@Adam Vágner
@Xcute: Myslim ze Cyberpunk to poresi na dost dlouho, to bude desitky, ne-li stovky hodin.
Ted navic konecne vysel Unreal Engine s podporou a nastroji pro raytracing, takze hry budou pridavat raytracing jedna za druhou. Myslim, ze uz nema smysl kupovat na hrani grafiky bez raytracingu, a to ani ty Nvidiacke.
@skaven321
@skaven321: Turing muze mit klidne i mnohem vic tepelnych cidel, nez Navi. Vzhledem k tomu, ze Nvidia o svych navrzich cipu prevazne mlci, vime jen o tech, ze kterych se daji cist data externe.
@skaven321
@skaven321: Jako kdyby Turing dosahoval 110C jako Navi, a nebo i9 mela problemy s rovnomernou distribuci tepla kvuli usazeni cipu na interposer jako Ryzen ... ne.
@Adam Vágner
@Redmarx: To by asi neproslo pres manzelku. Budget je mezi 2060 a 2060 Super. A rozhodne chce RTX grafiku. Co jsem mu ukazal RTX Quake 2 rika, ze protoze na ten hardware na dlouhou dobu pravdepodobne nesahne, tak at si ten raytracing muze zapnout aspon na min. detaily. Quake je jeho oblibena hra (starsi rocnik).
Nebylo by spatne pridat nejake poradne testy raytracingu. Treba po vzoru TPU, kde je ukazuji jako doplnujici informaci. V testu suite uz stejne je Metro Exodus.
At se AMD fandove vztekaji jak chteji, raytracing je proste realita a aspon par udaju by nebylo v testech spatnych.
Vubec by taky nevadilo o tech titulech par clanku napsat. Vyvazilo by to fakt, ze v Cechach mame 3 pro-AMD weby, ktere se snazi tyhle veci upozadit.
Samozrejme, ze na nich vysly clanky naopak o tom, ze Asseto Corsa raytracing mit nebude. Nebo ted treba napsal Olsan z cnews clanek o DLSS v Control a vicemene jen kvuli tomu, protoze blogpost Nvidie mluvi o temporalnim aspektu DLSS. Po Olsanovo "slavnem" clanku o DLSS se snazi tvrdit, ze se pry do DLSS pridava temporalni charakter az ted (kdyz on tvrdosijne tvrdil, ze DLSS temporalni neni), coz samozrejme v tom blogu neni vubec zminene. Mluvi se tam jen o vylepseni pomoci detekce "chyb". https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dlss-control-and-beyond/