profile-image

Fox_25

13 410 bodů
Zbývá 590 bodů do dalšího levelu
13 000 14 000
dnes 01:10 Komentář
0 b
Příliš mnoho událostí v intervalu
dnes 01:04 Komentář
4 b
dnes 00:57 Denní návštěva
28 b
Bonus za 8 dní v kuse
včera 21:22 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
včera 16:12 Přečtení článku
2 b
včera 09:08 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
včera 06:28 Přečtení článku
2 b
včera 06:27 Komentář
4 b
včera 06:21 Komentář
4 b
včera 06:06 Přečtení článku
2 b
včera 06:02 Přečtení článku
2 b
včera 01:13 Denní návštěva
28 b
Bonus za 7 dní v kuse
15. 12. 2025 05:10 Přečtení článku
2 b
15. 12. 2025 00:56 Denní návštěva
24 b
Bonus za 6 dní v kuse
14. 12. 2025 01:57 Přečtení článku
2 b
14. 12. 2025 01:57 Přečtení článku
2 b
14. 12. 2025 01:57 Přečtení článku
2 b
14. 12. 2025 00:15 Přečtení článku
2 b
14. 12. 2025 00:14 Komentář
4 b
14. 12. 2025 00:05 Denní návštěva
20 b
Bonus za 5 dní v kuse
13. 12. 2025 08:37 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
13. 12. 2025 08:17 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
13. 12. 2025 07:00 Získání pozitivního hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho hodnocení komentářů hodnotitelem
13. 12. 2025 06:36 Přečtení článku
2 b
13. 12. 2025 06:35 Přečtení článku
2 b

Komentáře

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
dnes 01:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant Čistě ze zvědavosti, o jaký monitor se jedná?

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
dnes 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnAirWick ale pro mě netřeba procítit, jakou náladu měl bubeník vzadu během nahrávky a co si dá k obědu frontman kapely

Zrovna o tomto to není, hifi je, respektive by mělo být o co nejreálnějším a tím pádem i neutrálním zvuku. A na to opravdu není potřeba sestava za půl míče.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
včera 06:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych se jen zeptal, proč má tato novinka „clickbait“ název a perex, přičemž závěr novinky nám prozradil že výrobce neprozradil ani fr. charakteristiku. A také se nejedná o zařízení bez pevných součástí, co ten VN „driver“ na boku?

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
14. 12. 2025 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @LV426 Ale jo, v manuálu, pr od výrobce, spec sheet, atd. V menu monitoru to napříč značkami bude na jiném místě a bude se to i jinak jmenovat. Třeba AOC to cpe pod overdrive s názvem boost/extrémně a taky se to dá aktivovat v položce MBR, alias motion blur reduction, kde si rovnou nastavíš i jas s MBR.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
13. 12. 2025 05:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Teď mají zase dva kusy za 60000, kurde kdybych nekupoval a neopravoval auto, už jsem ji mohl mít.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
13. 12. 2025 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Maximumspeed77 Proti původnímu 144hz ips je to nebe a dudy, těch 21hz navíc nebude dělat nějaký velký rozdíl. Zkoušel jsem nastavit schválně i těch 165hz a 144hz, nejen že byla viditelně horší odezva(motion clarity) samotného LCD, ono jde cítit že ani ta plynulost není taková. Pocitově je to podobný rozdíl jako když jsem 60hz LCD „přetaktoval“ na 85hz.

Je to dobře pozorovatelné na kurzoru myši, na 300hz jde vidět že to zvládne rychlejší pohyb než na monitoru uvidíš „čáru“ stávající se ze spousty kurzorů než u 144hz a nebo 165hz. Toto je důvod proč tu máme bfi/ulmb a proč pro opravdu plynulý pohyb potřebujeme 1000hz. Protože to co se děje za pohybu s kurzorem, to samé se děje za pohybu s celým obrazem. Jen nevidíme za sebou xy snímků vedle sebe, protože se pohybuje celý obraz, ale mozek to pořád vnímá jako neplynulý pohyb. A tak můžeme vidět trochu paradoxní situaci, kdy 300hz fast ips s bfi má lepší motion clarity při 100fps, než 240hz oled bez bfi.

Kdo chce, může si přečíst na toto téma články na blurbusters, kdo nechce, nemusí. Jestli ti vyhovuje 165hz, je to perfektní, mě taky stačilo 144hz.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
11. 12. 2025 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Maximumspeed77 Teď si představ že mám 300hz fast ips primárně kvůli motion clarity při práci v os, programech a nebo grafice. Nesmysl? Ano, ale když se obraz za pohybu méně maže a je ostrý téměř jako na CRT, je to cítit na očích které jsou méně unavené.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
11. 12. 2025 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odkdy měříme výkon monitoru a jak se to vlastně měří?

Monitor využívá IPS panel, což sice znamená absenci lokálního stmívání typického pro Mini LED nebo OLED, ale nabízí vysoký jas s certifikací HDR600 a skvělé podání barev.

Tohle nechápu, jakože neexistuje IPS panel s miniled? A nebo že existuje oled panel s lokálním stmíváním? To úplně mění mé znalosti o dostupných technologiích zobrazovadel. A můžu něco prozradit, aušus v PR k tomuto monitoru uvádí, že monitor má bohužel pouze horizontálně 10 zón lokálního podsvícení.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
11. 12. 2025 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanBoh @PanBoh Prachy nesmrdí.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
11. 12. 2025 03:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Maximumspeed77 Ono je blbý že bez bfi/ulmb s nižší obnovovací frekvencí trpí motion clarity, jak na ips, tak na oled. Já si kvůli tomu koupil 300hz fast ips, motion clarity je okometricky lepší už cca při 50-60fps než na starém 144hz ips panelu.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
11. 12. 2025 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo Já bych ty nudloidní monitory bez velkého enteru úplně zakázal! Drewo na hrad!

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
6. 12. 2025 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vipe @LV426 Podobně jsem se cítil když jsem držel v ruce komix Predátor vs Wolverine. Sice se mi zajídalo že by se predátor pachtil s postavičkou ze světa X-Menů, ale říkal jsem si že by to mohla být fajn náhražka za predátora s vetřelcem od Omnibus. No nebyla, ani styl kresby mi k tomu moc nesedl. A tak jsem odcházel trochu rozesmut s dalším komixem o Simpsonových.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
4. 12. 2025 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @casperdeluxe Mě Ondra trochu připomenul známého který řešil olej do automatu. Ten, v požadované normě stál tuším 19 tisíc. Jenže on na to vyzrál a našel si ho na allegru za 2 tisíce.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
3. 12. 2025 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @casperdeluxe Myslíš že to pochopí? Všichni mu píšeme +- to samé a zatím nic.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
2. 12. 2025 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant @SkyBoiler Co by hanil, v jeho „recenzi“ by jsi měl hezky přepis PR od výrobce, pak info že zařízení funguje, nějaké ty fotečky a šup s tím na bazar.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
2. 12. 2025 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Ondřej Já to myslel trochu jinak, tato kombinace je dobrá na ukázku surového výkonu bez ovlivnění ze strany GPU. Ne že si nějaký potencionální kupec bude chtít koupit 5090 a 7500x3d. Asi bych dodal že toto je test CPU, ne test jaké CPU bude stačit na 1440p s max detaily a s RT. CPU tam mohlo být více, to souhlasím, ale i tak si člověk udělat představu jak na tom toto CPU je. Mě stačí že stojí stejně jako R7 7700X, příp. si můžu přidat asi 2000kč a koupit rovnou 7800x3d, takže za mě tento test svůj účel splnil.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
2. 12. 2025 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @RomanL Jak se to vezme, ale obecně se dá říci že ano, v negativním smyslu.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
2. 12. 2025 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej @Ondřej Je to recenze CPU, k takovému testu potřebuješ co nejvýkonnější GPU a nízké rozlišení aby byl test co nejméně ovlivněn GPU, respektive výsledky musí být omezeny výkonem CPU a ne výkonem GPU. Takže pokud nemá potencionální kupec CPU v hlavě kopku sena, bude se zajímat právě o takovouto kombinaci. Neboť výsledky s tímto CPU a např. s 5070 ve 4K a nebo 1440P mu odpověď nedají.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
2. 12. 2025 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Ondřej Já to myslel trochu jinak, tato kombinace je dobrá na ukázku surového výkonu bez ovlivnění ze strany GPU. Ne že si nějaký potencionální kupec bude chtít koupit 5090 a 7500x3d. Asi bych dodal že toto je test CPU, ne test jaké CPU bude stačit na 1440p s max detaily a s RT. CPU tam mohlo být více, to souhlasím, ale i tak si člověk udělat představu jak na tom toto CPU je. Mě stačí že stojí stejně jako R7 7700X, příp. si můžu přidat asi 2000kč a koupit rovnou 7800x3d, takže za mě tento test svůj účel splnil.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
3. 12. 2025 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @casperdeluxe Myslíš že to pochopí? Všichni mu píšeme +- to samé a zatím nic.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
4. 12. 2025 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @casperdeluxe Mě Ondra trochu připomenul známého který řešil olej do automatu. Ten, v požadované normě stál tuším 19 tisíc. Jenže on na to vyzrál a našel si ho na allegru za 2 tisíce.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
28. 11. 2025 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Drewo Však já taky, denně využívám i home, end, pgup/pgdn a numeriku. Ale úzký enter mě vůbec v ničem neomezuje. Jediný problém byl, že jsem občas zmáčkl klávesu nad enterem. Tak jsem ji deaktivoval a asi za týden to už bylo ok.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
28. 11. 2025 01:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co je na tom zajímavého? PC mám sjednocené v černé barvě už mnoho let, vč. periferií, DA převodníku a zesilovače. Akorát repro mají na sobě dýhu z olše, ale těm to odpouštím, jejich čelo s měniči je taky černé a už jim táhne na 50 let. Akorát mi nic v PC, vč. periferií nesvítí, tedy kromě indikačních diod a monitoru, kdyby ten přestal svítit, byl bych naštvaný.

No a kdyby náhodou mělo něco jinou barvu, bylo by mi to úplně jedno.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
28. 11. 2025 01:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Přesně tak, když si seknu prst při sekání dřeva, není tím vina sekera, když někoho přejedu v autě, nenese odpovědnost auto. AI je nástroj, ne živý psychoterapeut a nebo přítelkyně. Taky mám náklonnost k některým seriálovým postavám opačného pohlaví, ale je to jen pouhá fantazie. A už vůbec nikdy by mě nenapadlo vytvořit si AI kecálka, který napodobuje postavu ze seriálu.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
26. 11. 2025 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo I já si zvykl na nudloidní enter, dokonce jsem si zvykl na krátký levý shift. Ani keycaps bez cz layout nevadí. Co bych si troufl označit za neprůchozí jsou úzké klávesnice se změněným rozložením bloku kláves kde je delete, end, atd. Ale opět to platí pouze pro můj use case, kdo chce klávesnici jenom na hraní, tomu nebude chybět ani numerický blok.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
28. 11. 2025 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Drewo Však já taky, denně využívám i home, end, pgup/pgdn a numeriku. Ale úzký enter mě vůbec v ničem neomezuje. Jediný problém byl, že jsem občas zmáčkl klávesu nad enterem. Tak jsem ji deaktivoval a asi za týden to už bylo ok.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
26. 11. 2025 22:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @snejdy88 Po dvou letech jsi mě donutil se tam přihlásit, ale budiž. Níže jsou skupiny které tam aktuálně mám. Z nějakého důvodu mi tam chybí asi 5 dalších cz/eng skupin.

Elektronika (bastlení, pokusy, poradna), Retro Elektro Bazar, Elektrikáři.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
26. 11. 2025 04:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bertram @Bertram Stejně jak na youtube, záleží na tom, jaký obsah jsem se rozhodl konzumovat. Mě osobně ksychtokniha taky nezajímala, ale pak jsem se tam registroval kvůli kecálku a objevil skupiny kde se řeší elektrotechnika a bastlení obecně vč. staré techniky, diy vaping, marketplace, atd. To co popisuješ jsem tam prostě neviděl. Ano, v hlavní nabídce se objevují i voloviny, ale užitné informace které čerpám jsou přínosnější.

Reklama
Reklama