Zpět na článek

Diskuze: AMD zlevňuje své procesory. Cena Phenomu II X4 955 BE klesne o 23 procent

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

morke
morke
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD do budoucna s výkonnými procesory nepočítá, tak vyprodá zásoby, vydá poslední pokus Piledriver, protože už stál nějaké finance a AMD se přejmenuje na ATI, protože grafiky budou stěžejní zdroj příjmů.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Ne tak uplne, rekl bych, ze Apu budou vydelavat nejvic a budou se snazit o mobilni trh.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm, plnohodnotné 4jadro ktoré na základnom napätí zvládne len cez násobič 3,7-3,8GHz za 81USD ??? Sakra, veď to je absolútne šialená cena za výborný herný CPU ! A A3400ka po zľavnení už bude dávať takisto zmysel - oproti Celeronom Gxx

kapa
kapa
Level 25 Level 25
27. 8. 2012 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Tak to hej, po zlavach zacinaju byt AMD procesory konkurencieschopne, skoda, ze to neprislo skor.... dalsia vec je ze Phenom X4-955/960 ako uz "Starina" su asi najlepsie do bezneho herneho PC z produkcie AMD, co nieje dobra vizitka pre Bulldozer a dufam, ze nebudu lepsia volba aj po uvedeni Piledriveru, to uz by bol pruser jak mraky. :D AMD asi pochopilo, ze jeho miesto je lownd az nizsi mainstream tak tie zlavy to napravili a pomer cena/ vykon uz moze byt na strane AMD... Aj tak som velmi zvedavy na ten Piledriver... :wink:

viperman
viperman
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa na hry sa hodi aj fx 4100-ka tych par rozdiel fps je to jedno a ma to mensiu spotrebu.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Povedal by som že Phenomi X4 9xx sú konkurencieschopné už dlhšie... teraz je to už ale fakt kúpa storočia... bdw. keď si vezmem že kamoš kupoval 965ku minulí mesiac za 105e/2700kč s kamenného obchodu tuna u nás na blbom severovýchode slovenska... tak po takých zľavách to pôjde značne k 90e/2200kč a to už pokladám sa super-mega-boma kúpu :P ... keď si uvedomíme že v spomínanom hernom výkone je 2x tak drahá i5ka o 5-10% lepšia :lol:

antiflash
antiflash
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborně, s touhle cenou se ještě vyplatí oživit Phenomem II 965 mou stařičkou AM2+ desku, než odejde do věčných lovišť. :)

alica
alica
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@antiflash To jednoznačne.
Kupuj kým ešte sú :-).

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Maťko911]Povedal by som že Phenomi X4 9xx sú konkurencieschopné už dlhšie... teraz je to už ale fakt kúpa storočia... bdw. keď si vezmem že kamoš kupoval 965ku minulí mesiac za 105e/2700kč s kamenného obchodu tuna u nás na blbom severovýchode slovenska... tak po takých zľavách to pôjde značne k 90e/2200kč a to už pokladám sa super-mega-boma kúpu :P ... keď si uvedomíme že v spomínanom hernom výkone je 2x tak drahá i5ka o 5-10% lepšia :lol:[/quote]
Nejen to pokud si zvednu frekvenci u 955BE z 3,2GHz na 3,7Ghz bez zvedání napětí tak i5ka se může jít klouzat za tu cenu naprosto bezkonkurenční herní CPU které bez problému zvládne zásobit klidně i GTX 680 nebo HD 7970 aniž by grafiku nějak brzdil ! Ale tohle Inteláci neradi šlyší ,i když vím co říkám ,mám to otestováno a rozdíl je +- pár FPS což je u těchto výkoných grafik naprosto nepodstatné. :wink: Prostě Phenom jako herní CPU nebylo a ještě chvilku nebude překonán skrz poměr cena /výkon a to je prostě realita. 8)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
28. 8. 2012 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ Ano, za tu cenu je X4 955 vyborny. Ale jinak nemate pravdu. Rozdil opravdu neni "par fps". Rozdil je skutecne znacny. Jako byvaly majitel X4 955 a soucasny majitel i5 3570K to muzu docela pekne posoudit. Kdybyste tomu prece jen nechtel verit, staci se podivat na nejaky test. Namatkou zde - https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/24858-crysis-vylepsena-mody-skvela-grafika-i-po-letech?start=7 - X4 955 vs. i5 2550K = rozdil je ctvrtina fps. Rozdil priblizne stejny nehlede na pretaktovani.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ Ještě jsem neviděl stabilní přetaktovaný AMDčko. :lol: Ty časy kdy jsem měl 2,2 GHz celerona na 3,8 byly stejně nejlepší. 8)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 když někdo neumí stabilně taktovat tak to není vina procesoru ale křivých rukou :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 8. 2012 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @DDR0: nebo křivýho procesoru, AMDčka jsou křivý tak že je musíš obrousit aby na tom seděl chladič

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne ! Veď aj nejeden test tuna na PCT to dokazuje - hernú vyrovnanosť X4 a i5.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to se nedivim, protože nemaj nic co by aspoň vzdáleně mohlo konkurovat Ivy Bridge.

Venan
Venan
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 heh škoda že už se u nás 955ka vůbec neprodává....:D vede se už jen 965 nebo 945... ale souhlasím že poměrem cena/výkon v hrách nemá 955ka konkurenci... a přetočení na 3,7 GHz bez zvýšení napětí můžu jen potvrdit, sám to tak doma mám :-)

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venan Prodává se 965ka a tu přetočíš na 3,8 nebo třeba 4GHz jako nic :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venan AMDčka jsou dobrý tak leda ke smažení vajíček na chladiči. 8) Kdyby ty jejich procáky nebyly tak levný tak bych tu firmu asi ani neznal. A docela mě mrzí že po převzetí ATI se z mizerný ovladačový podpory ATI grafik nic nestalo. Je smutný že firma nepodporuje profi grafiky teprve několik let starou, takže se pak musí ve Win 7 používat padající ovladač pro Vistu. MoR na AMD/ATI. Doufam že dostanu aspoň 200 mínusů, to to mi totiž jde. :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venan @abubaga: spíš se dá říci že kdyby Intel neuplácel tak tu máme dva vcelku vyrovnané výrobce CPU.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venan @abubaga: Mínusy prosím! Mínus = plus.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 8. 2012 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venan @DDR0: Je dost možný že Intel uplácí, ale když se podíváš na ty 2 firmy, tak je jasný že AMD Intelu prostě nemuže konkurovat. Intel je 50 let stará firma se spoustou let vývoje a se spoustou továren, spoustou patentů, lidí..... AMD je jenom takovej kutil co kutí někde v garáži proti Intelu.

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
27. 8. 2012 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=abubaga]Ještě jsem neviděl stabilní přetaktovaný AMDčko. :lol: Ty časy kdy jsem měl 2,2 GHz celerona na 3,8 byly stejně nejlepší. 8)[/quote]

Tak takovejhle výblitek jsem dlouho nečetl :D Třeba doma mám Phenoma II X4 965 BE a tiká na 4GHz při napětí 1,525V a naprosto stabilně. A na několika dalších sestavách, Phenom X3 8650 2,3GHz 1,25V jsem přetočil na 3GHz 1,5V a taky to jelo 2 roky stabilně ;)

Takže Maťko pls

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 8. 2012 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slizoplaz Tyhle novější AMDčka neznam, takže ti to klidně věřim. Moje špatný zkušenosti s AMD jsou hlavně z doby kdy se snažili konkurovat socketu 775 a Core 2 Duo. Athlon X2 byl totiž akorát levnej, jinak nebyl nic. :wink:

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
28. 8. 2012 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no to sem se pobavil... celeron a přetaktovanej! To snad nemyslí vážně ale někdy holt myslí ;-)
Jinak je to příjemná zpráva od AMD ...

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 8. 2012 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick Celerony šly taktovat hodně dobře. Samozřejmě ty novější s jádrem Prescott. Narozdíl od sračkový Pentium 4 ten celeron netopil, šel dobře taktovat a výkon neměl o moc horší.

benshee
benshee
Level 1 Level 1
28. 8. 2012 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=abubaga]Ještě jsem neviděl stabilní přetaktovaný AMDčko. :lol: Ty časy kdy jsem měl 2,2 GHz celerona na 3,8 byly stejně nejlepší. 8)[/quote]

To je uplne v pohode, to len znaci o tom, ze si toho v zivote este vela nevidel, aspon sa mas na co tesit :D

AL_
AL_
Level 1 Level 1
28. 8. 2012 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_]Ale tohle Inteláci neradi šlyší ,i když vím co říkám ,mám to otestováno a rozdíl je +- pár FPS což je u těchto výkoných grafik naprosto nepodstatné. :wink: [/quote]
Intelakum je to imho zhola jedno, par stovek navic na i5 si totiz muzou dovolit a nejaky valky lowendovejch cipu s velkou cedulkou SLEVA (na kterou Cesi tak radi slysi) je moc nezajimaj :) no offense)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 8. 2012 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL_ Já skoro nemam co jíst, ale když si mam vybrat mezi měsícem brambor a AMDčkem, tak volim brambory a časem Intel. :wink:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
28. 8. 2012 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdiel je v HD rozlíšení pri pretaktovaných CPU - človek si predsa kupuje X4BE či i5K s otvoreným násobičom práve aby ich nataktoval - ohromné 4fps :lol: a pri menšom 1,8M rozlíšení zdrvujúcich 7fps :lol: Takže 10 resp 16% rozdiel... pritom i5 2500k je o 120% drahšia - heureka.cz PS: a prosím Vás nesnažte sa mi nahovriť že človek čo používa i5 2500k či 965BE má doma 17" monitor s 1,3Mpix :wink:

Reklama
Reklama