3D Mark 11 uveden, podívejte se na obrázky
UPDATE Jako jedni z prvních vám ho ukážeme, i když ještě oficiálně ke stažení není - bude odpoledne
V tuto chvíli není možné ještě aktivovat benchmark - není oficiálně vydán a nemohu aplikovat Advanced klíč - tedy lze spustit pouze režim Performance v 1280x720
V základním Basic režimu nelze nastavení měnit, v Advanced verzi to půjde ..
První je demo podmořského světa se dvěma ponorkami, je vskutku velice hezké ..
První test je zaměřen na světla a stíny, na kameru jsou aplikovány post-processing efekty. Zde není žádná teselace ..
Druhý test je stejný jako první, přibyla teselace na okolních předmětech a depth of field jako post-processing efekt
Třetí test teseluje sloupy a vegetaci, je ovšem použita hodně slabě. Dále jsou zde světla, stíny a post-processing efekt na depth of field a další.
Čtvrtý test je ten stejný jako předchozí, jen se odehrává v noci ..
Fyzika je počítána CPU a jde o fyziku Bullet
Poslední test počítá fyziku přes CPU, scéna je slabě teselovaná a jsou zde světla, stíny a post-processing efekty.
Takto vypadá v tuto chvíli výsledek - benchmark není vydán, tedy nelze zobrazit jeho výsledek na webu www.3dmark.com
Osobně je pro mne benchmark zklamáním, celý trvá jen několik minut a je dle mého vyložené odfláknutý. Testy nejsou nijak graficky úschvatné, tedy kromě dema - to je super. Testy jsou tak krátké, že si je ani neužijete. Také DirectCompute záležitosti a teselace je zde pouze v minimální formě. Fyzikální testy a celkové grafické zpracování na mě působí jak z roku 2006, kdy se mi 3D Mark 06 zdál graficky nápaditější a hezčí ... škoda promarněné šance. Uvedení je dnes odpoledne a Advanced verze stojí 15 USD.
Zde několik neověřených výsledků grafik:
Radeon HD 5970 - 800MHz - P7400
GeForce GTX470 - 925Mhz - P6100
Radeon HD 5870 - 955Mhz - P4800
GeForce GTX 580 - 900Mhz - P6800
GeForce GTX 480 - 875Mhz - P6300
UPDATE:
Zaregistrovaná verze
Je možné nastavení měnit
Můj výsledek s GeForce GTX 580 na frekvenci 880/4400 MHz