Zpět na článek

Diskuze: Test ASUS ROG Ryuo IV 360 ARGB: Nejvýkonnější AiO na trhu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Adam Novák
Adam Novák
Level 1 Level 1
11. 4. 2026 08:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně přijde spíš zvláštní míchat měření z intel ultra s výsledky z měřením i9 13900 a s tím, že 250W TDP je 250W TDP. Jestli se mění metodika testu, tak se mají nanést nové hodnoty a neřídit se ala "holínky nebo hodinky.. to je jedno.. obojí se natahuje". Prostě jiný procesor, jiná platforma a hodnoty se tam míchají dohromady. To je na nějaký porovnávací test teda pěkný guláš.

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 4. 2026 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Novák bohuzel je to tak v tomto celkem souhlasim.. pak se to strasne blbe porovnavaji ty AiO chladice mezi sebou

vajkuba1234
vajkuba1234
Level 32 Level 32
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem by me zajimalo srovnani vykonu s Arctic Liquid Freezer 3 PRO 420 (RGB).

callisto
callisto
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vajkuba1234 Tak hlavně ta cena, já mám verzi bez RGB a v alze za gold cenu mě stál 2400. 250w cpu nemám, ale na 9800x3d ve hrach sem pod 60° plná zatez pod 70°

vajkuba1234
vajkuba1234
Level 32 Level 32
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto Tak hlavne Arctic Liquid Freezer ma o 7-8mm silnejsi radiator nez ostatni. Na konci listopadu jsem si zacal stavet novy stroj s i9 14900K a chtel jsem do nej vykonne AIO a nakonec jsem sahl po Arctic Liquid Freezer 3 PRO 420 a vubec nelituji, naopak.

CPU jsem trochu tweaknul, aby nedoslo k degradaci cipu (flash BIOSu, pouziti Intel Default settings profilu, max napeti a UV) a s Arctic Liquid Freezer 3 PRO 420 a Thermal Grizzly Kryonaut Extreme se teplota v zatezi (Cinebench R23 a Y-cruncher 5B) nedostane pres 80°C.

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 4. 2026 20:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vajkuba1234 freezer III je uz dlouho celkem kralem, nic lepsiho proste za soucasny prachy tezko sezenes.. to arcitc by mel dostat tak 9z10 a vsechny ostatni vodniky se proste nemuzou dostat vejs.. bud sou pri stejnym vykonu drazsi, nebo zas neumeji offset na AM5 soket, nebo maji tenčí radiator apod.. 10z10 si podle me zaslouzi tak jeden produkt za 5 let. to je proste zcela vyjimecne hodnoceni pro "dokonaly" produkt a takovy vychazi na trh opravdu velmi ale velmi zridka.

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vajkuba1234 ten sem uz testoval a ten vykon byl fenomenalni za ty penize muzu jenom doporucit, jedina nevyhoda je v tom ze se vejde jenom do malo skrini na trhu, vetsina je delana max do 360mm

vajkuba1234
vajkuba1234
Level 32 Level 32
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Souhlasim, pouzivam ho na i9 14900K.

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vajkuba1234 to je asi jeden z mala co dokaze tento procak uchladit opravdu s rezervou..

Reklama
Frankhorigan
Frankhorigan
Level 41 Level 41
2. 4. 2026 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta cena je vyloženě vtipná. To jako by někdo dal na auto kola které jsou 2x dražší než to relativně drahé auto 😇

Ladislav Jager
Ladislav Jager
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 4. 2026 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan Proč ne někteří to dělají. Já mám taky v pc chlazení dražší než moje cpu tehda stál ryzen 7800x3d kolem 10k a vodní okruh stál cca 15k

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
2. 4. 2026 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozor. To, čo autor tvrdí v nadpise sa nezakladá na faktoch. Nemá v článku žiadne porovnanie k konkurenčnými modelmi. :)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
2. 4. 2026 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lubo33 Nase tvrzeni, plati pro nami testovane AiO, nerikame, ze obecne na svete nejsou lepsi ...

LV426
LV426
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier V nadpisu je nejvýkonnější na světě, teď píšeš, že jsou lepší, tak jak to je? :)

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
2. 4. 2026 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Pán Obermaier nevie, čo píše a zrejme ani neovláda základy logiky, no. :)

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
2. 4. 2026 21:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 „Nejvýkonnější AiO na trhu“ hovorí nadpis článku. :)

LV426
LV426
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lubo33 A jaký je v tom rozdíl... Pointa je stejná.

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
2. 4. 2026 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Myslím, že áno... suhlasím s tým, čo píšete, len to podávam trochu inými slovami. :)

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 49 Level 49
2. 4. 2026 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Nadpis je soucasti clanku, ktery si Asus napsal. Oni jenom nevi, ze PCT netestoval vsechny AIO na trhu. 🤣

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
2. 4. 2026 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maslovycroissant Nemyslím si, že to písal Asus. :)

FlashCV
FlashCV
Level 22 Level 22
3. 4. 2026 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lubo33 Test ASUS ROG Ryuo IV 360 ARGB: Nejvýkonnější AiO na trhu?? Neni pravda! Co treba ARCTIC Liquid Freezer III 420 Pro? A neni jedinej co bude vykonnejsi uz jen protoze 420mm. Ten nadpis by se mel zmenit, protoze na nasem trhu jsou rozhodne vykonnejsi chladice jako tenhle Arctic za 2200Kc (a jeste muzes mit 4 za cenu jednoho tohodle 😁)

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
3. 4. 2026 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FlashCV Ten Arctic je lacnejší, ale netrúfam si takto z prvej dobrej tvrdiť, že bude mať aj vyšší chladiaci výkon. :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 18:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lubo33 arctic ma dobry to ze na AM5 soket ma ofset a lepe tak chladi cipy pod IHS a sou nizsi hotspoty taky chladi okoli soketu, malo kterej soucasnej vyrobce AIO to takto dela..

Lubo33
Lubo33
Level 21 Level 21
3. 4. 2026 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Môže byť, dáva to zmysel. :)

nehalim
nehalim
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Srackomety na diit cz uz kritizuju aj apple v clancich... Proste kazdy kto nejede z nackamy z amd je zleeej , chyby se hledaj ale curaci na amd nic .. Amd v pdachu aneb horicii keř 9800x3d megarofl

Reklama
mibfox
mibfox
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dal bych za to max 6K. To zustanu se svou cinskou RGB 240 - ten aspon nebyl absurdne drahej. Na cpu mam undervolt, takze me zas tak teploty netrapi.

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox hele Gamemax dela neco podobnyho a taky to stoji 1/4, kazdopadne chtelo by to vic fotek v recenzi, ja napocital celkem 2 realny fotky produktu za vsechny kapitoly

Vasho22
Vasho22
Level 24 Level 24
7. 4. 2026 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka Zrejma nemal taky velky koberec:D

Ronko4fun
Ronko4fun
Level 43 Level 43
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 12:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oled na AIO by som už nechcel. Mám v sekundárnej zostave Ryujin 1.gen a už po 2 rokoch tam boli vypálené body a to som tam ani nemal statický obraz, vtedy tam aspoň pridali Noctua Industrial PPC fany ktoré šlapú doteraz bez problémov. A tie dnešné ceny sú celkom joke čo Asus pýta za tie ROG AiO a pribalia tam fany ktoré by som aj tak hneď vymenil buď za Noctua alebo za P28 od Lian Li. Do primárnej zostavy som zohnal NZXT Kraken Elite V2 240 za 115€ (nový z obchodu) a som maximálne spokojný. Žiadne vypálenie nehrozí a chladiaci výkon to má dosť slušný aj napriek tomu, že to je 240.

FlashCV
FlashCV
Level 22 Level 22
3. 4. 2026 09:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ronko4fun Ja mel te Ryujin 3 a to TFT me fakt stvalo a vymenil jsem to za Arctic bez obrazovky. Stvala me ta svitici cerna a ja mam vse OLED a jen tenhle display uvnitr case svitili bile teploty a cerny obdelnik kolem toho. Des, bes hnus. Kaslat na vypalovani pixelu, nikdy bych si tam nedal bile pozadi a sledoval vypalene pixely. Mel bych tam furt jen teploty bile na cernem pozadi a tak by mi to nevadilo,protoze by to vypaleni nikdy nebylo videt. Leda-ze bych se za par let rozmyslel tam mit staticky obrazek, kde by i na nem mohlo byt vypaleni videt. Navic vetsinou mam jas max 20% (krome mobilu), takze k tomu vypalovani az tak nedochazi. Stejne jsem na TV a na PC prevazne az vecer a v noci. Ve dne mam jine starosti 😂🤣

Ronko4fun
Ronko4fun
Level 43 Level 43
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 4. 2026 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FlashCV Tak na Krakena som si dal vlastný gif ktorý je svetlý ale zas znížený jas nech to neťahá oči takže mi ten oled ani nechýba na tom. Ale ako nebol to hlavný dôvod výberu. Do bedne by sa mi hrubší radiátor Arcticu nevopchal a ani 360 tam nedám tak hlavne pre ten nadštandardný výkon aj v 240 verzii + samozrejme aj výhodná cena hrala pre moju voľbu. Oproti pôvodnému Ryujinovi mám s rovnakými nastaveniami cpu (7700x) o 10°C menej čo je super za mňa a nemusím riešiť nič nové keď budem prechádzať na zen6. Ryujin som zrecykloval do ITX buildu k TV kde sa pri 12400f v podstate nudí :-D

Jan Belka
Jan Belka
Level 51 Level 51
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 10:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejvykonejsi podle me nebude, zkuste AiO od Alphacoolu v podobe Eisbaer Xtreme :) to je uplne jina liga.. defakto je to staveny vodni okruh s rychlospojkama, klasickou D5 pumpou, velkym radiatorem, expanskou, kvalitnim blokem na CPU a hlavne moznosti nadale okruh rozsirovat.. Pokud jde nekomu ciste o vykon chlazeni neni aktualne lepsi AiO na trhu (hlavne s celoměděnou konstrukcí)... a ve vysledku stoji i mene, tusim ze uz se da bezne koupit pod 7tis s DPH. Ja ho mam doma ve svym vlastnim PC, jenom jsem si vymenil blok za novejsi APEX 1 v AM5 edici a parada..

Reklama
5h1nj1
5h1nj1
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jezis, Armoury crate! Z toho mam uplne trauma, jak jsem se to kdysi snazil pouzivat. Naprosto priserny software. Extra pomale na jakemkoliv hardware, zasekavani, nesmyslne zrani prostredku, neprehledne rozhrani, procesy bezi i po odinstalaci...to byl uplny malware.

Uz je to dnes nejak pouzitelne?

LV426
LV426
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 Už jen z toho důvodu bych to nechtěl, další zbytečný balast v PC kvůli pitomému větráku.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Jsem rád, že chladič od Articu mohu ladit a ovládat pomocí aplikace základní desky. Navíc za pěti násobně nižší cenu.

LV426
LV426
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2026 13:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Tak jasně, nastavit otáčky větráku musí umět udělat bios a nazdar. Který idiot by si kvůli tomu instaloval nějaký sw. Nastavíš jednou s ostatníma fanana v biosu a nazdar. Podobná kktina jako nějaké displaye, zbytečnost naprostá.

Nedos
Nedos
Level 39 Level 39
3. 4. 2026 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 Nejlepší ten software byl na starý haswelový desce. Už na to nechodili léta žádný updaty, takže při spuštění tě nečekaly zdlouhavý aktualizace. Ne, ten software je peklo.

Agrijan s.r.o.
Agrijan s.r.o.
Level 1 Level 1
3. 4. 2026 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 Funguje, pouzivam roky. Obcas musky, ale to maji vsichny. Asi neco jako dogma ze AMD am4 ma problemy s velikosti RAM, mam tu 128GB a bezim od zacatku. Jinak mi AC obsuhuje VGA, MB, mys, sluchatka, klavesnici. Skoda ze nejde i zdroj a vodnik :-))

Reklama
Reklama