profile-image

Omal

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow @Katikakus: Možná šel dolů, ale pořád jsou světelné roky před Hnujdajem. :lol:

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow @Jerrow: No, je to sice OT, ale stejně to napíšu. Passat není žádná plečka a i30 je rozhodně horší. Má příšerné motorizece a debilní převodovku.

Zajímalo by mě, co ti konkrétně na Passatu vadí.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow @Jerrow: Statistika říká něco jiného, Gigabyte je nejspolehlivější.
Ze svého malého statistického vzorku jsi vyvodil zcela špatný závěr.

[quote]Zrovna jako si nikdy nekoupim auto z koncernu VW [/quote]

To chápu, ne každý na auto od koncernu VW má peníze. :wink:

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 6. 2014 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Omal: Tvoje máma je debil a tys ty jsi po ní taky debil. :lol: :lol: :lol: :lol:

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 6. 2014 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @khorghan: V bezpečí anonymity Internetu je každý silák, co? 8)

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow @Jerrow: To Jerrow:
Cítím povinnost uvést tvá tvrzení na pravou míru.

Server hardware.fr už vydal deset dílů seriálu o spolehlivosti hardware. Sbírá statistiky od největších francouzských eshopů o reklamovanosti hardware.

http://www.cnews.cz/statistiky-reklamovanosti-hardwaru-ci-vyrobky-lide-nejcasteji-vraci

Gigabyte je nejspolehlivější ze všech.
http://www.hardware.fr/articles/893-2/cartes-meres.html

V díle 9 je Gigabyte opět nejspolehlivější a v 10. díle opět Gigabyte.
http://www.hardware.fr/articles/920-2/cartes-meres.html

Všichni si pohoršili oproti minulým letům (to číslo v závorce).
Největší zvýšení reklamovanosti mělo MSI a po něm ASUS.
Nejvíce poruchové desky jsou některé modely ASRock a highendové modely od Asus.

Buď tě Gigabyte nemá rád a posílá ti schválně poruchové desky a nebo kecáš.

Podle statistik je Gigabyte nejspolehlivější. Ta odlišnost je v řádu jednotek procentních bodů. Pokud nebereš 1000 desek ročně, tak si rozdílu nevšimneš a poruchovost ti bude připadat stejná.
Mě se jeví Asus, Gigabyte a MSI jako stejně spolehlivé. Žádný výrobce není nijak výrazně odlišný.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Omal @Drifterian: Makaan:

Pravda, OS jsem tam nepočítal.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 6. 2014 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Omal: Nejsem žádný tvůj hošík, ani tvůj hošan. Tak si říkej svým "kamarádům" a ne mě.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Omal @Dev1: Nataktovat o 1,2 GHz? Asi jsi měl štěstí na kus, že to můžeš dlouhodobě provozovat.

4,3 GHz je docela dost.

Jenomže 3,2 GHz je základní takt, na kterém to stejně skoro nikdy nejede. Hry zatíží většinou jenom 1 nebo 2 jádra, takže se dostává ke slovu turbo.

U OC se turbo vypíná. Takže on už to potom není takový rozdíl. Teda u i5 4460 by byl, ale jinde jde turbo hodně vysoko.

Příplatek pro taktování by byl nutný. Chtělo by to dražší a lepší desku a také hlavně výkonnější chladič.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
6. 5. 2014 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @callisto: Tak to bude asi zabordeleným operačním systémem. Protože Intel dával do svých gigabitových síťovek vždy řadič, který tu rychlost zvládne, Realtek s tím začal teprve nedávno. Sice se síťovka tvářilo jako gigabitová, ale řadič dával třeba jenom 800 Mb/s.

U nových karet takové velké rozdíly ve výkonu nejsou (pokud neuvažujeme speciální situace, které doma na VDSL nemůžeš mít).

Dnes si jsou čipy všech síťovek velice podobné, co se základu týče (Intel má sice pár specialit a u serverových modelů větší cache, ale základ je pořád stejný). Ono se na hardwaru nedá nic jiného vymyslet. Pořád to jsou stejné A/D D/A převodníky + další logika. Hardware síťovky tvoří pouze fyzickou a část linkové vrstvy, všechny vyšší vrstvy (od L3 do L7) tvoří ovladač, tedy software.
Není tedy možné, abys při standardní situaci, jako je hraní her poznal rozdil. Buď jsi měl vadný kus a nebo jsi mě poškozený ovladač vlivem zabordelařeného systému.
samotná latence na hardwaru je na gigabitu v řádu mikrosekund až desetin milisekund u všech síťovek víceméně stejně.
Pravá výhoda Intelu je vyšší výkon v určitých situacích, lepší implementace TOE a hlavně nesrovnatelně lepší ovladače.
Další výhodou je spolehlivost Intelů. Zatímco Realteku často dělá problémy dlouhodobý provoz a dlouhodobá zátěž a po nějaké době se zasekává, Intel to zvládá bez problémů. To je zejména špatně navrženou cache u Relteku.

Je mi jasné, že při běžné činnosti nepoznáš rozdíl. Porovnávat latence při online hrách na VDSL nemá smysl, jelikož VDSL je typická velkými latencemi. Je to horší než u ADSL a nekvalitní telefonní kabely, co má O2 v zemi také moc nepřidávají.
Pro lidi, kteří se zabývají pokročilejší činností a na které tyto desky hlavně míří je Realtek nepřípustný.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 6. 2014 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Takže AMD vlastně žije z jednoho úspěchu, co se jim povedl před více než 10 lety. No to je.... zajímavé.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dev1 V tomto případě se HALu zastanu. Sestava je poskládaná velmi rozumě. Nechápu ty výtky na CPU bez odemčeného násobiče.

Kolik lidí taktuje CPU? Jaké zlepšení výkonu přinese přetaktování CPU? O kolik se vůbec podaří Haswell nataktovat?

Odpovím sám - taktuje pouze malé procento lidí a z těch, co si koupí hotovou sestavu skoro nikdo. Haswell se taktuje špatně, takže nějaké dlouhodobě stabilní rozumné frekvence jsou asi tak 10% nad továrním taktem (15% maximálně).
Zvýšení výkonu ve hrách by bylo tak o 5%, což není žádná sláva.

"K" CPU by tam byl zbytečný a výtky na jeho absenci jsou naprosto nesmyslné. Za příplatek minimálně 1 500 se to nevyplatí (deska Z97 + "K" CPU).

Myslím, že tato sestava je dobře vyvážená. Pár drobností se sice najde, ale oproti těm hrůzám, co produkoval HAL předtím je vidět jasný posun.

1) Není osazen zbytečně silný CPU nebo CPU, který má odemčený násobič, což je pro řadu lidí taky zbytečné.
2) Je využita adekvátně silná grafická karta. Teď nechci soudit, jestli tam měla být GTX 770 nebo R9 285, ale je dobře, že tam není třeba R7 260X a k tomu i7-4770K.
3) Zdroj má rozumný výkon a je vcelku kvalitní. Géčková řada od Seasonicu sice za ty prachy není nic extra, ale opět je vidět posun od no name zdrojů.
4) Deska není zbytečně moc předražená. I když by dle mého názoru stačila o pár stovek levnější.
5) 8 GB operační paměti je rozumné číslo.
6) Použitý chladič je celkem rozumný.

Připomínky mám pouze ke zdroji, který je sice dobrý, ale za ty peníze mohl být kvalitnější. Nebo mohl být stejně kvalitní a stát méně.
Seasonic G 550 je dobrý zdroj, jenom nemá adekvátní cenu.
Další připomínky jsou na základní desku. Klidně by stačila o pár stovek levnější. Chválím použití SSD a také chválím, že vybrali MX100 (nechápu ty stížnosti, že místo něj měl být Kingston 3K, Crucial je po všech stránkách lepší), ale 128 GB je na herní PC málo. Chtělo by to alespoň dvojnásobek.
A na závěr, nikde nevidím přední ventilátor a také není vždy ideální, že stroj nasává vzduch zespodu.
550W je celkem rozumný výkon zdroje pro tuto sestavu, ale já si myslím, že by stačilo i 450W.

Dost směšné se mi zdá tvrzení, že sestavu dávali dohromady profi hráči. To není žádná kvalifikace, aby rozuměli sestavování PC.

Na závěr, vždy se vyplatí si postavit PC sám. To bude vždy lepší. Vyjde to levněji a každý si to přizpůsobí podle sebe.
Pokud ale někdo koupí takovou sestavu, tak na tom nebude o mnoho hůře. Oproti tomu ostatnímu, co produkuje HAL není toto vůbec špatné.

Všechny komponenty jsem naházel do košíku na CZC. Vyjde to na 26 348 a můžete si to nechat zdarma sestavit.
Nedostanete tu (pro mě nevkusně pomalovanou) skříň, to je jasné, ale cenový rozdíl je 2 751.

Pokud by se vzala levnější deska, zdroj s menším výkonem a větší SSD, byla by to ideální sestava.

Cenový rozdíl oproti vlastnímu nákupu komponent jsou necelé 3 000. Přitom jediná přidaná hodnota od HALu je nevkusně pomalovaná skříň. Jinak nic.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Omal @Dev1: Nataktovat o 1,2 GHz? Asi jsi měl štěstí na kus, že to můžeš dlouhodobě provozovat.

4,3 GHz je docela dost.

Jenomže 3,2 GHz je základní takt, na kterém to stejně skoro nikdy nejede. Hry zatíží většinou jenom 1 nebo 2 jádra, takže se dostává ke slovu turbo.

U OC se turbo vypíná. Takže on už to potom není takový rozdíl. Teda u i5 4460 by byl, ale jinde jde turbo hodně vysoko.

Příplatek pro taktování by byl nutný. Chtělo by to dražší a lepší desku a také hlavně výkonnější chladič.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Omal @Drifterian: Makaan:

Pravda, OS jsem tam nepočítal.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
21. 9. 2014 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo V iPhonu není IOS, ale iOS.

IOS a iOS jsou dva zcela odlišné operační systémy.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
13. 3. 2014 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Štěpánek A co takhle "zdroj: Vlastní".

Omal
Omal
Level 1 Level 1
20. 4. 2014 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Omal @abubaga: Nejde o ten překlep. Ale Tesco tu grafiku zcela určitě PROKLAMUJE, ne reklamuje.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
21. 4. 2014 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Omal @c3cilka: [quote=c3cilka]... používá cizí termity ... :lol:[/quote]

Cizí termity. :)

Omal
Omal
Level 1 Level 1
4. 5. 2014 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla Lepší drivery, lepší doprovodný software, lepší implementace TOE, naprostá spolehlivost. Intel síťovky mají oproti srovnatelným Realtekům často vyšší výkon. Stačí ti to?

Chápu, že ty rozdíl nevidíš, když je jediná tvoje činnost stahování filmů z uloz.to a brouzdání na Facebooku.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
13. 3. 2014 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná by to taky chtělo říct něco bližšího k tomu routeru. Mezi čím se jako routuje? Ty porty v zadu jsou všechny WAN (lze routovat mezi nimi)? Nebo je jeden WAN a dva LAN (a routuje se mezi LAN a WAN)? Nebo jsou všechny LAN a routuje se mezi nimi a AP?
A co to všechno umí? NAT? Dynamické routování?
V jakých režimech pracuje WiFi? AP? Bridge?

Tato novinka se nedá označit jinak než jako nedodělek. A navíc chybí i zdroj odkud bylo čerpáno.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@csjacob1.5 Typický pohled levičáka.

Ze škol v USA udělali gun-free zones a naivně doufali, že cedulka s přeškrtnutým piktogramem zbraně zabrání vrahovi, aby šel školu vystřílet.

Bezzbraňové zóny akorát pomáhají vrahům, jelikož všechny odzbrojí všechny slušné občany, kteří by se mohli bránit.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komancero I když je otevřený, tak je pořád několikanásobně odolnější než obyčejné noťasy.
Kromě toho, tohle je spíš do terénu. Zkus si s sebou pravidelně brát ven svůj notebook a uvidíš, jak rychle ho zničíš.

Brašna toho moc nezachrání.

Sice bys ušetřil polovinu nákladů, ale notebook bys brzy zničil.

Mě se hodně líbí a přemýšlím o něm. Dva Ethernety jsou bomba a pro mou práci se hodí. Navíc potěší i sériový port. Spoustu moderních zařízení pořád komunikuje přes sériovou linku a tahat s sebou převodníky je otrava.

Cena je přiměřená. Vzhledem k tomu, co stojí Toughbooky od Panasonicu.

Dell teď dělá asi nejlepší business notebooky. Mají dobrou konstrukci a skvělou podporu (z firem vyrábějících NB asi nejlepší). Thinkpady jsou díky systematické snaze Lenova o zničení této značky už jen průměrné až podprůměrné noťasy. Lenovo šetří, kde se dá a dělá naprosto debilní změny. Ani se nedivím, že většina ThinkPadistů utíká ke konkurenci a to i ti pravověrní.
HP je zatím fajn, ale pomalu mu ujíždí vlak.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 7. 2014 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Nekomentuji český překlad, ale originál. Tam se píše o 4 000. Nevím, kde PCT vzal "více jak 4 000".

Aplikuj na sebe vlastní radu, pane zumpar1234.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
27. 3. 2014 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda té síťovky o Realteku. Realtek neumí vyrobit nic jiného než totální odpad.

Kvalitní síťovka od Intelu, Broadcomu nebo Qualcommu by znamenala navýšení ceny jen o pár dolarů.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není nad klasické klávesnice. Na chiclet se mi nepíše pohodlně. Jediný výrobce business notebooků, co ještě na chiclet nepřešel je Dell. Jinak je to průser nad průser.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 6. 2014 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD se hlavně poškozuje samo.

Omal
Omal
Level 1 Level 1
12. 6. 2014 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Omal]Nejsem žádný tvůj hošík, ani tvůj hošan. Tak si říkej svým "kamarádům" a ne mě.[/quote]

Řekl bych, že takové silácké kecy (jako máš ty), mívají hlavně slaubočtí chcípáčci, kteří si musí na Internetu něco kompenzovat. Nemám pravdu?

Reklama
Reklama