Zpět na článek

Diskuze: ATI: nové ovladače zabodovaly

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nema tam byt ze podridila dve sve generace doom 3 ?
- Jan Šuráň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI: nové ovladače zabodovalY !
TY ovladace!
- Jiri Pelynek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já very good speak czech. Ale někdy dělám chyby, no....na co svést vinu....mám novou klávesku, tadyta nemá automatickou kontrolu pravopisu:D
- David Lexa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, pokud dobře vím, tak v době Qake3 proi sobě nebojovaly Nvidia a ATI, ale Nvidia a 3Dfx a ATI tam hrála opravdu fakt dost druhý housle.
A byly to boje dost vyrovnaný. Normálně Geforce2 o trochu vyhrávala, ale tam se taky musí vzít CPU limit, a to, že Nvidia dost silně cheatovala, binilear + dithering místo plně trinilearního filtru atd. Při zapnutí AA vyhrávala zase Voodoo5 a to dost tvrdě jak ve výkonu, tak v kvalitě obrazu. Ati měla Radeona 7500 a ten v tom OpenGL, ani v tý kvalitě moc nebodoval, byly to hlavně skvělý 2Dkarty.

A co se týče R520 a jeho optimalizace paměťového řadiče, je to určitě dobrej tah, ale to se využívá jen HW potenciál karty, něaká SW optimalizace provádění OpenGL tu moc není a hlavně do budoucna to neni moc prespektivní, protože R580 takovej řadič mít nebude a jeho konkurent G80 pak zase snodno získá vedení. To si můžeme všimnout na radeonech X1600, která z R580 vycházej a ten patch tak nědělá vůbec nic a nebo to výkon nepatrně zhorší.
- DOCZENITH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze tyhle opatchovany ovladace nema cenu stahovat,pokud nemam X1800 ?
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj bohužel..je to čiste jenom marketing.. tyto ovladace jsou na kartu kterou zatim nikdo nema. na kartach starsi generace je to s nima bohužel naopak.. vykon to nepatrne degraduje. škoda.. :-(
- Imhotep

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prakticky se konečně projevuje u Radeonu 1800XT vyšší paměťová propustnost 48GB vs. 38,8GB u N. GTX a dvojnásobná ram.Nejvíce se to samozřejmě projevuje v AA a nastavení Ultra High Duality což je nastavení optimalizované pro graf. s 512MB ram.Zajímavé by bylo otestovat N. 7800GTX se 512MB ram a stejnými takty pamětí.
- andrep

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 10. 2005 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace andrep: Nemáš pravdu. Podívej se na firingsquad a jejich test. V ultra-quality, kde by měla ati těžit z 512MB, vychází procentuálně hůř, než v high-quality, kde se 512MB neprojeví.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 10. 2005 03:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Současné hry, ani benchmarky rozhodně 512mb nevyužijou. 256mb bohatě stačí. To je jako kdybyste řekli v době GF4Ti4200, že pro budoucí hry je lepší si koupit 128mb, než 64 mb verzi. A byla to pravda? NE. První karta, která potřebuje 256mb je 6800ultra nebo radeon x800, a vzhledem k tomu že G70 je vlastně jen NV40(6800u) na lepšim výrobnim procesu a s více pipkama, tak 512mb taky neviužije. Spíš mě udivuje, že Radeon X1800XT má ty paměti tak vysoko taktovaný, a pořádnym přínosem jsou až po zapnutí AA. To je celkem zlý, protože je tam tedy limit GPU a to je horší jak limit paměti u G70. Zase ale R520 má mít větší efektivitu shaderů 3.0, který se dneska ještě nepoužívaj. Souboj těhle karet spolelivě rozhodne až Unreal3 engine. Jen prostě říkám to, že R580 a novější nebudou mít ten 512bit ringbus, kterej se dá naprogramovat pro prístup do paměti, jak se to přesně který aplikaci hodí a tak výhoda, kterou tím ATI teď získala je do budoucna předem ztracená. Jasnej příklad Radeon X1600, kterýmu to nepomáhá a je to technologicky vyspělejší karta jak R520, je to jen hodně ořezanej návrh R580. Bude tam u R580 něco jinýho, asi GDDR4 řadič, ale ten ringbus ne.
- DOCZENITH

Reklama
Reklama