemám tak extrémní propady. Zvlášť když AM5 je celkové celkem drahá platforma a když jsem se koukal před pár týdny tak by mě výkonnější sestava u Intelu stala o par tisíc méně peněz (i s rychlejšímu ram - neřeším moc české úlet ceny ale celosvětově které si mužů poslat i k nám)ale o něco více času v biosu. V tomhle jediném má amd malé plus ze se snaží minimalizovat BIOS Time pro uživatele.
@Baloun
@olda79 intel to má řešené schedulerem přímo na procesoru. Amd to bohužel nechalo na ovladacich a Microsoftu. No a aktuální výsledek známe. Za mě se stále nic nezmění aktuálně, na single player hry 7800x3d/5800x3d, na on-line multiplayer hry případně competetive téměř jakýkoliv intel, na nějaké pracovní záležitosti 13900k/ případně 7950x podle potřeb specifických úkonů.
@Jan Belka
@Stratossimo tak jen ať ladí. Mají na to rok dva čas než přijde konkurence. Zatím je to pro mě no-go. Skrze problemy a nedokonalosti, cenu jsem ani neřešil. Řešil jsem použití pro normálního člověka, a neduhy jsem měl na mysli samozřejmě stálé problemy s 1% lows které bohužel ani 3dcache neodstraní úplně.
Takže tak bezchybný není, dle úplného závěru. 😃. Scheduler pomocí slavného driveru je celkem propadák. A aby to fungovalo dobře a jak má tak musí udělat člověk “proces lasso” celému os? Tak to fakt ne díky. 7800x3d bude podstatně přívětivější i když ne dokonalý jelikož se stále člověk nezbaví jednoho z posledních neduhů. Tak snad třeba příště.