Zpět na článek

Diskuze: Android vyhraje válku platforem, kvůli podpoře Flashe, tvrdí Adobe

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc bych nezminoval zrovna lg 2x....jelikoz tegra chip ma vuebc nejrychlejsi akceleraci flashe :D

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
5. 6. 2011 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RulezZzOr]..[/quote]vim, ze ho mas, tak bys mohl pripustit, ze je to tragedie a bida :twisted: Jediny smartphone, kde je Flash poutelny, je Samsung Galaxy S II. :wink:

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí s CM7 + 64mb hack + 1080p 20mb/s si nemam na co stezovat :)
nepopiram ze ma sve mouchy....

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr [url]http://images.anandtech.com/graphs/graph4144/35345.png
[/url]

FYI

a navic honeycomp 3,1 dava tegre 30% k vykonu ;]]] vysledky jsou opravdu zajimave :D

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr @RulezZzOr: [url]http://www.anandtech.com/show/4358/android-31-on-the-asus-eee-pad-transformer[/url]

marek16
marek16
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě aby to Adobe neříkalo, když je to jejich SW a vydělávají na něm.
Jako uživatel ale musím říct, že je mi úplně jedno jestli můj telefon bude mít flash. Nepotřebuju na mobilu animované prezentace s půlhodinovým načítáním, nepotřebuju epileptický záchvat z blikající reklamy a už vůbec nepotřebuju za stahování animovaných reklam platit. K ničemu jinému flash není, takže ať si ho klidně strčí za klobouk 8)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 [quote=marek16]Ještě aby to Adobe neříkalo, když je to jejich SW a vydělávají na něm.
Jako uživatel ale musím říct, že je mi úplně jedno jestli můj telefon bude mít flash. Nepotřebuju na mobilu animované prezentace s půlhodinovým načítáním, nepotřebuju epileptický záchvat z blikající reklamy a už vůbec nepotřebuju za stahování animovaných reklam platit. K ničemu jinému flash není, takže ať si ho klidně strčí za klobouk 8)[/quote]
ono jde spis o to, ze pokud mas flash, tak muzes (napriklad) hrat hry legalne, za ktere ostatni uzivatele musi zaplatit....to je asi nejvetsi kouzlo flashe.....o online filmech ani nemluvim

elukok
elukok
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Drtivou většinu filmů si na netu dneska pustíš i bez flashe (html5, různý přehrávače atd...). Flashový hry si na mobilu stejně nezahraješ. Sou dělaný na ovládání kávesnicí takže na mobilu nepoužitelný, trhaj se a ke všem dobrejm je většinou alternativa ve formě aplikace. Jediný k čemu je flash dobrej je na reklamy a banery. Ty si rád odpustim...

elukok
elukok
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @elukok: Taky baterka to myslim ocení. I už třeba samotný wifi jí dá zabrat natož procesor vytíženej skoro na maximum... To je na věčině zařízení půl dne života. Btw. ten ředitel Adobe vypadá úplně jak trol :D Nevim jistli je tohle zrovna dobrej reprezentat takovýhle firmy a eště k tomu ten jeho hroznej přízvuk :)

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v tom, že Flash není zrovna optimální řešení a budoucnost by skutečně měla být HTML5 + CSS + JS, jenže Flash je natolik zastoupený v mnoha důležitých ohledech, že ho nepůjde jen tak obejít, rozhodně v nejbližší době. Přístup na web bez Flashe je prostě hrozně okleštěný. Blikající bannery sice nikomu chybět nebudou, ale není to jen o nich. Apple spoustu flashových aplikací obchází appstorem, kde jsou alternativy, ale to není univerzální, to jsou prostě věci pro Apple a to nemá každý. Pokud se do toho vloží MS, je šance to někam posunout, ale pravda je ta, že to co je někdy zavedené, i když to není nejlepší, tak prostě přežije i pokusy o zavedení mnohem dokonalejší alternativy, protože to používá každý. Mnoho lidí v tom umí dělat a všude to funguje. V oblasti tabletů se začnou objevovat alternativy k iPadu, které budou konkurenceschopné a android vždy bude zvládat jak flash, tak i HTML5, Apple dosud nejrozšířenější Flash nepodporuje.... jsem zvědavý, jak to dopadne...

RastyFOX!!
RastyFOX!!
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh nechapu na co microsoft stale ceka ..

czatlantis
czatlantis
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že je flash žrout baterie souhlasím. Ale není lepší, aby měli lidi na výběr místo toho, že se jim to preventivně zakáže? Třeba já mám v browseru na mobilu (a i na PC) flash "pozastavenej" a načte se, až na něj kliknu. Takže baterku to zakázaný nežere, ale kdykoliv si to můžu spustit. Rozhodně nejlepší řešení

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale Adobe má naprostou pravdu. Mám jen Xperii X8 která na Androidu 2.1 bohužel Flash nepodporuje, ale kupovat dnes hi-end smartphone rozhoduju se dle Flashe. Nejde jen o reklamy, ale na smarphonu hodně surfuju a takovej Stream nebo jiný sluuužby bohužel dobře podporuje jen Flash player. Nicméně je škoda, že se Flash reklama seká i na tabletech s Tegra 2.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Android vyhraje, tedy pokud google neco zle nepokazi, ale tvrzeni adobe ze to vyhraje diky flashy je trochu pritazene za vlasy......

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Adobe s ich flashom sa uz nema coho chytit, cim dalej tym viac je flash nezaujimavy a ked sa masivne rozsiri HTML 5, tak bude flash uplne zbytocny ... je deravy, zabugovany, nehorazne narocny a nedokaze ponuknut dokopy nic okrem hrania hier ... a este tie videa, ale aj tie su vdaka flashu ako olejomalba ..,
- IQLogic

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
5. 6. 2011 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, Adobe se do svého problému dostalo samo. Pamatuji flash co jej ještě dělala Macromedia než to Adobe koupilo a bylo to o něčem jinym. Schválně jsem zkusil, spustil jsem starej PC s Cyrixem MII na 300mhz a dal tam poslední adobe flash a otevřel pctuning. Nedalo se na tom scrolovat, tak 1 fps. Pak jsem stejnej web otevřel v IE s poslední verszí flashe co děala Macromedia a ta stránka byla naprosto plynulá a všechny ty banery fungovaly. Také pamatuji že když přišel youtube kterej jede přes flash, na tehdy třetím PC s P3 tualatinem jsem si růžně pouštěl videa a i více najednou a v pohodě. Dnes ten samej stroj, to samé video, ta samá kvalita a drtim to stova plynule jedno s 90% CPU loadema občas to škubne? Jako WTC? Kam jsem to dospěli že potřebuju pomalu čtyřjádro na plynulej složitější web? Flash tak jak je, je hrůza hrůz a souhlasim s každym kdo jej ze své platformy vytlačil. Při každym upgradu jsem si jistej že to pojede hůře....

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH je to aj tym, ze vyrobcovia dopuju trh vykonnym hardverom a vyvojari su lenivy nieco optimalizovat ked maju 4-jadra po ruke, na ktorych to ide v pohodke ... nemyslim len flash, ale napriklad ja hry ... nevidim dovod preco maju niektore hry take obrovske naroky na CPU ... uz mi to pride tak, ze sa to schvalne optimalizuje na nove CPU, aby sa lepsie predavali ... napriklad taky Assassins Creed 2, C2D na 3,6GHz to nie je schopne poriadne rozbehat, ale Core i3 na 2,3GHz to zvlada lavou zadnou ...
- IQLogic

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tohle v hrách je celkem přirozenej vývoj a návrat k bruteforce přes FPU jednotku. Tak to bylo vždy v minulosti dokud nepřišel Netburst kterej měl FPU extrémě slabou ale silnou ALU s vývojáři se ty hry snažili na ten Netburst jakž takž optimalizovat. Pak to nahradila Core 2 která byla mnohem lepší a měla super velké L2 cache, atd. Ale její FPU byla základem furt někde v P6 architektuře, 2x lepší než netburst, ale Nehalem architektura má zas 2x lepší FPU na stejnym taktu, takže v extrémních případech Nehalem based CPU může bejt až 2x rychlejší jak Core2 based CPU na stejnym taktu. Tím extrémem mysli extrémě neoptimalizované situace kdy jde čistě o hrubou sílu v FPU, veškeré instrukční sady, atd. Jdou mimo. A tak se hry bohužel dělaj. To je jeden z důvodů poč se obávám o herní výkon Buldozeru, protože ten timhle směrem nejde.

mixal
mixal
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Flash podporuje Symbian, Android, coskoro Blackberry OS, Tablet OS, Windows Phone 7

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mixal to je síce pekné, ale na každej platforme je to neodladené ... od Androidu až po desktopový Windows ...

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Ja ho pouzivam na sve HD2 docela casto kdyz koukam na filmy, U apple je jiny duvod proc ho nechteji, je o neco prostejsi, reci o tom jak to zere baterku atd jsou sice pekne ale je to spis proto, ze by apple ztratil kontrolu nad obsahem a jelikoz mu to dost vynasi, neco takoveho nikdy nepripusti.....

mixal
mixal
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @pepcadvorak: za 99 centov je na iOS prehliadac ktory podporuje prehravanie flash videa

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 6. 2011 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mixal]Flash podporuje Symbian, Android, coskoro Blackberry OS, Tablet OS, Windows Phone 7[/quote]uz jen, ze jste do vyctu zaradil WP7 dokladate svoji neznalost. Prosim, ctete a informujte se nez neco napisete. Diky

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 6. 2011 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]..[/quote]MS Flash ve WP7 nikdy nepotvrdil, naopak jasne uvedl, ze jde cestou HTML5 a dalsich otevrenych standardu. Priste si to radeji overte…

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 6. 2011 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pepcadvorak]..[/quote]a proc by se na modelu, ekosystemu , ktery stvoril a byl prvni sveho druhu, mel napakovat nekde dalsi? Muzete mi pepco vysvetlit, co ne na tom tak zvlastni?

Reklama
Reklama