profile-image

Kejsi

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Kejsi
Kejsi
Level 1 Level 1
14. 3. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @komplik: Docela rád bych věděl, v čem tě CPU výrazně brzí?

Kejsi
Kejsi
Level 1 Level 1
14. 3. 2016 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stiletos @komplik: *Když to umře? No a co, existuje záruka... *

A mě komentujete článek, že nechápete proč to sem píšu.
Tak si prosím neserte do huby!

Až budete mít takovéto PC z recenze na reklamaci v Mironetu a oni ho pošlou někomu jinému a Vám budou tvrdit, že jste jim nic na reklamaci nedal, tak bych potom chtěl vidět vaši reakci!

Kejsi
Kejsi
Level 1 Level 1
11. 4. 2016 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra mi připomíná něco jako byl TimeShift. TimeShift je tipnu cca 7let stará záležitost. Hra se mi velice líbila, škoda jen, že kampaň nebyla o trochu delší a příběh rozmanitější. Zajímalo by mě jak by si proti sobě vedli tyto hry kdyby TimeShift byl postaven a aktuálních enginech. A kolik toho mají společného.

Kejsi
Kejsi
Level 1 Level 1
14. 3. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik To nevím. Zkuste zapojit mozek a přijít nato sám.
Jestliže reklamace, která trvá měsíc a půl a vaši kartu pošlou někomu jinému a ještě je ta karta v horším stavu než jste ji poslal, jestli se Vám stále zdá reklamace úspěšná, tak bych doporučoval vyhledat odbornou pomoc na psychiatrii.

Nehledě nato, že kdyby se mi ten slušný pán neozval a neposlal kartu. Tak bych o ni jednoduše přišel a technik z Mironetu by mi nakecával, že karta k nim ani nedorazila.
Nehledě na jeho ignoranci.

Pro mě bylo tohle jednání neodpustitelné a vím, že můj soused měl s Mironetem podobný problém. Takže tohle nebylo určitě ojedinělé jednání.

Kejsi
Kejsi
Level 1 Level 1
14. 3. 2016 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,

na fóra moc nepíšu, ale v tomto případě bych se rád podělil o svoje zkušenosti s Mironetem. Před 5ti lety jsem si od Mironetu kupoval grafickou kartu AMD MSI HD 4870, bohužel karta se přehřívala a zamrzala. Po konzultaci s Martinem Kostrounkem z Mironetu přes e-mail jsem kartu poslal balíkem do ruky na adresu Mironetu a tím to vše začlo. Žádná odezva nic . Po 9ti dnech jsem psal, jestli karta v pořádku dorazila, že jsem nedostal žádnou odezvu - odpověď žádná. Po 15ti dnech jsem psal znovu o odpověď - odpověď žádná. Po 25ti dnech jsem znovu urgoval s tim, že pokud se mi do 3dnů neozvnou budu kontaktovat vedení. 29dne reklamace se ozval p. Kostrounek, že karta nedorazila. V tu chvíli se ve mě vyvařili veškeré tekutiny. Šel jsem na českou poštu ověřit si co se tedy stalo s balíkem. Na poště mi bylo sděleno, že byl balík úspěšně předán již druhého dne co jsem ho přinesl na poštu. Dostal jsem i stvrzenku, kterou jsem oskenoval a poslal na Mironet. Znovu dlouho žádná odezva. Takže po 4dnech jsem znovu urgoval a tři dny nato mi p. Kostrounek napsal, že kartu už byla opravena a poslána zpět. ( V tuto chvíli to už bylo ! 37 DEN REKLAMACE !. Bohužel karta stále nepřicházela, na poště žádný informace o mojí zásilce neměli. 40 DEN REKLAMACE, psal jsem na Mironet, aby mi zdělili info kam kartu zaslali - NIC, o té doby jsem už neobdržel žádnou zprávu. 42 DEN mi volal nějaký pán, že mu asi omylem přišla moje karta, na vrchu krabice byla napsáné jeho jméno a adresa, ale uvnitř byli moje fakturační údaje a proto se mi ozval a kartu mi poslal. Karta mi dorazila 45 DEN od Reklamace a to nebylo vše, po rozbalení jsem zjistil, že karta má úplně orezlý chladič. Konverzaci s p.Kostrounkem jsem poslal na vedění, ale také nepřišla žádná odezva. To mě utvrdilo, že ojebávat zákazníky je na denním pořádku.

~~! VŠECHNY VARUJU OD NÁKUPU U MIRONETU ~~!

a pozdravuji p. Martina Kostrounka, kdybych ho někdy potkal tak do nakopu tam kde slunce nesvítí!

Reklama
Reklama