Zpět na článek

Diskuze: AMD Catalyst 12.1a s vyšším výkonem v Rage

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rage? To se me na AMD/ATi vzdy libilo, vadavaj vylepseni/opravy ovladacu pro hry, ktere uz nikdo nehraje :lol:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Kdes na to přišel že to nikdo nehraje? Navíc nejde jenom o samotnou hru Rage, ale o celý engine IDTech 5 na kterém se chystá nový Quake a engine si už licencovalo výcero vývojářů, takže v budoucnu se dá čekat více her.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom a v dobe kdy uz je nikdo nehraje

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom No otázka jak moc byla ta oprava potřeba jsem u konkurence takže netuším.
Třeba se to předtím nedalo hrát.
Tak můžou hrát teď. :wink:
- Ugurundu

morke
morke
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty lopaty z AMD zase vydají opravy oprav ovladačů, teď 12.1a, potom 12.1b, 12.1c, 12.1d, 12.1e..... A nakonec oficiální WHQL a opět opravy. Za chvíli to budou vydávat každý den. Vzpomenou si třeba na Doom 3, že jejich pokus zvýšil výkon o 5% a další oprava. Magoři.

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na opravách by měl zapracovat hlavně id soft a ne amd a nvidia.

sareth
sareth
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=morke]Ty lopaty z AMD zase vydají opravy oprav ovladačů, teď 12.1a, potom 12.1b, 12.1c, 12.1d, 12.1e..... A nakonec oficiální WHQL a opět opravy. Za chvíli to budou vydávat každý den. Vzpomenou si třeba na Doom 3, že jejich pokus zvýšil výkon o 5% a další oprava. Magoři.[/quote]

Vy už snáď vôbec nerozmýšľate? Veď je tam jasne napísané že sú to Preview ovládače, takže sú vo vývoji a neodporúča sa používať ich, lebo môžu viac pokaziť ako opraviť. Môže ich byť kľudne aj desať verzií, kým vyjde finálna.

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=apoc9]Na opravách by měl zapracovat hlavně id soft a ne amd a nvidia.[/quote]
Omyl. Doporučuji najít na YouTube rozhovor s Carmackem o Rage, kde říká, že největším problémem při vývoji byly desítky bugů v ovladačích obou výrobců. Každý kdo někdy programoval nějaký 3D engine (zejména v OpenGL), tak to potvrdí. Vývojář tu není od toho aby opravoval chyby výrobců a psal kód na každou verzi ovladačů zvlášť.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=thomasblue][quote=apoc9]Na opravách by měl zapracovat hlavně id soft a ne amd a nvidia.[/quote]
Omyl. Doporučuji najít na YouTube rozhovor s Carmackem o Rage, kde říká, že největším problémem při vývoji byly desítky bugů v ovladačích obou výrobců. Každý kdo někdy programoval nějaký 3D engine (zejména v OpenGL), tak to potvrdí. Vývojář tu není od toho aby opravoval chyby výrobců a psal kód na každou verzi ovladačů zvlášť.[/quote]

Ja tebe tiez doporucujem najst na youtube nahrate gameplaye z tejto hry na Xboxe a PS3 po vydani...Uplne rovnake problemy, ako boli na pc, boli aj na konzolach...Tam mal Carmack zasa aky problem? Tam to dava za vinu akym bugom?

Carmack je akurat styry vyebanec, ktory najprv vyplakaval, ako ho konzoly obmedzuju pri vyvoji Rage a ze kvoli tomu sa pretiahol tak vyvoj...Potom po vydani vsetku vinu za spackanu pc verziu zvalil na ovladaca, lebo vraj pri ich internom testovani taky problem nemali..Hlavne, ze ta hra sla zle na vsetkych ovladacoch...Potom pod palbou kritiky od pc hracov im oznamil, ze na ich platformu serie a ze pre neho to uz primarna platforma nie je, lebo vacsinu ziskov ma z konzol a podla neho by bolo vraj hlupe robit hru primarne pre pc a potom ju orezavat na konzoly, ked vacsinu ziskov ma opat len z konzol.

Takze este raz, ako mi vysvetlis, ze rovnake problemy ako pc, mali aj konzoly?

thomasblue
thomasblue
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN No, nevím jestli má smysl reagovat na trolla tvého typu, ale jak jsem psal, zkus si někdy sám něco naprogramovat a poznáš jak se věci s ovladači mají. V Rage je použitý unikátní systém správy textur, který dosud nikdo nepoužil (nebudu tě zatěžovat detaily, stejně bys to nepochopil) a bohužel trošku předběhl dobu. Takže jednak narazil na bugy v ovladačích u věcí, které se běžně nepoužívají, takže nejsou odladěné a u konzolí narazil na to, že je v nich 10 let starý HW, který to prostě neutáhne. Ano, je to chyba Carmacka, že chtěl být příliš inovativní, ale určitě to není tím, že by nebyl schopný to napsat pořádně.

Reklama
Reklama