Zpět na článek

Diskuze: AMD dává sbohem své značce VISION

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
5. 1. 2013 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problem techto log je v tom, ze jsou velmi neprehledna.

Nemuzete totiz na logo napsat shit/low-end/average/good/excellent, protoze ikdyz by posledni 2 nezneli spatne, tak ten zbytek by si nikdo nekoupil a pokud zase na logo napiste popis typu great/super/powerful/platinum/gold/aj. tak si nikdo nebude schopen zapamatovat poradi.

Rekl bych ze odstraneni matoucich nazvu nijak neuskodi.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 1. 2013 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss Miesto "shit" sa obvykle napise "green", "clever", "efficient", alebo nejaka podobna vykon-obchadzajuca kravina. :-) Inak suhlas. :-)

jimm
jimm
Level 1 Level 1
5. 1. 2013 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss No pokus konkurovat značce "Intel inside" nevyšel.. upřímně moc šancí ani neměl..

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 1. 2013 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD má problémy s marketingem. Zkusí s něčím přijít bez analýzy efektivity jejich kroku, aby to po pár letech zrušili. To je taky rozdíl proti Intelu, který dlouhodobě razí marketing jedním směrem.

Reklama
Reklama