Zpět na článek

Diskuze: 8% stahuje z netu ilegálně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keby neboli velke spolocnosti tak pazrave, mozno by sa znizilo piratstvo ... ale kto si kupi film za 700korun, hru za 2000korun a podobne ... keby to bolo nejakych 200-300korun tak ludia by uz boli ochotni to obetovat ... takto budu kricat ze je velka maju male prijmi bo ludia kradnu ... ved aj oni okradaju nas ... a takto je to vsade ... radsej daju vysoke ceny a kupi si to par ludi, ako keby dali nizsie ceny a kupilo by si to daleko viac ludi ... podobne je to aj so vstupnym do kinosal ... keby dali vstup za 30korun zaplnili by cele kino, ked daju vstup za 90 korun nepride ani polovica ... v ktorom pripade zarobia viac ???
- IQLogic

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vic vydelaji v tom poloprazdnem, se vstupnym 90Kc... hele rekneme, ze se jedna o male kino s kapacitou 400lidi. Pri vstupnem 30Kc, se teda zaplni cele... to mame 400*30 = 12000Kc, na stejny vydelek se vstupnym 90Kc jim ale staci, aby prislo cca 135lidi... (tedy ani polovina) a da se vazne predpokladat, ze jich prijde vic. Je to cele jen o penezich. Pritom, kdyby nasadili nizsi ceny rozhodne by uspokojili vetsi cast trhu (rozumej, vic lidi by prislo, vici lidi by film videlo) a uz by nemeli potrebu ten film stahovat. Protoze uz ho proste videli. Jenze by z nich zase nekaplo tolik penez ;) Jsou to nenasytny svine a to co se na internetu deje je jen symptom jejich chovani (a to nemluvim jen o cenach)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel tych 30 korun tam malo byt len obrazne ako narazka na to ze by mali znizit aj oni naroky na nase penazenky ...
- IQLogic

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
21. 6. 2009 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @IQLogic: Tak v tom případě můžeš brát ten výpočet jako narážku na to, že kina/distributoři/filmové společnosti mají dobře spočteno při jaké ceně budou mít maximální výdělek (to samé v bledě modrém softwarové společnosti). A dávat to za jinou cenu je na žalobu od akcionářů.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
20. 6. 2009 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V NHL se tak dlouho zvyšovaly platy, až to bylo neúnosné, kluby řekly dost a rok se prostě nehrálo a až hvězdám došly úspory, tak se začalo hrát za mnohem menší výplaty.
Ve filmovém průmyslu je situace obdobná, hvězdy chtějí neustále víc a víc a cena filmů se tak dostala na nereálné hodnoty, uživatelé prostě řekli dost a nechodí do kina a nekupují filmy. Jediná šance na znovuobnovení filmového průmyslu je stejná jako v NHL, tedy snížení platů hvězdám a tím snížení ceny filmů na realistickou hodnotu.
Důkazem mého tvrzení je atak čechů na trafiky a prodej DVD po milionech kusů.

Rampage508
Rampage508
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Taky by mohli v trafice prodávat levně i hry a hudební CD.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
21. 6. 2009 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rampage508 jedinej kdo takhle prodává hry je abc [url]http://www.iabc.cz/pages/edice_uvod.html[/url]

Bohosu
Bohosu
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rnb]...prodej DVD po milionech kusů.[/quote]
Souhlasím a dávám bod! Díky tomuhle nápadu prodávat skvělé filmy, v kvalitě, s možností dabingu apod. za ceny podstatně nižší se vážně zvýšil prodej. A není se čemu divit. A máš pravdu i s kinem. Kdyby lístek stál řekněme 50,- Kč tak jsou kina víc než z 50 % plná. Ale dnes? Lístek skoro za 2 stovky? Pak jdeš na film co běží sotva 2 dny v kině.....a sál úplně prázdnej!

Frano1111
Frano1111
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pridajte k tým 8% ešte jednu nulu a možno tomu priezkumu uverím.

Gaucman
Gaucman
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou Francií to je jak? Opravdu tam ten zákon o odstřihnutí schválili?
Tady se píše něco jinýho:
[url]http://www.cdr.cz/a/27200[/url]

Triplespace
Triplespace
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gaucman V cze/svk presne opacne 8% legalne :D

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 6. 2009 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Triplespace a jeste u nas, minimalne Volný, nechava/si nechava nahodne sledovat kdo co stahuje, pak se jeden divi ze chodi maily na stiznosti ohledne stahovani zakonem chranenych.. blaaablaaa. Jisteze stahujou, cenova politika byla popsana v postu nahore. dekuji

Jarduk
Jarduk
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Keby neboli velke spolocnosti tak pazrave...[/quote] S tima spolecnostma souhlasim, ale s kinem už ne. Zrovna u nás jsme nedávno postavili nové kino(kacko.cz) disponující jako první v ČR D-Cinema specifikací a 3D projekcí a nasadili jsme ceny velmi dolů...A lidi? Jedou raději do Plzně, kde mají horší zvuk i obraz, je to dvakrát dražší...a zajímalo by mě proč... Snad možná tím, že tak měsíc na to se vybavil Cinestar v Plzni podobnou technologií, které začlo šířit lživou reklamu, že jsou jediní a nejlepší-takže k nám nechodí skoro nikdo. 30KČ si nemůžeme dovolit. Jen spotřeba elektřiny je neskutečná-3kW lampa, dalších xkW zvuk, personál a hlavně nenažraní distributoři, kteří si vezmou 50% zisku ze vstupenek a navíc ctí pravidlo, že přece jednosálové kino nemůže dostat film brzo...(majitel přece není majitelem distribučky jako Falcon-Cinestar...)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarduk Ved mne islo prave o tie velke spolocnosti ... neviem ako to je medzi kinami ... v meste mame jendosalove kino Intersonic ... a tie ceny, ktore nasadili su proste nehorazne ... najlacnejsie filmy stoja 2€, lenze tie uz boli premietane alebo su to skor prepadaky ako kinohity ... a ked sa znameho spytam kolko ludi bolo, vacsinou dostanem odpoved, ze ani polovica saly nebola zaplnena ...
- IQLogic

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarduk Problém je právě ten, že když chci jít do kina na film, tak co nejdřív a v multikinech tj prostě dřív než u vás a čekat na ten fálm 3 měsíce většinou nevydržím. Takže ty lidi tam stejně nepůjdou a to že to bude stát polovinu lidi taky nenaláká.
Ikdyž pokud jde o mě, tak kdyby bylo u nás takové nadupané kino a cena do 60,- tak bych tam šel i na film, který jsem již viděl.

Jarduk
Jarduk
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Tak co se týče 3D a digi filmů, tak ty máme třeba v premiérách. Ale řekněme, že asi před dvěma týdny u nás byla celorepubliková premiéra Coraline 3D a přišel nám 1 člověk!!! V Plzni za +50Kč byly plné sály. Jenže reklama je reklama a bohužel i ta lživá někomu hold pomáhá. :(

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jarduk: Tak na Coralinu ve 3D bych se kouknout šel, ty technologie co máte si myslím, že jsou dobré a pokud máte dobré ceny, jen o důvod víc jít k vám. Jsem ale z Prahy. My tu měli kousek od mého bydliště před pár lety kino, kde byly filmy ke shlédnutí za 30 Kč. Cena se odvíjela podle toho, v jaké řadě kdo seděl - první řada byla nejlevnější, asi 28 Kč. Kino sice promítalo filmy asi z DVD a nebylo to nic moc, ale plátna celkem velká, několik sálů, tak jsem tam šel asi 20x po sobě na LOTRa a Matrix. Jenže z nějakých důvodů to kino zrušili a teď občas musím do multiplexu, kde je vstupné 150 Kč a více.

Jenom takový dotaz, nepromítáte náhodou Star Wars filmy? Já pořád koukám po kinu, kde by dávali původní trilogii Star Wars v nějaké rozumné kvalitě a na větším plátně, ale nemůžu ho najít. Sice jsem z Prahy, ale kvůli Star Wars bych si i někam dál zajel. Idálně si dát maraton všech filmů z původní trilogie po sobě :)

Jarduk
Jarduk
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jindy: Zrovna teď sedim v kině a tu Koralínu promítam. :) Nu bohužel letňák u nás nevyšel z důvodu naprosté laxnosti úředníků na městě, ale právě proto jsem přišel s nápadem alespoň pořádat filmové večery, tak uvidíme, zda se to uchytí. Možná se brzo na webu objeví anketa o tom, na jaké téma by měly být. Zatím jsem měl na mysli trilogii Matrixe či LOTR. Dá se tu přehrát cokololiv z jakéhokoliv média do rozlišení 2K.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
21. 6. 2009 03:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jarduk: Panove, je pouze jedna Trilogie a vsichni vime ktera :lol:

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jarduk: Jo, Matrix a LOTR trilogie jsou fajn, už jsem je v takových filmových večerech dával a fakt super zážitek. Co se týče Matrixu, tak jsem si dal několikrát i ty druhé dva slabší díly a přesto fajn zážitek. Pořádné plátno a pořádný projektor prostě dělá své. Kdyby šlo si přitáhnout Star Wars v HD, bylo by to fajn, ale netuším, jak to máte zařízené, pochybuji, že kvůli jednomu člověku se tohle bude promítat, nicméně si myslím, že zrovna Star Wars jsou stejně atraktivní, jako LOTR či Matrix. Kdybyste to někdy chtěli uvést, dejte vědět na stránkách, dám si tu adresu vašeho kina do záložek. Přeji hodně diváků a finanční rentabilitu, protože jinak jsem už viděl na finance dojet víc takových zajímavých kin, která jsou dělaná pro diváka. Jedno, asi 80 let staré kino u nás, se po povodni a vyplavení zahránilo pouze tím, že do něj městská část napumpovala peníze, jinak by už neexistovalo. Nějaké ty granty a tak jsou myslím docela dobrá cesta, ale prodělečné kino bohužel dlouhodobě asi nikdo financovat nebude, což je škoda. Ony takové státní školy také nebývají výdělečné a přesto je stát financuje, protože zatím musí.

Jarduk
Jarduk
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jindy: Právě je to o lidech, napřed bychom museli zjistit, zda by o to byl zájem-ta anketa a dále, co by si řekl za podmínky distributor. Škoda, že když tu nějaké podobně staré filmy byly, tak nám byly poskytnuty pouze na DVD, ale zde by se snad BR sehnalo. Tak děkuji za podporu...my se jen tak nevzdáme. Jsme členem Unie Digitálních Kin, která bude mít do roku či dvou velký vliv...takže snad konečně i malá kina budou mít opět svoje místo na slunci. :)

Jarduk
Jarduk
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarduk A navíc nejen, že nemůžeme dát takovouhle nízkou cenu, ale my jí dát ani NESMÍME!!! (zas distributoři)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
23. 6. 2009 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Solitary]Panove, je pouze jedna Trilogie a vsichni vime ktera :lol:[/quote]
jj mas pravdu Kmotr je neprekonatelna trilogie :wink: jinak znam jeste jednu s Austinem Powersem :twisted:

Reklama
Reklama