Zpět na článek

Diskuze: Apogee GTZ - překoná D-Tek FuZion V2?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemohli byste v dohledne dobe take zaradit do testu tento vodni blok: Thermaltake UFO CPU Waterblock CL-W0092? Mam ho doma a chtel bych vedet jestli se vyplati upgrade za jiny nebo mam zustat u tohoto :o)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nemohli, ten blok co vyrábí thermaltake není blok, ale parodie...

Jedno otestovaní bloku trvá asi 6-8 hodin a to investovat odmítam, když na první pohled vidím, že se jedná o technogický šmejd.
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Skácel (myom): ThermalTake neumí dělat ani bloky ani vodní chlazení. To sou jak bylo řečeno, parodie na vodní chlazení. Vodní chlazení se dá sehnat docela levně a funkčně dohromady. I když samozřejmě záleží na tom co chceš chladit a jak moc.
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2008 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Damian Black: chladim tim Q6600 a mam to zapojeny do okruhu Zalman reserator V1 plus. Daval sem tam ten blok s novym cpu takze asi nejdriv zkusim ten puvodni zalmanovskej blok, jak to vubec chladi ve skutecnosti a kdyztak sem napisu co ma lepsi odvod tepla.
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cekal bych ze dopadne o trosku lepe nez D-Tek V2 :] takhle to vypada na peknou remizu :]
- osprey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ostanem ja radsej pri vzduchovom chladeni :D
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nákladná rozhodně není. Pokud se nejde do takovýchto extrémů. A časově náročná je ještě míň, než vzduch. Za 8 měsíců sem na vodníka ani nešáhnul, vzduchový chladič bych už tak 2× čistil od prachu.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nákladná je podle komponentů. Já teď třeba budu mít chlazení za 10.000,-. Otázkou ale je co v tom mam, že? :)
D-TEK FuZion v2 CPU Block, DTEK FuZion GPU v2, 2x XSPC RS360, Laing DDC 3.2 18W s XSPC Reservoir, 2 litry Feser-One F1, 6x Yate Loon 120mm s červenejma diodama a 6 metrů 1/2" Tygonky (průhledná). A všechno osazený 1/2" fitinkama. Výkon bude někde, kam se žádný all-in-one řešení nedostane. Btw. teoretická průtočnost týhle sestavy bude okolo 500l/h.

Ale taky neni až takovej problém sehnat kvalitní chlazení třeba za 4.000,- :)
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nechcem rýpať, ale ak nie je v miestnosti prašne jak v bani, tak stačí vyčistiť raz za rok (teda u mňa a aj to len pre dobrý pocit) Ale ak je prašne (napr. ak je pc v miestnosti kde sa spí) tak pravdaže treba častejšie. A teraz položím otázku s ktorou som vlastne chcel začať: Radiátor vodníka netreba čistiť od prachu? :) To je mi novinka :)
- Tibor Tóth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tibor Tóth: ano, voda má vysoké počáteční náklady, je časově náročná a není pro BFU. vodník je pro nadšence, kteří chtějí od svého pc více. o vodníka je třeba se starat a pečovat o něj. tohle nikdo nepopírá, proto si zůstaň u vzduchu.
- Jan Skácel (myom)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @scream: Jak už řekl Scream. Pasivního ne :-) Tenhle případ mám já. Zalman Reserator. Jo a ano, mám PC v místnosti, kde zároveň spím...a jím, a ... né to už je moc informací :-)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čau vým že to sem nepatří ale potřebuji vědět jestly mě pujde toto zapojení: BFG 8800 GTS 512 OC (v základu přetaktovaná) a k ní Asus 8800GTS bez OC do SLI režimu předem díky za odpověď..!:)
- Sotys

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Půjde, ale možná to bude chtít buď přetaktovat tu ASUSku nebo podtaktovat tu BFG OC. Ideálně přímo přepsat BIOS karty, ale jinak by to neměl bejt problém.
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaká byla po ustálení teplota vody v okruhu?
- Iguaner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trosku nesouhlasim s timhle odstavcem:[QUOTE] Při instalaci je dobré neprohodit vstup z výstupem, který je určený konstrukcí bloku. Označeno to od výrobce není, ale pokud blok nebudete rozebírat, tak se nemůžete splést. Po levé straně vedle loga Swiftech je vždy vstupní otvor, tak jak je upřesněno z prvního obrázku. [/QUOTE]
Prave jsem delal znamemu sestavu s timhle blokem, a v manualu (tom malym papirku u toho) je jednoznacne napsano, ze intake je ten nalevo, u ktereho je ta "tecka". Dale ohledne orientace je tam take, ze blok ma byt vodorovne s tou "pacickou" kterou sklapime k desce kdyz zamykame procesor, ne svisle jak je videt na fotkach, soudim ze je naopak z toho duvodu, ze jsem ho daval na podobnou, ne-li stejnou desku...
- Edems

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jojo to máš pravdu, té tečky jsem si nevšiml - opravím to. Ta orientace na základní desce není duležitá - ilustračním fotem se neřid, pac ten blok je na te desce nasazený jenom kvůli fotografíí (vyfocení bloku na desce).
- Michal Částka (Highlander)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..příjemný počtení, dobrý grafy. Akorát cena/výkon je lepší D-Tek Fuzzion V2 CPU. Plus je opravdu minimálně restriktivní, takže když se k tomu přidá třeba i chlazení grafiky, tak okruh bude fungovat dál bez problémů. A z hlediska výkonu bych tam nacpal nejmenší trysku a paralelně dvě Laing DDC 3.2 s XSPC topem. :) Ale cena by byla dost hustá..

Btw. kdyby někdo chtěl D-Tek Fuzzion V2 za 1650,- nebo tohlecto Apogee GTZ za 1750,- tak mi napište na maila (a jo, je to včetně DPH a když budete hodný, tak dam možná i menší slevu :)
- Damian Black

Reklama
Reklama