profile-image

Jindy

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jarduk: Jo, Matrix a LOTR trilogie jsou fajn, už jsem je v takových filmových večerech dával a fakt super zážitek. Co se týče Matrixu, tak jsem si dal několikrát i ty druhé dva slabší díly a přesto fajn zážitek. Pořádné plátno a pořádný projektor prostě dělá své. Kdyby šlo si přitáhnout Star Wars v HD, bylo by to fajn, ale netuším, jak to máte zařízené, pochybuji, že kvůli jednomu člověku se tohle bude promítat, nicméně si myslím, že zrovna Star Wars jsou stejně atraktivní, jako LOTR či Matrix. Kdybyste to někdy chtěli uvést, dejte vědět na stránkách, dám si tu adresu vašeho kina do záložek. Přeji hodně diváků a finanční rentabilitu, protože jinak jsem už viděl na finance dojet víc takových zajímavých kin, která jsou dělaná pro diváka. Jedno, asi 80 let staré kino u nás, se po povodni a vyplavení zahránilo pouze tím, že do něj městská část napumpovala peníze, jinak by už neexistovalo. Nějaké ty granty a tak jsou myslím docela dobrá cesta, ale prodělečné kino bohužel dlouhodobě asi nikdo financovat nebude, což je škoda. Ony takové státní školy také nebývají výdělečné a přesto je stát financuje, protože zatím musí.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
15. 6. 2009 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @karf: Aha, tak ja cetl jenom tu zpravu o EK, nasel jsem ji treba tady - http://www.dsl.cz/clanky-dsl/clanek-1407/firefox-i-opera-ve-windows-povinne-at-chcete-nebo-ne

Uvidime, me je to uplne jedno co tam bude integrovane. Celkem nechapu tech 9 blabolu, ja nic spatneho nerekl a nerekl jsem zadny svuj nazor na to. Lidi, chill out.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
31. 5. 2009 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindy @Xeqtr: Kazdemu vyhovuje neco jineho. Me tedy u Logitech vyhovuje vic ergonomie, nez u Razeru, ale zase mi prijde, ze ty Logitech mysi jsou tezsi, slozitejsi a tak mi moc nevyhovuji. A co se tyce bezdratovek, tak pokud nemaji alespon 1600 dpi, tak s 800 dpi jsem nebyl schopny vubec fungovat, hlavne v tom Photoshopu a tak. Nekdo to treba dava. No, zustanu asi verny Razeru, jsem spokojen.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
14. 6. 2009 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb @Thor4x: Co se týče těch biopaliv jako řepka a spol., tak jsem četl nějakou analýzu jak to s tím vypadá a zda by to mohlo nahradit ropu. Výsledek tuším byl, že možná ano, ale jde o to, že ty plantáže zaberou a už zabírají hrozně prostoru - prostoru na polích, kde by mohly být poživatelné plodiny a to je problém, na kterém tohle tuším celé dojede. Takže bude asi nejlepší jezdit na použitý olej z friťáku ;)

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
19. 6. 2009 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@syslik @Papek_SVK: v realu moc co zavidet neni, bavil jsem se o tom s nekolika cernochy a nechci to tu moc rozebirat...jen reknu, ze byste si meli uvedomit fyziologicke limity i te druhe strany a krome toho i fyziologicke dopady vetsi delky udu na toporivost...

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
20. 6. 2009 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @Jarduk: Tak na Coralinu ve 3D bych se kouknout šel, ty technologie co máte si myslím, že jsou dobré a pokud máte dobré ceny, jen o důvod víc jít k vám. Jsem ale z Prahy. My tu měli kousek od mého bydliště před pár lety kino, kde byly filmy ke shlédnutí za 30 Kč. Cena se odvíjela podle toho, v jaké řadě kdo seděl - první řada byla nejlevnější, asi 28 Kč. Kino sice promítalo filmy asi z DVD a nebylo to nic moc, ale plátna celkem velká, několik sálů, tak jsem tam šel asi 20x po sobě na LOTRa a Matrix. Jenže z nějakých důvodů to kino zrušili a teď občas musím do multiplexu, kde je vstupné 150 Kč a více.

Jenom takový dotaz, nepromítáte náhodou Star Wars filmy? Já pořád koukám po kinu, kde by dávali původní trilogii Star Wars v nějaké rozumné kvalitě a na větším plátně, ale nemůžu ho najít. Sice jsem z Prahy, ale kvůli Star Wars bych si i někam dál zajel. Idálně si dát maraton všech filmů z původní trilogie po sobě :)

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
25. 6. 2009 03:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindy @kalda69: to je mozna pravda, ale tyhle shit veci by se podle meho nazoru mely recenzovat jen okrajove, nebo co nejmene...dneska existuji ruzna fora, kde se to, ze neco neni vubec dobre, hodne rychle siri...profesionalni recenze a clanky jsou ale neco jineho a takove zhodnoceni konkretni veci, ktera vetsinou neni uplne spatna...ono se to take cloveku lepe pise, pokud nepise na neco naprosto zhovadileho a nudneho...vim o cem mluvim, asi 2x jsem psal recku na uplne spatnou vec a vzdycky se to nejak negativne projevilo na kvalite recenze...nevim jak ostatni, ale ja nerad recenzuji spatne, nudne a pokazene veci - jednak proto, ze si z toho neumim delat legraci a pak kvuli tomu, ze pokud ma vec spatnou "naladu", pak ji prenesu i do clanku, takze ten je potom take hodnocen spatne, jako sama recenzovana vec...je to slozitejsi, ono kdyz cloveka hra otravuje a nudi, je tezke v takove nalade co hra navodila napsat neco vtipneho a energickeho...a to se tyka hlavne her...ale chapu, ze co se tyce ctenaru, maji pravo vedet, co je na trhu opravdu spatneho, ale myslim si, ze co se CR tyce, tak to tady IT media zvladaji docela dobre a nevim o tom, ze by nejake medium zde dlouhodobe propagovalo spatne veci, jinak by v tuzemsku beztak skoncilo...

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: Tak to ti tady u nas nehrozi, tady zadna cenzura neni, jen pokud se to tyka vylozene sprostych veci, nebo osobnich urazek. Kasli na ne a chod na PC Tuning, tady je oaza klidu, fakt ;)

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
11. 3. 2011 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 @NephilimSK: Notebook s sebou vazne nejde tahat neustale vsude a kvuli kazde blbosti ho vytahovat. Pokud mas lidi z prace na ICQ nebo Skype, tak urcite nejde mit v tasce notebook, v non-stop zapnuty mobilni internet a pri kazde zprave notebook vytahnout a kouknout se, co ti kdo pise a odepsat. Nesmysl. Ja mam Nokii N900, pricemz Galaxy S2 je super masina, ale asi uz bych nic bez hardwarove QWERTY nechtel. Matlat porad prstama po displeji je neprijemne, nicmene S2 je nejlepsi smartphone tohoto druhu, to ano. Pokud bych nevyzadoval klavesnici, koupil bych si ho, ted nic lepsiho neexistuje.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
25. 11. 2010 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MajklGT @MajklGT: Jo, ještě je to OK, ale ne u všech částí vozu. Každopádně těm klukům hodně držím palce a je škoda, že nejsou z Evropy, to bych jim tam jezdil ten sklad očumovat a něco z nich vymámil. No, když se dá na eBay sehnat za 200tis, tak to je pěkná cena. Nicméně u tohohle veterána to chce vybírat z více kusů od více majitelů, páč stavy DeLoreanů bývají po všech stránkách rozdílné, interiér často úplně na blití atp. ;)

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
8. 1. 2011 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ridick777 @mjalovec: Android běží na Linuxovém jádře. Většina Android aplikací ovšem běží pod java nástavbou, téměř nic nativně. Přitom zrovna tam není problém v ničem, je to jen pohodlnost. Jak je vidět na příkladu Maemo či MeeGo, které má též Linuxové jádro, upravené Ubuntu. To je verze pro ARM procesory, přičemž bez problémů lze na libovolném Maemo zařízení po menších úpravách provozovat aplikace z desktop Ubuntu. Jediný problém je právě v tom, že desktop Ubuntu je pro x86, jinak by bylo vše bez sebemenšího problému a stačí pouze drobné úpravy daného programu, jak už jsem psal. A s novými Windows pro ARM bude situace úplně stejná. Ty totiž teoreticky budou moci fungovat na smartphonech, ale Microsoft to nechce už z toho důvodu, že pod tím novým systémem stejně nepůjdou spouštět běžné aplikace pro x86 Windows, dejme tomu Photoshop a podobné.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
17. 1. 2011 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Wojtěch @Daniel Wojtěch: Já měřím hluk elektretovým mikrofonem, který je citlivější. Ale to je jedno - k měření hluku takovýchto komponent není třeba mít celou odhlučněnou místnost, stačí kompletně odhlučněný box. V článku je něco takového zmíněno. Průmyslové testy se pak dělají v podobných boxech, jako je tento umožňující naprostou izolaci - http://www.bswa-tech.com/products-audio%20testing-anechoic%20test%20box.htm

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
11. 3. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 @NephilimSK: Hmm, na to já mám smartphone, protože se mi vážně nechce vytahovat z brašny notebook pokaždé, když musím odepsat na zprávu.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
16. 3. 2011 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @siddhi: V to bych vůbec nedoufal. UT vycházel po prvním Unrealu víceméně pravidelně, jenže Unreal po fiasku s druhým dílem nevyšel žádný. Po něm už vyšly dva díly UT. Udělat na tomhle enginu pár uzavřených MP map se slušným herním designem není zdaleka tak náročné, jako udělat úspěšnou vysokorozpočtovou SP hru, která by měla srazit na kolena všechny ostatní - jak se to povedlo prvnímu Unrealu. To samé by se totiž od nového díku čekalo, tvůrci to vědí a pravděpodobně léta přemýšlejí o novém Unrealu ve stejném duchu, jako přemýšleli tvůrci Duke Nukem Forever. Ten se tolik prodlužoval proto, že chtěli, aby byla hra dokonalá a lepší, než jakákoliv ostatní. Nesplnitelné přání. Dřív byly požadavky hráčů jiné, rozpočty her mnohem nižší, prostoru pro inovace hodně. Dnes už to tak není a kdo nechce prodělat kalhoty nebo se stát terčem posměchu, radši se do přílišného inovátorství s hrou za stovky milionů dolarů nepouští. Je to škoda, protože třeba u filmů se do rizika s rozpočty několikrát vyššími režiséři pouští a mnoho filmů si na sebe vůbec nevydělá. Přesto studia fungují dál a proděleční režiséři též. V herním průmyslu stačila jedna Daikatana a Romero skončil. Jedna chyba za hodně peněz a velká ostuda je asi ten důvod, proč se nikdo do nového Unrealu nehrne. V Epicu mají slušné programátory a tak, ale podle jejich her z posledních let usuzuji, že tam nesedí žádný génius, který by dokázal udělat nový Unreal tak, aby ve všem překonal původní dílo, byl ještě lepší. Rád bych se mýlil.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
31. 5. 2009 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindy @IQLogic: mam razer diamondback uz skoro 4 roky a ta mys je skvela, ty teflony dole se vubec neopotrebovaly, jezdi jak po masle, jen je treba otrit prach obcas...i jinak, na photoshop, fruity loops je vyborna, 1600 dpi mi zatim uz ty leta staci...nedam na razer dopustit...

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
31. 5. 2009 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@redfrog jj, pochopils co jsem mel na mysli...ono totiz co jsem videl pod oznacenim "kancelarska mys" byl bud uplny srot a nebo totalne predrazene veci...a ty herni mysky jsou fakticky delane aby neco vydrzely a byly i ergonomicke - to je to, co od mysi pozaduji...tak i kdyz hry skoro nehraji, mam vylozene herni mys, protoze je skvela...

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
14. 6. 2009 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi Pokud si pamatuji, tak proběhla nějaká zpráva, že Windows 7 např. ten prohlížeč budou mít volitelný a v základu snad bude Firefox a Opera, ale nevim, možná se mi to jenom zdálo.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
10. 8. 2009 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Částka: Aha, to je právě ono...tady na to je podle mě jen nějaká složitá cesta, kterou neznám. Zkus jí kdyžtak napsat, jestli víš jak na to, mě zajímá o zdrojích právě jen tohle.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
11. 3. 2011 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Jasně, s tím souhlasím, ale netuším, kam to ve finále všude bude HP cpát. Uvidíme, může to být jak píše dole Chroustostroj, což by bylo reálnější a smysluplnější, než se pokoušet konkurovat Windows. To stejně v podstatě nejde, jelikož kdokoliv vytvoří nový systém, kde nepůjdou všechny programy pro Windows 15 let nazpět (o driverech nemluvě), bude muset lidi přesvědčit něčím naprosto převratným.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
11. 3. 2011 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 Tak podle nových informací hodlá Apple vydávání nových "i" produktů neustále zrychlovat, čili by měla být 4. verze iPadu dostupná v listopadu a 5. verze v prosinci, přičemž pak bude nový iPad vycházet každé úterý a nový iPhone vždycky ve středu. No, a až se začne prodávat druhá verze u nás v PC konzumu, hodlám koupit rovnou 13 kousků, pro štěstí, strašně už se těším, až budu stát frontu před Alza bankomatem a pak do něj rvát petitisícovky. První verzi iPadu už jsem věnoval sousedovic psovi, který se o něj dělí s mým dvouměsíčním synovcem a oba se náramně baví. Ale pro mě už je to mocinky nemoderní, už abych měl dvojku, připadám si jako nekompletní člověk.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
17. 1. 2011 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Docela jo, 12 by bylo optimální. Ne, vážně, pro mě jsou minimálně 4 - 6 monitorů priorita a proti nVidii nic nemám, ale dokud nenabídne řešení jako je Eyefinity, můžu jejich karty akorát ignorovat.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey Jo, ten je fajn, ja uz jdu porizovat druhej. Hraje se na nem uplne v pohode a jediny, co me trochu mrzi, je absence HDMI vstupu, coz se mi libi na tomhle LG. HDMI se proste obcas hodi, za chvili ho bude mit kazdej druhej mobil, o konzolich, Blu-ray, ruznych prehravacich a takovych vecech ani nemluvim.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
27. 1. 2011 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindy @kalda69: Všesměrové repráčky, které jsem měl možnost slyšet (převážně Logitech), zněly vždycky hůř v tom, že například výšky a středy byly nekonkrétní a jakoby zastřené, nepřítomné, zdroj zvuku byl špatně identifikovatelný. Asi jako když ti vyzvání mobil zahrabanej někde hluboko v tašce a jde blbě rozpoznat, odkud to hraje. Tak takhle podobně hrají všesměrové repráky, čili příšerně.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
28. 2. 2011 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elcrys Jj, těchhle pokusů bylo celkem dost (3D Flash bez akcelerace jde dělat v lecčems, mám někde na disku ještě Swift 3D), a nikdy se to neujalo. Zkoušel jsem v Adobe Atmosphere Beta svého času navrhnout pár stránek a práce s tím editorem byla celkem fajn, asi jako s Google Sketch (až na to, že to byla zabugovaná beta) s možností ve vytvořeném prostoru komunikovat s jinými lidmi. Jako nápad to znělo tehdy moc fajn, ale v praxi jen kuriozita, k ničemu, neohrabané. A co se týče téhle nadstavby "oblíbeného" Flashe, tak je to jen další způsob, jak hrát 3D hry v prohlížeči. Krása. Doufám, že to taky pomalu umře, ale je možný, že se na tom někomu podaří vytvořit úspěšnou věc ala Farmville a spol. a pak by měla tahle platforma vystaráno. Je to jen o obsahu, který pokud přiláká něčím miliony lidí, je jedno, co je ta technologie za šunt.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
3. 3. 2011 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter Tak schválně, koho napadne jako prvního, aby tomu ohni trochu pomohl a pak zažaloval ASUS, že mu shořel celej kvartýr i s rodinou, když nechal doma přes noc puštěnej Furmark ;)

Reklama
Reklama