Zpět na článek

Diskuze: Asus Dual GeForce RTX 2060 Super Evo V2 OC O8G v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
22. 8. 2020 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera jsem kupoval Saphire Nitro+ 8GB RX 5700XT na CZC. Stála mě 11 491. Když pominu, že jsem k dostal nějaké 2.1 repro zdarma (což bude stejně o repro o ničem), tak ten poměr cena/výkon je jasně na straně AMD. A to nemluvím o tom, že Saphire Pulse stojí 10 790. Tato oj...na RTX 2060S k včerejšímu a dnešnímu datu na CZC za 11 690. Bavíme se o horším čipu, kartě od horšího výrobce (tedy pokud jde o grafiky, jinak ASUS u mě docela boduje), zato za více peněz. Navíc 2060 nepodporuje PCIe 4.0. Dost dobře nechápu, proč to není uvedeno tučným písmem v kapitole testovací sestava, kdy jsou karty AMD opět jasně znevýhodněny. Navíc nechápu proč. Neznám nikoho, kdo by dával novou kartu do počítače se starým Intel procesorem. Ale chápu, že je potřeba NVidii v testu trochu pomoci.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
27. 7. 2020 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten chladič je des a hrúza. Za 11tis je určite lepšia voľba niečo od AMD :)

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
28. 7. 2020 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 za 11tis rozhodne, to uz se pohybujou TOP edice 5700XT typu Gigabyte, MSI, Sapphire apod..

Nehlede na to ze 5700XT ma stejny vykon jako RTX 2070 Super

Tohle je vysmech..

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 7. 2020 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Blby na tom je, ze zadny TOP edice 5700XT neexistujou. Bohuzel vyrobci nabizi v grafikach zalozenych na AMD cipech jen lowendove a mainstreamove modely, ktere nemaji vychytavky TOP modelu s cipy od NVidie. :confused:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 7. 2020 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Redmarx: Aktualne mam za prispevek 6 minusu, ale nikdo z tech 6ti joudu se neobtezoval uvest jediny priklad RX5700XT, ktery by se vyrovnal modelum RTX grafik MSI Gaming X Trio, Aorus Super a snad jeste dalsich.

Jedine Asus ma highend model ROG-STRIX-RX5700XT, jenze ten se stejnak koupit neda ani na Alze ani na CZC, nemaji a nevedi, kdy bude.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Redmarx: takze treba Sapphire Nitro, Gigabyte AORUS nejsou Topove edice?

Dyt treba STRIX coz je topova edice je v provedeni Nvidia/AMD uplne totozna, ty karty se opravdu lisej jenom tim cipem na PCB jak jsou identicke.. AORUS od GB je vice mene skoro to same..

Tak mi rekni v cem sou tyhle edice ve zpracovani PCB/chladice lowendove vuci edicim s cipem od Nvidie..

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Jenze neni to same. Aorus v podani NVidie je masivnejsi a nabizi navic treba USB-C. Reknes blbost, ale je to tam.

Ano, souhlasim a taky jsem to psal, jedinej Asus STRIX ma stejny provedeni pro AMD a NVIdii, jenze ty karty nejsou v provedeni AMD k dostani.

Sapphire fakt ne, to je tak pro vas fanousky AMD, ale mne to nesmi pres prah domu!

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Redmarx: AORUS u AMD nema USBc ale taky je o 4000,- levnejsi + chladic je mene masivni protoze ten cip se na 7nm mene hreje.. Ta karta mi jede doma skoro neustale pasivne.. + Nitro+ ma jeden z nejlepsich chladicu na trhu.. Jinak rozdil brutalni v cene je i u te STRIX

Jinak RX 5700XT STRIX koupis uplne na pohodu, zrovna je maji skladem v CZC.cz za 12999,-

ta sama edice 2070S tam stoji brutalnich 18 899,- Pritom karty sou identicke a maji stejny vykon k AMD ted dostanes i dve hry.

Tady je krasne videt jak brutalni penize si Nvidia uctuje za cip 2070S vuci AMD... A ted otazka vyplati se ten skoro 6000,- priplatek? podle me urcite ne..

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
27. 7. 2020 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz se na to vykaslete, nikoho uz RTX 2000 rada nezajima. Chapu, ze ma NVidia plny sklady a potrebuje se toho vseho zbavit pred vydanim RTX 3000, jenze to je nam zakaznikum jedno. Cekame vsichni na 3000 a na stary zastaraly grafiky uz fakt ani recenze cist nehodlam.

Proste Adame, je to zcela zbytecna prace. Leda ze ti to NVidia tvrde zacvakala a treba i nabidla nejakou exkluzivitu na RTX 3000 v okamziku vydani. Pak bych samozrejme chapal, ze jsi i tuhle grafiku sice s odporem ale zrecenzoval.

Ted uz ale prosim vyridte Stankovi, at uz toho nechaj s tema dvoutisicovkama a koukaj vydat nove grafiky. Diky. :)

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
28. 7. 2020 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx jako ted sou PR clanky na Nvidii a RTX uplne vsude, Nvidia je asi zoufala.. Videl sem ted PR clanky na ExtraHW, Diit.CZ, ALza, CZC apod.. proste vsude.. Nikdo to asi nekupuje ono za ty penize se ani nedivim RTX karty sou nyni celkem dost predrazeny a to osobne nechapu, meli by je zlevnit kdyz jsou na konci svyho cyklu a jejich vyrobni cena je vuci tomu stavu pred 2 lety uplne nekde jinde, tj klidne by je mohli zlevnit o 20-30% jako to udelalo AMD kdyz udelalo vyprodej RX 570/580 pred prichodem RX 5600XT/5700. Slovo sleva je ale asi pro NVIDII sproste slovo :)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 7. 2020 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Jj, uplne vsude. Chteji se zbavit starych grafik, ale pritom se jim nechce slevovat.
Duvodu rozumim: na jednu stranu si uvedomuji, ze jim ty lezaky zustanou na sklade, na druhou stranu nechteji, aby si lidi, kteri cekaji na RTX3000, vec rozmysleli a koupili levne vyprodejove grafiky.

Tahle rovnice smysl ma a jedine, co muze NVidii situaci narusit, kdyby AMD vydala super nabusenou Navi 2, na kterou by se NVidie nechytala. Osobne to neocekavam a myslim, ze NVidia odejde letos neporazena, uvidime.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Redmarx: tak ono AMD ma uz mnohem lepsi pomer cena/vykon uz dnes s RDNA prvni generace... 5600XT/5700/5700XT nemaji ve sve cene zadnou konkurenci..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 7. 2020 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Jo, jasoš. Absolutně bez konkurence. Třeba ta RX 5600 XT – nejlevnější za 7770 kaček, zatímco za GeForce člověk musí přeplatit celých osmdesát korun.

A rozdíl ve výkonu dramatická tři procenta, podle skladby testů buď ve prospěch GeForce, nebo v její neprospěch.

Prostě bezkonkurenční nabídka AMD.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Adam Vágner: a co ma Nvidia proti 5700/5700XT?

Napriklad 5700XT STRIX je klidne o 5-6tis levnejsi nez identicka edice STRIX 2070S

Ten samej rozdil je i u AORUS od Gigabyte.. + co ma Nvidia proti RX 570/580 ktery ted sezenes za opravdu paradni ceny uz vice mene pul roku dozadu..

Proc tu treba neudelas recenzi na tema RX 5700XT vs 2070S ve stejne edici? Asus/Gigabyte apod.. Proc nesrovnas jejich pomer vykon/cena? Tohle by lidi zajimalo urcite mnohem vic nez recenze na neprodejnou RTX 2060S za cenu mnohem vykonnejsi 5700XT

7R7
7R7
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Prosím ťa keď sú grafiky AMD tak úžasné prečo sa samotnej 2070S predá viac ako RX 5700X a kvartálne tržby celej GPU AMD sú o niečo viac ako len za 2070S?

Columbus
Columbus
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Až keď AMD nebude mať opakované problémy s ovladčmi, vyrieši si kompatibilitu v starších tituloch (napr. prepady fps v Crysis 3) a to nešťastné kolisanie otáčok ventilátora, tak má zmysel uvažovať o AMD. Cena u AMD je nižšia lebo, lebo sa počíta s tým, že vzniknuté problémy s drivermi si vyriešiš sám.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
30. 7. 2020 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: Mno, vzhledem k tomu, že rozdíl v ceně u nejlevnějších modelů RTX 2070 Super a RX 5700 XT je nějakých 3600 korun, bych tipoval, že důvodem, proč jsou prémiové GeForce ve stejné edici o pět a půl tisíce dražší, bude to, že si na ni výrobce může dovolit přirazit víc, protože předpokládá, že to prodá.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @7R7: v Nemecku se naopak prodavaj RX 5700/5700XT lepe mrkni na statistiky na MindFacotry.de..

je to zhruba 12-13tis prodanych kusu 2070S za posledni kvartal vuci cca 14-15tis prodanych 5700XT/5700...

Takze asi tak... TO jenom v CR je prodej 5700XT doslova tragickej protoze se zde pred nekolika mesici rozbehla masivni lobby kampan vsude na forech jak ty karty blbnou apod.. Samozrejme se vi kdo si tuhle kampan zaplatil.. PRed touto kampani jeste minuly rok byly 5700XT v TOP3 jak na Heurece tak i na CZC.. Nyni se s bidou vejsou do TOP10...

Karty mam doma od sameho zacatku a behem toho pul roku jsem zadnej problem v ovladacich nezanamenal..

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Columbus: Mám dlouhodobě grafiky od nV a levné 5700XT (jako placeholder než vyjdou RTX3000) do herního 4k HTPC jsem se bál, ale za 2 měsíce jsem neměl jediný problém s ovladačem nebo větrákem. Vyzkoušel jsem už cca 20 titulů, včetně těch, kde jsem četl o problémech (Euro Truck Simulator třeba) a prostě si nemám na co stěžovat. Ono když vyšly RTX, tak nVidia ovladače také nebyly žádný zázrak. Já už se AMD karty určitě bát nebudu :)

7R7
7R7
Level 1 Level 1
31. 7. 2020 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: A porovnávame jednu kartu k jednej a nie jednu a spolu dve od konkurencie aby to vyzeralo pekne. A ak chceš tvoj pomer tak je to cca 12 tis. (2070S) k cc 13,5 tis. (RX 5700 + RX 5700X)
https://phonemantra.com/wp-content/uploads/2020/07/Graphics-Card.png
A tieto kecy ako prebiehalo loby proti AMD si nechaj na DDW kde to ešte asi uveria keď tam vveria aj väčším blbostiam čo tam spolu majstrom vypotíte.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @houmer56: mam doma nyni v sestavach

Sapphire RX 5700XT Nitro+
MSI RX 5700XT Gaming
Gigabyte RX5700XT Aorus

A takzes nemam jediny problem s ovladaci..

u Gigabyte mi par dni blbnul monitor ze mi zhasinala obrazovka v necinosti ale vymenou kabelu od monitoru do grafiky jsem to vyresil a chyba se jiz neopakovala..

Vsechny grafiky testovane s Ryzen 9 3900X + Free Sync 2.0 144Hz monitor s podporou HDR od BenQ.. I Free Sync slape paradne v rozsahu 40-144Hz v 1440p

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
10. 8. 2020 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @7R7: porovnavam identicke edice.. a zde je opravdu rozdil 30-40% v neprospech Nvidie

Jinaj nejlevnejsi 5700XT uz koupis pod 10,5tis s DPH, co takhle ty ceny trosku sledovat

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
10. 8. 2020 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos: tak dokonce dle Heureky uz klesla cena nekterych edici 5700XT pod 10tis s DPH, takze opet onech mych 30% rozdilu v cene, pritom vykon karet je identicky..

humik
humik
Level 23 Level 23
28. 7. 2020 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Tak z této recenze je nejdůležitější to, že ten chladič je na vyližzádel...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 7. 2020 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Tak vykašlete... Jestli se Nvidia neodchýlí od obvyklého scénáře, tak půjde ven první highend a na nástupce RTX 2060/Super si počkáme ještě pár měsíců. RTX 2060 šla ven v lednu.

Pro člověka, co má doma počítač, na kterém těch pár měsíců doklepe, je lepší počkat, ale někdo holt čekat nemůže.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner k cemu je dobre testovat 2060 v cene 5700XT ktera je vykonem uplne nekde jinde.. Vice mene zbytecna recenze..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 7. 2020 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratos: A k čemu je dnes kupovat grafiku bez DXR a DX12 Ultimate, když v podstatě za pár týdnů jdou ven next gen konzole, za dva roky na těch Radeonech v půlce AAA her bude možné hrát jen se sníženými detaily, protože to prostě nebudou podporovat.

Nvidia za dobu životnosti karty do pár desítek nových AAA her protlačí DLSS 2.0, se kterým je ten výkon GeForce taky trochu jinde.

Radeony už bych dnes doporučoval tak lidem, kteří vědí, že tu grafiku do dvou let vymění za něco modernějšího.

Hanzi1976
Hanzi1976
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Si mě nasral, kde bych začal.
DLSS 2 - to je mrtví, Shitvidia to tlačí silově, marně.
--
Já si myslim, že si Nvidiak stejně jako Obr Intelák.
Si psal že ray tracing je vetší přínos než Mantle, že ti neni hamba.
----
Si hodně zaujatej, tvoje receze má pro mě hodnotu 0

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
30. 7. 2020 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Hanzi1976: I kdyby nikde jinde DLSS nebylo, bude ve většině her s ray tracingem (ale umím si představit, že budou tituly, kde bude chtít AMD předvést svůj ray tracing a dá si záležet, aby tam DLSS nebylo).

A ray tracing mrtvý rozhodně není.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Hanzi1976: Hanzi, ďakujeme za krásne zhrnutie :D
A teraz utekaj na dvojpísmenkové weby :)

Ache
Ache
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: eeeh, co přesně znamená "AMD raytracing?" Není to snad standard v directX (DXR) / případně ve Vulkanu. Pokud by AMD bylo v RT bez DLSS rychlejší, tak to by bylo docela zajímavé... stejně očekávám, že také přijdou s něčím podobným DLSS (třeba se to bude také standardizovat pod DirectML).

Všichni přece víme, že časem se s těchhle proprietárních technologií stane standard nebo třeba v nějaké modifikaci (viz PhysX, který už dnes jede ve hrách zase jen přes CPU, PCSS/HTFS stíny - dnes nahrazeny Raytracingem, G-SYNC snad ani netřeba komentovat).

Jedno se ale musí Nvidii nechat - je hlavním tahounem technologií. Vše vyjmenované přinesla první nvidia. Bohužel si za to také nechá nehezky zaplatit (launchové ceny Pascalů a hlavně RTX byly blbý vtip). AMD to pak nakonec přinese také a v levnejší variantě (sorry jako, ale funkčnost FreeSYNCu je srovnatelná s G-SYNC a monitory byly hlavně dříve výrazně levnější).

Každopádně RX5700XT/5600 by si dnes koupil jen blázen, když ty karty nemají budoucnost - nepodporují DirectX 12 Ultimate. A hry s nových konzolí si tak v plných detailech ani nezkusíte. Teď už fakt není vhodná doba na nákup nové grafiky (co se upgardu týče), ale když už dnes někomu něco doporučit, tak jasně nějakou RTX kartu - pokud na tom chce nějakou dobu fungovat. Nakonec uvidíme ceny NAVI2 - jak bude AMD "výhodné". Vsadím se, že když by se jim podařilo Nvidii překonat (bez DLSS), tak si za to nechají náležitě zaplatit. Tipuji, že jejich Hi-end, už také překoná Titanovskou cenovku 999$. :wink:

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Ache: no prvni..

PhysX tu byl davno pred Nvidii ta ho jenom odkoupila a uvalila na nej patent aby to nemohl pouzivat nikdo jinej (tim tu technologii defakto totalne zabila)

Ray Tracing tu mame uz roky jenom se to na hry nepouzivalo protoze na to nebyl vykon, AMD samo reklo ze nema smysl RT rozvijet dokud to nebude fungovat na aspon 1/2 grafik an trhu protoze vyvijet hru po nekolik malo lidi je proste nesmysl a mrhani casem i penezma ktery by sly proinvestovat nekam jinam..

AMD naopak prislo prvni s nekolika vecma a vzdy je dalo "komunite" zcela zdarma

- Jako prvni ukazalo tessalaci ale nedohodlo se v ty dobe s MS aby to implementoval do DX ani Nvidia to nechtela..

- jako prvni prisla s fyzikou vlasu do her
- jako prvni prisla skoro vzdy s podporou noveho DX, na posledni generaci DX i Vulkanu se i velkou merou podilelo protoze dodalo spoustu technologii z Mantle ktery vymyslelo a diky kteremu dneska muzeme ve hrach vyuzivat mnohojadrove procesory a vykon karet diky tomu narostl taky dost (nizkourovnevi API + podpora Asynchronich shaderu)

Jako prvni uvedla na thr Free Sync a dovolilo ztoho udelat VESA standart, dneska to ma uz snad 500 monitoru v sobe a nestoji to skoro nic navic, Obcas sou identicke modely s G-Sync klidne i 2x drazsi nez to samy s Free Sync takze diky AMD maji dneska hraci her plynulejsi hrani na beznych monitorech..

Takze kdo beznym hracum za poslednich 10 let prinesl lepsi technologie?

Nvidia to za me osobne opravdu neni.. ta si neustale hrabe na svym pisecku, dela veci neefektivne a 1/2 jejich technologii casem upadne v zapomenni..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 7. 2020 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratos: To jsou cancy :roll:

Neregistroval jsem, že by PhysX byl free a open source, když ho kupovala Nvidia. A rozhodně jsem neměl pocit, že by se to nějak zvlášť ujalo a prosperovalo, když to Nvidia kupovala. S tím, kolik počítačů mělo akcelerátor PhysX a kolik her to podporovalo, to spíš vypadalo, že Ageia brzo zkrachuje a z karet PhysX bude luxusní sběratelský kousek. Dnes PhysX existuje, stále se používá a naopak to open source je.

Ano. Ray Tracing je tu roky a na hry se to nepoužívalo, protože na to nebyl výkon. A kdyby Nvidia neměla profi segment, v něm neřešila akceleraci ray tracingu a neudělala kvůli němu RT cores, technologie pro optimalizaci a SDK, tak se to kvůli slabému výkonu grafik ještě roky používat nebude.

Jako první s fyzikou vlasů do her... hm. TressFX 1.0 v roce 2013. Nvidia na siggraph 2008: http://developer.download.nvidia.com/presentations/2008/SIGGRAPH/RealTimeHairSimulationAndRenderingOnGPU.pdf. Pravda, ostrý release Hairworks o pár měsíců předběhli.

Jako první přišlo skoro vždy s podporou nového DX, blabla... jo, skoro vždy. Jenom tak trochu prošvihli většinu klíčových technologií – T&L, programovatelné pixel shadery, unifikované shadery, GPGPU a teď ray tracing (a o nějaké akceleraci AI a neuronových sítí možná zatím jenom uvažují). Zato udělali Mantle pro slabé CPU a GPU v konzolích s vidinou, že budou mít proprietární close to metal systém, a když zjistili, že se vývojáři zase tolik nehrnou do toho, aby používali proprietární API AMD, tak to darovali do DirectX. Výsledek je, že DirectX 12 přináší na procesorech s normálním výkonem ve hrách závratné jednotky procent výkonu navíc, když se zadaří, když se nezadaří, tak je výkon stejný nebo horší. S tím, že to v podstatě zabilo SLI a CrossFire, protože vývojáři kašlou na to, aby se pod DX12 mastili s podporou více grafických karet. Multi-GPU byla sice mizerná, ale často jediná možnost, jak zvednout výkon tam, kde se ho nedostávalo.

Řada technologií, které s odstupem s velkou slávou představili jako „free a open source konkurenci“ pro ty zaostalé uzavřené technologie Nvidie, vyšuměla po pár měsících do ztracena, když se zjistilo, že vývojářům k tomu, aby to začali používat, nestačí jenom to, že je to "free a open source". A ty, které se ještě používají, jsou vidět obvykle jen v titulech AMD Gaming Evolved, či jak tomu říkají dnes.

Momentálně nejrozšířenější FreeSync přes HDMI 2.0 není rozhodně VESA standard a AMD miluje komunitu hráčů natolik, že k němu nepustí 70 % hráčů s GeForce. Nějak mi není jasný, v čem se takový "otevřený standard" používaný v 500 monitorech liší od proprietárního řešení, když jsou na trhu všeho všudy dva výrobci grafických čipů a jeden z nich to nesmí podporovat (a dovolil bych si připomenout, proč FreeSync vznikl, a až na základě čeho).

Prostě AMD je vyslovený motor pokroku v segmentu grafických karet.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
10. 8. 2020 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: ano mas pravdu rozhodne prinasi vic technologii obycejnym lidem nez Nvidia ktera si za vsechno uctuje nehorazny sumy.. Viz jejich G-Sync monitory ktery kolikrat ve stejny edici stoji o 50% vic nez identicky model s Free Sync.. Dale katastrofalni podpora Asynchronnich shaderu ktery Nvidia slibovala uz od Maxwellu a nakonec 100% funguji az v Turingu :)

humik
humik
Level 23 Level 23
28. 7. 2020 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždycky když vidím ty AUŠUS názvy grafik.. musím se fakt smát :D

BonfireCZ
BonfireCZ
Level 20 Level 20
28. 7. 2020 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co znamená vlastně to Dual? Nějakou dobu jsem si říkal, že asi zase někdo začal dělat Dual-GPU karty, ale tady vidím že je to lowend. Nebo to, že to má dva větráky, jako spousta jiných karet bez nápisu Dual? Nebo se ze slova Dual stalo jenom obyčejné slovo bez významu ale marketingem z nějakého důvodu zvýrazněné?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 7. 2020 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BonfireCZ Ano, u Asusu je to dlouhodobě značka pro levnější modely se dvěma ventilátory.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
29. 7. 2020 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner bohužel to lowendu odpovídá, Asus si naceňuje nesmyslné částky za řadový hw a to nejen v grafárnách. Mám tu značku jinak v oblibě, ale nižší řady jsou brutálně segmentované, od desek po telefony.

Tibby
Tibby
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by možné zařadit mezi testovací vzorku karet také GTX1080 (ne Ti)?

Tibby
Tibby
Level 1 Level 1
30. 7. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tibby Aha, one někde je a někde není..

Reklama
Reklama